Politik og stammer

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Fortsat fra rygtebørsen da Foaly gerne ser at den er til... rygter. :)


For en gangs skyld har L33T en pointe... xD

Syns godt om dit rygte Lamba, men mine venner blir de aldrig.. de kan få en medalje hver for at blive mine respektive farme hvis det sku være ;)

Rygtet lyder at det nu er op mod 6 Top 10 stammer der ønsker krig mod HT-DK :p
Det kan godt være at L33T har en pointe, men det er jo netop sådan vi begrænser mængden af folk. Hvis vi bare hev dem ind der lige var gode eller som virkede rare, så blev det da lynhurtigt til én stor hugging-server.

I stedet kommer vi et andet sted fra og holder os til at have de folk i stammen. Det er bare vores kriterie ligesom at andre sætter aldersgrænse, erfaringsgrænser, osv.

Du skal være velkommen til at prøve at lave mig til en farm. Det er endnu ikke lykkes for nogen i de spil af denne type jeg har spillet. :)

Rygter er desuden ofte fulde af varm luft så fortæl nu bare dine to kammerater at de skal finde på noget mere fornuftigt.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Med jeres typer stammer er det Hugging server...

Tvivler seriøst også meget på man kan lave farme i Fodboldspil!!

Hvem er mine to kammerater?
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Med jeres typer stammer er det Hugging server...

Så fordi 27 mennesker samarbejder er det hele bare en hugging-server?

Det er det derimod ikke når "6 af top 10 stammerne" beslutter sig for at samarbejde mod den ene stamme der tydeligt har meldt ud at der nok ikke bliver indgået IAP, alliancer, osv. fra start af.

Jeg forstår ikke din logik, men det gør mig heller ikke så meget. :)

Første Verdenskrig startede fordi hele Europa var allieret på kryds og tværs - vi skal nok komme til tredje verdenskrig på samme måde senere på serveren, der er bare ingen grund til at starte det allerede nu.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jep ;)

Har aldrig sagt noget om samarbejde.. de kan trække i land hvis de ønsker, sagde bare at vi ik kan lig jer og ønsker jer udrydet..

Og hvem er mine to kammerater?
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Nu har du da vidst helt tabt tråden ... :huh:

Ellers kan jeg bare ikke tage seriøst at de eneste to der har lidt at sige om verden 9 er to der gemmer sig under dæknavne og truer med bål og brand?

Det kan jeg så tolke vildt, vidt og bredt på, for eksempel at det er fordi I alligevel frygter os så meget at I lige skal have tid til at bygge lidt mere da vi ellers bare laver Jer til farme, osv., osv.

Nej. Jeg er lidt ligeglad med hvordan resten af serveren kigger på at vi er to HT-DK stammer der samarbejder som én - det er nu engang den måde vi er gået til makronerne på flere lignende spil og det fortsætter vi nok med.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Faktisk er det her mit standard nick, har aldrig lavet en til den nye og kommer aldrig til det .. derfor "gemmer" jeg mig under det ;)

Men tro mig, du skal nok finde ud af hvem jeg er når tiden er til det bare rolig :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
det her er sjældent at det vil ske, men jeg kan give dekani ret her, for som jeg ser det så er lamba ved at lave et verden 2 senarie, og lad ham dog, så kan han spille med alle sine venner, et død kedeligt spil, og så lade jer andre spille hvor i nu spiller, men spille spillet rigtigt, netop som krig og ikke som rygklappere

held og lykke med jeres spil
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
deka....ser ud til vi har et spændende mål med en masse spillere der kan køre solo og uden styr på noget, og hvor man forsvare sig som spiller og ikke som stamme.....det er det jeg har set med mange i en stamme i v6....folk kan netop gemme sig, og behøver ikke være hold spillere....
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
det her er sjældent at det vil ske, men jeg kan give dekani ret her, for som jeg ser det så er lamba ved at lave et verden 2 senarie, og lad ham dog, så kan han spille med alle sine venner, et død kedeligt spil, og så lade jer andre spille hvor i nu spiller, men spille spillet rigtigt, netop som krig og ikke som rygklappere

held og lykke med jeres spil
Verden 2 scenarie?

HT-DK har så vidt jeg er orienteret kun eksisteret i verden 8 og 9 så du er nødt til at uddybe hvad du mener.

Jeg har flere steder gjort meget ud af at fortælle at dette er et krigsspil, hvilket er grunden til at jeg personligt er imod alle de alliancer, IAP'er og what not folk laver rundt om på serveren.

Jeg ser det ikke som mere gavnligt for serverens dynamik at 5 forskellige stammer er allieret end at 2 er det. Vi kunne dybest set kalde de to stammer HT-DK og The Who og stadig være allierede uden at fortælle Jer det. Woopti-freaking-doo!
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
WitchDK gir mig ret ...og er aktiv....
Anje snakker om nemme mål istedetfor at være irreteret over for mange noobs og for få gode modstandere...

Hva angår dine alliance teorier er det sådan at stammer skifter dem konstant.. søskendestammer sidder fast i deres "Vi er venner og spiller sammen" ting..det kvæler diplomatien

Tror jeg ska ha en kold øl nu :huh:
 
Senest redigeret:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Hva angår dine alliance teorier er det sådan at stammer skifter dem konstant.. søskendestammer sidder fast i deres "Vi er venner og spiller sammen" ting..det kvæler diplomatien
Så hvis vi antager at vi havde kaldt de to stammer for HT-DK og Spongebob Squarepants is Awesome!! og som så var i forbund, så ville du bare være ligeglad, for så er det jo bare to stammer der er allierede.

Det holder jo mindre vand end en hulahopring.

Desuden kvæler det da langt fra diplomatien. I skal stadig kun snakke med én person (Lille-Madsen eller El-Barto) som så som regel vender den med os andre inde på forum. I stedet for at der er 20 der tager stilling er der så bare 27. Wuhu?

Desuden er jeg blevet bedt om at gøre opmærksom på følgende: "desuden burde du understrege for dem på forum at vi spiller med de spillere vi nu engang har.. og at vi ikk samles med de andre topspillere i en stor stamme for på den måde at vinde som de gør i de andre verdener.."

Som jeg læser og forstår 'hugging', så er det præcis det, ham der har skrevet ovenstående, beskriver. Altså at der på et tidspunkt er nogle der falder fra, bliver bombet af kortet og lignende, og så finder man bare sammen med andre store spillere. Dét er fladt imo. Der har vi kun den base vi kan få inde fra Hattrick. I længden vil vi få et handicap hvor vi nu er lidt større end de fleste andre stammer. På Verden 8 så vi det også. Folk falder naturligt fra fordi det ikke lige 'bider', folk bliver smadret af en større spiller. Så holder de op og så ender vi med at kunne passe i én stamme.

(PS: Det er i øvrigt TW selv der har gjort således at man kan dele fora, hvilket gør det muligt at have effektive søsterstammer. Kunne man ikke det var billedet et helt andet og så ville det være LANGT sværere for ikke at sige umuligt)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vil give dig ret i det ikke kan omtales som at hugge sig til sejr, for den kommer i aldrig til.. men hele pointen i en wing stamme er klamt og burde forbydes..

Nu vil jeg så sige at hvis det du siger passer, er i det bedste eks. på den klamme måde og spille på... der findes dem der laver wings udelukkende for at have kødskjolde eller samle alt hva de kan få ind af rak og l*rt bare for at overtage området... (DK-G)

Men den skille linje er næsten usynlig, så uanset hvad er det en klam måde og køre tingene på .. og jeg gentager, forskellen er at hvis to stammer laver et forbund nu, så er de måske fjender om en måned.. hvis to WING stammer er sammen, så er de det også om en måned (Medmindre de er døde før).. det ødelægger den spændene del af det hele for ikke at tale om mulighederne i Diplomatien..

Desuden findes der intet værre end at se 2 Wingstammer i Top 10.. det er så ækelt som det kan blive..
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Vil give dig ret i det ikke kan omtales som at hugge sig til sejr, for den kommer i aldrig til.. men hele pointen i en wing stamme er klamt og burde forbydes..

Nu vil jeg så sige at hvis det du siger passer, er i det bedste eks. på den klamme måde og spille på... der findes dem der laver wings udelukkende for at have kødskjolde eller samle alt hva de kan få ind af rak og l*rt bare for at overtage området... (DK-G)

Men den skille linje er næsten usynlig, så uanset hvad er det en klam måde og køre tingene på .. og jeg gentager, forskellen er at hvis to stammer laver et forbund nu, så er de måske fjender om en måned.. hvis to WING stammer er sammen, så er de det også om en måned (Medmindre de er døde før).. det ødelægger den spændene del af det hele for ikke at tage om Diplomatien..

Desuden findes der intet værre end at se 2 Wingstammer i Top 10.. det er så ækelt som det kan blive..

Så det du siger er at alle der har en alliance eller IAP i mere end en måned, de gør serveren til en hugging-server?

Jeg tror i øvrigt jeg tror du forveksler os (HT-DK) med -WF-. Vores anden stamme er helt væk på ranglisten og holdes kun oppe af at Morten-Bang besluttede sig for at tilrane sig en masse magt og oprette nummer 2. :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nice twist ;) .. men kommer nok an på deres position .. f.eks. er jeg ved den holdning at INGEN stamme på førstepladsen bør have Forbund ved siden af, de er på førstepladsen og for at vise den er fortjent, bør de ikke samarbejde med andre om at blive der... Endten er de gode nok til og holde den, ellers er de ikke...

Forveksler skam ingen, men rigtigt nok, de er et endnu værre eks. på den stil...
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Deka? Du har ret søster stammer er for dem som ikke kan klare sig i små stammer:) I mit ordforråd er det noobs:) Men der vil altid være nogle som laver det:) Selvom det er vidste på 9 verdner at det ikke virker :) Men ja oplys dit navn deka sårn i kan gå ikrig :) OGså kan du vise om det dur at ha de wings/søsterstammer :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ikke ALLE verdener.. V7 er faktisk ved at blive vundet af Masse rekrutering.. men jo gennerelt holder det ikke...
Mit navn er på ventetone .. har et par folk jeg ikke så gerne ser ved hvem jeg er endnu ;)
 
Reaktionsscore
0
Dekani dog, du er som ex-rygerne der bander og svovler når en cigaret tændes nær dem :laugh:
Men jeg kan ikke på nogen måde ikke give Dekani ret i, at medlemsgrænsen er der med god grund. Venner SKAL spille sammen? Sikke da en gang pjat!

Men én ting jeg ikke kan tage, er de evige dødsyge alliancer for at tage den "arrogante" stamme ned på hver server :mad:
Altid det samme, 3, 4, 5, 6 eller flere stammer der mener de skal finde sammen for at slå en eller anden flok spillere der forsøger at gøre tingene lidt på deres egen måde. Hvor trivielt og hvor DØD KEDELIGT! :rolleyes::rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
LOL nu vi taler om kammerater der snakker :rolleyes:

Er ret sikker på at havde de kun en stamme og lod værre med at blæse sig selv op til noget større end hva de er, så ville de max stå med 2 fjender som alle andre 1 Pladser også har gjort ;)
 
Top