Grepolis

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg venter til .net det kommer til januar, så må jeg da lig etjekke det på .net serveren
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har allerede tilbudt Grepolis' Teamet at oversætte spillet til Dansk, så godt jeg nu kan:)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Jeg har allerede tilbudt Grepolis' Teamet at oversætte spillet til Dansk, så godt jeg nu kan:)

Skal du ikke regne med at få lov til :)
Da det bliver den næst kommende Cm's job. Du skal nok regne med at der er små 4000 forskellige oversættelse der skal laves. og så også 500 for betalings systemet. og evt 1000 stykker for hjælpe siden. Det er bare relative tal :p
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ved jeg... Har kigget på hele spillet, og har oversat lidt for sjov, mens jeg lå syg... Bare for hyggens skyld.. Så må Grepolis-teamet, finde ud af om de vil lade mig prøve eller ikke..
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Du kan da smide dine oversættelser ind i denne tråd :D Så kan vi andre stoppe med at google det prøjser sprog :D
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Du kan da smide dine oversættelser ind i denne tråd :D Så kan vi andre stoppe med at google det prøjser sprog :D

Det kunne jeg godt, men dsv. har jeg fået ny computer siden jeg oversatte det (kom til at brænde den anden af (ups :D)) så jeg skal til at oversætte igen hvis i vil havde nogle oversættelser...

Hvis i spiller på den tyske server, så er i altid velkommende i min stamme United Tribes, det er kun for danske medlemmer...
I skal bare skrive til mig, enten i TW, her på fora eller på Grepolis.de...
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
haaah jaa, jeg skal slet ikke forsøge mig med tysk, jeg fatter nada af det

Google er super til dette formål :D

Heldgvis kan de tale engelsk i min alliance og alle vigtige informationer kommer både på tysk og engelsk :D
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
gode nyheder

dansk grepolis kommer i foråret 2010 og en englisk beta verden kommer iår. kilde:grepoils.de
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Lad mig lige sige det korrekt :)
som der står på engelsk på grepolis.de's forum.
Most international versions will start in the first Quarter of 2010. An international English language Beta world will be available in 2009.

Altså, de fleste internationale versioner kommer op i starten af det første kvartal i 2010, her er ikke nævnt nogen specielle lande, slet ikke danmark. Det er ikke sikkert den kommer til DK til foråret. Er pænt sikker på den ikke gør, indtil videre.
Og den engelske beta vil komme i løbet af denne måned :)
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Der er nu 2 servere på .de.
Den oprindelige BETA hedder nu Alpha og er server 1 og den nye server 2 hedder..... Beta ;)

BETA serveren ganstartede ikke, så vi beholdt alle vores rang, tropper m.v.
 

Anti

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hvad er grepolis? Er det ligesom TW, hvor man bygger byer og al det der?:confused:
 
Top