Situationen i Verden 2

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har lavet en tråd til jer, som gerne vil fortsætte snakken om Verden 2's historie: Historien bag Verden 2

Denne tråd lader vi gå tilbage til evt. idéer. :)

Jeg kan også sige så meget som, at Innogames allerede er i gang med at udforme retningslinjer for, hvordan en verden vindes eller lukkes, men som altid skal jeg bede om jeres tålmodighed. :) Det skal diskuteres, idéerne skal på plads osv. osv.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg må endnu en gang takke Storm for at komme på banen :D

Det er rigtigt at support ikke tidligere har været særligt behjælpelige med at beskrive reglerne for hvordan man vinder og lukker en server. Det er rart at der kommer noget nu.

Jeg har for lang tid siden forhørt mig hos spillere der har været med til at lukke servere. Sådan som jeg har forstået foregår det således at der skal være en stamme der er stå stor at den kan stå alene uden forbund - Det betyder ikke at den ikke må have nogen forbund, den skal bare kunne stå alene. Der er ingen kriterier for hvornår denne situation er opnået og den ferumøse 90%-regel er selvopfundet.

Når dette er tilfældet kan der sættes en afstemning i gang, om hvorvidt denne stamme kan erklæres som vinder. Hvis der er flertal for det, vinder stammen.

Det har jeg så ikke fra innogame, men fra spillere der har været med til serverlukninger.
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Nu er verden 3 jo nået til slutspillet... Men hvor bliver vores i verden 2 af? Vi er jo 1 stamme nu, og har været det i noget tid efterhånden... Troede virkelig at vi var før v3, for der er jo virkelig stilstand i verdnen selvom vi tager spillere ud stadigvæk... Så hvornår bliver det vores tur?
 
Top