Forslag til V22

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
at tro vi vil blive 1000 spiller eller fler forde der gå længer tid mellem verdnerne tror jeg ikke vil kunne opnås
v19 og v20 ser for mig i følge stats ud som om folk bare kan tage det som hyggeverdner og skal derfor ikke bruge så meget tid på dem som i starten
jeg lærte det her spil at kende af min søn tilbage i v3 dog spiller han ikke mere da han syntes andre spil er sjover samt de ikke er lige så hårde at spille dog vender han sikkert tilbage nå han mener tiden er der til og har en ide om at andre har det på samme måde dog tror jeg ikke vi bliver fler ind de 500 stykker vi vil ca er her på dk lige meget hvordan indstilningerne er eller hvor længer der går mellem vær verden starter
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Sniferne får faktisk sagt det, som netop er humlen i det her.
Vil nye spillere eller spillere der er ude af eller på vej ud af de eksisterende verdener føle, at det er det værd at starte på disse verdener (igen)?
Nye verdener er ikke kun for de der er godt i gang på andre verdener. De er for dem der måske IKKE er det.

Uanset hvornår vi starter en verden, så vil det være dårlig timing for nogle. Så det er mere et spørgsmål om hvornår det er godt timet for flest og det virker til at det er ca. hver 3. mdr. en verden så skal startes :)

Jeg undlod da at starte op på Verden 22 fordi åbningen blev lagt sammen med det tidspunkt hvor mønterne på verden 19 gik over til halv pris. Endelig havde man råd til at adle 6-7 byer om dagen, og så gik jagten ind på at nå podiet.
Jeg spiller ikke med duals på min konto, så det med at starte op på nye verdener, det kræver tid.. noget der allerede blev brugt på verden 19. Man kan derfor godt anfægte planlægningen af åbningen på verden 22 som uhensigtsmæssig. Nuvel, vi var kun 9 spillere til at vinde verden 19, så det er jo ikke et større antal der er blevet væk fra verden 22. Men det er da værd at bide mærke i at der stort set kun er Murava der er hoppet med videre ind på verden 22, men nu er Murava så vidt jeg ved, så også en konto spillet af adskillige personer.

Læg mærke til at hverken Madlung eller jeg gik med på verden 22, og det var da ellers os to der sad på skype og lavede et hovedbrud om hvordan en god verden ville se ud for alle... Desværre, så havde vi så ikke tid til at være en milliard steder på samme tid.
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Men det er da værd at bide mærke i at der stort set kun er Murava der er hoppet med videre ind på verden 22, men nu er Murava så vidt jeg ved, så også en konto spillet af adskillige personer.

Så ved du forkert, det sker der kommer en Dual på på murava, jeg har været der en gang eller 2 og der har også været en eller 2 andre nogen gange, men han plejer at spille solo. Jeg har endnu ikke spillet en dansk verden med han hvor der har været en Dual med. Ikke medmindre jeg selv har været den Dual.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Så ved du forkert, det sker der kommer en Dual på på murava, jeg har været der en gang eller 2 og der har også været en eller 2 andre nogen gange, men han plejer at spille solo. Jeg har endnu ikke spillet en dansk verden med han hvor der har været en Dual med. Ikke medmindre jeg selv har været den Dual.

Så du irrettesætter mig om hvorvidt der er duals på Murava kontoen, selvom du ikke selv er på kontoen.. Samtidigt fortæller du at der før har været duals på kontoen..
Så dybest set så ved du ligeså lidt om hvad der foregår på kontoen, som du fortæller at jeg skulle have fundet ud af.
Meget troværdigt.. uha uha..
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Eftersom jeg har kendt murava hele mit liv, så ja så tillader jeg mig at påstå jeg godt ved om han spiller dual eller solo.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg har fået at vide fra anden side at du denne gang nok har ret, og det må jeg jo så bøje mig for...

Jeg kan så kun være lidt imponeret over at Murava har tid til alle de verdener der så derved blev spillet på da V22 startede op. Jeg kunne ikke få tid til det...
 
Senest redigeret:

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det går nok, der er så mange rygter alle steder om det ene eller det andet som ikke passer, så ville bare lige være med til at mane et enkelt til jorden:)
 
Top