Scandinavian war 2009 - Tilmeldinger

DeletedUser

Guest
Skal vi ikke prøve at organisere os lidt bedre denne gang??

Jeg opretter hermed denne tråd, så alle kan skrive sig på listen, så vi kan blive enige om at alle Danske spillere har et eller andet billedet i deres profil som viser at de er Danske, så vi kan være klar til at hjælpe hinanden.

Måske skulle vi også beslutte os til hvilket område vi skal ligge os i, prøve at få Normændene til at ligge sig modsat, så vi kan angribe Svenskerne fra 2 sider med det samme.
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
I kunne f.eks bruge dette billede til jeres profiler...
dansk_10.gif
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så melder jeg mig til her også. Ingen organisation = spild af tid mod svenskere :S
 

jaap19

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er klar

Hej.

Jeg er også klar til at deltage..

hvornår, hvordan?

Bliver vi automatisk inviteret?
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Typisk skal du oprette dig en bruger på en Svensk server, lige meget hvad det er for en, fordi den vi skal spille på kommer ikke på listen over tilgængelige servere før d. 13.03 kl. 18:00

Men som du sikkert ved, hvis man har en konto på en verden så kan man logge direkte ind på alle de andre - Så derfor er det jo en fordel at for registrerer sig.
 

jaap19

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har allerede registreret mig for nogle dage siden da emnet blev postet første gang :D
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Gad vide om vi nogensiden bliver nok til at lave en stamme?

Og et spørgsmål..

Har haft en konto som stadig kan bruges på .se serverne.. Men det er under et andet nick.. Bliver det et problem?
 
Senest redigeret:

numse36

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg vil også gerne være med til at nakke svenskerene..

Men du siger jo at det er smart at oprette en bruger .se men er den så den jeg bruger til scandinavian war eller bruge jeg den her på .dk??
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Gad vide om vi nogensiden bliver nok til at lave en stamme?

Og et spørgsmål..

Har haft en konto som stadig kan bruges på .se serverne.. Men det er under et andet nick.. Bliver det et problem?

Det betyder ikke noget hvad du hedder, så længe det ikke overtræder reglerne.

Men ja, du skal ikke være bange for der ikke er nok til at lave en stamme, på de fleste speed servere kan der kun være 10 i en stamme, sidste gang havde Danskerne da 3 wings :D
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg vil også gerne være med til at nakke svenskerene..

Men du siger jo at det er smart at oprette en bruger .se men er den så den jeg bruger til scandinavian war eller bruge jeg den her på .dk??

Den du skal bruge til Scandinavian War, er den du skal oprette på www.tribalwars.se - Da Sverige er det eneste land i Skandinavien med en speed server, er vi jo tvunget til at holde Scandinavian War der.

Skal da lige nævnes at jeg har forslået at vi spiller om rettigheden til serveren, men det er den Svenske admin ikke glad for, så med andre ord, han ved hvor gode de Danske og Norske spillere er, så han er bange :p
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Der er da ikke nogen der mister sin bruger, Scandinavian war er en server som kører mindst 100 gange så hurtigt som vi gør her på dk1 og dk2.
 

Nellers

I træning
Reaktionsscore
0
Så er det da også nederen her der har jeg da snart noble men i den svenske har jeg jo ingen ting?? Jeg troede at serverne blev slået sammen så de danske, svenske og norske var i en verden med deres egen bruger så de normalt bruger.
 
Top