Chokerende nyhed

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
I går aftes gik et stort chok igennem E.T.'s moderskib da denne besked tikkede ind i indbakken:

***************, godt nok er vi i krig, ****************************************, ***************************, ser seriøst hvor fornøjelsen ligger i det. Men du må have det så godt med min by. ***********************************************. Men du kan bare vente dig. PPW1 kommer inden længe.
:eek::eek::eek::eek::eek:

VI ER I KRIG :mad::mad::mad::mad::mad: Og de har ikke engang haft så meget ære i livet at erklære den!!! Den store E.T. i det høje indkaldte straks til hastemøde med den taktiske stab for et sådant fejt overaskelsesangreb kan jo ikke gå ustraffet:

Tobias.jpg

Tobias2.jpg

Desværre er resten af rapporterne gået tabt, da der har været en fejl i moderskibets datalogningssystem, men vi kan oplyse at angrebene fortsatte til langt over midnat.

Imens angrebene fortsatte blev hele det taktiske element samlet sin vurdering af situationen. De fede bogstaver talte klart noget PPW1's ledelse havde fortiet. Havde de glemt at fortælle medlemmerne at det var hemmeligt :eek: Kursiv: Nu har vi da især tænkt os det :cool: Understreget: :rolleyes: ja det kan vi jo se :p

Det så ud til at PPW1 havde ladet et mindre grænsesammenstød udvikle sig til en hel krig :eek: og det blot på grund af en spiller i hver lejrs uenighed om hvor grænsen lå. Oh hvilken ulyksalig udvikling dette kan medføre.

PPW1.jpg

Herefter bankede den store E.T. i det høje og forlangte en handlingsplan fra sine andre E.T.'s og i løbet af aftenen så blev en angrebsplan stykket sammen. Den kom til at hedde operation blodrødt daggry. Resultaterne heraf ser vi først og fremmest her:

Daggry.jpg

Blodrd2.jpg

Blodrd1.jpg

Blodrd3.jpg

Blodrd4.jpg

Efter morgenens operation var overstået og den store E.T. i det høje sad og nød sin kaffe tikkede denne besked ind i E.T.'s kommandocentral:

der to i sku røven på mig godt spilled

Stor respekt for så stor en ånd for spillet :cool:

CheerGnr.gif

Alle copyright rettigheder tilhører naturligvis E.T's propagandaministerium :D
 
Senest redigeret:

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det bliver spændende at se udviklingen her. LW har også kæmpet med PPW1 i et par dagen nu.
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Inden du får talt ET helt ind i himlen tror jeg lige du skal huske på at ET startede angrebet på VORES spiller tobias2008. De rapporter du forelægger der er blot gengældelsesangreb fra hans side på jeres spiller lomaticx, som i øvrigt har angrebet flere fra vores stamme, og kan sagtens smide rapporter ind hvis du ikke tror på dette.

At I så vælger at tro på hvad et enkelt medlem i vores stamme angiveligt skulle have hævder var PPW1's politik er jeres sag, men kan da kun sige at vi vil tage jeres krigserklæring alvorligt!
Hvis det da var en krigserklæring? Er jeg lidt i tvivl om :) - Hvis jeg skal skyde lidt igen til jer...
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Skide godt at se jeres angreb, der bliver klappet i mange små fede hænder i dag....griner
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Inden du får talt ET helt ind i himlen tror jeg lige du skal huske på at ET startede angrebet på VORES spiller tobias2008. De rapporter du forelægger der er blot gengældelsesangreb fra hans side på jeres spiller lomaticx, som i øvrigt har angrebet flere fra vores stamme, og kan sagtens smide rapporter ind hvis du ikke tror på dette.

At I så vælger at tro på hvad et enkelt medlem i vores stamme angiveligt skulle have hævder var PPW1's politik er jeres sag, men kan da kun sige at vi vil tage jeres krigserklæring alvorligt!
Hvis det da var en krigserklæring? Er jeg lidt i tvivl om :) - Hvis jeg skal skyde lidt igen til jer...

Ohhh jamen hvis du læser det hele er situationen nævnt og hvis jeg ville kunne jeg da sagtens tage rapporterne med fra Loma's og tobias uenighed om hvor grænsen mellem de 2 spillere gik. At du så kalder det at E.T. angreb jer har ikke noget på sig. Grunden til vi som stamme blander os er at I som stamme blandede jer (jeg kunne have taget rapporter med fra mindst 2 andre spillere som angreb loma, men valgte også at undlade disse for ikke at lave posten for lang) Tilbage er der vel bare at sige god kamp til alle :D
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tænk at den "bedste" stamme ikke har mere at byde på. Det er da til grin. :D
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tænk at den "bedste" stamme ikke har mere at byde på. Det er da til grin. :D

Conzeq, det da noget af en antagelse at lave at vi ikke har mere at byde på :) Tror du skal passe på med at grine før fjenden er nedlagt ;)

Men ja god kamp, gider ikke sidde og diskutere frem og tilbage, det det nok ikke ændre verdensbilledet alligevel :)
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Conzeq, det da noget af en antagelse at lave at vi ikke har mere at byde på :) Tror du skal passe på med at grine før fjenden er nedlagt ;)

Men ja god kamp, gider ikke sidde og diskutere frem og tilbage, det det nok ikke ændre verdensbilledet alligevel :)

Det var ment som en provokation. Men det kunne du måske ikke gennemskue? :eek:
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det var ment som en provokation. Men det kunne du måske ikke gennemskue? :eek:

Hvordan havde du tænkt jeg skulle kunne dette? Kan da ikke vide om du er en stor noob der tror ET har fundet krigen fordi de har taget 3-4 byer, eller om det reelt var en provokation :)
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvordan havde du tænkt jeg skulle kunne dette? Kan da ikke vide om du er en stor noob der tror ET har fundet krigen fordi de har taget 3-4 byer, eller om det reelt var en provokation :)

Nice at du blev nød til at kalde mig noob, fordi du inden saglige argumenter har. :rolleyes:

Meget modent.

EDIT: Nu når du ikke er så god til at gennemskue ting, må jeg hellere lige påpege at der er anvendt ironi.
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Nu passer i lige på tonen herinde. Jeg vil nødigt lukke for tråden, fordi i begynder og tage alt det her for personligt, eller pisker en dårlig stemning op.
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja sorry skal nok holde tonen :)

Til ulven4569: jeg mener selvfølgelig vundet.

Til Conzeq: Hvad er det for nogle argumenter du mener jeg mangler? Det forstår jeg ikke. Jeg har da ikke argumenteret for noget som helst. Jeg siger blot at man ikke vinder krigen ved at tag 3-4 byer, hvilket man kunne forlede sig til at tro ud fra det indlæg du kom med før. I øvrigt er det da klart at I angreb først, vores spillere var ikke klar på sådan en offensiv, fordi vi IKKE havde jer som fjender FØR I angreb os. Det har vi selvfølgelig nu :) Men så er det klart vi mister nogen byer.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:O Havde i ikke? det er faktisk et modtaget IG brev fra en af jeres egne der påpegede at vi var listet som fjender. Jeg kan bede den fremsendt hvis du ønsker det, men jeg vil ikke hænge ham ud på forum for hvad han sagde i afmagt, så har kun ladet fremstå hvad der omhandlede vores grundlag for at vi allerede var listet som fjender hos jer ;)

Og ja hold fokus allesammen, jeg bliver ked af det hvis tråden bliver lukket :cool:
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja, skole jeg skal nok holde fokus :p

bare for din skyld ellers så må vi jo lave en ny tråd, hvor vi kan paste de resterende rapporter og krigens udfald :D
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
ja sorry skal nok holde tonen :)
I øvrigt er det da klart at I angreb først, vores spillere var ikke klar på sådan en offensiv, fordi vi IKKE havde jer som fjender FØR I angreb os. Det har vi selvfølgelig nu :) Men så er det klart vi mister nogen byer.

Hvis du hentyder til den by der blev taget fra Tobias så kan jeg se din pointe, men da du siger spillere vil jeg tro du også mener de andre spillere var undskyldt :) De andre angreb fra E.T spillere fandt først sted efter at man i jeres ledelse havde besluttet at forberede på krig mod E.T. Inden de tre sidste byer blev taget havde i da endda skrevet en cirkulær ang. emnet, så hvis du ikke vidste i havde E.T som fjender for nu så vil jeg da foreslå lidt bedre intern kommunikation i stammen ;)

Held og lykke til begge sider, det bliver spændene at se om E.Ts selvsikkerhed vil holde hele vejen igennem.
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis du hentyder til den by der blev taget fra Tobias så kan jeg se din pointe, men da du siger spillere vil jeg tro du også mener de andre spillere var undskyldt :) De andre angreb fra E.T spillere fandt først sted efter at man i jeres ledelse havde besluttet at forberede på krig mod E.T. Inden de tre sidste byer blev taget havde i da endda skrevet en cirkulær ang. emnet, så hvis du ikke vidste i havde E.T som fjender for nu så vil jeg da foreslå lidt bedre intern kommunikation i stammen ;)

Held og lykke til begge sider, det bliver spændene at se om E.Ts selvsikkerhed vil holde hele vejen igennem.

Det var da utrolig velinformeret folk menes at være omkring vores stamme.

For øvrigt tror jeg vist heller ikke ET kan komme udenom at denne aktion er blevet planlagt over længere tid end blot én nat, hvis man kigger på det adelsantal i stiller med...

men vi ses "in-game" ;)
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det var da utrolig velinformeret folk menes at være omkring vores stamme.

For øvrigt tror jeg vist heller ikke ET kan komme udenom at denne aktion er blevet planlagt over længere tid end blot én nat, hvis man kigger på det adelsantal i stiller med...

men vi ses "in-game" ;)

Man har da lidt kontakter ;) Saa vidt jeg har forstaaet er alle E.T spillere i besidelse af et adelstog saa deres adelsantal overrasker mig ikke :) Btw saa er jeg ikke medlem af E.T, men vi ses ig. :cool:
 
Top