Chokerende nyhed

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Om aftenen den 21 maj startede PPW1 en storoffensiv imod imperiet. Dette medførte som vanligt døgnbemanding af moderskibet. Planlægningen af hvordan angrebet skulle modtages foregik efterhånden som der hele tiden kom nye ind. Fake angreb skulle frasorteres og adler skulle pinpointes. 2 byer blev deffet op.

Angreb2.jpg

Angreb3.jpg

Angreb4.jpg

Angreb5.jpg

Angreb7.jpg

Sådan her festes der i E.T. land

Angreb8.jpg

Angreb9.jpg

Dog ville vi gerne sige tak for alle de dejlige PPW1 byer vi har fået og syntes derfor det ville være passende at gøre det nemmere for dem

Angreb10.jpg

Angreb12.jpg

Desværre havde de ikke helt planlagt at de kun ville få brug for en adel og at se deres adelsnukes ramme sammen var ikke noget kønt syn

Angreb11.jpg

Angreb13.jpg

Grundet vores skuffelse over denne manglende planlægning valgte vi at tage byerne tilbage til indbyggernes store glæde.

Angreb14.jpg

Det ser ud til at pulvermules tropper for vild og endte ved vores mure, men den slags kan jo ske for alle... Vi haaber paa det ikke gentager sig ;)

Angreb1.jpg

Angreb6.jpg

CheerGnr.gif
 

Marshal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
så er det vist på tide, at jeg selv pipper lidt i forumet.

jeg var ikke overrasket over at det var mig som stod for skud
da jeg ligger lige midt i krigszonen.

og jeg må sige at, de involverede havde da også brugt tiden på at prøve at gøre det af med mig.

angrebene var tydelige, så jeg var ikke i tvivl om hvor jeg skulle adles og hvor der fakes! (jeg tror jeg har spillet ALT for MEGET, gutter)

--- DER VAR FEST I RANDERS og her snakker vi ikke vores berygtet sas-liga hold som mod alle odds overlevede i ligaen.
:D:D:D:D

nej det var overarbejde til mig..til den lyse morgen...
lige så gode de var til at lave planer imod mig... lige så god var jeg til at gøre det mod dem, og her snakker vi 1 mand imod hvaaa 15 spillere??? eller noget i den stil...

kl 7.00 kulminede så det lange forarbejde for både fjender og lille uskyldige / flinke / rare mig.
rigtig mange nukes mistede livet.. til fryd for mit øje.
det var helt lækkert at sidde og kigge reporter..
og morgenmaden smuttede NEMT ned, men tændstikkerne skulle godt nok stå sin prøve..for jeg var da træt, naturligt nok...

7.26 kom så endnu en nuke med adler som fik den hårde modfart at møde en by med moral 25.. så klask klask klask.
og ja, så nukede jeg lige i røven af sidste angreb. og få sekunder efter kom så min lille adelsmand , og vupti..
jeg mistede godt nok byen i hvaaaa max 10 sekunder.. (det kan jeg leve med)

7.30 kom så endnu en nuke med AMs.. den snipede jeg med den størreste nemhed.. at kommer med 20 sekunder mellem hver adelsmand er en HÅN imod mig... KOM NU GUTTER.. hva er det for noget..? (jeg sniper 4 angreb inden for 200millisekunder uden problemer.., så dette var næsten for nemt)

14.00 prøvede de så en sidste gang.. (denne gang var det folk som lå syd for mig.. Skipper, Missern & Freyr bl.a)
tsk tsk tsk.. denne var lidt mere krævende da jeg jo også har andet i livet end at spille tribalwars.. så måtte jeg have lidt hjælp fra min stamme.. igen.. Moral 25 da de ramte mig.. så 3 ams gik tabt, og igen.. så Nukede vi sidste angreb få sekunder efter de ramte sidste gang... ergo døede endnu en fuld nuke.. som freyr havde brugt på mig..! og så var planen at jeg skulle have taget byen tilbage.. det skete dog ikke denne gang.. 21 points smuttede loyaliteten ned på.. og tja.. 4 igen.. PIS.. men med lidt POWER attacking og en hurtig AM på vej igen.. nuppede jeg den da bare under 3 timer efter...
tydeligvis var freyr ikke særlig glad for mig.. for han/hun synes ikke jeg havde fortjent min by igen..

så status er..

24 timers arbejde
5 byer ville de adle
2 stod fast
1 lod jeg 1AM ramme , snipede de sidste 3
2 fik de lov at adle oven i hinnanden og gen-adlet kort efter.

Erobringer PPW1 / K.K og til min overraskelse ~F~
2 ( 1 i ca 10 sekunder ) ( 1 i godt 3 timer )

Tabt igen..
2 Byer
og ca 341.000 tropper plus det løse vi ikke kunne se som ramte dem selv.

og så skal i jo selvfølgelig huske, at jeg ALDRIG glemmer hvem der har angrebet mig. elefantmanden her husker alt.
så jeg kan kun sige.. på GEN-syn

huttelig hut og tjuhaj hvor det går...

OG VINDER ER...


MARSHAL
 

phoenix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hehe ja ja, jeg er da ikke for stolt til at rose en så flot defensiv indsat som I fik stablet på benene der. Det er dog skræmmende at det åbenbart kun er PPW1 der tør at gå på jer, I har jo vist v4 hvad I er i stand til. Hmm er folk bange? Eller regner de bare med at ET stopper med at angribe på et tidspunkt ;) - For det har jeg en ide om vi ikke skal regne med ;)

Phoenix
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg har på fornemmelsen at man bare ikke skal pisse på deres sukkermad. Hvis jeg har læst forummet rigtigt så er I nu nr 2 som forsøger sig med en krig imod dem og endnu en gang viser de hvor få man skal være for at klare sig godt. Hvis bare organisationen er i orden. Jeg er imponeret over at stammer der er mange gange større end dem slet ikke kan stille noget op. Det ligner jo endnu engang en sejr til kvalitet over kvantitet :cool: :eek: :D
 

phoenix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jamen uden tvivl få men aktive behøver da nødvendigvis ikke at være en hæmsko for succes. Men flere og aktive er dog bedre, men det er så bare hvorvidt det er muligt at sikre en tilstrækkelig aktivitet i en relativ stor stamme.
 
Top