Grepolis

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jeg håber at det bliver ændret til noget bedre da ting som 30% flere råstoffer,30% angrebs (og forsvars bonus), bygnings hastigheden halveret for 5 guld (jeg mener at det var 5 guld) ødlægger spillet. så jeg håber meget at de ændre deres plus system til noget det minder om tribalwars



Det koster 20 guld, og ikke 5 guld;) Men jeg tror også de har lavet det sådan i Grepolis at det kommer til at tage længere tid, at bygge bygninger end det gør i TW... Og så vidt jeg kan se kan man bygge helt op til stufe (trin) 35...
 

dark viking

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg håber at det bliver ændret til noget bedre da ting som 30% flere råstoffer,30% angrebs (og forsvars bonus), bygnings hastigheden halveret for 5 guld (jeg mener at det var 5 guld) ødlægger spillet. så jeg håber meget at de ændre deres plus system til noget det minder om tribalwars


jeg vil give dig radt jeg stoppet travan PGA at man kunne betale sig til at bykke en bykning ferti med det samme og man kunne betale sig til at faa en masse fler raastoffer

jeg brugte alt for mange penge paa det men ok jeg fik ogsaa den gang jeg laa rang 10 paa en af der server bykket en by helt op paa samme dag men fordi jeg hade penge til det kunne jeg blive saa stor saa jeg vil sige jeg koebte mig til at blive mega stor og saa har det jo ikke naade med om man er god

saa vis ders nye spil bliver paa den maade saa skal i nok ikke forvente at jeg kommer til at spille det

jeg kan godt lige tribalwars paa den maade de koere ders + konto paa ja safoelti faar du nogen fordele men du kan ikke koebe dig til at blive store
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jeg vil give dig radt jeg stoppet travan PGA at man kunne betale sig til at bykke en bykning ferti med det samme og man kunne betale sig til at faa en masse fler raastoffer

jeg brugte alt for mange penge paa det men ok jeg fik ogsaa den gang jeg laa rang 10 paa en af der server bykket en by helt op paa samme dag men fordi jeg hade penge til det kunne jeg blive saa stor saa jeg vil sige jeg koebte mig til at blive mega stor og saa har det jo ikke naade med om man er god

saa vis ders nye spil bliver paa den maade saa skal i nok ikke forvente at jeg kommer til at spille det

jeg kan godt lige tribalwars paa den maade de koere ders + konto paa ja safoelti faar du nogen fordele men du kan ikke koebe dig til at blive store

Jeg forstår dig godt...Men hvis man ikke syntes om deres plus-system så kan man da bare lade være med at bruge det... Og så bare være ligeglad med dem der bruger det, så kan du jo bare sige til dem at de ikke har kæmpet sig til serjen men harkøbt sig til den..
Men jeg kommer måske i teamet, så kan jeg fremlægge hvad i har sagt..
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
betaen er nu open, det betyder at alle kan lave sig en bruger på grepolis.de nu

Jeps - bare ærgeligt vi skal udsættes for det pølsetyske, men det er jo kun et onde for en kortere tid :D

Jeg har i dag hørt der skulle komme en W1 lige ved årsskifte. Har ikke noget konkret om det endnu, men det er hvad jeg fik info om idag.

Interessant spil, men møg dyrt...
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hehe er det bare mig eller må man godt reklamere for andre spil ???????????

ups det bare mig der ikke hade læst forum reglerne kan jeg se, nu når jeg kigger i reglerne :D
 
Senest redigeret:

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
enig det at man kan halvere bygningstiderne for 20 guld ødlægger både spillet og er for dyrt. Især når man får flere byer så bliver det rigtigt dyrt
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
skal vi så se at få lvet den stamme i det spil?

laver en stamme
i kan finde mig under navnet toredk
ligger mig i NV så andre m åogså gerne ligge sig der
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg hedder Jolle - har lavet en stamme der hedder United Tribes, i skriver bare hvis i vil inviteres...
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeps - bare ærgeligt vi skal udsættes for det pølsetyske, men det er jo kun et onde for en kortere tid :D

Jeg har i dag hørt der skulle komme en W1 lige ved årsskifte. Har ikke noget konkret om det endnu, men det er hvad jeg fik info om idag.

Interessant spil, men møg dyrt...

ved du noget om hvornår en .net og en .dk server kommer?
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
LiamAird har ret... En .net / .dk server, er med garanti først på banen engang hen ad forsommeren 2010..
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
En .net kommer i jan/feb og så må vi se hvor længe de vil vente til vi andre får spillet.

Både TW og the west kom jo først lang tid efter .net.

Jeg vil gætte på vi har spillet til september, da der jo også skal findes en CM til DK serveren.
 
Top