Cb förklarar krig med ~dvdv~ vvk tbv ddh vvk~a 6 1/2 4 1/2 3 1/2 ddh-a 5 1/2 tbv2 dvd

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Lycka till båda sidorna! :)

tack, tack


Ursäkta, var bara ute och städade runt mina byar. Nu är jag tebaks.
GUUUUUD, vilken röra!
Det är inte klokt så 30k oxar och 10k lc sölar ner.
Var bara att ta fram spol-slangen och ösa på. Hmmm,, är det nån som kan tänka sig ta emot 1k catapult vrak och skrotet från 2k rams? ni kan få det gratis, bara det hämtas upp. Eller kanske skall jag bygga ett stort monument? En stor rödvit viking med "diaper", för att hylla min seger över NOOB-viking alliancen?

Oj, oj oj, va mycket trupper han HADE den där logdog.
Men adelsmännen var enna tjaskigt klädda den här gången. På nåt sätt så känns det som att han inte riktigt haft råd med kläder till dom.
Ja ja ja, det är väl den globala ekonomins fel, har man det dåligt får man ju spara på "prålet".
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jaha

Knappt hade man skrivit det senaste inlägget så dyker nästa NOOB upp och stökar ner. Nja, nu får uppstädningen vänta tills i morgon, det är ju lördagkväll.

@madsen, hoppas blåbärstårtan smakar bra i david. Synd att dina vänner inte återvänder, du vet, dom där 4 st konstiga, med krona på hövet. men å andra sidan, då blir det ju mer tårta till dig själv, och det är ju aldrig fel.

På 6 dagar har jag nu avrättat 39 adelsmän från dvdv, 6 1/2 och DDH

nya gubbar, nytt blod, kom igen

RAGNARÖK HAR KOMMIT FÖR ER!:eek::eek::p
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
lite statestik

2009 05 29 07.50 pm
Total
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,44 Mio.

2009 05 30 12.14 am
Total
Rang Navn Besejret
2 Blueberry 1,48 Mio.

2009 05 30 12.35 pm
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,77 Mio.

2009 05 31 03.35 pm
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,84 Mio.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
lätt uppdatering

2009 05 29 07.50 pm
Total
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,44 Mio.

2009 05 30 12.14 am
Total
Rang Navn Besejret
2 Blueberry 1,48 Mio.

2009 05 30 12.35 pm
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,77 Mio.

2009 05 31 03.35 pm
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,84 Mio.

2009 05 31 09.35 pm
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,87 Mio.





@madsen
Du, madsen,, dom där snubbarna, med konstiga mössor, som du skickar hit för att sabba festen, dom blev så jobbiga att jag slog ihjäl dom med morsans varma strykjärn. Bara så du undrar vad för konstiga märken dom har. Dumpar dom på det vanliga stället. Jag behöll deras plånböcker, för att betala för repan i muren och för att en av dom blodade ned mattan, bara så du vet.

På 7 dagar har jag nu avrättat 43 adelsmän från dvdv, 6 1/2 och DDH
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
@Logdog
lilla vännen, hur e det med dig? Är du inte orolig nu när du varken har deff eller off trupper kvar? Dina byar är ju ganska stora, men tomma som kastruller...
Echoooo......echooo.........echoo......echo
hmmmm,, ett gott kap för den som är hungrig på poäng.

På tal om hungrig
I dag serverar vi helstekt ny-ihjäslagen adelsman ala logdog, med ett äpple i röven, på amstel beerhouse. ha ingen brådska, det finns ett aldrig sinande förråd

Allvarligt, logdog, har du hört talas om simcity?,,kan ju vara ett alternativ.
Finns inga fiender där...
va jag jobbig nu?,, känns det svårt?
11 nobles som dör på 24 timmar, måste kännas lite grann.
Oj, men nä, titta på mig?,,Här glömmer jag ju totalt bort mig.
Jag skickar en chocladask som tack för OD poängen, hoppas det är ok?

Er ikke helt sikker på hva du siger, men hvis du tror mine byer er tomme synes jeg da du skulle kigge forbi, men det går jeg ikke ud fra du tør

SIM-City? Hvorfor tror du der ingen fjender er i min nærhed...
 

killerkel92

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja hvad har han tilbage nu 5 byer ? med intet forsvar undtagen i hans største by hvor der nok står opbagning
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Skillnaden, mellan er och mig är för alla väldigt uppenbar. När Noskillz fått rensat ut träsket här, kommer jag inte bara framstå som en hjälte, utan jag kommer att förbli en LEGEND på den danska servern......och kanske inte bara där----
medans ni kommer att skämmas för era loggins...och blir tvugna att byta, för att någonsin kunna spela detta spel i ett seriöst sammanhang,,,,,,hoppas ni förstår skillnaden nu, NOOBS?


På 8 dagar har jag nu avrättat 47 adelsmän från dvdv, 6 1/2 och DDH
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Skillnaden, mellan er och mig är för alla väldigt uppenbar. När Noskillz fått rensat ut träsket här, kommer jag inte bara framstå som en hjälte, utan jag kommer att förbli en LEGEND på den danska servern......och kanske inte bara där----
medans ni kommer att skämmas för era loggins...och blir tvugna att byta, för att någonsin kunna spela detta spel i ett seriöst sammanhang,,,,,,hoppas ni förstår skillnaden nu, NOOBS?


På 8 dagar har jag nu avrättat 47 adelsmän från dvdv, 6 1/2 och DDH

Og mistet en milliard million byer...du er i sandhed en legende på fuld højde med Baron von Münchhausen, glæder mig til at sætte punktum i den her farce, der i bund og grund handler om at have større mund end evner...

Ved ikke hvem du kalder NOOBS, men vi er her endnu og du er reduceret fra 60.000 point til 15.000 på tre dage...flot!
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Og mistet en milliard million byer...du er i sandhed en legende på fuld højde med Baron von Münchhausen, glæder mig til at sætte punktum i den her farce, der i bund og grund handler om at have større mund end evner...

Ved ikke hvem du kalder NOOBS, men vi er her endnu og du er reduceret fra 60.000 point til 15.000 på tre dage...flot!

Sorry...8000 point...i to byer, det kører for diig min ven
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
;)

@ logdog,, good luck with this game, u need it....LOL

Stor lykke med speilen ..det kommer att behövas.

Du tillåter mig alltså att posta dina attacker här på forumet, logdog?
*(fast, det behöver jag ju inte, alla som behöver veta har redan sett dom,,,,och vet hur svårt livet måste vara för dig just nu)
 
Senest redigeret:

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hehe logdog det var skide skægt dengang vi to sloges om at have rank 1 i DVDV :)
Men nu har jeg ikke den bruger længere da jeg hellere ville bytte mig til en større verden 1 spiller :)
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
;)

@ logdog,, good luck with this game, u need it....LOL

Stor lykke med speilen ..det kommer att behövas.

Du tillåter mig alltså att posta dina attacker här på forumet, logdog?
*(fast, det behöver jag ju inte, alla som behöver veta har redan sett dom,,,,och vet hur svårt livet måste vara för dig just nu)

Tak for det, dit ser ud til at være løbet ud langt om længe...

Og du poster bare til du visner, så kan folk endelig se at du er en smule rundt på gulvet
 
Top