Cb förklarar krig med ~dvdv~ vvk tbv ddh vvk~a 6 1/2 4 1/2 3 1/2 ddh-a 5 1/2 tbv2 dvd

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
@Disright

Jeg tror der er noget du har misforstået her:



Denne diskution har for længst forladt ingame politik og propaganda.



Se her tager du igen fuldstændig fejl, fordi du er med i en kontrol instance. Du har ansvar som forummoderator, selvom du er det for en anden del af forum. Du kan med den signatur du har ikke bare tage kasketten af og på. Hvornår vil du så have folk rent faktisk skal følge det du siger eller ikke?

Hvis denne tråd spinder fuldstændig ud af kontrol og du er den første moderator der ser den, mon så ikke du har pligt til at skride ind? Det tror jeg nok du har.

Forummoderator er absolut ikke noget let job - Og ja man kan heller ikke være så 'vild' på forum som man var førhen. Man skal være diplomatisk og velovervejet. Og absolut vigtigst, du skal være objektiv - fuldstændig ligemeget hvem og hvad og fortid.

Jeg har efterfølgende snakket med TW-team om det, og jeg må indse at prisen for at være med i det team er som du beskriver. Også i verden 3.
Men tak for din påmindelse. :)
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja du er sandelig helt vild skarp! Hvor havde du ellers tænkt dig at jeg skulle finde en forklaring på det til dig ?!?

Og fordi det er første spil så ved man ikke noget om det?!? Må man så spørge hvor mange spil der skulle til før du forstod det siden et åbenbart ikke var nok?!?

Ingen, gik bare udfra det var derfor du følte dig hævet over alle os andre

Skarp... Tak :)

Du kunne vel have forklaret det selv, medmindre dit danske ordforråd er ligeså begrænset som dit svenske.

Jeg skulle spille 1 år, før jeg bare havde fattet lidt af spillet.. Kom så til at spille med hvad der må betegnes som eliten af TW spillere på .net serverne.. Dem spillede jeg så med i 1½ år, og først derefter ville jeg sige jeg havde forstået spillet og dets mekanismer(De 2½ år var på samme server og den eneste verden jeg har spillet før de danske).

Jeg føler mig bestemt ikke hævet over dig som menneske, men som spiller gør jeg bestemt.. For der er klasse forskel på os to, om du vil det eller ej.

Men for at slutte, så vil jeg bare refererer til du selv måtte erkende du var noob, som var min oprindelige pointe, da jeg brokkede mig over en noob dansede på en langt bedre spillers grav.
 
Senest redigeret:

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Dette gælder både moderators og almindelige spillere herinde, hold jer til topic ellers bliver jeres indlæg slettet, dette er sidste advarsel før jeg begynder at slette indlæg.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Oki, sorry mig der misforstod...

@Blueberry
Statestik .. Logdog, Byar vunnit från blueberry 0 (null, noll, zero, tipota)
Logdog sagde:
Statistik: Hvor mange byer mistede Blueberry til DVDV efter Logdog havde angrebet ham 5-6 stykker...

Läs nedan

Logdog sagde:
Valgte selv at gå så jeg kan vel ikke tillade mig at brokke mig over noget

Ok då gör det ju inget om jag berättar sanningen för dig, logdog

Email från blueberry till -madsen-
"Ok, I let u take this village also. But u need to promise to send me more reinforcements in v2 and absolutly not let Logdog take 1 single village of mine"

Svar från -madsen-
"ok agreed, 2k+2k on its way in v2"

Goa gubbar de där dvdv-folket :p

Ursäkta att det är på engelska, hoppas moderatorerna har överseende
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Der er en verbal krig igang - så længe ingen er "svinske" i deres udtalelser synes jeg tråden skal fortsætte.

Om ikke for andet - så for vores andres glæde :)

Jeg morer mig royalt :p
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Läs nedan



Ok då gör det ju inget om jag berättar sanningen för dig, logdog

Email från blueberry till -madsen-
"Ok, I let u take this village also. But u need to promise to send me more reinforcements in v2 and absolutly not let Logdog take 1 single village of mine"

Svar från -madsen-
"ok agreed, 2k+2k on its way in v2"

Goa gubbar de där dvdv-folket :p

Ursäkta att det är på engelska, hoppas moderatorerna har överseende

Ved ikke om det er sandt men interessant taktik må man sige, der bliver spillet på alle strenge i begge tilfælde...Men hvorfor opgive en by til en spiller for at undgå at den faldt i mine hænder...Det forstår jeg ikke rigtigt, udover at du selvfølgelig ikke kunne blive ved at påstå jeg kun har byer jeg har fået foræret...

Og hvis det er sandt kan du jo sende mig den PM er også med i verden 2 under samme navn, hvis det er der du har lavet "aftalen" eller vil jeg nok tillade mig at gå udfra du lige har fortalt en løgn...

Og lad være at sige du har slettet den, en mand der kan finde på at bruge den slags ville gemme den og vise den frem når han ville få noget ud af det
 
Senest redigeret:

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Läs nedan



Ok då gör det ju inget om jag berättar sanningen för dig, logdog

Email från blueberry till -madsen-
"Ok, I let u take this village also. But u need to promise to send me more reinforcements in v2 and absolutly not let Logdog take 1 single village of mine"

Svar från -madsen-
"ok agreed, 2k+2k on its way in v2"

Goa gubbar de där dvdv-folket :p

Ursäkta att det är på engelska, hoppas moderatorerna har överseende


Kan du ikke fremsende den post til mig? Er da ret nysgerrig efter at se rigtigheden i det du skriver :)
 
Senest redigeret:

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Jeg har endnu ikke set usande informationer fra Blueberry, så hvorfor skulle han starte nu?

Hvis det er sandt så skulle det vel ikke være noget problem at bevise.

Så længe han ikke har sendt bevis i form at fremsendt post, som han ikke kan manipulere med, så kan sådan en opstand jo ikke tages som seriøst.

Har indhentet -madsen- tilladelse til det. Så det er op til blueberry og hvilket renomme han vil have, at fremlægge beviset når det bliver ønsket.
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg har endnu ikke set usande informationer fra Blueberry, så hvorfor skulle han starte nu?

Æhhh nej sikkert ikke, men hvor mange af hans påstande har du rent faktisk fået dokumenteret?

Det er fair nok man vælger selv hvad man vil tro på og det er nærliggende at vælge det der er sjovest...
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis det er sandt så skulle det vel ikke være noget problem at bevise.

Så længe han ikke har sendt bevis i form at fremsendt post, som han ikke kan manipulere med, så kan sådan en opstand jo ikke tages som seriøst.

Har indhentet -madsen- tilladelse til det. Så det er op til blueberry og hvilket renomme han vil have, at fremlægge beviset når det bliver ønsket.

Hvad er det for en gang vrøvl????

Så hvis han rydder op i sin indbakke, så taler han usandt?? Og hvad siger selve madsen til det?

Du skal jo nok også huske på, at hvis det er sandt, er det jo nok ikke noget madsen har lyst til at indrømme!!!
 
Senest redigeret:

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Hvad er det for en gang vrøvl????

Så hvis han rydder op i sin indbakke, så taler han usandt?? Og hvad siger selve madsen til det?

Du skal jo nok også huske på, at hvis det er sandt, er det jo nok ikke noget madsen har lyst til at indrømme!!!

Hvis man er den type der har lavet den slags aftaler med "fjenden" og ingen skrupler har over at stikke vedkommende i ryggen bagefter, så GEMMER man den slags beskeder for at bruge dem senere, køb du bare "rydde op i indbakken" argumentet, jeg gør ikke...

Og ville Madsen give tilladelse til at Blueberry kunne lægge beskeden ud i forum hvis der rent faktisk eksisterede sådan en besked andre steder end i Blueberry's fantasi? Blueberry har endnu ikke påstået at den er slettet, men Madsen siger alligevel god for at den offentliggøres...Det betyder i min verden at Madsen ikke har noget som helst at skjule

Og nej, det har du ret i, det ville man nok ikke indrømme, men efter at have læst adskillige af Blueberry's udtalelser ville jeg i hvert fald ikke engang nedlade mig til at spørge ham, Baron von Münchhausen ville være grøn af misundelse over Blueberry's evner til at omgå sandheden....

Prøv at se Madsens stats på V2: http://dk.twstats.com/dk2/index.php?page=player&id=18178 ... Og sig mig om det er særligt sandsynligt at han var i stand til at sende 2k spyd og 2k tung kaveleri... for en uge siden... Som nævnt så vælger man selv hvad man vil tro på, og det er tilsyneladende altid det sjoveste...
 
Senest redigeret:

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Hvad er det for en gang vrøvl????

Så hvis han rydder op i sin indbakke, så taler han usandt?? Og hvad siger selve madsen til det?

Du skal jo nok også huske på, at hvis det er sandt, er det jo nok ikke noget madsen har lyst til at indrømme!!!

Man skal ikke komme med påstande eller beskyldninger hvis man ikke har beviset i orden.

Og som jeg tror at Blueberry er, så sletter han ikke sådan en inden for 6 dage, specielt ikke når han har lagt den ud her.
Hvis han havde slettet den før, så kunne han jo ikke skrive som han gør hvor han citerer i anførelse tegn.

Og hvad madsen siger! Hvis jeg skal citerer det her vil jeg blive bandet.
Men ud fra at madsen har givet mig tilladelse til af få den PM fremsendt, så kan du selv regne det ud. :)
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nja, hmm

Nu är det ju så att man får faktiskt lov att använda sig av "taktiska finter" (lögn) för att skaffa sig fördelar. Och, stackars Madsen har väl aldrig haft en överenskommelse med mig. Men det vet ni ju redan......hehehehehe

Onödigt att posta nådot sådant här i forumet?, Nej, det är faktiskt inte onödigt. Det handlar mera om något helt annat än att skapa split i NOOB-viking alliansen.

Det handlar nämligen om följande:

Madsen blir anklagad för att vara i maskopi med mig i en ohelig överenskommelse. Den är ju inte helt otrolig och "madsen" (eller vad han nu heter) har säkert fått utstå lite elände. How ever, det är då helt otroligt att en "Hövding" i DVDV inte en har mål i munnen att logga in på forumet själv, utan skickar en massa andra (läs disright-DDH, logdog-DDH) att försvara honom och utfärda rättigheter till någon annan, i en helt annan stam, att´ge tillåtelse att publicera ett inte existerande PM i forumet.

Den som förstår, fattar hela grejen............det handlar nämligen i slutändan om "I"-"P" nummer.

Så enkelt var det. En taktisk fint som avslöjar precis hur det står till med NOOB alliansen och vissa "issues" som diskuterats och försvarats väldigt hårt av bl.a "disright" :rolleyes:

Spelaren madsen existerar nämligen inte och kan ju då inte svara.....
Men det är ju inte det värsta, det värsta är ju att någon i TW-teamet känner till detta faktum......
 
Senest redigeret:

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Tror jeg er stået lidt af.

Det jeg ikke har citeret er at du siger at det du skrev er usandt. Har jeg forstået det rigtigt?

Det jeg her under har citeret forstår jeg ikke sammenhænget i.

How ever, det är då helt otroligt att en "Hövding" i DVDV inte en har mål i munnen att logga in på forumet själv, utan skickar en massa andra (läs disright-DDH, logdog-DDH) att försvara honom och utfärda rättigheter till någon annan, i en helt annan stam, att´ge tillåtelse att publicera ett inte existerande PM i forumet.

Den som förstår, fattar hela grejen............det handlar nämligen i slutändan om "I"-"P" nummer.

Så enkelt var det. En taktisk fint som avslöjar precis hur det står till med NOOB alliansen och vissa "issues" som diskuterats och försvarats väldigt hårt av bl.a "disright"

Spelaren madsen existerar nämligen inte och kan ju då inte svara.....
Men det är ju inte det värsta, det värsta är ju att någon i TW-teamet känner till detta faktum......

Vil være glad for hvis du vil prøve at formulerer det om.
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg har endnu ikke set usande informationer fra Blueberry, så hvorfor skulle han starte nu?

Så hvis han rydder op i sin indbakke, så taler han usandt?? Og hvad siger selve madsen til det?

Nu är det ju så att man får faktiskt lov att använda sig av "taktiska finter" (lögn) för att skaffa sig fördelar. Och, stackars Madsen har väl aldrig haft en överenskommelse med mig. Men det vet ni ju redan......hehehehehe
[/I]

Så må vi ud og fejre premieren nu!

Som jeg tidligere har sagt så æder folk alt hvad han siger RÅT og USØDET, han kunne servere en daggammel selvdød gnu og folk ville mæske sig lystigt bare fordi han siger den er en delikatesse!

Der må jeg tage hatten af for dig Blueberry, du kan tryllebinde pøblen det skal du have.

Det har alt sammen været vældigt underholdende, og jeg er muligvis ikke den bedste spiller her, men bestemt heller ikke den mest godtroende...

I rest my case!
 

-Madsen-

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja men i må da tro på ham hvis i vil altså jeg er lidt ligeglad men jeg vil da godt have fremsendt den der rapport og så må vi få det bevist glæder mig til der kommer noget frem så jeg kan se brevet:)
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja men i må da tro på ham hvis i vil altså jeg er lidt ligeglad men jeg vil da godt have fremsendt den der rapport og så må vi få det bevist glæder mig til der kommer noget frem så jeg kan se brevet:)


Dansk humor när den är som bäst...HAHAHAHAHAHHAHAHA
 
Top