Chokerende nyhed

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
ET har aldrig lagt skjul på deres diplomati men de har heller aldrig fortalt noget ;)

Forbund imellem KK, PPW1 og 6 1/2, jamen så vil jeg da lige bede dig om at tjekke på på sagerne igen, og så give mig en undskyldning bagefter ;) På forhånd tak.

og I øvrigt, hvem er du egentlig explanation, som ved en masse om V4, men jeg ser ikke dit nick i verdenen?

Jo E.T har saamaend fortalt det til alle der har spurgt^^ Og lad mig omformulere, de har indledt forhandlinger til en alliance/forbund som vil have til formaal at knuse foerst E.T saa NRG, disse forhandlinger er desuden naaet saavidt at 61/2 har droppet deres forbund med NS fordi NS ikke ville gaa imod E.T sammen med dem. Haaber det lyder mere rigtigt :rolleyes:

Ang. hvem jeg er ig saa er det en hemmelighed :p
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
En hemmelighed? Det er sgu for tyndt :)

En person der tør udtale sig om alt og alle og komme med diverse postulater, men IKKE tør oplyse sit eget navn, det kan jeg ikke tage seriøst !
 
Senest redigeret:

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
En hemmelighed? Det er sgu for tyndt :)

En person der tør udtale sig om alt og alle og komme med diverse postulater, men IKKE tør oplyse sit eget navn, det kan jeg ikke tage seriøst !

Det var da syndt for dig :) Men det kunne jo evt. skyldes et oenske om at min stamme ikke skulle blive udsat for fordooemmelser pga. nogle holdninger jeg evt. kunne have.. Faktisk meget brugt paa .net men det kender du vel ikke saa meget til?
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det er vel forståeligt nok, hvis 6 1/2 støtter PPW1. :)

Det gør 6 1/2 ikk.. Der blev bare adlet... E.T.'s svar på det var noget i stil med: "De ligger godt i forhold til vores planer" (kan ikke huske det helt.. Men det var noget i den stil)..
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
6 1/2 har mistet 15 byer eller sådan noget i alt til E.T. og NRG så kan da godt forstå hvis de er lidt muggen ;b
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hvordan kan det så være at deres diplomati så således ud forleden:

Forbund
PPW1
K.K.
~NS~
6SN-ET

:rolleyes:
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Deres diplomati har jeg selv været inde og tjekke på 6 1/2's forum, og jeg kan også bekræfte det Conzeq sagde omkring Årups udtalelse. Dog er det noget tid siden jeg har tjekket op på det, og jeg ved selvfølgelig ikke om mine data'er er blevet forældet. Men ellers kan du jo lige give os en. :)
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Men du indrømmer at 6 1/2 har kontaktet PPW1, fordi E.T. og NRG bliver/blev ved med at tage byer fra dem?
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Måske fordi de endte med skrive med dem om det da E.T. blev ved med at tage deres byer.

Hvad mener du så med denne yderst dårligt formuleret sætning? :rolleyes:
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Da jeg i dagens anledning har været meget mindre hjemme end forventet så bliver denne propaganda ikke så gennemført som jeg selv kunne have ønsket, men...

Gennem flere møder i det store moderskib har krigen været diskuteret og beslutninger er blevet gennemført, men for at starte et sted, så er her de nuværende warstats imellem E.T. og PPW1. De er jo intet mindre end imponerende :D og det dækker kun fra krigens start den 7 maj, hvor det feje overraskelses angreb blev sat ind :p

Side 1:
Tribes: E.T.
Players:

Side 2:
Tribes: PPW1
Players:

Timeframe: 07/05/2010 00:00:00til20/05/2010 23:19:53

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 22
Side 2: 0
Difference: 22

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 110,776
Side 2: 0
Difference: 110,776

chart


I de efterfølgende dage var der stor aktivitet i det store moderskib. Adskillige sovende informanter skulle vækkes og selvom om der prompte blev besvaret på slagmarken, så måtte der også ses på et par eventuelle IAP's for at de enkelte medlemmer kunne holde deres rygge fri. Dog er intentionen også at vores IAP's kunne få lov til at fokusere på at nedkæmpe deres fjender. Da diplomati og bevægelses frihed betyder meget for E.T.'s medlemmer har vi ikke kunnet honorere alle ansøgninger, men vi har en term stammerne imellem der ikke officielt findes i TW termer. Neutralitet :)
Alt dette er jo selvfølgelig ikke interessant. Men det var langt mere interessant at flere uafhængige personer bragte informationer til vores ører om at K.K. tøvede med at støtte deres forbund, da de var selvforskyldte i deres ulykke. Efter lange og træge diskussioner valgte de at stemme i med deres forbund. Derfor:

Side 1:
Tribes: E.T.
Players:

Side 2:
Tribes: K.K.
Players:

Timeframe: 07/05/2010 00:00:00til20/05/2010 23:19:53

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 2
Side 2: 0
Difference: 2

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 9,866
Side 2: 0
Difference: 9,866

chart


Som det ovenstående viser har det ikke ført meget væsen med sig og de tabte byer K.K. har kunne ligeså godt være sket ved ren og skær neutralitet. Til trods for at vi er blevet ført op på deres fjendeliste har vi endnu ikke set skyggen at K.K. tropper, som andet end stacking i spejdede byer :eek: Ikke at PPW1 har gjort meget væsen af sig. Rent faktisk har PPW1 heller ikke ladet meget høre fra sig siden de første 2 dage. dvs set vi har kun set en spiller siden dengang :D

majupd1.jpg

majupd2.jpg

Selvsamme spiller har også fået en central rolle tidligere end disse rapporter. Mere præcist op til offensiven: Yes we can (mange tak til Obama for det flotte udtryk :D )

majupd3.jpg

Den PPW1 spiller som havde mest fearfactor var uden noget så basisk som en kirke :eek: Hvilket betød meget billige MBA til E.T. :cool: (som man også ser på bynavnene så har de en intern mani med at opkalde deres byer efter modstanderens fejl :rolleyes: )

En mindre vellykket operation gjorde at Tobias kunne få en masse deff ind inden vi fik hans hovedby under kontrol, men til trods for at hans stammefrænder tømte store mængder deff ind i hans hovedby blandt andet så måtte de til formiddags give fortabt:

majupd4.jpg

Til sidst skal det da nævnes at E.T.'s svar på CIA opsnappede info om at 6½ ville indlede forhandlinger med PPW1 og K.K. om at joine deres forbund, grundet stort pres fra hvad de betragter som fælles fjender. Enddog skulle mindst en af deres forbund være blevet opsagt, fordi de ikke så ens på sagerne. Til alt dette er der kun en ting at sige: Men in black søger videre :cool:

Endnu en gang må jeg undskylde for den korte og nøgterne opdatering men min tid i dag tillod desværre ikke mere. I fik den kun fordi jeg havde lovet at lave den. Derfor dette alpha wiev :eek:
 
Senest redigeret:
Top