Rygtebørsen

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
der er kun en grund og det er fordi de ikke tør spille med samme navn fordi folk ikke gider dem total taber

men seder og spiller smarte men man skifter navn hele tiden så ingen kan finde dem
kan man ikke spille solo og med samme navn på alle server stinker man til spillet

Undskyld men du må da snakke som der er forstand til.

Jeg har personligt brugt forskellige navne.....

1. navn stoppede fordi jeg ville prøve at spille som totalt anonym.
2. navn, nååe ja det er Anje......den var med i vinderstammen
3. navn, var med i vinderstammen på v11
4. navn var en konto jeg overtog på net, den sluttede på rang 15
5. navn det er det jeg senest har brugt, netop sluttet rang 6 på beta i mandags, sidste beta rang 8

så vil du stadig mene det er fordi man stinker til spillet?

Og hvorfor ikke prøve andre navne, hvis man derved kan vise man også kan vinde på andet navn, og det ikke blot er det ry man har der gør at folk ikke tør angribe?

hvor mange verdner er det nu du har været med til at vinde?

og så en anden ting, mange af dem der netop skriver her aktivt har netop IKKE haft mange spiller navne, faktisk har de fleste kun har et.....men okay overdrivelse fremmer forståelse....måske..griner
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja man stinker hvis man ikke køre med samme navn altid og ikke dual for så beviser man ikke en skid

og hvare anonym er kun nøventig hvis man er et fjols folk ikke gider
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ja man stinker hvis man ikke køre med samme navn altid og ikke dual for så beviser man ikke en skid

og hvare anonym er kun nøventig hvis man er et fjols folk ikke gider

griner nåe ja bedre at stinke på blot ET nick, så alle kan genkende en på lugten....griner.....
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja hvis du mener vi stinger til det os der køre solo og altid med samme navn så stinger dem der skafter navn og køre dual da indnu meger vi ander har trosalt vunet server ved at stå ved hvem vi er

og vi vandt enda den server hvor man ikke kunne tage bb byer og vi ikke bare vandt den vi lamet tævet jer alle så meget
at fleger af jer pivet heldt vildt

også viste vi at vi ikke bare er der for at vinde så stammen bliv enig om at dele os op 14 dage før serven hvor slut så folk kunne få en mulihed for at komme op og hvare med men ikke engan det formået folk

så kald du bare hvors spil at stinge men vis os i kan det samme som osuden at gemme jer bag en dual konto
for det mangler vi og se endnu

lav et hold hvor i alle køre med de navne folk kender også uden dual på holdet så ser vi hvem der stinger
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe Cleaner lyder lidt som nogle af de V1 spillere jeg har mødt.. Kører løs på deres store resultat dengang, tiderne ændrer sig og sandheden er bare at langt de fleste V1 spillere er blevet antik vare :D

Var self. ikke for at tæppebombe alle V1 spillere.. Men ligesom mange af dem, lyder du som en der holder fast i din lille sejr og ikke kan se at dine nederlag er langt større.. NÅ! tilbage til min slapaf tid xD

HOV forresten.. Er det den her slags du praler med??
http://dk.twstats.com/dk16/index.php?page=player&mode=conquers&id=52154&type=gain&pn=-1
For i mit hovede er interne overtagelser og BB adlinger altså ikke at smadre nogle som helst, din største overtagelse på listen er en spiller der er stoppet fra egen stamme.. Du har været bystander i en god stamme Cleaner.. Det kaldes ikke sejr, men held
Alle kan vinde ved at joine den rigtige stamme eller røvrende alle man kender for guldet..

Ja og så lige den med navneskift.. Vil faktisk gi dig lidt ret, men det har ikke noget med skills at gøre
Jeg skifter hyppigere navn, end du skifter..ja...
Men grunden er simpel.. Starter jeg på ny verden med samme navn som sidste, ja så sidder alle noobs sku og skriger "Han skal ned inden han vokser" og så får jeg en masse random **** i hovedet..Ser jeg ik rigtig nogen grund til..
Desuden er Diplomati sværrere at lave på grund af min..Well grimme fortid ;)
Laver jeg nyt navn får jeg dem her "Du er jo meget fornuftig, du er sku flink nok, dig kan man godt regne med" osv. osv. .. I det mindste lige indtil jeg indrømmer hvem der er på kontoen :D haha
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ja hvis du mener vi stinger til det os der køre solo og altid med samme navn så stinger dem der skafter navn og køre dual da indnu meger vi ander har trosalt vunet server ved at stå ved hvem vi er

og vi vandt enda den server hvor man ikke kunne tage bb byer og vi ikke bare vandt den vi lamet tævet jer alle så meget
at fleger af jer pivet heldt vildt

også viste vi at vi ikke bare er der for at vinde så stammen bliv enig om at dele os op 14 dage før serven hvor slut så folk kunne få en mulihed for at komme op og hvare med men ikke engan det formået folk

så kald du bare hvors spil at stinge men vis os i kan det samme som osuden at gemme jer bag en dual konto
for det mangler vi og se endnu

lav et hold hvor i alle køre med de navne folk kender også uden dual på holdet så ser vi hvem der stinger

Jamen så vis os dog alle dine flotte resultater, du praler jo med dem, så det må godt nok være mange verdner du har vundet som the cleaner.....

sært nok kan jeg kun finde en ;)

Kom dog med alle dine beviser på, at alle der vinder er duals konti og alle har skiftet konto igen og igen...andet er jo ikke andet en tomme ord i samme rille som i går, i sidste uge, sidste måned, sidste år

og forresten den der verden du snakker om du har lamme tævet os alle....jeg beklager men den har jeg så vidt vides ikke spillet.......ooooh var det mon en noob verden ;)
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Jamen så vis os dog alle dine flotte resultater, du praler jo med dem, så det må godt nok være mange verdner du har vundet som the cleaner.....

sært nok kan jeg kun finde en ;)

Kom dog med alle dine beviser på, at alle der vinder er duals konti og alle har skiftet konto igen og igen...andet er jo ikke andet en tomme ord i samme rille som i går, i sidste uge, sidste måned, sidste år

og forresten den der verden du snakker om du har lamme tævet os alle....jeg beklager men den har jeg så vidt vides ikke spillet.......ooooh var det mon en noob verden ;)


du kan jo bare føle med så ville du jo se det

og nej tor garne du kun spiller dem hvor man kan tage bb byer
og hvor man ikke kunne farmer udbegranset
den er sku nok for svær for dig
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
du kan jo bare føle med så ville du jo se det

og nej tor garne du kun spiller dem hvor man kan tage bb byer
og hvor man ikke kunne farmer udbegranset
den er sku nok for svær for dig

Jeg følger langt mere med, end du er klar over.

og omkring bb byer, så er jeg som mange andre indædt modstander af barbarryttere som du selv.

farm limit har jeg skam også spillet med....så bare roligt jeg prøver


Men prøv dog blot EN gang at bevis dine påstande, eller er det blot en tom tønde der buldre?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
sjov det så er den enste server hvor vi smadert aldt og alle og folk rotte sig sammen og alivel ikke kunne gøre os noget
barbar ryttern smadet alle på med sin stamme


og at bevise det behøves jeg jo ikke for hvios deter nøventig så har du jo ikke fuldt med der har kun hvaret en server her i dk hvor man ikke kunne tage bb byer

og vi måtte dele os op folk at forlænge serven 1½ måndte men folk kunne ikke alivel tros vi kæmpet mod hinanden og ikke alle ander


så nej du følger jo så ikke med

også prøv og bevis i kan uden at spille dual og skifte navn
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Jeg vil da gerne sige jeg hed username på den seneste classic.
Skiftede tilbage fordi Barney Stinson kontoen havde lidt flag.

Og grunden til man som regel skifter navn er fordi man spiller dual, self kan man være gammeldags og sidde og græde over, at de andre børn er mere aktive, eller kan man blot selv gøre det.


Men udover dette, dette er en server lige for dig cleaner.
Hele 136 Barbar byer mens der er 538 spiller byer. Det er sørgeligt, farming er umuligt. Men så nu har du fået din vilje, så schh og vind, og please hold dig væk fra de få BB byer der er!
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
sjov det så er den enste server hvor vi smadert aldt og alle og folk rotte sig sammen og alivel ikke kunne gøre os noget
barbar ryttern smadet alle på med sin stamme


og at bevise det behøves jeg jo ikke for hvios deter nøventig så har du jo ikke fuldt med der har kun hvaret en server her i dk hvor man ikke kunne tage bb byer

og vi måtte dele os op folk at forlænge serven 1½ måndte men folk kunne ikke alivel tros vi kæmpet mod hinanden og ikke alle ander


så nej du følger jo så ikke med

også prøv og bevis i kan uden at spille dual og skifte navn

Hvis du kender mig, så ville du også vide at jeg følger langt mere med end mange andre.....men lad da det ligge.

Du mener så meget om dual og hvorfor alle andre ødelægge netop dit spil for dig, det har vi jo set igen og igen og igen, hvorfor så ikke komme med beviser på blot noget af at det du påstår....men det er vel det er der problemet du kan ikke..... :D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu er du ikke så skarb behøves jo ikke bevise det alle der hvor med ved det jo

og dual ølæger jo ikke så meget mit spil da forskelen på mig og dig åbenbart er jeg mener tw er for de fleste ikke de få

så find du bare de beviser du kan så har du lidt og lave mens du seder og kiger på den byger
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
TC det er nu ikke mig der kommer med en passe påstande om at alle spiller dual og det er derfor du ikke vinder, eller at alle stinker til tw, det er dine egne påstande, jeg vil blot se lidt beviser på det, ellers er det jo ikke andet end rygter uden indhold

Faktisk synes jeg netop at tw skal være for de mange, bare ikke for mange brokkehoveder, det skræmmer folk ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
har jeg sagt jeg ikke vinder ??????? for så har de smidt forkert navn på nogen af serverne

siger kun at folk ikke gider spille når de ikke kan havde et liv ved siden af tw når duals spiller 24/7 ög de fleste mener de er beder ind alle ander så bevis det dog for hvis de er så meget beder så spil solo det burte de jo kunne for
de laver ikke meger ind alle ander og har lige så meget tid
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
har jeg sagt jeg ikke vinder ??????? for så har de smidt forkert navn på nogen af serverne

siger kun at folk ikke gider spille når de ikke kan havde et liv ved siden af tw når duals spiller 24/7 ög de fleste mener de er beder ind alle ander så bevis det dog for hvis de er så meget beder så spil solo det burte de jo kunne for
de laver ikke meger ind alle ander og har lige så meget tid

du siger at du vinder en masse, jeg kan stadig kun finde EN gang...

Jeg har da netop spillet solo og har da også et liv......
og seriøst der er altså mange der spiller solo og som faktisk vinder alligevel, så det med at sige kun duals konti vinder er da noget være ævl.

men måske du skulle prøve at koncentrere dig om v20, nu du har meldt dig til trods ord om andet.... ;)
 
Senest redigeret:

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Du er godt klar over, at der er 24 timer i døgnet?
Du er godt klar over, at de fleste har sociale aktiviteter eller arbejde/skole ved siden af TW?
Du er godt klar over, at de fleste ikke kan snipe 600 ms på mobilen
Du er godt klar over, at folk rent faktisk også skal arbejde, når de er på arbejde? og ikke kan tjekke TW.
Du er godt klar over, at flere dual kontis faktisk ikke sidder 24 timer i døgnet? kun nogle få geeks :p som har fået en fra Australien f.eks. til og spille med.
Self har duals mere online tid, men hvis du bruger lidt tid på at kordinere dit farming, står op 1 gang om natten og sender farms ud, eller blot lave et farming skema, så vil du overhovedet ikke sakke så langt bagud?

Jeg kan dog ikke li at sidde alene på en konto
FORDI JEG HAR ET LIV VED SIDEN AF.

Jeg indrømmer jeg kan godt lide gamet, men jeg kan ikke altid finde tid, hvad er der så bedre at finde en som har tid?

Jeg kan godt gå på i skolen, men hvis jeg lige siger til min afsætnings lære, 2 sec skal lige snipe, får jeg lammetæsk!

Så prøv at stoppe med at tud og vis dine "skills" for du er jo iiih så god.
Go big or go home.....
 
Senest redigeret af en moderator:
Top