sBrok
Nybegynder
- Reaktionsscore
- 0
Hej drenge.
I må undskylde hvis jeg smider denne post i det forkerte forum, er stadig en smule påvirket efter gårsdagens løjer
Men jeg har spillet TW fra verden 2 .. Og har holdt en længere pause, men har i de sidste par "verdner" prøvet at starte op igen.. Det starter sådan set helt fint for mig, altså jeg gør alt jeg kan, jeg farmer, bygger op, køber plus konto etc. Men så sker det gang på gang at jeg lige efter min begynder beskyttelse er slut bliver angrebet, hvilket jeg helt fint kan indfinde mig med, eftersom det er den fedeste del af spillet imo
Og her de sidste par gange har jeg også vundet de første par kampe og holder en folk fint tilbage .. Jeg leder ofte efter en fin stamme, men sker jo sjældent at man som ny spiller kan finde en stamme med rigtigt sammenhold og seriøse spillere, men skidt være med det .. Mit problem er så at jeg syntes langt de fleste folk som spiller (på de danske TW server) kender hinanden, hvilket ikke gør mig noget overhovedet, udover når de blander sig en "krig" som enlig ikke har noget med dem at gøre .. Hvis i har læst så langt, som jeg sidder og skriver nu, kan i nok forstå mit problem
Jeg får aldrig rigtig muligheden for at udvide min horisont .. Så jeg vil enlig bare høre om det er standarten der bliver kørt på de danske server, at man skal kende nogen i forvejen for at have en chance
Og drenge jeg snakker ikke om jeg bliver nakket med 30k point, det her sker ofte inden jeg bare når de 3000
Ville bare høre jeg er den eneste med det problem på de "nye" danske server? 
Mvh sBrok /// Bowww
I må undskylde hvis jeg smider denne post i det forkerte forum, er stadig en smule påvirket efter gårsdagens løjer
Men jeg har spillet TW fra verden 2 .. Og har holdt en længere pause, men har i de sidste par "verdner" prøvet at starte op igen.. Det starter sådan set helt fint for mig, altså jeg gør alt jeg kan, jeg farmer, bygger op, køber plus konto etc. Men så sker det gang på gang at jeg lige efter min begynder beskyttelse er slut bliver angrebet, hvilket jeg helt fint kan indfinde mig med, eftersom det er den fedeste del af spillet imo
Mvh sBrok /// Bowww