Cb förklarar krig med ~dvdv~ vvk tbv ddh vvk~a 6 1/2 4 1/2 3 1/2 ddh-a 5 1/2 tbv2 dvd

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Motståndare besegrat 2009 06 06 kl 13.10
Som angriber
Rang Navn Besejret
1 facius 803.606
2 ksif 800.513
3 jaap19 652.227
4 Blueberry 597.460
28 Logdog 348.748

Som forsvarer
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,29 Mio.
822 Logdog 10.116

Total
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,89 Mio.
52 Logdog 358.864

Alla dina byer har du "fått" från allierade, du är en "Mäktig".....NOOB
http://dk.twstats.com/dk3/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=38323
 
Senest redigeret:

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Øhh har du ikke lige postet han stadig er her???

Blueberry
Points: 118
Rang: 2625
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Øhh har du ikke lige postet han stadig er her???

Blueberry
Points: 118
Rang: 2625

Hvis du kalder det at være her så jo, så er han da så sandelig her endnu men tilgiv mig hvis jeg ikke ligger vågen om natten og frygter hans angreb....

Jeg synes ærligt talt det er en smule ulækkert som fluerne sværmer om det her emne...Man skulle tro så store og stærke spillere der tager byer hver dag havde andre og vigtigere emner at diskutere...

Jeg er pt. en smule beruset pga Danmark sendte Sverige ud i mørket i aftenens fodboldkamp så tilgiv mig hvis det er noget vrøvl jeg lukker ud, men i kan da ikke benægte det er en smule symbolsk!
 
Senest redigeret:

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Motståndare besegrat 2009 06 06 kl 13.10
Som angriber
Rang Navn Besejret
1 facius 803.606
2 ksif 800.513
3 jaap19 652.227
4 Blueberry 597.460
28 Logdog 348.748

Som forsvarer
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,29 Mio.
822 Logdog 10.116

Total
Rang Navn Besejret
1 Blueberry 1,89 Mio.
52 Logdog 358.864

Alla dina byer har du "fått" från allierade, du är en "Mäktig".....NOOB
http://dk.twstats.com/dk3/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=38323

Og iøvrigt har jeg resten af spillet til at indhente den statistik som åbenbart betyder så meget for dig, og kom ikke og sig at statistikker siger alt, her tænker jeg på at du aldrig har angrebet nogen der bare var i nærheden af din størrelse

Kunne sagtens have slået dine stats hvis jeg gad bruge min tid på at sende meningsløse angreb efter små spillere hver gang jeg havde bygget 500 økser... men det er nok den forskel på os to der gør at jeg er her og du er sendt ud i det sammen mørke som dit landshold !
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er jo det samme med fodbold hold, det kan godt være at holdet statistisk set er bedre, men det har også meget med held.
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis du kalder det at være her så jo, så er han da så sandelig her endnu men tilgiv mig hvis jeg ikke ligger vågen om natten og frygter hans angreb....

Jeg synes ærligt talt det er en smule ulækkert som fluerne sværmer om det her emne...Man skulle tro så store og stærke spillere der tager byer hver dag havde andre og vigtigere emner at diskutere...

Jeg er pt. en smule beruset pga Danmark sendte Sverige ud i mørket i aftenens fodboldkamp så tilgiv mig hvis det er noget vrøvl jeg lukker ud, men i kan da ikke benægte det er en smule symbolsk!

Det er da noget af det mere fornuftige du har sagt :)

Min pointe er bare, at det kan godt være i har slået blueberry pt., og tillykke med det, men blueberry er bare en laangt bedre spiller end jer. Men det virker ikke som om i har opdaget det.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ligg nu inte och var vaken på nätterna, logdog.
Jag har holdt toppositionen från början,, från dag 1 i verden 3, nån gång har jag skiftat, ett par snäpp ned, men alltid, alltid, hållt toppen i någon del, angriper, försvar eller total.

Held? AHAHAHAHAHAHA, Gede Hyrden, du e en kul typ du.

@ logdog, Det värsta för dig är att du och jag vet sanningan, sen må du vinkla höger eller vänster. Måste kännas oerhört jobbigt.


Held,,,,,,,,du kan ju kolla V2,
Som forsvarer
12 Blueberry 657.264
total
45 Blueberry 684.775

sen kan du ju gå in och kolla statestiken, sen kan du ju kolla "points"
Sen kan du kalla det held. Sen kan du ju kolla vem som har sänt mig förstärkningar....och hur mycket,,,,oj vad du kommer att bli förvånad... Sen kan du ju kolla vilken stam som försökt få mig ut från V2.....
 
Senest redigeret:

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Blueberry, muligvis har du holdt længe, men du havde holdt længere hvis du ikke sendte små angreb som de andre også siger, jeg holdt længe inde i verden 3, jeg stoppede bare til sidst fordi jeg fik et godt tilbud, men altså jeg vil jo ikke ændre din spille stil. Det er ikke et råd, det er bare en erklæring.
Men altså spillet handler meget om held og meget stor hær at gøre.
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Det er da noget af det mere fornuftige du har sagt :)

Min pointe er bare, at det kan godt være i har slået blueberry pt., og tillykke med det, men blueberry er bare en laangt bedre spiller end jer. Men det virker ikke som om i har opdaget det.

Nej det har jeg ikke opdaget, han er væk nu, han har aldrig angrebet mig og hvis der ikke skal mere til før end spiller er laangt bedre end "os", så er i ikke særlig svære at imponere...
 
Senest redigeret:

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu må i simpelthen stoppe. Dette har intet med politik at gøre.

I er begge utolig stædige. Blue stærkt gået at du har holdt så lang tid, Logdog stærkt gået at du har stået i spidsen for at tage en af de største spillere ud. Begge dele er en stor bedrift.

Og så gider jeg ikke høre mere om at: jamen han fik hjælp, ejjj snyd. det gjorde du også. Du fik mine kammies banned (eller også gjorde de det selv), din ost stinker, din makral stinker mere.... av bæv - av bæv....

Tag en kiks og tør øjnene, og vigtigst af alt, hav respekt for dine fjender - små som store.
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Nu må i simpelthen stoppe. Dette har intet med politik at gøre.

I er begge utolig stædige. Blue stærkt gået at du har holdt så lang tid, Logdog stærkt gået at du har stået i spidsen for at tage en af de største spillere ud. Begge dele er en stor bedrift.

Og så gider jeg ikke høre mere om at: jamen han fik hjælp, ejjj snyd. det gjorde du også. Du fik mine kammies banned (eller også gjorde de det selv), din ost stinker, din makral stinker mere.... av bæv - av bæv....

Tag en kiks og tør øjnene, og vigtigst af alt, hav respekt for dine fjender - små som store.

Ha ha lad os da have det sjov vi vil, hvis du ikke gider læse om det kan du da bare lade være, ang. respekt så synes jeg da bestemt at be folk om at tage en kiks og tør øjnene er at udvise stor mangel af samme :rolleyes:
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nej det har jeg ikke opdaget, han er væk nu, han har aldrig angrebet mig og hvis der ikke skal mere til før end spiller er laangt bedre end "os", så er i ikke særlig svære at imponere...

Jeg tror ikke engang du ved hvad der gør en spiller god.
 

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu må i simpelthen stoppe. Dette har intet med politik at gøre.

I er begge utolig stædige. Blue stærkt gået at du har holdt så lang tid, Logdog stærkt gået at du har stået i spidsen for at tage en af de største spillere ud. Begge dele er en stor bedrift.

Og så gider jeg ikke høre mere om at: jamen han fik hjælp, ejjj snyd. det gjorde du også. Du fik mine kammies banned (eller også gjorde de det selv), din ost stinker, din makral stinker mere.... av bæv - av bæv....

Tag en kiks og tør øjnene, og vigtigst af alt, hav respekt for dine fjender - små som store.

100% enig drenge, kom nu, Skriv vil i har noget at skrive om og stop de (jeg er bedere end dig) ting i har kørende
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg tror ikke engang du ved hvad der gør en spiller god.

Nej, undskyld alvidende orakel, er du ikke sød at hjælpe mig ved at fortælle mig helt præcist hvad der gør en spiller god ?!?

Du kalder Blueberry en god spiller men hva ved du egentlig om det udover hva han selv skriver....

Jeg ved måske ikke så meget som alle jer kloge hoveder men jeg ved at Blueberry ikke er den mest troværdige kilde på de her forums
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nej, undskyld alvidende orakel, er du ikke sød at hjælpe mig ved at fortælle mig helt præcist hvad der gør en spiller god ?!?

Du kalder Blueberry en god spiller men hva ved du egentlig om det udover hva han selv skriver....

Jeg ved måske ikke så meget som alle jer kloge hoveder men jeg ved at Blueberry ikke er den mest troværdige kilde på de her forums

Nej, jeg tror jeg holder de gode tips for mig selv og mine venner.

Men hvis du kigger på blueberrys start.. Så var han en del hurtigere ude af startblokken end os andre. 1 tegn på man kan sine ting i TW.

Næste tegn. Han havde intet imod at tage kampen op mod mange andre spillere.. Modsat andre, som helst ser et hav af blå prikker omkring sig.

Næstsidste tegn. Hans posts.. Jeg tror ikke engang du helt forstår hvad han anklager sådan en som dig for.

Sidste tegn.. Hans kills..
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Nej, jeg tror jeg holder de gode tips for mig selv og mine venner.

Men hvis du kigger på blueberrys start.. Så var han en del hurtigere ude af startblokken end os andre. 1 tegn på man kan sine ting i TW.

Næste tegn. Han havde intet imod at tage kampen op mod mange andre spillere.. Modsat andre, som helst ser et hav af blå prikker omkring sig.

Næstsidste tegn. Hans posts.. Jeg tror ikke engang du helt forstår hvad han anklager sådan en som dig for.

Sidste tegn.. Hans kills..

1. Det er vel ligeså meget et spørgsmål om held, startplacering og tidspunkt og hvor meget tid man ligger i det, ikke KUN et spørgsmål om evner

2. Sådan en som mig?!? Hvad skal det lige betyde, hvis jeg ikke vidste bedre så ville jeg sige det lugtede af racisme... Hmmm...det vil jeg undlade at kommentere yderligere min ven, igen du har ikke kæmpet mod ham så det er nærliggende at du æder alt han siger råt, ja han provokerede og påstod han kæmpede den store frihedskamp mod hele DVDV og alle spillere i deres forbundsstammer, det handlede nok mere om 4-5 spillere der lå omkring ham, og ja, jeg blandede mig også til sidst...tre dage efter var han væk...Og ang. blå prikker, så ja dem har jeg en del af omkring mig men de kommer ikke af sig selv...

3. Nej det gør jeg sikkert ikke, jeg forstår ærligt talt ikke en hel masse af hva han siger og er sådan set også ligeglad da jeg tvivler på jeg går glip af noget specielt oplysende..

4. Ja de er flotte, men hvad kan han bruge det til nu!?!
 
Senest redigeret:
Top