Cb förklarar krig med ~dvdv~ vvk tbv ddh vvk~a 6 1/2 4 1/2 3 1/2 ddh-a 5 1/2 tbv2 dvd

Hell G

I træning
Reaktionsscore
0
Uansett om han er død eller ikke så synes jeg det er respekt det han har utrettet den tid han holdt på. Synes i et krigsspill det er mye bedre med respekt enn å være død eller levende. Og for min del forbinder jeg Blueberry med RESPEKT!
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Uansett om han er død eller ikke så synes jeg det er respekt det han har utrettet den tid han holdt på. Synes i et krigsspill det er mye bedre med respekt enn å være død eller levende. Og for min del forbinder jeg Blueberry med RESPEKT!

Ha ha du er helt sikkert ikke soldat kan jeg høre !
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kommentarer skrevet i sort

1. Det er vel ligeså meget et spørgsmål om held, startplacering og tidspunkt og hvor meget tid man ligger i det, ikke KUN et spørgsmål om evner

Held nej.. Startplacering?? Vi er jo alle startet på stort set det samme område, eller er det her den største verden du har spillet??... Helt enig med dig omkring man skal bruge tid på det..

2. Sådan en som mig?!? Hvad skal det lige betyde, hvis jeg ikke vidste bedre så ville jeg sige det lugtede af racisme... Hmmm...det vil jeg undlade at kommentere yderligere min ven, igen du har ikke kæmpet mod ham så det er nærliggende at du æder alt han siger råt, ja han provokerede og påstod han kæmpede den store frihedskamp mod hele DVDV og alle spillere i deres forbundsstammer, det handlede nok mere om 4-5 spillere der lå omkring ham, og ja, jeg blandede mig også til sidst...tre dage efter var han væk...Og ang. blå prikker, så ja dem har jeg en del af omkring mig men de kommer ikke af sig selv...

Sig mig er du fuld?? Racisme??? Hvor i alverden kommer det ind i billedet?? Den får du simpelthen ikke lov til at tørre af på mig så plat der.. Udover det, kunne vi jo lige tage en snak om du overhovedet ved hvad begrebet racisme i virkeligheden betyder/står for!!

Jeg æder bestemt ikke de ting som blueberry skriver.. Konstatere bare, jeg har mødt en del rigtig gode spillere i min TW tid, og en del dårlige.. Alle mine fornemmelser peger på blueberry er en af dem der virkelig kan spillet.. Og mine andre peger på, du nok aldrig har udrettet det store i TW.

Nej blå prikker kommer ikke af sig selv.. Vores blå prikker i KP er bare kommet på en helt anden måde end jeres.


3. Nej det gør jeg sikkert ikke, jeg forstår ærligt talt ikke en hel masse af hva han siger og er sådan set også ligeglad da jeg tvivler på jeg går glip af noget specielt oplysende..

Siger lidt om din og hans indsigt i spillet.. Din kommentar taler for sig selv

4. Ja de er flotte, men hvad kan han bruge det til nu!?!

Han kan ikke bruge dem til en fis.. Men jeg kan bruge dem til at bedømme hvilken slags spiller han er.. Og det var jo også mit argument.. Og ikke om han kunne bruge dem til noget eller ej..
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
1. Det kun spillere der er blændet af deres eget spejlbillede der vil påstå der ikke er held med i spillet, der er enda en åbenlys beregning af det hver gang du angriber hvis du har lagt mærke til det...

2. Kun en lille smule, det kommer såmænd ind i billedet lige der hvor du siger "sådan en som mig" Racisme = "Racisme i nyere og bredere betydning bruges ofte om alle former for forskelsbehandling af folk på basis af deres afstamning eller hudfarve. Nogle opfatter enhver forskelsbehandling ud fra kultur, religion, sproglig, etnisk og national herkomst (og evt. køn) som racisme. En endnu bredere definition af racisme omfatter forhånende og nedværdigende ytringer om bestemte menneskegrupper" Så fik vi den snak og det var vist dig der kom fra den med mest lærdom!

Og ang. at have udrettet noget i TW så er du altså med dine mange point ikke mere end små 200.000 "kills", som du kalder det, foran mig og det på trods af du har over dobbelt så mange point som mig, det minder mig lidt om Logdog-Blueberry diskutionen her har vi bare byttet plads. Og at i vandt Scandinavian Wars osv. er vældig flot men den kan i ikke blive ved at leve højt på, det her er mit første spil TW og synes egentligt det går meget godt for en nybegynder overfor så mange dygtige spillere der er på den her server.

3. Øhh jeg forstår ikke svensk, han kunne ligeså godt skrive på arabisk

4. Fair nok, men statistikker fortæller ikke alt
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Det er vist heller ikke svensk, for google translate kan helle ikke afkode det meste. Og så er det lige meget om jeg så prøver på norsk eller svensk.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Undskyld at jeg blander mig, men nu stopper i det der, i skal kun provokere hinanden til at angribe eller komme op og skændes og dermed garanteret også blive sure på hinanden. Hold jer til topic og provoker fjenden nok til at angribe men på en ansvarlig måde uden at være grov og fornærmende.
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis nogen beskylder mig for at være racist svarer jeg igen.. Og specielt når det kommer fra en person, som tydeligvis har været nød til at copy/paste betydningen fra tjaaa wikipedia..

Og så havde jeg jo ret logdog.. Du ved jo ikke ret meget om spillet!!! "det her er mit første spil TW"

Er du nybegynder gør du det såmænd ok.. Men stadig.. Blueberry langt bedre spiller end dig! Hvilket præcis var min oprindelige pointe.. Og blueberry havde jo så også helt præcis ret da han kaldte dig noob.

Hvem har nævnt noget om Scandinavian Wars i denne tråd?? Men du skal være velkommen til at blive ved med at kommentere på vores sejr :)
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er vist heller ikke svensk, for google translate kan helle ikke afkode det meste. Og så er det lige meget om jeg så prøver på norsk eller svensk.


Vad säger du?
Att jag inte skriver på svenska? Vad är det du påstår? Sen bryr jag överhuvudtaget inte om du är moderator eller inte. Men Att klaga på någons stavning eller språkbruk är ett klart brott mot forumreglerna.

"Grammatiske-/stavefejl
Det er ikke tilladt at håne en anden bruger af forummet på grund af hans/hendes grammatiske- eller stavefejl. Hvis grammatikken eller stavningen er så slem at du mister overblikket af sammenhængen, er det bedre at rapportere dette til en moderator eller administrator som så kan tage hånd om sagen."

Tro inte att du skall kunna gå till personliga angrepp mot mig bara för att du är tillfälligtvis fått nån slags makt här i forumet.

Jag tycker att du har dragit saker och ting väldigt väldigt långt, och är förvånad över att du fortfarande får lov att adressera det här forumet. Men den här gången har du trampat över min gräns.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det var ikke et personligt angreb Blueberry, han sagde bare at google translator ikke kunne afkode sproget under svensk og derfor mente han ikke det var svensk, han har lov til at have sin mening om hvilket sprog det kan være, men af den grund skal du ikke sige han håner dine grammatiske fejl.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det var ikke et personligt angreb Blueberry, han sagde bare at google translator ikke kunne afkode sproget under svensk og derfor mente han ikke det var svensk, han har lov til at have sin mening om hvilket sprog det kan være, men af den grund skal du ikke sige han håner dine grammatiske fejl.


logdog
3. Øhh jeg forstår ikke svensk, han kunne ligeså godt skrive på arabisk

Disright
Det er vist heller ikke svensk, for google translate kan helle ikke afkode det meste. Og så er det lige meget om jeg så prøver på norsk eller svensk.

Jag kallar det här ett personangrepp och en anmärkning mot mitt språkbruk, gramatiskt fel eller stavfel.

@ Gede Hyrden
Sen undrar jag, hur du kan be om ursäkt för Disright? Har han heller inte mål i munnen att svara för sig själv? Han säger att jag inte ens pratar Svenska. Kontrollerar du om det inte går att översätta mina meningar via Google translator eller är det bara baktalning? ÄR det sånt som är passande för en i TW-teamet att syssla med?

Tidigare har jag tagit allt med ro och tyckt att det varit kul med den här diskussionen. Men när det blir personligt, så blir det på ett helt annat sätt. SPECIELLT, när personen i otaliga trådar anklagat eller antydt att det skulle finnas "snyd" med i mitt spel på den danska servern. Kanske skall vi fråga dom som vet och kan svara?

Kan vi få alla kort på borden nu, så att det blir en gång för alla överstökat med vad som har hänt?
 

NoSkillz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
logdog


Disright


Jag kallar det här ett personangrepp och en anmärkning mot mitt språkbruk, gramatiskt fel eller stavfel.

@ Gede Hyrden
Sen undrar jag, hur du kan be om ursäkt för Disright? Har han heller inte mål i munnen att svara för sig själv? Han säger att jag inte ens pratar Svenska. Kontrollerar du om det inte går att översätta mina meningar via Google translator eller är det bara baktalning? ÄR det sånt som är passande för en i TW-teamet att syssla med?

Tidigare har jag tagit allt med ro och tyckt att det varit kul med den här diskussionen. Men när det blir personligt, så blir det på ett helt annat sätt. SPECIELLT, när personen i otaliga trådar anklagat eller antydt att det skulle finnas "snyd" med i mitt spel på den danska servern. Kanske skall vi fråga dom som vet och kan svara?

Kan vi få alla kort på borden nu, så att det blir en gång för alla överstökat med vad som har hänt?

Blueberry har du syn punkter, kontakta mig via supporten,
eller PM på forumet.

Og nu tilbage til topic ellers bliver tråden lukket
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Vi er 2 TW Team medlemmer som ikke mener det er et personligt angreb, han konstaterer bare at google translator ikke kunne afkode det sprog du skrev hvilket på INGEN måde er en hån over dine grammatiske evner. Mig og VeLuX kan ingen steder finde en linje hvori han sviner dine grammatiske evner til eller laver anden form for personligt angreb.
 

NoSkillz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi er 2 TW Team medlemmer som ikke mener det er et personligt angreb, han konstaterer bare at google translator ikke kunne afkode det sprog du skrev hvilket på INGEN måde er en hån over dine grammatiske evner. Mig og VeLuX kan ingen steder finde en linje hvori han sviner dine grammatiske evner til eller laver anden form for personligt angreb.

Nu lad de være,
krig statistikker nogen?
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
logdog


Disright


Jag kallar det här ett personangrepp och en anmärkning mot mitt språkbruk, gramatiskt fel eller stavfel.

@ Gede Hyrden
Sen undrar jag, hur du kan be om ursäkt för Disright? Har han heller inte mål i munnen att svara för sig själv? Han säger att jag inte ens pratar Svenska. Kontrollerar du om det inte går att översätta mina meningar via Google translator eller är det bara baktalning? ÄR det sånt som är passande för en i TW-teamet att syssla med?

Tidigare har jag tagit allt med ro och tyckt att det varit kul med den här diskussionen. Men när det blir personligt, så blir det på ett helt annat sätt. SPECIELLT, när personen i otaliga trådar anklagat eller antydt att det skulle finnas "snyd" med i mitt spel på den danska servern. Kanske skall vi fråga dom som vet och kan svara?

Kan vi få alla kort på borden nu, så att det blir en gång för alla överstökat med vad som har hänt?

Undskyld mig lige bluesberry.
Du snakker om personligt angreb. Jeg fortalte som gede hyrten skrev, at jeg ikke mente at det var svensk, for min translator kan ikke oversætte meget af hvad du skriver. Det er kun fakta og ikke et angreb. Kommenteret ikke om du kan stave eller ej eller om der er grammatisk korrekt.

Du skriver: Han siger, jeg ikke engang tale engelsk. Det er et personligt angreb. Du skriver han og du beskylder. Kan ikke huske jeg har skrevet det, så du må godt fortælle mig hvor jeg har gjort det.

Dette forum hedder Politik og Propaganda. Propaganda er blandt andet at bringe misinformation, provokerer folk og hvis en bliver fornærmet over at jeg siger at jeg ikke mener det er svensk. Og jeg der ved bliver beskyldt for personligt angreb. Så kan jeg ikke rigtig se hvad vi skal bruge dette forum til, hvis folk er så nærtagende.

Men må indrømme at det more mig lidt at der ikke skal mere til for at det bliver torden vejr. Og det sker efter hånden hvergang jeg skriver noget.

Men det genere mig ikke. Beskyld mig bare da jeg ikke er moderato i verden 3, og intet har med den at gøre, da jeg er aktiv spiller i netop den verden. Derved er jeg i min ret til at deltage som menigt medlem i denne tråd.

Ang. hvad du skriver om snyd. Der kan vi kun være enige. Der burde være mere åbenhed, og hvis min deltagelse i TW-team kan bidrage til det kan det kun være til fordel for os begge i verden 3.

Nu har jeg svaret for mig selv. Happy?? :-D
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ah...Kriget

Propaganda... 4-5 spelare har anfallit blueberry (så är det när man glömmer en "nolla" på slutet.......)

Statestik .. Logdog, Byar vunnit från blueberry 0 (null, noll, zero, tipota)

Fakta...
Logdog har numera lämnat DVDV,,, och övergått i de mera sophistikerades läger: DDH, där också disrights hjärta bankar. Men ger ju tyvärr nu stammen DDH en större NOOB-stämpel än tidigare....

Ren Lögn...
i DVDV finns ingen som någonsin blivit ertappad med fusk

Note: Detta är propaganda, disinformation, information, den rör TOPIC, vilket språk som talas i tråden, rör inte topic alls

Översatt från svenska till danska, med google translator
Bemærk: Dette er propaganda, misinformation, information, de emner, det sprog, der tales i tråden, vedrører ikke det emne på alle
 
Senest redigeret:

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
logdog


Disright


Jag kallar det här ett personangrepp och en anmärkning mot mitt språkbruk, gramatiskt fel eller stavfel.

@ Gede Hyrden
Sen undrar jag, hur du kan be om ursäkt för Disright? Har han heller inte mål i munnen att svara för sig själv? Han säger att jag inte ens pratar Svenska. Kontrollerar du om det inte går att översätta mina meningar via Google translator eller är det bara baktalning? ÄR det sånt som är passande för en i TW-teamet att syssla med?

Tidigare har jag tagit allt med ro och tyckt att det varit kul med den här diskussionen. Men när det blir personligt, så blir det på ett helt annat sätt. SPECIELLT, när personen i otaliga trådar anklagat eller antydt att det skulle finnas "snyd" med i mitt spel på den danska servern. Kanske skall vi fråga dom som vet och kan svara?

Kan vi få alla kort på borden nu, så att det blir en gång för alla överstökat med vad som har hänt?

Lad nu være, det eneste jeg siger er at jeg er ligeså dårlig til svensk som jeg er til arabisk...Hvis det kan misforståes som et person angreb må det da være på mig selv...Kan man blive banned for det?!?
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Hvis nogen beskylder mig for at være racist svarer jeg igen.. Og specielt når det kommer fra en person, som tydeligvis har været nød til at copy/paste betydningen fra tjaaa wikipedia..

Og så havde jeg jo ret logdog.. Du ved jo ikke ret meget om spillet!!! "det her er mit første spil TW"

Er du nybegynder gør du det såmænd ok.. Men stadig.. Blueberry langt bedre spiller end dig! Hvilket præcis var min oprindelige pointe.. Og blueberry havde jo så også helt præcis ret da han kaldte dig noob.

Hvem har nævnt noget om Scandinavian Wars i denne tråd?? Men du skal være velkommen til at blive ved med at kommentere på vores sejr :)

Ja du er sandelig helt vild skarp! Hvor havde du ellers tænkt dig at jeg skulle finde en forklaring på det til dig ?!?

Og fordi det er første spil så ved man ikke noget om det?!? Må man så spørge hvor mange spil der skulle til før du forstod det siden et åbenbart ikke var nok?!?

Ingen, gik bare udfra det var derfor du følte dig hævet over alle os andre
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Lad nu være, det eneste jeg siger er at jeg er ligeså dårlig til svensk som jeg er til arabisk...Hvis det kan misforståes som et person angreb må det da være på mig selv...Kan man blive banned for det?!?


@Logdog.
Det var inte ämnat åt dig. Så ta inte åt dig. Du får gärna skriva att du inte förstår svenska, det accepterar jag helt och fullt. Ditt Citat var bara för att visa vad Disright kommenterade. Nog om detta.

Synd att du blev utkastad (udsmidt) från DVDV...Hur går det i DDH?,,, Har dom go glass eller?,
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
@Logdog.
Det var inte ämnat åt dig. Så ta inte åt dig. Du får gärna skriva att du inte förstår svenska, det accepterar jag helt och fullt. Ditt Citat var bara för att visa vad Disright kommenterade. Nog om detta.

Synd att du blev utkastad (udsmidt) från DVDV...Hur går det i DDH?,,, Har dom go glass eller?,

Oki, sorry mig der misforstod...

@Blueberry
Statestik .. Logdog, Byar vunnit från blueberry 0 (null, noll, zero, tipota)

Statistik: Hvor mange byer mistede Blueberry til DVDV efter Logdog havde angrebet ham 5-6 stykker...

Valgte selv at gå så jeg kan vel ikke tillade mig at brokke mig over noget
 
Senest redigeret:

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
@Disright

Jeg tror der er noget du har misforstået her:

Dette forum hedder INGAME Politik og Propaganda. Propaganda er blandt andet at bringe misinformation, provokerer folk.........

Denne diskution har for længst forladt ingame politik og propaganda.

Men det genere mig ikke. Beskyld mig bare da jeg ikke er moderato i verden 3, og intet har med den at gøre, da jeg er aktiv spiller i netop den verden. Derved er jeg i min ret til at deltage som menigt medlem i denne tråd.

Se her tager du igen fuldstændig fejl, fordi du er med i en kontrol instance. Du har ansvar som forummoderator, selvom du er det for en anden del af forum. Du kan med den signatur du har ikke bare tage kasketten af og på. Hvornår vil du så have folk rent faktisk skal følge det du siger eller ikke?

Hvis denne tråd spinder fuldstændig ud af kontrol og du er den første moderator der ser den, mon så ikke du har pligt til at skride ind? Det tror jeg nok du har.

Forummoderator er absolut ikke noget let job - Og ja man kan heller ikke være så 'vild' på forum som man var førhen. Man skal være diplomatisk og velovervejet. Og absolut vigtigst, du skal være objektiv - fuldstændig ligemeget hvem og hvad og fortid.
 
Top