Spilleren med de dårligste odds for at overleve 60 dage

Hvem mener du har dårligst odds for at overleve i 60 dage fra opstart?

  • Spamburg

    Stemmer: 10 23,8%
  • Dekani

    Stemmer: 9 21,4%
  • Miss

    Stemmer: 17 40,5%
  • Tore555

    Stemmer: 6 14,3%

  • Samlet antal stemmere
    42
  • Afstemning lukket .

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hmm stemt på spamburg, tvivler på at det bliver dekani. Miss'es indlæg er sjove at læse engang imellem, så tror ikke det er hende heller. Så er der jo spamburg, navnet ligger ligefrem op til det :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm stemt på spamburg, tvivler på at det bliver dekani. Miss'es indlæg er sjove at læse engang imellem, så tror ikke det er hende heller. Så er der jo spamburg, navnet ligger ligefrem op til det :)

Det gør ikke noget denne gange.. Men bare fordi jeg hedder miss er jeg ikke en pige ;)..
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Da jeg ikke lå i nærheden af nogle af jer og intet kunne gøre selv ved udfaldet, så røg min stemmer baseret på skills (nok påvirket en del af social omgang) - så miss, du vandt ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Da jeg ikke lå i nærheden af nogle af jer og intet kunne gøre selv ved udfaldet, så røg min stemmer baseret på skills (nok påvirket en del af social omgang) - så miss, du vandt ;)

... Så vidt jeg kan se ville du ikke kunne have gjort noget mod mig, for i det begynderbeskyttelsen røg, begyndte jeg at cleare byer.. ;)) Så uheldigt for dig hvis du lå lige ved siden af mig :p
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
... Så vidt jeg kan se ville du ikke kunne have gjort noget mod mig, for i det begynderbeskyttelsen røg, begyndte jeg at cleare byer.. ;)) Så uheldigt for dig hvis du lå lige ved siden af mig :p

Ja, jeg er da også taknemmlig... eller :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Spamburg ..
Du ville ikke have nogen chance mod Patrioten..

Kig selv i stats og verden 4 :eek:..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja mig og mine stats :huh:..

Bare fordi der er nogle som gider bruge dem :mad:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
... Så vidt jeg kan se ville du ikke kunne have gjort noget mod mig, for i det begynderbeskyttelsen røg, begyndte jeg at cleare byer.. ;)) Så uheldigt for dig hvis du lå lige ved siden af mig :p

OMG..

Troede ikke vi begyndte at komme op med noget der ikke passer :huh:..

Du tømte en by 2-3 dage efter begynderbeskyttelsen var væk, fordi du var bange for at miste dine tropper :huh:..

Da du så tømte næste mistede du lige 2 * alle tropper..

Så begynd ikke på det der Spamburg.. Så det selv..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
omg..

Troede ikke vi begyndte at komme op med noget der ikke passer :huh:..

Du tømte en by 2-3 dage efter begynderbeskyttelsen var væk, fordi du var bange for at miste dine tropper :huh:..

Da du så tømte næste mistede du lige 2 * alle tropper..

Så begynd ikke på det der spamburg.. Så det selv..

-.-' jeg clearede en by dagen efter!!!!!!

Og jeg mistede ikke så mange tropper!!!!!
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det var den der lille tøse by..

Prøv at kom op på hesten og tøm f.eks Carebears by på næste verden..

Så skal du se løjer ;)..
 
Top