Classic is back!

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
kayatos er faktisk spot on mht. hvorfor classic er sat op som den er, med forums klar og en greve der sætter nogle retningslinjer for hvordan tingene skal være. "For at enkelte ting er lidt anderledes".

Men I får det som I vil. Stammerne kommer til at have mellem 1-3 baroner. I de stammer hvor der kun er op til 3 nominerede, får de bare rettighederne. Jeg sætter ingen retningslinjer op for baronerne, de kan gøre præcis som det passer dem (hvilket sikkert bliver det samme som er gjort på de 25 verdener vi har haft, og de 8 tidligere classic-runder) og jeg dropper de idéer jeg havde til ting der skulle komme senere i runden, som jeg håbede I ville finde underholdende og udfordrende.
Same procedure as last year, same procedure as every year :)

Håber det er tilfredsstillende for alle? :)
 

El-Barto

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det lyder i mine ører sådan lidt børnefornærmet.

Hvad er det, der ikke skulle kunne implementeres efterfølgende af dine gode ideer, hvis der er 3 ledere? Du startede jo selv med at bestemme, at der skulle være 3 - så blev det til 2 og nu til frit valg fra 1 til 3.

I challenge you dear sir - at intet overhovedet du har haft af spændende ideer til spiltiltag, der kunne implementeres undervejs, er afhængig af antallet af baroner og derfor ikke kan implementeres stadigvæk.

Edit: I øvrigt har du stadig ikke svaret på, hvor det er, der er ytret utilfredshed med den helt initiale plan om 3 baroner. Det er ikke for at være irriterende jeg spørger, men jeg kan simpelthen ikke se det nogen steder.
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg er muligvis børnefornærmet, men jeg genkender også en der udelukkende ønsker at diskutere og ikke ønsker at lytte :)
Du er blevet besvaret, at du ikke brød dig om svaret kan jeg ikke gøre meget ved :)

Jeg kunne sagtens stadig "implementere" de planlagde tiltag, men det ville være spild af tid. Det ville have krævet, at I kunne tilpasse jer, hvis noget I troede var bestemt ikke var det alligevel, eller noget skete, som absolut ikke er normalt i forhold til hvad I normalt gør når I spiller :)

Jeg håber, at I kommer til at more jer og får fornøjelse af denne runde, men jeg kommer ikke til at sidde og bruge mine aftener på at oprette beskeder på 10 fora og sætte ting op, som sikkert ville ende i netop hvad der er at se i denne tråd :)
Børnefornærmet måske ja, men jeg havde håbet på, at det at give jer en runde, med en indstilling I længe har efterspurgt, og som giver helt nye muligheder, ville betyde I var lidt mere positivt indstillet og at I måske ville vise lidt forståelse for, at det er FØRSTE gang vi prøver dette og der muligvis er ting der vil blive justeret undervejs, for at sikre den bedste oplevelse. Så ja, jeg er nok lidt skuffet og meget dårlig til at skjule det og det kan sagtens ligne børnefornærmelse :)

Men måske har jeg undervurderet jer! Måske kan I selv finde ud af, at gøre denne runde til noget ud over det sædvanlige og udnytte den chance I har fået, uden at jeg blander mig eller sætter noget op for jer. Det ville glæde mig meget, hvis det er tilfældet :) :) :)
 

El-Barto

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg forstår det altså bare ikke - og så kan du beskylde mig lige så meget du vil, for bare at ville diskutere. Hvis du mente noget fungerede som det skulle, hvorfor så overhovedet lave det om?

Og nej, du har ikke svaret mig på hvor der er nogen, der brokker sig over at der skulle udvælges 3 baroner i hver stamme og uanset hvad, så er det da tyndt at lade sig påvirke af den slags, hvis man har en plan med det, der så går i vasken.

Jeg har i øvrigt været ganske positivt stemt hele vejen og synes det er fedt for en gangs skyld at spille sammen med notoriske fjendebilleder.

Jeg har i øvrigt ikke gjort andet end at spørge ind til beslutningerne i denne tråd - hvordan du kan få det til at jeg ikke vil lytte og kun diskutere er mig en gåde - det tyder mere på, at problemet er, at mine spørgsmål konstaterer beslutninger, der måske ikke har været særlig velovervejede alligevel.

Sidst men ikke mindst: HVIS du vitterligt mener hvad du skriver - så er du simpelthen villig til at ændre hele denne verdens setup grundet hvad du opfatter som kritik fra min side?

I øvrigt havde det været helt fint, hvis du fra start bare havde fejet spørgsmål væk med : Ændringerne er en del af vilkårene i denne verden - i må adaptere dem og klare jer. Men det var ikke hvad du gjorde - du skrev, at du havde ændret til 2 baroner, fordi nogle stammer havde brokket sig over det. Brok vil der jo altid komme - jeg anfægter at du på den ene side efterkommer de ønser du hører her i tråden og så samtidig postulerer, at vi nu kommer til at miste en masse sjov og ballade du havde planlagt, fordi vi ikke makkede ret.

Det ER sgu ikke ret kønt håndteret.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg synes egentlig, at det du fortsætter, viser præcis hvorfor jeg mener du bare vil diskutere.
Jeg har besvaret dig og har ikke mere at tilføje :)

God weekend :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
synes aldrig vi har fået svar på hvorfor det var tallet for baroner skulle ændres fra tre til to, for grunden lød at folk havde klaget, men det har ikke været at se i denne tråd, og vi er flere der har spurgt, så vel meget rimeligt med et svar tænker jeg.

Jeg ved godt der er ændret siden, da vi fik afstemningen, men det ændre bare ikke i, at man sidder lidt med en underlig smag i munden, fordi det virker som om man ikke vil svare, eller viger udenom.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Fra jeres forum i spillet:

Da flere har ytret mening om, at 3 baroner er for mange, og jeg har kunne se 2 stemmer bedre overens med antallet de andre stammer i riget vil vælge, så vil I kun skulle vælge 2 baroner i stedet for 3.

Men nu da afstemningerne er ovre og alle baroner har fået rettigheder, vil jeg tilføje, at en af grundene til jeg mente det gav god mening, at nedsætte antallet til 2 var, at 5 ud af de 10 stammer havde 2 og én endda kun 1 nominerede til at blive baroner. Af de resterende 5 stammer havde kun 2 stammer mere end 3 nominerede. Skulle vi som udgangspunkt gå efter en vis lighed mellem stammerne, så var ligheden allerede her væk. Ved kun at have 2 baroner, ville der trods alt kun være en lille ulighed, hvor én stamme skilte sig ud fra de andre.
Og som du måske ved witchdk, så er der andre steder man kan kontakte support, end på dette forum. Vi har også et supportsystem, hvor tickets kan oprettes. Stammerne med færre end 3 nominerede ville måske ikke nødvendigvis gerne dele den viden med alle andre. Måske er det derfor, at du ikke kunne se noget i denne tråd.

Forhåbentlig fjernede det den underlige smag i munden witchdk ^^
Jeg kan forresten til en anden gang anbefale pebermyntepastiller eller Gajol :)
 

El-Barto

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tak for det.

Det var sådan set lige præcis sådan en forklaring jeg efterlyste fra start og var den dog bare kommet med det samme, så havde det være langt nemmere at acceptere.

Forklaring, begrundelse og beslutning - det er sådan man styrer tingene.
 

El-Barto

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg synes egentlig, at det du fortsætter, viser præcis hvorfor jeg mener du bare vil diskutere.
Jeg har besvaret dig og har ikke mere at tilføje :)

God weekend :)

På trods af ovenstående, vil jeg dog gerne ha lov at føle mig en anelse fornærmet over denne her, da det virker en anelse personligt eftersom du blot få øjeblikke svarer på mit spørgsmål, når det stilles af en anden.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hvis du mener spilevents, så som vinterevent og lignende, så ved jeg ikke om der gør. Der er ingen dato givet for hvornår næste event i Tribal Wars starter :)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg vil være så direkte, at kalde det en overdrivelse af problemet :)
Vi kommer ikke til at sidde og manuelt tilføje spillere til stammer eller flytte spillere mellem stammerne. Simpelthen fordi vi ikke kan!
Skal alt være 100 % ens mellem alle stammerne på en runde som denne, så kan vi lige så godt droppe at spille med denne indstilling igen i fremtiden, for det kommer IKKE til at ske. Der VIL være forskelle af den ene eller den anden slags :)

Jeg havde sørme glemt at svare dig. Jeg forventer ikke, I manuelt går ind og flytter folk, men som jeg også skrev, at der blev taget hånd om det ifm. nye registreringer til verdenen. Jeres programmører kan vel, på trods af det er gammel kode, som har skiftet hænder mange gange, lave en regel, som checker antallet af medlemmer og føjer nye spillere til den stamme, som har det færreste antal. Ellers kan de smide en mail :p
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg havde sørme glemt at svare dig. Jeg forventer ikke, I manuelt går ind og flytter folk, men som jeg også skrev, at der blev taget hånd om det ifm. nye registreringer til verdenen. Jeres programmører kan vel, på trods af det er gammel kode, som har skiftet hænder mange gange, lave en regel, som checker antallet af medlemmer og føjer nye spillere til den stamme, som har det færreste antal. Ellers kan de smide en mail :p

Det kan vores developers sikkert godt, men det vil ikke ske indenfor så kort tid, at det vil have nogen effekt på denne runde. Og chancen for at de vil bruge tid på at ændre på eller tilføje til en indstilling, som sjældent benyttes, er lille i det hele taget :)
Indstillingen fungere, kort sagt, som den gør, hvilket betyder at eneste udvej ville være manuel flytning af spillere og det kommer ikke til at ske :)

Bliver inaktive medlemmer lavet til BB'er efterhånden så nye kan komme ind ? :confused:

Ja, men det vil ske som på alle andre verdener. Så de skal have været inaktive i mere end 14 dage (længere hvis de har premiumkonto aktiveret). Det er derfor så absolut en god idé, at forsøge at undgå, at medlemmerne bliver inaktive :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Tja. nicolai.p, den mest effektive måde er ved at logge ind og være aktiv :p

Men hvis det du mener er, hvordan I skal undgå ANDRE bliver inaktive, så ved at sørge for jeres stammer er sjove og interessante, så spillerne får lyst til at blive ved med at logge ind :)
 

amateur

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvordan kan ens ridder blive gul??
hvad skal man bruge ham til?

hvis han alligevel er inaktiv hvorfor så have ham med i spillet?
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
hvordan kan ens ridder blive gul??
hvad skal man bruge ham til?

hvis han alligevel er inaktiv hvorfor så have ham med i spillet?

Nu skal du ikke svine din skaber! Uden ham, var der intet jer! Og han vender jo tilbage efter sit eventyr og belønner jer, hvis I har gjort det godt.
 
Top