Top 20 spillere

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Fint med en evaluering af top 20 spillerne igen,meen ikke en særlige acceptabel en af slagsen,vil jeg dog mene.

Men Skolehaven skal da have lov til at gøre sig selvglad på dette,over sin førsteplads, så fint med mig, er ikke misundelig.!

Ville du hellere se en top 20 evaluering der roste alle spillere i top 20 til skyerne? Respekt for han tager sig tiden til at finde ris og ros om diverse spillere i stedet for bare at skrive hvad han synes om dem.. Kan sku ikke helt se hvor han "goer sig selvglad" men det er maaske fordi jeg ikke er misundelig i modsaetningen til en hvis anden person :rolleyes:
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg må sige at skolehaven gør et stort arbejde, hvad angår forum. Det bringer liv at han vil bruge den tid det kræves - og det er ikke så lidt.

Så jeg synes man skal takke til glæde for at han gider det.

Og forresten. man kan jo selv komme med en top 20 vurdering.



Mener bare man skal ha et klap på skuldren når man gør noget for andre.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Til Skolehaven.

Se det er fint du gider bruge tid på dette....

Det jeg mener er...

Du kender ikke omstændigheder i hvert enkel spilleres spil (stats fortæller ikke alt).Nogen går bare ikke så højst op i om det er en såkaldt grå by eller spiller by man overtager (her i starten) En by er en by,faktisk er mange "grå byer" bygget bedre op end hvad en spiller ville gøre.! Hvad ang MBA så er det en helt selvfølgeligehed man ikke står højt der,når man overtager gråbyer / simmer sine byer op / bygger tropper osv...

Da du selv skrev svaret "måske har jeg ikke været så sød ved nogen", Hvad er dårlige stats endeligt ?,folks spille stil er foreskellige gudskelov for det.

Synes bare ikke folk skal nedgøres,når du ikke kender realiteterne på det. Det hele er Næsten en gang tågesnak uden realiteter bag.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ville du hellere se en top 20 evaluering der roste alle spillere i top 20 til skyerne? Respekt for han tager sig tiden til at finde ris og ros om diverse spillere i stedet for bare at skrive hvad han synes om dem..

Skal jeg virkelige fortælle dig hvad jeg vil have,når det er så tydeligt...

Folk skal stilles ens,men i det skolehaven gør at nedgøre nogen og rose andre,det er ikke okay i min verden.!! Sådan set der mit budskab vil ligge.

Kan sku ikke helt se hvor han "goer sig selvglad" men det er maaske fordi jeg ikke er misundelig i modsaetningen til en hvis anden person :rolleyes:

Hvis du vil rulle øje,så gør det venligt et andet sted Tak.!!
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Svarer lige paa skolehavens vejne ;)

Til Skolehaven.

Du kender ikke omstændigheder i hvert enkel spilleres spil (stats fortæller ikke alt).Nogen går bare ikke så højst op i om det er en såkaldt grå by eller spiller by man overtager (her i starten) En by er en by,faktisk er mange "grå byer" bygget bedre op end hvad en spiller ville gøre.! Hvad ang MBA så er det en helt selvfølgeligehed man ikke står højt der,når man overtager gråbyer / simmer sine byer op / bygger tropper osv...

Ser du.. Nogle spillere er af den mening at ens styrke i spillet er baseret udfra den maengde tropper man har. Du har maaske hoert om udtrykket: "point vinder ikke krige, det goer tropper". En maade at faa et indtryk paa om en spiller fokuserer paa tropper eller ej er ved at kigge paa MBA og adlinger. Det er dette element skolehaven proever at inkludere i sin top 20 analyse. Om det indtryk MBA og adlinger giver er rigtigt eller ej ved man aldrig, men det er jo lidt svaert at lave en analyse det tager forbehold for alt...

Hvad er dårlige stats endeligt ?

Daarlige stats regnes paa .net som vaerende lav MBA, mange barb adlinger, mange internals og mange adinger af sig selv. Haaber den defination hjalp :)

ogsaa paa mine egne vejne:

Folk skal stilles ens,men i det skolehaven gør at nedgøre nogen og rose andre,det er ikke okay i min verden.!! Sådan set der mit budskab vil ligge.

Skolehaven goer forskel paa dem som efter hans spilopfattelse klarer sig godt og dem der klarer sig knap saa godt.. Kan godt se det ville vaere ideelt hvis vi allesammen kunne holde i haanden og vaere glade... Men det her er et krigsspil saa den mentalitet hoere ikke hjemme her ifoelge min verden ;)

PS: Trikket med at adle spillere fremfor graa byer er er adle en med 3k+ point :) Saa er de pludselig meget bedre bygget end de graa byer du vil finde ;)
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Til Skolehaven.

Se det er fint du gider bruge tid på dette....

Det jeg mener er...

Du kender ikke omstændigheder i hvert enkel spilleres spil (stats fortæller ikke alt).Nogen går bare ikke så højst op i om det er en såkaldt grå by eller spiller by man overtager (her i starten) En by er en by,faktisk er mange "grå byer" bygget bedre op end hvad en spiller ville gøre.! Hvad ang MBA så er det en helt selvfølgeligehed man ikke står højt der,når man overtager gråbyer / simmer sine byer op / bygger tropper osv...

Da du selv skrev svaret "måske har jeg ikke været så sød ved nogen", Hvad er dårlige stats endeligt ?,folks spille stil er foreskellige gudskelov for det.

Synes bare ikke folk skal nedgøres,når du ikke kender realiteterne på det. Det hele er Næsten en gang tågesnak uden realiteter bag.

Nej du har ret i at stats ikke fortæller alt, men en god MBA kan ikke diskuteres hvad den er. Jeg har valgt ikke at kommentere på mulige spillestile, da det er op til den enkelte at vurdere ud fra de præsenterede stats. En spiller uden MBA har ikke mistet nogen tropper i offensiven, men spørgsmålet er bare om det er fordi han ikke har nogen eller fordi han ikke vælger at bruge dem.
Mht gråbyer eller spillerbyer så fortæller det faktisk en del om en spiller. En der ikke adler andet end gråt eller internt har sjældent ret mange adler og vil derfor sjældent have et tog, hvorimod en der adler mange spillere finder det en nødvendighed fordi folk er på stilke med at sende deff i hans område.
Når jeg skriver jeg ikke har været sød ved nogen, så er det fordi jeg selv mener jeg måske til tider er skarp i min kritik i de efterlyste parametre. Du vil vel ikke have jeg skal sige at en placering som nr chok skal roses? hvad skal jeg rose for?
Det står selvfølgelig den enkelte frit for at forsvare sine handlinger. Nogle har taget et par gråbyer af strategiske årsager, jamen det er fint, men det er en del jeg ikke har kigget på længere er den ikke.

Men jeg undrer mig over at denne ikke uddybes: "Men Skolehaven skal da have lov til at gøre sig selvglad på dette,over sin førsteplads, så fint med mig, er ikke misundelig.!" Det var der jeg blev fornærnet og skuffet!
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det er jo rigtigt at skolehaven har holdt en skuffende 1. plads i lang tid, men på den anden side så går skalaen ikke højre op :D

Det er jo interessant at læse kommentarer fra verdens bedste spiller og det er fint at han giver sig tid til det - Det er vist ikke sket før på en anden server. At han går meget op i MBA og grå og kulørte byer er jo nok det som går at han har ligget i toppen i lang tid. Det kan man lære af.

Dermed ikke sagt at andre strategier kan være gode. Jeg har fx. tvunget at omstændighederne måtte følge en anden strategi, men ligger så heller ikke på førstepladsen - Det kræver også en del held at komme til at ligger der på nuværende tidspunkt i spillet.

Til bage står det nu at skolehavens strategi har været god, og det er rart at han ikke holder den for sig selv, men deler den med andre.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
MBA kan jo være dårlige fordi man enten har meget små spillere, IAP'er/forbund, eller bare barbarbyer ved siden af??¨

Nu bedømmer skolehaven ud fra sin spillestil, så kan du da bare bedømme ud efter din egen, jeg synes altså at skolehaven gør et godt stykke arbejde..
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg syntes at man glemmer at jeg kommenterer på den enkelte stat og ikke på spillestil eller noget personligt forhold. Det er i sig selv flot at komme i top 20 og jeg vil sige at det er fint at se at der er så mange konklusioner om den enkelte's spillestil ud fra hans stats. Ingen af de konklusioner er dog mine ;) Og som jeg har skrevet før så er man velkommen til at nævne parametre jeg burde have med men ikke har allerede :cool:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Men jeg undrer mig over at denne ikke uddybes: "Men Skolehaven skal da have lov til at gøre sig selvglad på dette,over sin førsteplads, så fint med mig, er ikke misundelig.!" Det var der jeg blev fornærnet og skuffet!

Nu skal du jo ikke sidder der og blive skuffet helt selv,hvad med de spillere der nedgøres og ikke roses på samme måde som andre,de bliver/er sikkert osse skuffet,trods deres måske lidt dårlige stats,så har de vel fortjent lidt ros..som du selv siger de har kæmpet sig vej til top 20 hvilket jo endeligt er ret godt.

Henviser måske osse til din ingame profil,den "stråler jo næsten af selvglad-jeg er bedre end alle andre stil" syns jeg da,men det måske kun mig der tør sige dig lidt imod,de andre lader da til at "kysse din røv :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Nu skal du jo ikke sidder der og blive skuffet helt selv,hvad med de spillere der nedgøres og ikke roses på samme måde som andre,de bliver/er sikkert osse skuffet,trods deres måske lidt dårlige stats,så har de vel fortjent lidt ros..som du selv siger de har kæmpet sig vej til top 20 hvilket jo endeligt er ret godt.

Henviser måske osse til din ingame profil,den "stråler jo næsten af selvglad-jeg er bedre end alle andre stil" syns jeg da,men det måske kun mig der tør sige dig lidt imod,de andre lader da til at "kysse din røv :)

Det er da sjovt du synes at vi kysser hans r*v bare fordi vi ikke er enige med dig, og vi synes at skolehaven gør et godt stykke arbejde.. Prøv at forestille dig den tid det tager at skrive det.. Hans skal kigge på den enkelte spillers stats, og derefter kommentere det.. Det tager altså ret lang tid at gøre.. Måske skriver han som om det er dårlige spillere,, men at skriver jo kun om dem.. hvis det var hele verdenen som han nu skrev om ville det jo stort set kun være ros.. Vil du da hellere have det??
Faktisk så skriver han jo ikke engang dårligt.. Han skriver bare hvad han mener om det på en pæn måde.. Det er jo ikke sådan så han skriver: "Han kan da slet ikke spille. Han har jo ikke fortjent at være der hvr han er nu. Han burde bare nobles.. Og med den MBA.. SÅ LÆR DOG AT SPILLE!! Ellers kan du jo bare spille: Tribalhugs."
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nu skal du jo ikke sidder der og blive skuffet helt selv,hvad med de spillere der nedgøres og ikke roses på samme måde som andre,de bliver/er sikkert osse skuffet,trods deres måske lidt dårlige stats,så har de vel fortjent lidt ros..som du selv siger de har kæmpet sig vej til top 20 hvilket jo endeligt er ret godt.

Henviser måske osse til din ingame profil,den "stråler jo næsten af selvglad-jeg er bedre end alle andre stil" syns jeg da,men det måske kun mig der tør sige dig lidt imod,de andre lader da til at "kysse din røv :)


Jeg syntes at man glemmer at jeg kommenterer på den enkelte stat og ikke på spillestil eller noget personligt forhold. Det er i sig selv flot at komme i top 20 og jeg vil sige at det er fint at se at der er så mange konklusioner om den enkelte's spillestil ud fra hans stats. Ingen af de konklusioner er dog mine ;) Og som jeg har skrevet før så er man velkommen til at nævne parametre jeg burde have med men ikke har allerede :cool:

Da du tydeligvis ikke læser alt hvad jeg skriver så vil jeg gerne at du læser og forstår det der nu står med rødt tak. Jeg har svært ved at rose et stat som ligger helt i bunden ligesom en der har den bedste MBA, men bliver noblet ud ikke kan roses for sine 36 point. Det er i sig selv en ros fra min side at man er i top 20 og derved får en kommentar med på vejen, men har man ingen andre scorer i top hvad er der så mere at rose?

Jeg har intet imod at blive sagt imod, men jeg vil have at en kritik er velbegrundet. Jeg ved ikke om det er blevet bemærket at der er 2 spillere på Skolehaven kontoen, hvoraf jeg kun er den ene part. Vi deler ikke denne forum acc og det er derfor altid jeg der udtaler mig på vores vegne hver gang der er noget officielt. Til gengæld står han for det ingame chit chat. Af samme årsag ved jeg det måske til tider er svært aat skelne hvem af os der udtaler hvad. Jeg kan dog forsikre dig at jeg ikke rører vores profil ingame. Ligesom han aldrig blander sig i den forumaktivitet jeg forsøger at skabe. Men om nogen forsøger at kysse min røv er vel deres sag. Jeg forventer dog at deres kritik såvel som din altid vil være velbegrundet, dybdegående og velfunderet. Alt andet er svært at tage seriøst.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så skriv noget nedgørende til alle eller ros, er sådan set ligeglad!! bare det er ENS FOR ALLE...

Kan du forstå,hvad jeg vil frem til nu så..eller skal jeg fremhæve det med rød (som om det virker) ? :p

Undskylder da,hvis du ikke synes min kritik er konstruktiv nok til dig,at du kan lave det om til ens for alle...
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Så skriv noget nedgørende til alle eller ros, er sådan set ligeglad!! bare det er ENS FOR ALLE...

Kan du forstå,hvad jeg vil frem til nu så..eller skal jeg fremhæve det med rød (som om det virker) ? :p

Undskylder da,hvis du ikke synes min kritik er konstruktiv nok til dig,at du kan lave det om til ens for alle...

Hvorfor er det alle skal have ens kommentarer? Det ville da blive rimelig kedeligt.. Skolehaven finder en stadard som han synes at han kan sige god for og bedoemmer om spillerne lever op til den standard eller ej. Hvis en spiller har en hoej rang i MBA, MBT, point og har adlet gode byer, hvilket paremeter vil du saa have tilfoejet for at der skal vaere noget daarligt om den spiller? Det er det skolehaven gerne vil have af vide.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Så skriv noget nedgørende til alle eller ros, er sådan set ligeglad!! bare det er ENS FOR ALLE...

Kan du forstå,hvad jeg vil frem til nu så..eller skal jeg fremhæve det med rød (som om det virker) ? :p

Undskylder da,hvis du ikke synes min kritik er konstruktiv nok til dig,at du kan lave det om til ens for alle...

Skolehaven gør det ens for alle. Han kommentere alle ud for samme grundlag.. Det ville da blive kedeligt i længden (som explanation allerede har sagt) hvis han kun skrev ros.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Umiddelbart syntes jeg det er ens for alle. Det er svært at give den samme kommentar til alle da de er nået frem til deres resultat på forskellig vis. Dvs at hvis en spiller har klaret sig godt på alle de parametre der bliver taget i betragtning så er det svært at sige noget negativt. Såvel som det er svært at sige noget positivt hvis det modsatte er tilfældet. Hvilket er det jeg vil frem til.

Jeg kan godt se hvor det er du vil hen, men for at det skal kunne lade sig gøre, så må du eller andre give nogle parametre, som kan give ros til de spillere du mener mangler dette. Eller ris til de der ligeledes mangler dette. Det er der din kritik har sine mangler og der jeg savner grundlag. For som spamburg skriver så giver jeg alle ris og ros på det samme grundlag. Er der nogen der savner rosende ord, så må der være et parameter jeg har overset. Selvfølgelig gælder det samme for ris.

Jeg føler lidt jeg gentager mig selv så jeg håber ikke at det bliver mere forvirrende af den grund, men håber at min problemstilling bliver mere klar ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Alt i Alt, syns jeg du er meget Objektiv skolehaven,
jeg tror at når Flyverskjul mener du nedgør ham,
hentyder han til dine smileys bagefter som godt ka,
virke lidt dømmende, er sikker på du ikke ville høre klager hvis du droppede dem :)

Denne smiley ku være et godt eks. :eek:

Blot min Mening :D
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Alt i Alt, syns jeg du er meget Objektiv skolehaven

Objektiv? Hvis folk synes at han er for objektiv eller noget der skulle ligne det, så kom selv med en analyse. Så må vi se om den er objektiv ;)

"Kast ikke med sten, hvis man selv bor i et glashus

jeg tror at når Flyverskjul mener du nedgør ham

Hmm......nu har man jo afsløret alt om hvad og hvor Flyver jo er :p Det skulle jo gerne være en hemmelighed indtil han selv afslørede det :D

Over and out! :D
 
Top