Rygtebørsen

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Uhh jeg er kommet på listen over dem der ikke er trusler :p **** så godt :)
Deka nu er vi i samme båd vi er skide dårlige :(
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Krig under julefred.....det bliver spændende :wave:

Nu da adlerne er dukket op, så er det dem som ved hvad de skal bruge dem på som kommer sjoooovt nok til at vinde den krig :p


Og nu er det jo noget trist at jeg denne gang ikke får set hvad Deka's geniale plan kommer til at foregå :p

....Får næsten lyst til at se Olsen Banden :laugh:

Et rygte lyder på at julefreden er så godt som kommet, da de fleste allerede er i gang med at holde gaverne fra de små tosser :wave:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Nå ja du er jo dual der :)
Men mobning af sine "egne" den var ny :)

har hørt rygter om du vil vist gerne nulstilles i en fart,du skal satme ikke kalde Dekani en af mine egne:mad::mad:

bare fordi vi i FART har sagt ja til at beskytte Lacy her i starten betyder det altså ikke de er vores venner:p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ha ha ha ha ha ... Beskytte xD

Hmm.. Rygtet siger FART! skal bygge def. tropper i en fart med den instilling :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nå så man beskytter Lazy men De siger noget andet Lol? Hmm kan lazy ikke stå på egne ben?:)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kan så garentere dig for at Lazy? ik har modtaget støtte i nogle former fra nogle stammer :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm den må i tage intern :) Da den ene part siger de beskytter jer mens den anden siger nej :-O
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Sjovt som i kagler mine kære små høns :p

Har ellers hørt et godt rygte her i den søde juletid... rygtet går på at lazy og FART! skal slås sammen :eek: og det på en alternativ måde... blandt andet kommer Dekani ind i FART! ved at gå dual med Tobias2008 :huh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Sjovt som i kagler mine kære små høns :p

Har ellers hørt et godt rygte her i den søde juletid... rygtet går på at lazy og FART! skal slås sammen :eek: og det på en alternativ måde... blandt andet kommer Dekani ind i FART! ved at gå dual med Tobias2008 :huh:

SHHHHHHHHyy
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har hørt folk tager fejl hvis de antager at Dekani er typen der går dual med nogle :huh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Jeg har hørt folk tager fejl hvis de antager at Dekani er typen der går dual med nogle :huh:

Sssshhh... Deka :p De skulle jo nøde finde ud af hvem din dual jo er :eek: Ville være lidt pinligt.... :p

Et rygte lyder på at dagens farmere altid farmer samme landsby for at puste tallet lidt højere op for at det ser pænere ud :p
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det rygte kan afkrætes!:) Jeg kender ham men han farmer bare med alt :eek: Eller kender du ikke den metode med at man sender det ud i små grupper?:)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sniferne fik ikke dagens plyndre Dekani :) Den er skjult :)
Rygterne siger at HT-DK og TW Lader op til krig? Kan dette mon passe vil de angribe nogen :eek:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygte afkræftet, de har længe haft krig... rekruteringskrig :D

----------------------------
Nææ hov.. det rygte blev hurtigt taget tilbage, hva Bisser :laugh:

Som jeg sagde.. Dekani spiller IKKE dual på nogle danske verdener og har ikke overvejet at begynde :p
(Confused??, well, måske har i alle gættet forkert, måske var det blot en sitter konto jeg skrev fra, måske jaa hvem ved) :laugh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Nææ hov.. det rygte blev hurtigt taget tilbage, hva Bisser :laugh:

Som jeg sagde.. Dekani spiller IKKE dual på nogle danske verdener og har ikke overvejet at begynde :p
(Confused??, well, måske har i alle gættet forkert, måske var det blot en sitter konto jeg skrev fra, måske jaa hvem ved) :laugh:

fik at vide jeg ikke måtte drille dig så voldsomt for det rygtes du er lidt nærtagende i disse dage:confused:
 
Top