Cb förklarar krig med ~dvdv~ vvk tbv ddh vvk~a 6 1/2 4 1/2 3 1/2 ddh-a 5 1/2 tbv2 dvd

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
''The Danish Junkie'' jeg har overdraget den til den tidligere ejer af Gede hyrden og ja han har mere forstand på tw end mig men man lærer jo altid :)
 

killerkel92

Nybegynder
Reaktionsscore
0
så er blueberry nede på 1 by der har 829 point


og blueberry bare fordi du sidder og bygger forsvar hele tiden betyder det ikke du er uovervindelig som du selv kan se
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
så er blueberry nede på 1 by der har 829 point


og blueberry bare fordi du sidder og bygger forsvar hele tiden betyder det ikke du er uovervindelig som du selv kan se

Hvad med lige at luft lidt statisitk her.... I har været hvor mange om at tage Blueberry ud???

Det er sku stort at se så mange spillere om 1 spiller..... Klasse - NOT
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Lauras, jeg vil næsten vædde med at han også har fået en masse hjælp..
Når man bliver angrebet plejer man jo at sige det til stammen og så hjælper de.
 

Destruction

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Havde han ikke kun 1 stamme medlem?
Synes sq det er flot af blueberry - selvom at gå i krig mod så mange er pisse dumt
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Havde han ikke kun 1 stamme medlem?
Synes sq det er flot af blueberry - selvom at gå i krig mod så mange er pisse dumt

LOL - hvorfor ikke bare erklære krig officielt, da de jo er XXX om at angribe ham. Det er normal praksis i spil som disse :D

Og jeps Blueberry har håndteret dette på den seje måde :D
 

OlliX

Banned
Reaktionsscore
0
Joda, Blueberry var flink han... men se hvordan han endte opp. Jeg ser ikke at det er positivt på noen måte. :)
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Hvad med lige at luft lidt statisitk her.... I har været hvor mange om at tage Blueberry ud???

Det er sku stort at se så mange spillere om 1 spiller..... Klasse - NOT

At læse dette forum er nogle gange som at lytte på de lokale nede på bænken.

De snakker og gør ved. Det eneste de ikke fornår er at forholde sig til realiterterne.

Blueberry er død og hvordan det skete er ikke vigtigt, han er på nul i V3 og det er hvad der tæller.
;-)
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vil udtrykke præcis den samme glæde, når din graf ser lige sådan ud :)

1 klasse spiller mindre på de danske servere..

Tog så også ca. 2 måneder for adskillige stamme at gøre det færdigt.
 
Top