serven skal køre til ende med det vinder krav

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu skal i huske at serven skal køre til ende med det vinder krav der er smidt på fra start
uanset hvad og kan den iklke det er der ingen vinder

folk har ****et serven op de spiller den som alle ander og fjerner alle og aldt de skal lave mba på

så nu skal de havde lov og køre den færdig uanset hvor kelig den bliver og hvor lang tid den tager


jeg sydens det er sjovt vi fik en mba server som alle så gane ville havde også bliv den spillet med sammwe taktik som en amenlig server folk stoppet fordi hvem gider og spille en mba server hvor det kun gå ud på og hvare størst og havde flest byer

det er sådanne en server der burte begransning på hvor mange byer man kan havde så man ikke bare fjerner alle og aldt


men håber i lad dem køre til den biter ende så de kan lære og køre meger ind en taktik på alle server
og stopper folk så har de bevist de ikke duet til det også behøves vi jo ikke høre på hvor gode de selv mener de er fram over nej spil færdig i mangler kun at ryde hele serven 3,2 ganne endnu for at vinde og der er jers ejen topper med i også
også må vi håbe der ikke er fleger der stopper får så skal serven rydes fleger ganne


hel og lykke det er hvad der er af tropper på serven pt og der kommer ikke fleger med tiden kun minder
Total befolkning: 13,29 Mio.
 

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er det her et seriøst indlæg??? :confused:

Du skriver side op og side ned om at det skal til afstemning ved spillerne hvad indstillingerne skal være på verdenerne og hyler så op over hvor dårlige deres valg er når de får lov til at bestemme :laugh:

Verdenen er kun 2 måneder gammel!! Og du snakker endgame. Synes du ikke lige spillerne skal have lov til at komme i gang inden du kommer med dine dommedagsprofetier og evig bedrevidende sludder?
Af en fyr der efter egen mening er sådan cirka den mest erfarende og utroligt indsigtrige siden internettet blev opfundet, så er der godt nok efterhånden mange tråde hvor du viser du ikke så meget som har styr på basis viden. Så måske skulle du bare nøjes med at udtale dig om hvad du rent faktisk VED! Hvordan man spiller kedeligere og mere ensformigt end en debat i folketinget ;)
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
The-Cleaner.. Jeg tror Fejlen er den taktik. At Adle Barb byer lave dem 9k der efter at miste dem og adle 2 ny barb byer lave dem 9k point miste dem.
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Han mister nok ikke flere på v14 ;-)
Eftersom der er noget kaldet moral :-( Også + at han er ren deff så gør det alt for ondt :D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
i skal da hvare glade for der er nogen der gider sete nye byer i spil at i så ikke er smarte nok til kun at lave mba på dem men tager det tjaaa i lære det jo nok også en dag når i er kommet vider fra den taktik der har hvaret kørdt i 2-3 år nu
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg er så træt af den måde du skriver på cleaner :sleep: skriver som om vi er små børn der INTET ved.. mennesker adler spillerbyer, for at vokse, så de kan få flere tropper, til at ryde nye spillere! Der er kun få spillere, som gider at adle en BB og så bygge den op, for derefter at miste den..

så dit "taktik" foreslag ville være: lad os adle BB byer, bygge dem op, lave off tropper og så bare smide dem på hinanden uden at adle hinanden :p så bygger vi tropper op igen osv. hvorfor har du så ikke tænkt på en anden side del ved en taktik: hvis du overtager fjendens byer, har de sværere ved at uddanne tropper til at sende mod dig, hvilket vil sige, at de vil få mindre MBA desto flere byer du tager fra fjenden ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
se du har rat i forstår jo inte kan godt forstå i er forstert når jeg skiver noget

jeg siger på en mba server skal man jo ikkeryde sit område for spiller byer for så fjerner man de byer man skal lave mba på

jo tag en to spiller byer i starten i sin kirke også ryd kirken for bb byer så i havde en klump byer der også bare lav mba
jers måde og spille på gør jo i har 2 byer før alle ander så er man bare størst i starten så burte i ikke havde problemer


og du har vel opdaget man godt kan angribe en nabo og holde dem nede så kan man lave en "upser" engan imellen så de tor nuhar de muliheden også laver de en masse tropper som giver jer en masse mba når i så kommer igen


så hvis du ikke kan rene ud at det giver minder mbajo fleger byer du tager fra fjenden så hmmm jeg ved sku ikke hvondan jeg så skal forklare det minder byer til dem du kan lave mba på betyder de har minder tropper du kan ryde men du har fleger selv og dem kandu ikke lave mba på

gså vil jeg så lige sige en bb by koster det samme og byge op som en cleaner koster så havde du to bb byer og byge på heletiden
så ville du få mange fleger tropper i starten det er jo ikke i starten i tager mine bb byer der har jeg for meget deff
i tager dem når jeg ikke gider meger og det har jeg ikke gidet længe fik bare sadt plus på så det bruger jeg lige
også havde jeg en spiller der garne ville prøve det så ham hjelper vi

så en anden gan skal en mbaserver begranset til et vist antal byer par spiller hvis vi skal kunne køre dem her i dk for folk forstår ikke at køre andten ind en taktik og det er tag spiller byer og fjern alle ogg nu er der kun Total befolkning: 13,54 Mio. og tjaa rene kan i vel
i bliver aldig færdig på den server
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
skal jeg virkelig lave en matematisk fremvisning om, at din metode egentlig ikke er bedre? fordi rent matematisk, så har du slet ikke forstået noget omkring verdenen.. læg mærke til hvor mange spillerbyer der STADIG er..
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nååå så du sider server info lyver og der er mange fleger tropper ind den viser hvis det er tilfelet så har du rat ja
hvis det ikke passer med der er brugt de farm plasser den siger så kan varden du eller jeg rene på det
men kan kun sige det har altid passet endnu


men i køre den dabare til ende med de vinder krav vi ander sletter bare så kan i hyge jer der
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ups jeg må sku bøje mig i støvet du fik rat serve infoen er ikke som jeg trode man kan ikke heldt rene med det den skiver for
det er farm plasser brugt i aldt også dem bygninger bruger lol

i har 10000655 tropper på kordte lige nu så det er lige 3 mil minder ind jeg havde renet med lol rener i stadig med i kan lave en masse mba når i har fjernet alle de byer i skulle lave mba på

i kan jo ikke engan dele jer op nu for man tager ikke sit mba med til en ny stamme

i har ca.. 31499 i snit par spiller af tropper selv lidt meger nok men så for ikke sedte det for højt og dem kan i ikke lave mba på jo
kun med

så med minder i får nogen til at tage en masse bb byer og fylde dem med tropper så kommer i til at fejer jul her inde to ganne :O)


god jul
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Kan vi ikke flytte alle The-Cleaners post som indeholder hvor meget han har ret til en stor post der hedder off topic?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der er sku da ikke plas havde hvaret nemmer hvis du ville rykke dem hvor jeg ikke har rat

det jeg siger er nemt og rene ud og sage det 1 måndte efter serven hvor starte men det er åbenbart for svært for nogen og lige to og to sammen

i har dummet jer og kørt den samme og den enste taktik som i åbenbart kan og i ville ikke lytte i starten så nu må i bruge tiden på serven
i har alle skejet efter en mba server nu har i den og i har ****et den op

men sanheden er ilde hørdt
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej men i hvor nået meget længer hvis i ikke havde foet 200-300 kontoer til at stoppe

jeg sage til dig lige i starten tag 1-2 spiller byer også tag et par bb byer og byg op og lad de ander spiller lige så der hvor noget og lave mba på men i er så bange for folk angriber jer så i fjerner dem i glemmer bare hvis de skal angribe skal de havde off
og har de off kan i nemt lave mba på dem


vi kan vel blive enig om at med 10000655 ca.. tropper på serven er der lang vej meget lang vej det burte havde hvaret det doppelte af tropper på serven nu eller meger

i gør som alle ander server får folk til at opgive og stoppe i tw og med minder i er totaldt lige glad med tw så er det ikke smart

nu har jeg sedet og holdt kæft i et år ca.. og kun opservert og aldt er jo gået som jeg sede før det år
jeg forstår ikke i ikke selv kan se det i får pm fra folk davlidt det ved jeg hvor de siger at de ikke gider når
man ikke får en mulihed

ald mit brok på forum som i kalder det kan i nemt stoppe

jeg skal bare se en server med instilinger der passer til fleretalet
og ikke til de 50 kontoer som de altid passer best til

også kan i sku lave server der passer beder til de 50 kontoer ind de server vi har nu så må vi se hvad server der bliver best besøgt
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nu er en enhed (plads i farmen) ikke lig med en mba. Den samlede mba på serveren for at slå alle enheder ihjel er 27 millioner regnet ud i går klokken 15. Dertil kommer så vidt jeg kan se 3 ret stærke stammer i toppen modsat v13 hvor alle brokkede sig over kun en stamme. Måske vi alligevel har lavet en rimelig server
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
FOALY DU ER SOM SENDT!
Kan være at han gider at tro på at MBA ikke er det samme som farm plads! :)

Denne verden er god hvis der var stammer på 5 istedet for 10 :-D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
så du mener den giver meger ind en mba par farm plas

det stemmer bare ikke med det man kan se så kiger man på sin ejen er en mba en farm plas

giv os lige udreningen i gav mig den i starten der hvor det en til en men hvis det ikke passer så giv mig den rigtige
 
Top