Grepolis

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hej allesammen..

Jeg surfede lidt rundt på Innogames Website igår - jeg faldt over spillet Grepolis, som vist er ret nyt, lige pt. er det i beta-version... Jeg tænkte på om der mon var andre af jer der spillede det.. Måske kunne vi lave en stamme, kun for dem der kommer fra TW.dk??

Hjemmesiden er: Grepolis.de
Jeg hedder Jolle derinde ligesom her:)

Håber i vil spille med, så vi kan vise de tyskere at danskerne godt kan være bedst selvom alt står på tysk...

Hvis i vil være med, skriver i så ikke lige jeres spillernavne herinde?
 
Senest redigeret:

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Whatever, efter kort tid gætter du dig til hvad de forskellige ord betyder..
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
ville gerne prøve det men der står

det der står: Die Beta-Plätze sind leider schon alle vergeben!

oversat: Beta steder er, desværre, allerede tildelt alle!
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er kun folk der er tilknyttet de administrative teams der får adgang til beta-delen, da det udelukkende er test p.t.

Beta-delen er fuld og ikke alle administratorere har fået adgang.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
er der så også en alpha server eller hvad

vis der er hvor finder man den så

NEJ

Spillet er ikke frigivet endnu. Det er kun på teststadie.

Når det bliver frigivet vil der komme reklamer for det her på forum også....
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
buuhuuu. hvad vis vi gerne vil spille det? så skal vi ikke have lov fordi det er en test server
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
For at slå fast.

http://grepolis.de/

her er linket til Grepolis spillet. Dette er en public-server. Altså en server hvor normale spillere kan være med.
Men denne har begrænset plads. (Ligesom med The-west betaen, hvis i kender til det). Alle disse pladser er brugt. Derfor kan nye ikke tilmelde sig.
Alle bliver nødt til at vente til der kommer nye pladser, alle vente til de åbner flere internationale servere.

Den server Lauras snakker om, at "office" versionen, hvor Community Manager, Co-Community Managers og InnoGames andet personale har fået adgang til at prøve det. Denne er lukket for alle almindelige spillere.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
For at slå fast.

http://grepolis.de/

her er linket til Grepolis spillet. Dette er en public-server. Altså en server hvor normale spillere kan være med.
Men denne har begrænset plads. (Ligesom med The-west betaen, hvis i kender til det). Alle disse pladser er brugt. Derfor kan nye ikke tilmelde sig.
Alle bliver nødt til at vente til der kommer nye pladser, alle vente til de åbner flere internationale servere.

Den server Lauras snakker om, at "office" versionen, hvor Community Manager, Co-Community Managers og InnoGames andet personale har fået adgang til at prøve det. Denne er lukket for alle almindelige spillere.

Udfra hvad jeg har fået informationer om fra InnoGames, så vil de ledige pladser blive brugt til supportere på InnoGames servere først, og hvis der så er plads kan alle andre få adgang. Da det er en Beta så vil spillet blive justeret løbende, som fejl og mangler bliver justeret.
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hejsa allesammen...

Først tak, for alle de svar, som der er blevet givet.. (ikke fordi jeg selv stillede et spørgsmål, men alligevel..)

Og så vil jeg bare sige at i virkelig har noget at glæde jer til... Det er lige så fedt som TW, og IG arbejder stadig på nogle detaljer... Det bliver FEDT!!

Håber i vil spille det når det kommer..
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
dog har jeg læst mig til at deres plus stystem som det er ligenu er meget dårligt. Ellers en skam da spillet ser fedt ud på alle andre pundter
 
Senest redigeret af en moderator:

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Tjaah.. Har ikke købt mig Plus Konto endnu så det kan jeg ikke lige fortælle om, men hvis du har læst det er det sikkert rigtigt
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er jo BETA så mange ting vil blive rettet til inden det frigives endeligt.

Men om Plus systemet bliver ændret.... tja det ved kun IG ;)
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg håber at det bliver ændret til noget bedre da ting som 30% flere råstoffer,30% angrebs (og forsvars bonus), bygnings hastigheden halveret for 5 guld (jeg mener at det var 5 guld) ødlægger spillet. så jeg håber meget at de ændre deres plus system til noget det minder om tribalwars
 
Top