Chokerende nyhed

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Undskyld til ET fordi jeg blandede mig - Jeg trækte bare at hvis man tager alle stammer, som ppw angriber med i en statistik, ville man få et sandt billede af ppw's udvikling - men jeg kan godt se at det ikke hører hjemme her.:)
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Undskyld til ET fordi jeg blandede mig - Jeg trækte bare at hvis man tager alle stammer, som ppw angriber med i en statistik, ville man få et sandt billede af ppw's udvikling - men jeg kan godt se at det ikke hører hjemme her.:)

Denne tråd er jo lavet for at vise krigen mellem E.T. og PPW1. PPW1's udvikling kan du finde under top20 stammer. :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
opaw hvis du bare laver en tråd så skal jeg nok komme med stats over jeres krig selvom at det er bedst hvis man laver en samlet stat.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
explanation?
hvis det er en forum tråd som du har linket så kan jeg ikke se den.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
tak :D:D:D:D

tilbage til emnet den middelstor men form stærke E.T. har indtil vidre slagtet den stor stamme PPW1.


kort sagt jeg hepper på E.T. da de er den eneste stamme der har kunne opnå så lidt på så kort til.

og til PPW1 i må sgu da komme ind i kampen ellers så er jeres stamme fortabt.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
E.T. burde også kunne se mig med et kæmpe banner på sidelinien, for mener også at de et de bedste!! Og i har også altid været mine favoritter

Men er ærligtalt skuffede over PPW1, de kalder sig selv Pro Players World 1.. Synes ikke der er så meget pro over at blive slagtet så hårdt som de gør... Det er næsten komisk..
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
E.T. burde også kunne se mig med et kæmpe banner på sidelinien, for mener også at de et de bedste!! Og i har også altid været mine favoritter

Men er ærligtalt skuffede over PPW1, de kalder sig selv Pro Players World 1.. Synes ikke der er så meget pro over at blive slagtet så hårdt som de gør... Det er næsten komisk..

det er nok det med storhed står for fald....smiler
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Bare lige til alles orientering, er 6 1/2 gået over på PPW1's side.
Efter Årups klare udtalelse på deres forum:

årup den 17.05. kl. 23:21 Citér
idag indledes forhandlinger med k.k. og ppw1 om forbund

sammen vil vi gøre fælles front mod E.T og dernæst nrg

Jeg er skam godt klar over at det er ved at være old news, men det er jo bare så alle bliver holdt opdateret. ;)
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Undskyld mig, men hvad har dette med denne tråd at gøre?

Jeg kan da også sidde og give bud på ET's diplomatiske situation, men det må vist høre til under rygtebørsen i henhold til din leders ønske om at holde trådene rene.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hehe Shhh... Jeg må vidst hellere køre alle historierne igennem propaganda maskinen i aften, så der ikke kommer mere viden ud fra vores hovedkvarter moderskibet :p

Ja dette er en placeholder :D
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hehe Shhh... Jeg må vidst hellere køre alle historierne igennem propaganda maskinen i aften, så der ikke kommer mere viden ud fra vores hovedkvarter moderskibet :p

Ja dette er en placeholder :D

Nå nå da.. Så ET har hemmeligheder, jeg troede da ellers I var den mægtigste stamme i V4 og kan klare jer helt uden hjælp ;)
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det giver desværre ikke så meget mening det dér, Suicider.
Jeg mener aldrig at E.T. har udtalt sig som den mægtigste stamme, men tak fordi du synes det. Det varmer sgu.. :)

Så ET har hemmeligheder, jeg troede da ellers I var den mægtigste stamme i V4 og kan klare jer helt uden hjælp
Så fordi man har hemmeligheder, får man altså hjælp. Okay var jeg ikke klar over. :D
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Undskyld mig, men hvad har dette med denne tråd at gøre?

Jeg kan da også sidde og give bud på ET's diplomatiske situation, men det må vist høre til under rygtebørsen i henhold til din leders ønske om at holde trådene rene.

E.T har nu aldrig lagt skjul paa deres diplomati, saa at du kun kan give bud paa deres diplomati er ret ringe :p Desuden saa synes jeg at informationen om et forbund mellem KK, PPW1 og 61/2 kan regnes for trovaerdig naar den kommer fra samtlige stammer der er involveret ;)
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
E.T har nu aldrig lagt skjul paa deres diplomati, saa at du kun kan give bud paa deres diplomati er ret ringe :p Desuden saa synes jeg at informationen om et forbund mellem KK, PPW1 og 61/2 kan regnes for trovaerdig naar den kommer fra samtlige stammer der er involveret ;)

ET har aldrig lagt skjul på deres diplomati men de har heller aldrig fortalt noget ;)

Forbund imellem KK, PPW1 og 6 1/2, jamen så vil jeg da lige bede dig om at tjekke på på sagerne igen, og så give mig en undskyldning bagefter ;) På forhånd tak.

og I øvrigt, hvem er du egentlig explanation, som ved en masse om V4, men jeg ser ikke dit nick i verdenen?
 
Top