Rygtebørsen

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
kan i ikke forstå flegertalet ikke kommer her inde og bare rolig i bliver ikke tvunget til at gå på den ene ud af alle de server der er
siger jo kun det er en server ikke alle det er det i har svært ved at forstå for i vil bare diskoter så det gør vi da bare ikke alle har brikker nok til at forstå en er ikke alle jo

Hvis flertallet vil have noget at skulle sige, så er de da nød til at komme her inde, det er jo her inde forslag m.m. postet.

men vil så stemme i med andre, har du ingen rygter, så lad dog være at skrive ;)

Har hørt rygter om at en dygtig spiller er kommet hjem fra ferie, og nu også har joinet.....pøj pøj
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hvis flertallet vil have noget at skulle sige, så er de da nød til at komme her inde, det er jo her inde forslag m.m. postet.

men vil så stemme i med andre, har du ingen rygter, så lad dog være at skrive ;)

Har hørt rygter om at en dygtig spiller er kommet hjem fra ferie, og nu også har joinet.....pøj pøj

hvem pokker mon det kan være det er ikke mig :p
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
vi kan lukke denne diskoson nemt
men det vil admins ikke jeg har sagt det i mange år

skiv ud til ALLE i tw her i dk også lav en afstemning

øleger det din spille oplevlse med dual kontoer på kordte JA/NEJ

savner du en server som fjerner alle fordel ved at spille dual JA/NEJ

også vider med de ting vi altid diskoter og som i mener det kun er mig der vil havde
så behøves folk ikke komme her ind og blive svinet til af de samme 5-6 pasoner der altid sviner folk til
så er det anonymt og alle stemmer og vi ser hvad flegertalet er til det er meget enkelt
og viltage admins 10-15 min og skive ned og sende til alle
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
admins har så slet ikke beføjelserne til at forbyde duals - så du kan ikke give dem skylden. Tyskerne går ikke med til at man kun må bruge "1 ip" Det er et spørgsmål om forretning og at det vil skabe flere problemer end det vil løse.

Jeg bryder mig ikke selv meget om duals - men det er ikke realistisk at få det fjernet
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Det er vist tyskerne du skal klage til hvis der kun skal være tilladt med en IP og med to IP er dual nemt

tænker så lige på, mon ikke support vil få mange klager, hvis ikke folk kunne logge på fra job, sommerhus o.l
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hmmm nej og det kan ikke lade sig gøre her i tw

men det giver et rigtig godt bille af hvad folk sydensom det og hvad instilinger der skal til for at fjerne fordelne
for de kan fjernes stort set med instilinger

admins har så slet ikke beføjelserne til at forbyde duals - så du kan ikke give dem skylden. Tyskerne går ikke med til at man kun må bruge "1 ip" Det er et spørgsmål om forretning og at det vil skabe flere problemer end det vil løse.

Jeg bryder mig ikke selv meget om duals - men det er ikke realistisk at få det fjernet
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Det er vist tyskerne du skal klage til hvis der kun skal være tilladt med en IP og med to IP er dual nemt

tænker så lige på, mon ikke support vil få mange klager, hvis ikke folk kunne logge på fra job, sommerhus o.l


idag er det jo kun tumperne der har faste forbinser alle ander steder ind hjemme mobil net er lige så hurtig som de ander
i samme pris gruppe
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
TC:

fordele?

så skal du også fjerne så man får besked på telefon hvis der kommer angreb
så skal du også fjerne muligheden for scripts
så skal du også fjerne muligheden for plus konto
så skal du også fjerne muligheden for kontomanager
så skal du også fjerne muligheden for at farme
så skal du også fjerne muligheden for at være online, når alle de andre ikke har tid til det ;)


og vi prøver lige igen.....kan du lave rygter?
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Det kan I ikke være bekendt, så søger de jo over i andre stammer. Så skal man endnu engang kontrollere, at der ikke er nogen som har inviteret dem, mens man sov:sleep:
Rarere at vide hvor de er:mad:
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det kan I ikke være bekendt, så søger de jo over i andre stammer. Så skal man endnu engang kontrollere, at der ikke er nogen som har inviteret dem, mens man sov:sleep:
Rarere at vide hvor de er:mad:

kaya det kan barney da godt være bekendt :p
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
tummel up :laugh:


hvor er forskelen på det og alle ander server men hop på net hvis i skal gøre en forskel for de danske server spiller vi ikke serijøst


også beviser det jo i tager fejl jeg trækker folk ind i skræmer dem væk
 
Senest redigeret:

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
hvor er forskelen på det og alle ander server men hop på net hvis i skal gøre en forskel for de danske server spiller vi ikke serijøst


også beviser det jo i tager fejl jeg trækker folk ind i skræmer dem væk

Hallooooo rygtebørsen!!!
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Rygterne vil vide der er konkurrence i gang om hvilken stamme der kan masse rekruttere flest og dermed få flest vinger....

p.t. står det vist ca. lige.....3 stammer til hver ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol nåå jas for det ved i da hvad er i bliver da ved og ved

røgte siger om 2 uger ved vi hvem vinder v20 fordi folk ikke spiller den serijøst
 
Top