Politik og stammer

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Enig med withdk, v2 var virkelig fed verden bortset fra dens kirkesystem :mad: men ellers var det en lærig oplevelse at spille :rolleyes:
Jeg endte dog også med at slette min konto fordi det var blevet kedeligt med alle de stammer, men netop som jeg forlad verdenen begyndte DDE jo at lave mindre og mindre stamme og endte dernæst i SS som jo vandt til sidst, så det var sku lidt ærgerligt jeg forlad den verden kun 1 år før den var vundet :laugh:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Okaa.. efter nøje studering af alle beskeder skrevet i forum idag af dig, så vil jeg igen gerne sige.. Hva snakker du om? :confused:

Trist forsøg på trolling, men hvis det er alt hvad du er så er det også fint nok. Så er du da NOGET. :)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
alle regnede den ene side som vindere og den anden som tabere, og mange inkl. jeg selv valgte at stoppe og slette konti....men da inno games ikke var enige, ende det med at de der var tilbage, måtte lave nye alliancer på tværs af oprindelige stammer og så hurtigst muligt få adlet alt, spillere som barbarbyer....en trist slutning på en ellers fed verden, tror det var den verden hvor mange vil kunne sige, de virkeligt lærte spillet.

Ah trist.

Men sådan bliver det nok ikke her. :)

Jeg tror ikke der er nogen fra HT-DK der sletter medmindre de ikke har lyst til at spille spillet i hvert fald. Der er heller ingen grund til at stoppe før 'kampen er fløjtet af'. :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ah trist.

Men sådan bliver det nok ikke her. :)

Jeg tror ikke der er nogen fra HT-DK der sletter medmindre de ikke har lyst til at spille spillet i hvert fald. Der er heller ingen grund til at stoppe før 'kampen er fløjtet af'. :)

i skal jo enten stoppe hvis i pludselig er for mange til at være i en stamme, eller bare være en stamme....

hvad er egentligt formålet med at være to hvis i kan være i en?

har selv været stamme leder i bl.a. v2 og jo jeg havde også søster stammer, vil faktisk ikke engang anbefale det
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
i skal jo enten stoppe hvis i pludselig er for mange til at være i en stamme, eller bare være en stamme....

hvad er egentligt formålet med at være to hvis i kan være i en?

Vi er lige pt. 27 og max antal i en stamme er 20. Derfor er vi to. Det er den eneste grund.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg tror ikke der er nogen fra HT-DK der sletter medmindre de ikke har lyst til at spille spillet i hvert fald. Der er heller ingen grund til at stoppe før 'kampen er fløjtet af'. :)

Damm du langt ude... Men efter hvad du har kommenteret her, lyder det ikke til du har spillet en Verden helt til ende.

I tidsperioden hvor en Tw verden køre/spilles sker der mange RL sager for folk...selvom man er vildt igang med Tw kan man altså godt vælge at slette pga RL. Igen lyder ikke til du har det store erfaring inden for dette dvs. Tw :huh:

Har endnu ikke spillet en verden hvor der ikke var nogle der slettede fordi RL kom i vejen...Og det var NOGET før kampen var fløjtet af :p
 

lille madsen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Der har været lidt forvirring herinde de sidste par dage omkring motiver og forventninger til hvordan man spiller. Især i forbindelse med Lambas udtalelser omkring hvordan HT-DK spiller. I lyset af det har jeg set mig nødsaget til at oprette en bruger så jeg kan udrede enkelte ting, det er ikke planen at deltage andre steder herinde. Vil man os noget kan man kontakte os ingame.

Som alle andre spiller vi selvfølgelig for at vinde, det siger sig selv. Vores forudsætninger er måske lidt anderledes end andres, men det behøver ikke være en dårlig ting at vi spiller på forskellige måder, tværtimod. Vi rekruttere nogen vi kender ud fra bestemte krav, og det giver et større sammenhold. Det er bla. grunden til at vi har overlevet i verden 8 selvom vi kom ret sent ind.

Det er rigtigt at vi indtil videre har afvist at lave IAP med nogen stammer i denne verden, og også vil fortsætte med det et godt stykke tid. Det giver for os ingen mening at lave en IAP med en stamme der ikke eksistere når vi begynder at bekrige hinanden, eller en stamme med helt andre medlemmer. Det er også alt for tidligt at spå om hvem der vil være gode at holde sig venner med og hvem man kan starte med at bekrige. Indtil videre har alle stammer alligevel en uskreven IAP.

Til kommentaren om at der ikke vil være noget diplomati eller at det bliver en hugging server kan jeg ikke være mere uenig. Hugging ville kræve at vi var venner med alle, det er vi tydeligvis ikke at dømme på denne tråd. Manglene på diplomati er for tidlig at snakke om her, men lad os bare sige at der ikke mangler diplomati på server 8 hvor vi kører efter samme koncept.

Dem der bekymrer sig om at vi er to stammer og ikke kan vinde med begge to kan være helt rolige. Jeg forventer ikke at alle der er med nu, også er med når spillet nærmer sig sin slutning. Det er bare svært at vide på forhånd hvem der holder ud og hvem der falder fra.

Lad os få et godt spil og nogle gode kampe, jeg glæder mig i hvert fald til om et par uger når der begynder at ske noget.

Mvh
Lille Madsen - Kærlighedsminister i HT-DK
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det er bla. grunden til at vi har overlevet i verden 8 selvom vi kom ret sent ind.

Ja nu må du meget undskylde, men spiller i da i Darwin??

For hvis ikke så er den eneste grund til i har overlevet derinde, endten fordi i er for små til man gider bruge tid på jer, eller at i har en aftale med dem?
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja nu må du meget undskylde, men spiller i da i Darwin??

For hvis ikke så er den eneste grund til i har overlevet derinde, endten fordi i er for små til man gider bruge tid på jer, eller at i har en aftale med dem?

Hvornår kiggede du sidst på stamme oversigten Dekani, for Darwin eksistere jo ikke mere :laugh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
En interessant diskussion egentlig, stor stammer er vel egentlig kun hadet af de gamle spillere? og storstammer plejer at tælle 40-50+ medlemmer. Kan godt se med det faktum at stammestørrelsen er blevet gjort mindre så skal tallet måske også justeres en smule, meeeeeeeeeeeeen alligevel pive over 27 medlemmer er lidt lavt. Det giver dog utrolig god mening at så skal 5-7 stammer "uafhængigt" af hinanden selvfølgelig lige vise dem kærligheden. Det er da i hvert fald slet ikke hugging :rolleyes:

Anyway her er den korte version af den historiske viden jeg har:

På V2 gik der en meget vedholdende vandrehistorie om at man kunne vinde en verden med alle sine søskendestammer, hvilket må siges at være en joke også selvom der var en uheldig udtalelse fra en supporter. Skulle man fx kunne vinde en verden ved bare at alle kaldte deres stamme det samme på dag 1? Anyway det gav vel 300 "vindere" af V2 som så måtte vente til nok havde slettet deres konto til at de nåede ned på de famøse 40 medlemmer som begrænsningen var der. Det må virkelig have været en skæg nervekrig.

På V4 kom de glorværdige 120 mands stammer der var dikteret fra hovedsædets side af. Alle Verdener på alle servere fik disse indstillinger med en ny version. Hugging fik her en helt ny betydning. En enkelt stamme var bare nødt til at have hele 2 akademier, så de var over 240 medlemmer :eek: og det var i starten af spillet. På V2 var det "bare" den vindene side af den store verdenskrig der til sidst gik sammen. Til trods for at de var så mange i V4 var de 2 mest omtalte stammer i starten derimod små stammer på maks 20 medlemmer man hørte mest om. Da den ene af dem trak sig sejrigt ud af deres første krig var de kun 5 overlevende medlemmer. Til trods for det var de langt mere frygtede end de 240+

På V5 skete det som Hr. Dekani refererer til som det virkeligt klamme. efter meget kort tid så det ud til at V5 var vundet og jeg personligt gad ikke længere at opdatere milestones for den verden da den for mig var slut når 2 søsterstammer i deres evige hug optog 2 ud af 3 pladser i top 3.


Men nok om historie timen. Såfremt i bare hygger jer og ser frem imod hvem der syntes om spillet og hvem der ikke gør og bare gerne vil vise at i hygger jer sammen så kommer i nok hurtigt ned under de 20 medlemmer anyway. Og jeg kan trøste jer med at de fleste der snakker om krig før de første adler bliver bygget sjældent er meget mere end tomme trusler. Det er dog ikke ensbetydende med at de ikke kan gøre en del skade.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det siges ude i byen at UK havde et medlem der besluttede sig for at trodse ledelsens direkte ordre om ikke at angribe Lazy?, så som en konsekvens smed de ham ud, han dannede da en stamme for sig selv med det mål og smadre Lazy? så de erklærede self. krig for at vise de ikke havde glemt ham..

Nu kommer det store twist så..

Adskillige Top 20 stammer besluttede sig for at holde hånden over dette trodsige medlem og gå ind og forsvare ham i krigen :eek:

Og nu blir jeg så nysgerrig.. Hvem er han og hvilke andre nicks spiller han mon under, siden han først kan gøre som det passer ham, for derefter og modtage beskyttelse af så mange stammer :huh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Det siges ude i byen at UK havde et medlem der besluttede sig for at trodse ledelsens direkte ordre om ikke at angribe Lazy?, så som en konsekvens smed de ham ud, han dannede da en stamme for sig selv med det mål og smadre Lazy? så de erklærede self. krig for at vise de ikke havde glemt ham..

Nu kommer det store twist så..

Adskillige Top 20 stammer besluttede sig for at holde hånden over dette trodsige medlem og gå ind og forsvare ham i krigen :eek:

Og nu blir jeg så nysgerrig.. Hvem er han og hvilke andre nicks spiller han mon under, siden han først kan gøre som det passer ham, for derefter og modtage beskyttelse af så mange stammer :huh:


umildbart vil jeg tro hans navn er Dekani:laugh::laugh:
 

lille madsen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
@Skolehaven
Tak for historietimen, det er altid rart med lidt indblik i tidligere servere og hvilket problemer man har oplevet. Som dig ser jeg heller ikke nogen af de skitserede problemer opstå pga. vores stamme(r), men sådan kan en fjer hurtigt blive til fem høns.

God vind og god weekend :)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nej :) For jeg kender deka's navn :) Og jeg glæder mig til at han vil vise det frem :)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Det siges ude i byen at UK havde et medlem der besluttede sig for at trodse ledelsens direkte ordre om ikke at angribe Lazy?, så som en konsekvens smed de ham ud, han dannede da en stamme for sig selv med det mål og smadre Lazy? så de erklærede self. krig for at vise de ikke havde glemt ham..

Nu kommer det store twist så..

Adskillige Top 20 stammer besluttede sig for at holde hånden over dette trodsige medlem og gå ind og forsvare ham i krigen :eek:

Og nu blir jeg så nysgerrig.. Hvem er han og hvilke andre nicks spiller han mon under, siden han først kan gøre som det passer ham, for derefter og modtage beskyttelse af så mange stammer :huh:
specielt sjovt når den spiller samtidig fortæller kontoen er sat til at slutte....utroligt hvad man så får andre til
 
Top