Rygtebørsen

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja fordi jeg ikke siger enmasse og du ikke følger med i hvad der sker i tw


du siger at du vinder en masse, jeg kan stadig kun finde EN gang...

Jeg har da netop spillet solo og har da også et liv......
og seriøst der er altså mange der spiller solo og som faktisk vinder alligevel, så det med at sige kun duals konti vinder er da noget være ævl.

men måske du skulle prøve at koncentrere dig om v20, nu du har meldt dig til trods ord om andet.... ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det mae at man siger man spiller dual fordi man ikke har tid i har alle lige så meget tid som alle ander det er kun en dårlig unskyling

og i tvinger alle væk som ikke har tiden for hvorfor skal de blive ved for de har ikke tiden og slet ikke den tid en dual konto har
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
det mae at man siger man spiller dual fordi man ikke har tid i har alle lige så meget tid som alle ander det er kun en dårlig unskyling

og i tvinger alle væk som ikke har tiden for hvorfor skal de blive ved for de har ikke tiden og slet ikke den tid en dual konto har

kun en tvinger vist folk væk, og det er ikke mig, eller de andre der svare dig
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
kunne da være sjovt at se vor mange der ville spille på en verden vor det ikke var tilladt at have dual det vil jo så gøre at det heller ikkevil være muligt at spille fra sin tlf og job skole også vider da det så skal være med låst ip men det vil jo nok heller ikke stille tc tilfreds :mad:
men er der jo nok heller ikke noget der kan
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Har en stærk fornemmelse af, at TC ville kritisere indstillingerne selvom han havde fået lov til at vælge dem:laugh:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
og hvorfor vil det ikke hvare mulidt
1 du kan bede om fast ip og få den samme på¨aldt
2 man kunne jo sige to iper par konto som jeg altid har sagt
3 folk kunne jo havde lidt ære også bare overholde det

men i vil ikke fordi så smutter fordelen også er i ikke beder ind alle ander også er det skidt og sede her inde og lade som man er jo


kunne da være sjovt at se vor mange der ville spille på en verden vor det ikke var tilladt at have dual det vil jo så gøre at det heller ikkevil være muligt at spille fra sin tlf og job skole også vider da det så skal være med låst ip men det vil jo nok heller ikke stille tc tilfreds :mad:
men er der jo nok heller ikke noget der kan
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
og hvorfor vil det ikke hvare mulidt
1 du kan bede om fast ip og få den samme på¨aldt
2 man kunne jo sige to iper par konto som jeg altid har sagt
3 folk kunne jo havde lidt ære også bare overholde det

men i vil ikke fordi så smutter fordelen også er i ikke beder ind alle ander også er det skidt og sede her inde og lade som man er jo

2 IP pr. konto, åbner da netop op for dual
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
så kræver det jo at folk er ved pcern

her i spillet kan de ikke se om folk køre dual men de kan låse det det bundkort nr det gør den selv nu i forvejen

men folk siger de er arlige så er det ikke bare gøre som os ander takke nej til dual tilbud også vise hvad de kan
også har de jo samme tid til det som alle ander

det vil hvare skidt og sige en ip for så vil os med mobilt net kunne hvare på over aldt og dem med fast net kun kunne hjemme fra

det jeg mener med det er at sige man er god hvis man køre dual er jo så som så for det er jo kun fordi man har meger onlien tid
og kommer hurtiger op og man ser alle angrib inte andet det er der jo ikke mange skils i


instilingerne kan gøre det så fordelne forsvinder heldt ved at hvare dual men vi har bare ikke haft en server hvor de alle har hvaret på endnu på samme tid og kommer det må folk spille så meget dual de vil for det får ikke den store betyning

man kunne også gåre moralen så det næsten gør det umulidt og angribe små så kan de stikke af også må de store kæmpe mod de store
så skal den så lukke så de små heller ikke kan angribe de store så skal man tinge sig om
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Du aner ikke hvad du snakker om

Jeg undskylder, men bliver nød til og spørge
Er du en af de børn der har fået afvide at du altid har ret og hvad du siger er rigtigt?
 
Senest redigeret af en moderator:

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
man kunne også gåre moralen så det næsten gør det umulidt og angribe små så kan de stikke af også må de store kæmpe mod de store
så skal den så lukke så de små heller ikke kan angribe de store så skal man tinge sig om

prøv casual, det lyder som en server netop for dig, for der kan du ikke angribe spiller der er væsentligt større eller mindre end dig selv....
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej det er lige modsat er ordblind og hatr altid fået advide jeg ikke kunne og at aldt ville blive svært
og kun dårlige kater
men har opnået aldt ved at bare gøre det alle kørkort er i hus
arbejter i hele varden styret/starte undomskluper som ander ikke kunne få liv i godt nok til at komunerne vil havde mig til at starte fleger
hvaret værkfør mange år

så nej i mine øjne er i bare nogen forkælet unger der inte fatter at hvad flertalet vil (lige som de tumper der ikke kunne starte de undomskluper jeg så kørte op over en sommer hvargan ) eller som da jeg lavet vardens mest besøgte batelfildt server som kørte sådanne 5 år
i ser på hvad der er best for jer og nogen seder hjemme og nasser på os alle og kan spille heletiden
og ander spiller dual
i udgøre så LILLE en % af tw spiller og derfor tw er falet fra 3000-4000 spiller par server til det der er der nu
folk lokker ikke ander ind for folk sydens ikke tw er sjovt på den her måde
man kan ikke havde et liv ved siden af tw fordi meget få spiller inten ikke har et liv eller spiller dual og tvinger ander til det


derfor har jeg altid sagt lav en server med de instilinger jeg siger også ved siden af køre i bare alle de server med jers instilinger
der starter jo server nok til en kan køre med den slaks instilinger
at i så kun har jer selv og spille med på de ander det er jo jers problem
bare der køre en til alle med et liv heletiden





Du aner ikke hvad du snakker om

Jeg undskylder, men bliver nød til og spørge
Er du født med en guldske i røven?
Er du en af de børn der har fået afvide at du altid har ret og hvad du siger er rigtigt?
For det vil da være en undskyldning for at være så dum ;-)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
så nej i mine øjne er i bare nogen forkælet unger der inte fatter at hvad flertalet vil

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Flertal er vist flere personer, ikke kun en ;)


kunsten er at kunne spille tw, uanset hvilke indstillinger der er :)
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
"og hatr altid fået advide jeg ikke kunne"

Det har så ikke noget at gøre med at du er ordblond :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nemlig indstillingerne skal alle kunne hvorfor tuder i så så er det bare starte en server der fjerne alle fordele fra at spille dual
kan ikke give dig meger rat

så det er bare
farm fack grænse lukket stamme skift efter 1½-2 måndter også køre den 3 ganne hvor folk ikke kan skifte navn indimellen
og vinderkravet skal hvare aldt andet ind domæne


:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Flertal er vist flere personer, ikke kun en ;)


kunsten er at kunne spille tw, uanset hvilke indstillinger der er :)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
nemlig indstillingerne skal alle kunne hvorfor tuder i så så er det bare starte en server der fjerne alle fordele fra at spille dual
kan ikke give dig meger rat

så det er bare
farm fack grænse lukket stamme skift efter 1½-2 måndter også køre den 3 ganne hvor folk ikke kan skifte navn indimellen
og vinderkravet skal hvare aldt andet ind domæne

har du set mig tude over hvis der kun måtte være to ip?
niks, for det er nok til mig og dual....behøver da ikke mere ;)
Jeg spiller netop ikke fra mobil når jeg spillet, jeg spiller kun fra computeren.....

hvor ser du mig overhovedet tude, tuder skam ikke over noget i tw
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
smålighed er også en form for tuderi "Anje" Bare fordi TC ikke har set det, så er det ikke ens betydende med at du ikke har gjort det :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
vi kan da godt mødes og tage en mensa test og se hvem af os der gør det best jeg havet 2 fejl i den da jeg hvor til session
og bliv melem der
og vennerne har altid hvaret der så dem kan vi da også se hvem der har flest trigtige venner
også ser vi lige på samtidig hvem af os der har opnået/prøvet mest i livet



"og hatr altid fået advide jeg ikke kunne"

Det har så ikke noget at gøre med at du er ordblond :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej du blander dig bare med dum komentare heletiden du lov vel mærke til jeg skebv dem der seder hjemme og nasser på alle os ander


har du set mig tude over hvis der kun måtte være to ip?
niks, for det er nok til mig og dual....behøver da ikke mere ;)
Jeg spiller netop ikke fra mobil når jeg spillet, jeg spiller kun fra computeren.....

hvor ser du mig overhovedet tude, tuder skam ikke over noget i tw
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Jamen så uploader du da bare lige et billede af dit medlemskab :)

Nu er det ikke en mensa afdeling ligesom de Paralympiske lege vel ?
 
Top