Cb förklarar krig med ~dvdv~ vvk tbv ddh vvk~a 6 1/2 4 1/2 3 1/2 ddh-a 5 1/2 tbv2 dvd

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
CB, Chapuex blanche, Förklara härmed Krig mot "the noob-viking alliance": ~DVDV~
VVK
TBV
DDH
VVK~A
6 1/2
4 1/2
3 1/2
DDH-A
5 1/2
TBV2
DVDV-A
VVK SV

Ni har försökt nu i 2 månader. 300 medlemmar, ni är totalt helt värdelösa, Ni är inte ens värda att bli kallade NOOBs, jag tackar så mycker för min OD på 1,37 millioner. jag väntar på er, kom bara.

@ thvas vvk
Blev du chockad när jag piskade upp er i världen 1 och 2? Troode du inte att 1 person kunde få ned en hel stam på knä?
Det är väl därför ni inte vågat skicka mer än fakes i V3?
Pro gamer?.....ja, när du ligger i din säng och drömmer......

@Logdog och kellerkel92,,, saknar ni lite adelsmän??,, fann 12 st som sprang runt som yra höns mellan mina byar. Jag slog ihjäl dom, så , ni behöver inte leta längre.
 
Senest redigeret:

facius

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Blueberry FTW!!

didn't think i would find any heroes on this server...but i was wrong, there is one!
mass recruiters always fail!!
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Blueberry jeg lyfter i skørtet og bukker i respekt :D

Du har taget imod mange angreb (det skal amn jo kalde det....), men hvad var der nu i de "angreb" udover defftropper. Forstår stadig ikke hvordan spillere kan tro deff slår deff ihjel. slet ikke når det sendes fra byer der ikke engang ligger i eget kirkeområde :D
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Hmm 12 :confused: jamen hvis man ser dobbelt så nærmer vi os da, og hvordan går det med byen DAVID har hørt det er et rigtigt dejligt sted hvor der serveres blåbærtærte hver eneste dag
 

Ic3Princ3

Nybegynder
Reaktionsscore
0
kul med lite krig =) men håll er gärna till ämnet utan att slänga paj på varann så de blir roligare läsning =)


skicka gärna in lite stats så man kan hänga med på uppdateringarna


MvH
//Ic3
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
stats?

lille pöjk, om jag skall skicka alla attacker från 2 månader, så får läsarna här en läsning som motsvara "Krig och fred". jag nöjer mig med att skicka in lite "snabbmat"


Som angriber
Som forsvarer Total
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 568.515

Som angriber Som forsvarer Total
Rang Navn Besejret
1 Hinge1980 984.685
2 Blueberry 870.765

Som angriber Som forsvarer Total
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,44 Mio.


Och till den som tror att detta är nåt nytt kan ju kolla In länken här:
http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?t=535

Hjälte?
ja, det kan man lungt säga. nu blir jag ju en lätt match?
 

jeedi

I træning
Reaktionsscore
0
hmm, skal det nævnes hvor mange gange dit forsvar har været nede? nej, tror jeg ikke.
er det også her man nævner at hver gang man forsøger at adle dig bliver dem der prøver banned? nope, heller ikke.
du praler lidt for meget, men dit eneste værd er tw-team der får folk banned hver gang det brænder på ;)
 

killerkel92

Nybegynder
Reaktionsscore
0
undskyld men blueberry må jeg spørge hvor meget forsvar har du tilbage ikke særlig meget ved jeg du er da god til at overdrive kan jeg se haha

men synes du begynder at falde sammen du har allerede mistet 2 byer mon det forsætter?
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hmm, skal det nævnes hvor mange gange dit forsvar har været nede? nej, tror jeg ikke.
er det også her man nævner at hver gang man forsøger at adle dig bliver dem der prøver banned? nope, heller ikke.
du praler lidt for meget, men dit eneste værd er tw-team der får folk banned hver gang det brænder på ;)

Jag tror nog inte ditt inlägg har relevans, och om du försöker få mig in i en diskussion om något som berör TW-teamet, för att så göra det lättare, genom att få mig bannad, så kan jag säga dig helt lungt: Det kommer du inte att lyckas med. Det skall flytta blod..........var så säker, Ragnarök har kommit för "the NOOB-Vikings"
16 adelsmän på 2 dagar, 12 bara i dag, Kom igen bara, jag väntar
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
fra VVK member
Hello blueberry. I want to tell jo that jo are gret player, I Leve my tribe now

~dvdv-A member
U true the master in this server- I bow for u, RESPECT. My tribe is noob

yes, people, keep the letters coming, and, yes, leave that NOOB-viking ur in.
Dont support NOOBs. Learn how to play by joining a real tribe.
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Jag tror nog inte ditt inlägg har relevans, och om du försöker få mig in i en diskussion om något som berör TW-teamet, för att så göra det lättare, genom att få mig bannad, så kan jag säga dig helt lungt: Det kommer du inte att lyckas med. Det skall flytta blod..........var så säker, Ragnarök har kommit för "the NOOB-Vikings"
16 adelsmän på 2 dagar, 12 bara i dag, Kom igen bara, jag väntar


Så er der altså en del sandhed i citat fra jeedi:

hmm, skal det nævnes hvor mange gange dit forsvar har været nede? nej, tror jeg ikke.
er det også her man nævner at hver gang man forsøger at adle dig bliver dem der prøver banned? nope, heller ikke.
du praler lidt for meget, men dit eneste værd er tw-team der får folk banned hver gang det brænder på
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
@Disright

Du kan inte släppa "snyd" tråden, trots att du blivit varnad så många gånger?
Du är inte bara en NOOB, du måste ju vara ovanligt korkad och helt utan respekt.

Varför försöker du få mina trådar stängda genom att ideligen ta upp detta ämne?
Tror du att det är en taktik som lönar sig?

Du fattar nog inte. Om jag nu skulle ha varit medlem av något tw-team, så skulle du inte ha andats ett ord på tw-forumet efter de beskyllningar som du har kommit med. Ingen,,,Ingen skulle ens reagera om du blev bannad från både spel och forum. För att det var länge sedan du gick över gränsen. Hoppas du fattar nu....
 
Senest redigeret:

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Det er en blå bær uegnet til å bli trykket inn juice, eller kanskje ikke kan stå for det han skriver.

I min tale jeg bare vise hva du skrev kommentar til jeedi. Og det du skriver i meldingen, kan du selv rooting deg ut eller tenker på før du skriver det.

Du nevner mitt stillinger tråder.
Ja, det var ikke smart av meg å anklage TW team for juks i meg satt på første benk, og så hva som skjedde. Har selv bestemme apologized for mitt valg ord sammensetning og lamented min konstruksjon.

Ja jeg er en nybegynner og respekt er noe du bør fortjener.

Hvorvidt dette er en taktikk som jeg kommentere innleggene her, som i den andre tråden om AA IAP? .. Det er statisk over et hemmelig, jeg ønsker ikke å dele i TW forum.

Jeg er ikke anklage deg for noe. Det eneste jeg skrev var:

Så er der altså en del sandhed i citat fra jeedi..
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
kriget går bra för CAP

4 adelsmän blev så igen slaktade, dom gömde sig i buskarna utanför mitt murverk. Vakterna kände lukten av gödsel och gick för att kolla vad det var. Mycket riktigt, där låg fyra av madsens adelsmän och alla hade gjort i byxorna. Dessa blev ihjälslagna på plats med träpåkar. De skrek så länge de levde.

Kom igen gubbar,, nytt blod,, och försök nu hitta lite folk med stake i,,,Inte velourvikingar i bruna plyshbyxor

Om någon tvivlar, så går det bra att kontrollera Min OD, och jämnföra med tidigare noteringar i denna tråd.

På 5 dagar har jag nu avrättat 31 adelsmän från dvdv, 6 1/2 och DDH


2009 05 29 07.50 pm
Total
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,44 Mio.

2009 05 30 12.14 am
Total
Rang Navn Besejret
2 Blueberry 1,48 Mio.
 
Senest redigeret:

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Har medfølelse med ~DVDV~, men jeg håber da de overlever da jeg selv har været medlem af dem i verden 3. Men jeg vil gerne lige høre, har du erklæret kun DVDV krig eller deres allierede og DVDV ? Vil bare gerne lige være sikker på jeg ikke læste tråden forkert.

Simon
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
@Logdog
lilla vännen, hur e det med dig? Är du inte orolig nu när du varken har deff eller off trupper kvar? Dina byar är ju ganska stora, men tomma som kastruller...
Echoooo......echooo.........echoo......echo
hmmmm,, ett gott kap för den som är hungrig på poäng.

På tal om hungrig
I dag serverar vi helstekt ny-ihjäslagen adelsman ala logdog, med ett äpple i röven, på amstel beerhouse. ha ingen brådska, det finns ett aldrig sinande förråd

Allvarligt, logdog, har du hört talas om simcity?,,kan ju vara ett alternativ.
Finns inga fiender där...
va jag jobbig nu?,, känns det svårt?
11 nobles som dör på 24 timmar, måste kännas lite grann.
Oj, men nä, titta på mig?,,Här glömmer jag ju totalt bort mig.
Jag skickar en chocladask som tack för OD poängen, hoppas det är ok?
 
Senest redigeret:

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
2009 05 29 07.50 pm
Total
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,44 Mio.

2009 05 30 12.14 am
Total
Rang Navn Besejret
2 Blueberry 1,48 Mio.

2009 05 30 12.35 pm
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,77 Mio.


And NOOB-Viking alliance are about to fall :eek:

:D
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Har medfølelse med ~DVDV~, men jeg håber da de overlever da jeg selv har været medlem af dem i verden 3. Men jeg vil gerne lige høre, har du erklæret kun DVDV krig eller deres allierede og DVDV ? Vil bare gerne lige være sikker på jeg ikke læste tråden forkert.

Simon

alla deras allierade
 
Top