Spilleren med de dårligste odds for at overleve 60 dage

Hvem mener du har dårligst odds for at overleve i 60 dage fra opstart?

  • Spamburg

    Stemmer: 10 23,8%
  • Dekani

    Stemmer: 9 21,4%
  • Miss

    Stemmer: 17 40,5%
  • Tore555

    Stemmer: 6 14,3%

  • Samlet antal stemmere
    42
  • Afstemning lukket .

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det var den der lille tøse by..

Prøv at kom op på hesten og tøm f.eks Carebears by på næste verden..

Så skal du se løjer ;)..

-.-' Lille tøseby? Han var dobbelt så stor som mig (bygger mest tropper), såååå der tager du helt fejl -.-
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvad så med ham der var mindre end dig og stoppede efter 1 angreb :huh:..

Ham turde du jo ikke angribe :laugh: :laugh:..

Men for ikke at være for meget off topic..

Så vil jeg sige, folk har ret..

Både jeg og Spamburg har det svært de første 60 dage..

Der er jo også noget der hedder skole..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvad så med ham der var mindre end dig og stoppede efter 1 angreb :huh:..

Ham turde du jo ikke angribe :laugh: :laugh:..

Men for ikke at være for meget off topic..

Så vil jeg sige, folk har ret..

Både jeg og Spamburg har det svært de første 60 dage..

Der er jo også noget der hedder skole..

Jeg har det da ikk svært.. Og Jacob.. Ham turde jeg sagtens.. Det er ham jeg ligger i krig med nu (ham jeg bliver ved med at rydde for tropper :p), som jeg lige skulle være helt sikker på først.. Tror ikk din hukommelse er så god...
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Til jer som har stemt på mig..

Må sige, i har ret ;)..

Er ikke den bedste til opstarten mere da skolen tager meget tid..
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Måske sgu mig også have stemt på mig, men mig stemte ikke:laugh::laugh::laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det går godt for mig nu ;).


Så dem som har stemt på mig.. Tror i skulle have stemt på tore :p
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvilken konto er det så lige det er vi skal tjekke om klare sig godt? :p
Så vidt jeg forstår (fra spam andet sted) så er miss-kontoen sat til slet..jeg går ud fra du så er dual nu et eller andet sted..nick så vi alle kan sende vores "tillykke" med flyttet tak :laugh:

(undskyld til staklen der har lukket miss ind, sikker på dømmekraften vender tilbage før eller siden ;) )
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det går godt for mig nu ;).
Så dem som har stemt på mig.. Tror i skulle have stemt på tore :p

Det kan man da ikke sige .. det går da ikke godt for dig fordi en eller anden tumpe smider dig på hans konto, så går det godt for ham..

Du kunne endnu engang ikke undgå at blive en farm fra start og at finde en sucker der tror du har evner er ikke en sejr :huh:

xDD haha xD Det går lige omvendt for mig :p
Ja hold da op hvor det kører..449 point og omringet af folk på størelse med mig selv, amen din fremtid er jo sikret XD
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kan man da ikke sige .. det går da ikke godt for dig fordi en eller anden tumpe smider dig på hans konto, så går det godt for ham..

Ja hold da op hvor det kører..449 point og omringet af folk på størelse med mig selv, amen din fremtid er jo sikret XD


Det kan godt være det kører godt for ham..

Men når jeg spiller med, så går det godt for os begge 2..


Spamburg.. Han kan måske klare sig lidt.. Han har også et par stykker fra hans stamme..

Men hvad vil han gøre hvis de kommer i krig mod os :huh:.. Så er han fortabt :eek:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ja hold da op hvor det kører..449 point og omringet af folk på størelse med mig selv, amen din fremtid er jo sikret XD

LOL xD Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg læste det her xDD HAHA!! Som jeg altid har sagt... POINTS DONT WIN WARS, TROOPS DOES! Læs det og forstå det.. Fordi du har åbenbart ikke hørt om det før.. Kan du se ham ved siden af mig?? (Ham til højre for mig).. Ham holder jeg som farm lige nu.. Sååå UPS hva'.. Der tog du vist lige fejl -.-' PLUS så er jeg ikke point whore ligesom visse andre personer..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Du har ret Spamburg :)..

Tropper vinder, men størrelsen kan også gøre noget..

For nogle bygger jo kaserne og stald højt..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
LOL xD Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg læste det her xDD HAHA!! Som jeg altid har sagt... POINTS DONT WIN WARS, TROOPS DOES! Læs det og forstå det.. Fordi du har åbenbart ikke hørt om det før.. Kan du se ham ved siden af mig?? (Ham til højre for mig).. Ham holder jeg som farm lige nu.. Sååå UPS hva'.. Der tog du vist lige fejl -.-' PLUS så er jeg ikke point whore ligesom visse andre personer..

Jaa helt enig tropper vinder krige.. men dit problem er at min farm alene er mere værd i point end hele din by, hvilket kan garentere mig for at du nada tropper har, så ikke noget at råbe for højt om :eek:
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jaa helt enig.. men dit problem er at min farm alene er mere værd i point end hele din by, hvilket kan garentere mig for at du nada tropper har, så ikke noget at råbe for højt om :eek:

Så mange tropper har han heller ikke igen..

Vel Spamburg ? Han har selv sagt til mig hvor mange tropper han har ;)..

Tror Spamburg bliver nakket.. Inden 60 el 120 dage..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Spamburg blir nakket inden for de næste 2 uger, hans TT er til grin uanset om de passer til point eller ej og han har NUL chance for at overleve,
folk gider ikke engang tage hans by, den blir bare lavet til bb :laugh:
 
Top