Scandinavian war 2009 - Tilmeldinger

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Så er det da også nederen her der har jeg da snart noble men i den svenske har jeg jo ingen ting?? Jeg troede at serverne blev slået sammen så de danske, svenske og norske var i en verden med deres egen bruger så de normalt bruger.

Altså, denne her server kører jo kun i hastighed x1 - Scandinavian war kører minimum x100, så dine noblemen kommer lyn hurtigt.
 

DeletedUser

Guest
Går kunne være at vi kunne få Maestro til at lave en afstemning om hvor vi skal ligge os?
 

jaap19

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er der nogle gode råd også, udover at være vågen i 48 timer i træk ???

Det kommer til at kræve noget Cola og Kaffe. :)
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Man behøver skam ikke være vågen 48 timer i træk, der er jo indbygget sovemodul. Hvilket betyder at du kan sætte kontoen til at sove x antal timer pr. døgn.

Hvor mange timer, vil blive oplyst d. 09.03 her på forummet.
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er ganske simpelt, du skal bare oprette dig en bruger på den svenske tw verden.

Men du kan læse mere om det nede i emne som omfatter Scandinavian war 2009
 

Hejgaard

I træning
Reaktionsscore
0
ok. Jeg har nu lavet en bruger på Tribalwars.se og lavet en by på verden 7. Så nu skal jeg bare vente eller hva?

Beklager hvis jeg spørger dumt, men det er første gang og kan ikke rigtig finde ud af det
 
Senest redigeret:

Gorbadok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ok. Jeg har nu lavet en bruger på Travian.se og lavet en by på verden 7. Så nu skal jeg bare vente eller hva?

Beklager hvis jeg spørger dumt, men det er første gang og kan ikke rigtig finde ud af det

du er måske gået lidt i den gale grøft ang travian..

jeg er også frisk på at have lidt sov krig
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
sakl da selvfølgelig være med...det lyder da for fedt at banke nogle af de svenskere gule og blå !!!

svenskerne vandt måske i historien, men ikke i TW!!!
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Scandinavian War foregår på en speed server, den vil ikke være tilgængelig før præcis d. 13.03 kl. 18:00 - Men hvis du har en konto på verden 7, så er du klar med din registrering.

Du finder den ude på forsiden af www.tribalwars.se når den er tilgængelig.
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
har du lavet en afstemning om hvor vi danskere skal lægge os??? og hvor finder jeg så den afstemning???
 

TooasT

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Regner med jeg deltager da. men nogle taktikker der er specielt gode til scandinavian wars?
 
Top