TW-fest

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Hej alle..

Nu så jeg billederne fra den for-nyligt afholdte TW-fest og jeg synes sgu, det så meget hyggeligt ud.
Jeg er dog meget ked af, det åbenbart kun er for en begrænset del af TW-scenen, og er uforstående for hvorfor, disse fester ikke skal komme hele fællesskabet til gode. Jeg tror, vi ville få et meget bedre sammenhold og måske endda skabe nogle personlige relationer og på den måde mere morale i spillet.

Hvis det har interesse, vil jeg gerne stå for at planlægge og udføre en sådan fest engang i fremtiden, hvis de eksisterende fester fortsat kun er for en særlig udvalgt skare - selvom det mest optimale da klart ville være, at vi ALLE kunne hygge os og knalde bajere i fællesskab.

Håber på lidt respons, da TW.dk jo vælter med søde spillere, som jeg i hvert fald har fornøjelsen af at snakke med hver evig eneste dag - det går jo næsten hen og bliver en lille online familie, som man næsten ikke kan vente med at møde IRL!

Vi ses på slagmarken. Husk humøret - det er kun et spil..

Jonas :)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hej alle..

Nu så jeg billederne fra den for-nyligt afholdte TW-fest og jeg synes sgu, det så meget hyggeligt ud.
Jeg er dog meget ked af, det åbenbart kun er for en begrænset del af TW-scenen, og er uforstående for hvorfor, disse fester ikke skal komme hele fællesskabet til gode. Jeg tror, vi ville få et meget bedre sammenhold og måske endda skabe nogle personlige relationer og på den måde mere morale i spillet.

Hvis det har interesse, vil jeg gerne stå for at planlægge og udføre en sådan fest engang i fremtiden, hvis de eksisterende fester fortsat kun er for en særlig udvalgt skare - selvom det mest optimale da klart ville være, at vi ALLE kunne hygge os og knalde bajere i fællesskab.

Håber på lidt respons, da TW.dk jo vælter med søde spillere, som jeg i hvert fald har fornøjelsen af at snakke med hver evig eneste dag - det går jo næsten hen og bliver en lille online familie, som man næsten ikke kan vente med at møde IRL!

Vi ses på slagmarken. Husk humøret - det er kun et spil..

Jonas :)

Snoevl det er ikke kun for en lille udvalgt skare ellers ville jeg ikke have haft fået en invite fra witchdk da hun holdt XD
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Tjaaa...de forsøger jo hele tiden at udvide med nye gæster og det hele :p

Bare se på min kreds, Witch forsøger hver gang at få Dekani, Flyverskjul og mig med til deres fester.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
For det første er der mange der slet ikke aner at det her forum eksisterer, og for det andet så tvivler jeg på at invitationerne er nået ud til bare 5 procent af dem der spiller? Men det ved dem der har afholdt festen jo nok :)

Jeg synes det er et fantastisk udgangspunkt at alle der spiller tribalwars er velkomne. Så det ville være rigtig godt. Det kræver selvfølgelig bare at der er nogen der står for det, og det ville jeg også godt være med til hvis det er.
 

Barney stinson

Junior medlem
Reaktionsscore
4
Tvivler på at dette vil blive en succes, hvis dette bliver noget der kommer
Mange af de folk der spiller spillet, bærer fandme meget nag.
Så derfor tror jeg netop de har valgt at lave det så lille, fordi med alkohol indenbors vil der komme lidt skænderi osv vil jeg tro :)

Så skal det laves som en slags messe, men det har jeg også svært ved og se

Undskylder alle stavefejl, skriver fra mobil, og den kan ikke li at skrive på dansk :O
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tvivler på at dette vil blive en succes, hvis dette bliver noget der kommer
Mange af de folk der spiller spillet, bærer fandme meget nag.
Så derfor tror jeg netop de har valgt at lave det så lille, fordi med alkohol indenbors vil der komme lidt skænderi osv vil jeg tro :)

Så skal det laves som en slags messe, men det har jeg også svært ved og se

Undskylder alle stavefejl, skriver fra mobil, og den kan ikke li at skrive på dansk :O

det kan du have ret i Barney. at der kan opstå nogle problemer der. Men så må man jo bare hyrer en dørmand der kan holde styr på tingene. Behovet for dette afhænger naturligvis også af hvor mange der ville komme til et sådanne arrangement. Det er ikke sikkert det ville blive en succes, men hvis man ikke prøver, så finder vi jo aldrig ud af det
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Hej alle..

Nu så jeg billederne fra den for-nyligt afholdte TW-fest og jeg synes sgu, det så meget hyggeligt ud.
Jeg er dog meget ked af, det åbenbart kun er for en begrænset del af TW-scenen, og er uforstående for hvorfor, disse fester ikke skal komme hele fællesskabet til gode. Jeg tror, vi ville få et meget bedre sammenhold og måske endda skabe nogle personlige relationer og på den måde mere morale i spillet.

Hvis det har interesse, vil jeg gerne stå for at planlægge og udføre en sådan fest engang i fremtiden, hvis de eksisterende fester fortsat kun er for en særlig udvalgt skare - selvom det mest optimale da klart ville være, at vi ALLE kunne hygge os og knalde bajere i fællesskab.

Håber på lidt respons, da TW.dk jo vælter med søde spillere, som jeg i hvert fald har fornøjelsen af at snakke med hver evig eneste dag - det går jo næsten hen og bliver en lille online familie, som man næsten ikke kan vente med at møde IRL!

Vi ses på slagmarken. Husk humøret - det er kun et spil..

Jonas :)

vil da lige sige at det på den måde ikke er lukket fester men kræver vil lidt man sludre med andre som også bliver inviteret da det ellers vil kræve enormt med plads for at inviter alle der spiller tw
men at du laver et sådanne indlæg overasker mig meget da du om nogen ved at man jo ikke kommer med til en fest efter man har truet med at lave balade til den da det for nogen er svært at se forskeld på spil og irl ;)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
vil da lige sige at det på den måde ikke er lukket fester men kræver vil lidt man sludre med andre som også bliver inviteret da det ellers vil kræve enormt med plads for at inviter alle der spiller tw
men at du laver et sådanne indlæg overasker mig meget da du om nogen ved at man jo ikke kommer med til en fest efter man har truet med at lave balade til den da det for nogen er svært at se forskeld på spil og irl ;)

Hvor meget plads det kræver afhænger jo af hvor mange der rent faktisk kommer, og ikke hvor mange der er inviteret. Jo flere der betaler et tilmeldingsgebyr, jo flere ressourcer bliver der også til det der skal lejes. Så det skal vi nu nok finde ud af. Med hensyn til sikkerheden så ligemeget hvad når mange mennesker er samlet, så vil der altid være nogen der kommer oppe at toppes. Derfor foreslaget om en dørmand. Det kan sagtens få s billigt. Det ved jeg. Så det skal der nok også blive styr på. hvis folk så ikke har lyst til at komme, så må de jo selv om det. Udgangspunktet er dog at det i modsætning til tidligere skal slås bredt op så flest muligt ved det finder sted. Og så er det netop for at forhindrer man skal have en særlig invitation for at komme, da hele ideeen med det er at man har mulighed for at møde nye mennesker, og lærer hinanden bedre at kende
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg tror nu ikke, at nogle ville deltage i en fest med deltagergebyr for at slås - og hvis de gør, tror jeg mængden af fornuftige TW-spillere ville overmande "*****en" temmelig hurtigt. I min verden er det slet ikke et issue, som burde tages højde for med dørmænd etc.

Jan, jeg har da engang på V16 været inviteret til Heidis TW-fest, men det er efterhånden nogen tid siden og jeg er ked af, jeg ikke greb muligheden.
At jeg skulle have truet nogen, er dog langt fra min personlighed og det, jeg står for. Hvis du har opfattet mig som truende, har du formentlig fået mig helt derop, hvor du har trådt på mine følelser - men aldrig om jeg ville true nogen på nogen måde på grund af et spil. Og skulle det virkelig være, ville det maksimalt med at stjæle deres byer i TW!

Men, folk diskuterer allerede det faktum, at spillerne bærer nag - og det er jo netop dette faktum, vi skal imødekomme ved at holde store fællesfester. Man kunne jo leje et forsamlinghus, bestille noget billigt, men godt catering, og så lade folk være enige om at der skal drikkes bajere og glemme alt det ingame for én enkelt aften.

Jeg forsøger egentlig bare at samle den danske TW-scene, så nye kan komme til og samfundet kan udvide sig - for det er efterhånden de samme spillere vi ser på hver verden og det er de samme spillere, som lægger sig i ske. Lad os mingle og stifte nye bekendtskaber, og selvom vi er vidt forskellige, vil vi formentlig være nogenlunde enige om, at øl, bål og skumfiduser er råhygge!
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Lige præcis. Skulle der opstå ballade så er der nok så mange fornuftige mennesker til stede, at det ville kunne blive taget i opløbet.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
For det første er der mange der slet ikke aner at det her forum eksisterer, og for det andet så tvivler jeg på at invitationerne er nået ud til bare 5 procent af dem der spiller? Men det ved dem der har afholdt festen jo nok :)

Jeg synes det er et fantastisk udgangspunkt at alle der spiller tribalwars er velkomne. Så det ville være rigtig godt. Det kræver selvfølgelig bare at der er nogen der står for det, og det ville jeg også godt være med til hvis det er.

disse arrangementer er oprindeligt startet som sejr fest for v2, og har så siden udviklet sig til to gange om året, hvor forskellige ligger hus til, det har bla. været 3 gange hos mig.
Det er et privat arrangement, men den uskrevne regel, som The-cleaner vel næppe ønsker vi bryder ;) , har været sådan, at personen der ligger hus til, smider en invitaion ud til den lidt "faste" kerne, og så deler man invitationen ud til dem, som man nu har lyst til at se.
Jeg ved, at jeg har inviteret en del, men der er godt nok mange der er bange for at møde de her sære tw folk, der har holdt "jul i august", "børnefest - velkommen til rød stue" "fastelavn" "tyrolerfest" osv.

som Angelo skriver, så får han, dekani og flyverskjul altid en invitation (flyver fik nu vist ikke til den sidste) håber stadig at de en dag tør komme ;)



Tvivler på at dette vil blive en succes, hvis dette bliver noget der kommer
Mange af de folk der spiller spillet, bærer fandme meget nag.
Så derfor tror jeg netop de har valgt at lave det så lille, fordi med alkohol indenbors vil der komme lidt skænderi osv vil jeg tro :)

Så skal det laves som en slags messe, men det har jeg også svært ved og se

Undskylder alle stavefejl, skriver fra mobil, og den kan ikke li at skrive på dansk :O

Det er korrekt, at der nok er nogle der bære nag, måske det er derfor Flyverskjul ikke tør komme, han er bange for ikke at kunne tæske mig (eneste spiller jeg ved har lovet mig tæsk) har oplevet folk, sige at hvis den person kommer, så kommer jeg ikke, så jeg tror måske ikke på, at man vil kunne samle alle.
Der er så også noget andet i hvis man skulle gøre det, for der er jo mange unge spillere og der er noget omkring udskænkning af øl.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg tror nu ikke, at nogle ville deltage i en fest med deltagergebyr for at slås - og hvis de gør, tror jeg mængden af fornuftige TW-spillere ville overmande "*****en" temmelig hurtigt. I min verden er det slet ikke et issue, som burde tages højde for med dørmænd etc.

Jan, jeg har da engang på V16 været inviteret til Heidis TW-fest, men det er efterhånden nogen tid siden og jeg er ked af, jeg ikke greb muligheden.
At jeg skulle have truet nogen, er dog langt fra min personlighed og det, jeg står for. Hvis du har opfattet mig som truende, har du formentlig fået mig helt derop, hvor du har trådt på mine følelser - men aldrig om jeg ville true nogen på nogen måde på grund af et spil. Og skulle det virkelig være, ville det maksimalt med at stjæle deres byer i TW!

Men, folk diskuterer allerede det faktum, at spillerne bærer nag - og det er jo netop dette faktum, vi skal imødekomme ved at holde store fællesfester. Man kunne jo leje et forsamlinghus, bestille noget billigt, men godt catering, og så lade folk være enige om at der skal drikkes bajere og glemme alt det ingame for én enkelt aften.

Jeg forsøger egentlig bare at samle den danske TW-scene, så nye kan komme til og samfundet kan udvide sig - for det er efterhånden de samme spillere vi ser på hver verden og det er de samme spillere, som lægger sig i ske. Lad os mingle og stifte nye bekendtskaber, og selvom vi er vidt forskellige, vil vi formentlig være nogenlunde enige om, at øl, bål og skumfiduser er råhygge!

Tanken om en samlet fest er som sådan fin nok, men der er også en lille ting, for et er at folk bære nag, det kan modsat også være modsatte problem, for hvad nu når du er ven med fjenden?
Kan du så godt angribe i morgen?
skal jo ikke være tribalhugs
de tw fester der har været ind til videre, har der været både "venner" og "fjender" fra tw og jo vi kan stadig slå på hinanden in game, hvis vi altså spillede samme sted og ikke var på samme hold de steder vi mødes.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tanken om en samlet fest er som sådan fin nok, men der er også en lille ting, for et er at folk bære nag, det kan modsat også være modsatte problem, for hvad nu når du er ven med fjenden?
Kan du så godt angribe i morgen?
skal jo ikke være tribalhugs
de tw fester der har været ind til videre, har der været både "venner" og "fjender" fra tw og jo vi kan stadig slå på hinanden in game, hvis vi altså spillede samme sted og ikke var på samme hold de steder vi mødes.

Det afhænger jo af individet, og hvordan man så tager det når man bliver angrebet af en man kender. Iøvrigt ville jeg foreksempel ikke kende ret mange til en sådan fest, ligemeget hvem der kom. Om man så kan tale med en person til en fest og angribe ham dagen efter, det kan jeg ikke se skulle være et problem? Har tit været ude til foboldturneringer som et eksempel... Hvor man først spiller kamp mod hinanden og så holder grill og drikker øl om aftnen. Har også prøvet det modsatte hvor der har været et socialt arrangement først og kamp bagefter. det var der absolut ingen problemer i.

Der vil da sikkert være nogen der er problemer med og sådan er det jo. Men det skal vel ikke afholde alle andre for at kunne have en hyggelig aften sammen
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Ballade - trusler:rolleyes:

Helt ærligt - det skal man holde sig fra, men hvis jeg skulle udlukkes, hver gang jeg på en tennisbane er blevet arrig og sagt noget, der kunne være blevet formuleret mere diplomatisk, så skulle der en tyk sort bog til.

Vi er forskellige og det er et spil vi alle hygger os med og går op i. Nogen bliver så indebrændte, at de får sagt nogen uheldige ting. Men helt ærligt at de skulle bære nag i hele eller halve år, det tror jeg ikke en døjt på.

En del af spillet og en fornøjelig del er da at drille hinanden, hovere og 'snyde'. At ens moralske habitus fx så drages i tvivl, rimeligt eller ej må man leve med. Jo mere kæphøj man har været, jo større er risikoen nok for at man bliver hængt ud:laugh: (bring it on - I can take it:mad:)
 

shadpre

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg foreslår at Kaya inviterer til næste fest :D

Har hørt at man kan få billige pints i UK...
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
3-5£ er vel billigt målt med dansk målestok. Har overvejet at blive journalist. Hvis der er noget som går igen i populæraviserne, så er det besøg på pubs, hvor der bliver sammenlignet priser:D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tvivler på at dette vil blive en succes, hvis dette bliver noget der kommer
Mange af de folk der spiller spillet, bærer fandme meget nag.
Så derfor tror jeg netop de har valgt at lave det så lille, fordi med alkohol indenbors vil der komme lidt skænderi osv vil jeg tro :)

Så skal det laves som en slags messe, men det har jeg også svært ved og se

Undskylder alle stavefejl, skriver fra mobil, og den kan ikke li at skrive på dansk :O
Hold da op :huh:
Har aldrig tænkt på den måde... Betyder det jeg kan få dobbelt krig !! :laugh:
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Ballade - trusler:rolleyes:

Helt ærligt - det skal man holde sig fra, men hvis jeg skulle udlukkes, hver gang jeg på en tennisbane er blevet arrig og sagt noget, der kunne være blevet formuleret mere diplomatisk, så skulle der en tyk sort bog til.

Vi er forskellige og det er et spil vi alle hygger os med og går op i. Nogen bliver så indebrændte, at de får sagt nogen uheldige ting. Men helt ærligt at de skulle bære nag i hele eller halve år, det tror jeg ikke en døjt på.

En del af spillet og en fornøjelig del er da at drille hinanden, hovere og 'snyde'. At ens moralske habitus fx så drages i tvivl, rimeligt eller ej må man leve med. Jo mere kæphøj man har været, jo større er risikoen nok for at man bliver hængt ud:laugh: (bring it on - I can take it:mad:)

KAYATOS jeg har en stor tyk sort bog kun om dig ;), og du skal da være glad for du er ovre i UK ;P så kommer du ikke op og slås med nogen.

og tror da ikke at der er så mange der vil have TC med.

den dag DEKA og ANGELO tager med der kommer jeg også med.

over and out


PS. im back :p on forum vil forsat holde en pause fra TW
 
Top