Hvad er der sket med tribal WARS ?

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hvorfor er det at så mange af de bedre og/eller mere aktive spillere, joiner hinanden?

1 /-/ 191.869
2 FUGLE! 178.948
3 No. 1 50.255
4 -K- 40.062


Henholdsvis 4x og 3,5x så stor, som nr. 3.
Handelseventet eller ej, stadig semi early game. Hvorfor er det at verdenen allerede er delt op i 2 stammer?


Handler TW på .dk om at farme mest, og vokse hurtigst? Er jeg den eneste der egentligt gerne vil udfordres og ikke vinde ved at bare forme verdenen efter forgodtbefindene ?


Forstår jer simpelthen ikke, nogen af jer brokker jer over ændringer i gameplay. Men forstår åbenbart ikke at det tribal WARS vi spiller ?

Men ja okay, hvis man spiller for at vinde nemmest muligt, fair nok. Håber det da lykkes for jer :)


Top 14 spillere lol, Fugle og /-/

1 Merlin FUGLE!
2 Snoevl /-/
3 Djames Braun FUGLE!
4 Bruce Banner /-/
5 Humfrey /-/
6 Mr.Vida /-/
7 gytte1 FUGLE!
8 Ø2008 FUGLE!
9 PALUCH /-/
10 pipfugl /-/
11 Tiger9094 /-/
12 chuuv No. 1
13 MalleG FUGLE!
14 denhomie FUGLE!
 
Senest redigeret:

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Går i også til fodbold og spiller mod miniputterne, fordi det handler jo om at vinde. Måske sjovere at vinde 20-0 ?
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
som jeg ser det der er der da 2 næsten lige store stammer som vist spiller mod hinanden fram for kun en så er det blodt med for de små at forsøge at lave nogle aftaler med en af dem eller som det er set før lave aftaler til bække sider ;)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Går i også til fodbold og spiller mod miniputterne, fordi det handler jo om at vinde. Måske sjovere at vinde 20-0 ?

Det er altid sjovere at vinde..
Hvis du er ligeglad med om du vinder eller ej, så fortjener du heller ikke at være i stamme med folk der gør deres bedste for at gøre det så godt de nu en gang kan, til stammens bedste.
Så er du ligeglad, jamen hvad brokker du dig for?
Eller er det således at du vil have det hele men ikke yde en dyt for det?
I så fald kan du rende og hoppe.
Magen til useriøst Baul fra Baulerss skal man lede længe efter.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Det nemt at sige for dig sniferne, når du selv er i en af de 2 top stammer :D.

Don Funk, hvor ser du jeg ikke vil yde en dyt for det men have det hele? Er mit indlæg netop ikke at jeg stiller spørgsmål ved om andre vil det?
Ved ikke om jeg skal tage dit indlæg seriøst eller om du troller den lidt ^_^


Edit: For at gøre det klar hvad jeg mener, synes jeg bare det vil være langt sjovere hvis man delte sig mere op. Selvom det svært når man hurtig opbygger relationer til andre. Som ja er svært at ligge fra sig på en ny verden.
Fjender og venner.

Hvorfor skal nogen komme med forslag som lukkede stammer osv. til support, når vi netop er så få spillere der stabilt er med i toppen hver verden man spiller, burde vi så ikke skabe nogen sjovere verdener selv?
Hvis man synes det sjovt at lave sådan en her opdeling så tidligt i spillet, som man på gaming sprog vil kalde for OP, så fair nok. Folk er forskellige, nu spurgte jeg bare direkte om det er det folk vil?

ps., jeg skriver så flabet i første post, fordi en del af den mit indlæg er rettet til, skriver jeg selv personligt med alligevel. Så lad være med at tage det som noget "personligt" angreb. Ren spille mæssigt.
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Hvorfor er det at så mange af de bedre og/eller mere aktive spillere, joiner hinanden?

Handler TW på .dk om at farme mest, og vokse hurtigst? Er jeg den eneste der egentligt gerne vil udfordres og ikke vinde ved at bare forme verdenen efter forgodtbefindene ?


Forstår jer simpelthen ikke, nogen af jer brokker jer over ændringer i gameplay. Men forstår åbenbart ikke at det tribal WARS vi spiller ?

Men ja okay, hvis man spiller for at vinde nemmest muligt, fair nok. Håber det da lykkes for jer :)

Denne smøre fik mig til at rulle med øjnene... Du lyder som en taber her... Sorry

Der er jo ingen, eller i bedste fald meget få, der gider at være i en stamme som er proppet med inaktive spillere.
Så kan man ligeså godt spille alene og tage kampen op, for resultatet er det samme.
Man kan så argumentere at der er større prestige i at klare sig alene og at det nærmest automatisk vil medføre en invitation til en stærk stamme hvis man kan klare sig alene, for det vil kræve en del aktivitet.

Aktivitet... Det er alfa og omega...
Være lydhør når der kommer en erfaren spiller ind i stammen.
Jeg oplevede på verden 11 at jeg kom ind i en stamme som igen og igen havde tabt verden efter verden, men ledelsen havde så travlt med at klæbe til deres taburetter at de nægtede at lytte til mine gode råd og erfaring..
Men hva', jeg har jo også kun siddet i ledelse i en stamme der endte med at vinde på .net og også herpå .dk, så hva' ved jeg om at spille TW...

Hvis folk ønsker at have en chance for at vinde en verden, så skal de investere den tid i spillet det tager.
Så såre simpelt er det.

Og tag så og lær de ting der skal til...
Sniping , Backtiming , T-trains (løsningen er fundet trods nyt design hos TW) , Farming , Loyalitet ...
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Stammerne er jo lavet før verdenen startede. Og efter verdenen startede har begge stammer aktivt inviteret andre "store kontoer".

Hvis den ene af de 2 stammer siger nej til en spiller, joiner han måske den anden.

Ud fra dit indlæg virker det til du synes det en naturlig del af spillet. Og så kommer vi jo hvertfald ikke videre i denne diskussion, da vi grundlæggende er uenige. Ellers godt indlæg, og ja virker heller ikke til mange andre deler samme synspunkt
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg mener absolut det er en naturlig del af spillet at nogle vælger at spille sammen fordi de har det godt i hinandens selskab. Nogen har bare en bedre kemi end andre, og fred være med det. Jeg finder det helt naturligt at søge ind i en stamme, hvor aktivitets niveauet er højt, for jeg er selv meget online.

Som jeg plejer at sige:
"Ingen gider inaktive eller semi-inaktive spillere, det eneste de tilføjer stammen er brok og planer der går i vasken"

Og når alt kommer til alt, så er det svært at bede om assistance fra en spiller der ikke er online ;)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Der da flere på tværs af stammerne der også har det godt sammen. Så er ikke enig i at alle er i den stamme som de er i nu, pga. man har det godt sammen. Eller jo, men mere fordi man føler sig tvunget, eller vil forhøje chancen for en sejr. Ang. aktivitets niveauet er jeg enig, men der flere der aktive nok til at komme langt, til man kan forme flere stammer. Jeg synes jo bare vi skal fordele os mere op, de kontoer som gentagende gange ligger i top. Sikkert for sent i den her verden, men kan være folk tænker lidt over den :)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jamen du kan jo ikke rigtig regne med at et spiller-rating system vil virke, for folk skifter navn hele tiden, så hele idéen om kontrol over hvem ryger hvorhen er absurd og ganske umulig.
Når du siger at folk føler sig tvunget ind i en stamme selvom de hellere vil være et andet sted, så mener jeg at du træder vande hvor du ikke kan bunde af samme årsag. Jeg har ingen problemer med at slutte mig til at stamme der umiddelbart ikke ligner noget der er på vej frem, men jeg gider heller ikke snakke til en dør eller kæmpe med folk i ledelse der bliver jalous over at de ikke selv er bedre, og derfor ender med at sige nej til selv de mest logiske fremskridt for stammen... bare fordi de er bange for at tabe ansigt.
Så længere er den ikke...
Der er en hel del potentialle derude, men de nye ender oftest hos disse "noobish" ledere der bare ikke vil andet end lave de samme fejltagelser igen og igen..
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
lol der er så få spillere, at de fleste ved hvem der gemmer sig bag kontoerne i /-/ og Fugle, så din første sætning synes jeg er helt væk sorry.

Med tvunget mener jeg at verdenen fra start, når folk laver premade stammer, er bestemt hen i en given retning. Hvor mange så ikke efter bare 1 uge at man godt kunne regne med /-/ og Fugle, blev i toppen. Nu de så 4x så store som resten af top 10 (og der gået én måned).
Netop fordi at man som en "aktiv", "god", "kender folk -> spiller, skal træffe et valg. En af de 2 stammer, hvis man vil langt.

Jeg synes vi begynder at snakke helt forbi hinanden, så vil takke af for vores lille debat.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Nej jeg har forstået hvad du mener, men jeg er ikke sikker på at du har forstået mit budskab.
(Og så lige for en god ordens skyld, jeg spiller ikke verden 21)

Min pointe med alt min snak her er at hvis du ikke kom med i det "gode" selskab, så må du jo skabe dit eget.
Lære fra dig og være villig til at lære noget nyt hvis der kommer én der kan mere end dig.
Jeg gjorde det selv på W20.net. Stammen var ikke ringe men er du vanvittig jeg brugte meget tid på at lære fra mig.
Nogle spillere skulle jo have tingene ind med skeer :(
Men det lykkedes at samle et manskab der så endte med at vinde W20 på .net ( jeg forlod så min konto inden verdenen var vundet grundet jeg troede jeg havde fundet kvinden i mit liv, hvilket jeg jo tydeligvis ikke havde da jeg sidder her igen :p )
Men sagens kerne er at det kræver vilje, tålmodighed og tiden ikke mindst.

Det er måske forsent på verden 21, men så kommer der verden 22 senere... og så må du jo være forberedt.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Jeg har vist prøvet at skabe ravage med lidt mindre aktive spillere, et par gange. Ligesom jeg også har været i stamme sammen med nogen af de kontoer, der gentagende gange dominere verdenen.

Du har dog ret, vil dog sige. På .net er der mange af de samme problemer som her, men på de danske servere har det bare taget overhånd fordi verdenerne er så små. Så når de store kontoer samler sig under samme fane, skal der ikke meget til for at dominere ALT for hårdt, til nogen overhovedet har motivationen selv. Derfor ser man spillere joine disse stammer, fordi man vil ikke prøve selv da balancen allerede er ad helvedes til.

Vil da udfordre dig og sige, prøv her på .dk, at gøre det som du skriver kan lade sige gøre. Vil være super fedt :D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
ha ha ha .. igen? Aner ikke om jeg orker alt det bavl fra de "skrigende kællinger"
Det kræver i alt fald at folk ikke sidder fast i de gamle dyder som fri barbie-jagt for alle...

Men mon man ville akseptere dueller for folk der slapper for meget af?
Det ville være en del af gamet med mig som leder...
Jeg ved så at allerede her er der en del der stejler, peger fingre og råber absurde ting som diktator af mig... LOL
Men sandheden er at det virker!
Det holder folk til ilden, og dem der har fornøjelsen af at ryge i duel lærer at kæmpe som front linje spiller.
Vi gjorde det på W20.net og jeg lover for at det fik folk ud af fjerdene.

Attitude.. Det er det folk skal have.
Drop alt det der sukker søde pædagog pjank med at der skal være plads til alle.
Der er ikke plads til alle, der er ikke plads til at kramme verdenen.

Men en ting er sikkert.. Jeg orker ikke at sidde med hele skidtet alene.
Jeg skal have 2-3 gode spillere med på idéen, og så er jeg såment ikke afvisende overfor din udfordring.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
du tager heldt fejl her i dk vinder man ikke ved at vinderjoine og spille dual så kontoen er på 24/7
man vinder fordi man er den beste
det har alle sagt hvargan jeg har skevet som dig så det må jo hvare sandt og dig og mig der tager fejl
og også derfor sun ikke vil give os en server som fjerner alle fordele for dual og for at vinderjoine
for det gør vi alser ikke her i dk sider de så det tor jeg på og lukker øjne for alle de beviser
der er på at de sidste mange server kun er vundet på skidt spil og vinderjoiner

Hvorfor er det at så mange af de bedre og/eller mere aktive spillere, joiner hinanden?

1 /-/ 191.869
2 FUGLE! 178.948
3 No. 1 50.255
4 -K- 40.062


Henholdsvis 4x og 3,5x så stor, som nr. 3.
Handelseventet eller ej, stadig semi early game. Hvorfor er det at verdenen allerede er delt op i 2 stammer?


Handler TW på .dk om at farme mest, og vokse hurtigst? Er jeg den eneste der egentligt gerne vil udfordres og ikke vinde ved at bare forme verdenen efter forgodtbefindene ?


Forstår jer simpelthen ikke, nogen af jer brokker jer over ændringer i gameplay. Men forstår åbenbart ikke at det tribal WARS vi spiller ?

Men ja okay, hvis man spiller for at vinde nemmest muligt, fair nok. Håber det da lykkes for jer :)


Top 14 spillere lol, Fugle og /-/

1 Merlin FUGLE!
2 Snoevl /-/
3 Djames Braun FUGLE!
4 Bruce Banner /-/
5 Humfrey /-/
6 Mr.Vida /-/
7 gytte1 FUGLE!
8 Ø2008 FUGLE!
9 PALUCH /-/
10 pipfugl /-/
11 Tiger9094 /-/
12 chuuv No. 1
13 MalleG FUGLE!
14 denhomie FUGLE!
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Fair nok du deler mening med mig the-cleaner. Ud fra hvad du har skrevet på forum, deler jeg dog ikke mening med dig.

En server med restriktion på farm, giver ikke "ingen fordele" til dual.
At farme 24/7 er heller ikke = insta win. Men jo det hjælper.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jamen for 7 - 17 , hvad er det dog du be'r "the Cleaner"??
Mener du seriøst at man skal lave en server der favoritiserer spillere der bare ikke vil forstå hvad spillet går ud på?
Slå en anden spiller med en Nuke og du mister selv 2 byer... bb'er er vejen frem..
Er det virkerlig hvad du søger??
Og når du så også taber den verden... hvad er så din undskyldning for at tabe ??
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej det er ikke hvad jeg siger men folk der går på arbejte og har famile og hus og passe kan kun tage bb byer forde er nødtil at lave deff for at klare sig når folk farmer fleger mil om dagen og spiller dual og er på 24/7
det er derfor vi ingen spiller er tilbage på de danske server for flegertalet er folk der ikke kan hvare på 24/7

og nu smadert vi jo den enste server der har hvaret her i dk med både farm grænse og hvor man ikke kunne tage bb byer
vi delte os op til sidst for at give folk en mulihed for at komme ind i kampen igen
det gjore vi så fordi vi ikke kun er her for at vinde vi er her for det er sjovt for alle
og er ikke så store kylinger som slår os sammen med kun store spiller for en sikker sejer

så hvad hvor folks unskyling på den der hvor 2000 mand ud over os og vi tævet hele lordte og vi kunne ikke tage en enste bb by

man kunne så hellerikke stage fra ejen stamme

problemet heri dk erfolk kan kun når de kan tage gratis byer og små spiller også vinder joine

lav en server med låste stammer ingen farmning 20 mand i hvart stamme fake grænse speed 3 også kan i sku gøre så man ikke kan tage bb byer om i vil så ser vi hvem der veglig ved hvad spillet går ud på (igen)


Jamen for 7 - 17 , hvad er det dog du be'r "the Cleaner"??
Mener du seriøst at man skal lave en server der favoritiserer spillere der bare ikke vil forstå hvad spillet går ud på?
Slå en anden spiller med en Nuke og du mister selv 2 byer... bb'er er vejen frem..
Er det virkerlig hvad du søger??
Og når du så også taber den verden... hvad er så din undskyldning for at tabe ??
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det har aldt at sige om du farmer 1 mil om dagen eller 20000 indtil du er over de 10-15 byer
det betyder rigtig meget om du kan lave tropper og byge by samtidig med du laver 4-5 alder

pras på for at få en server som net 77 så vil ald taktigen komme tilbage til tw igen der kan man ikke bare
farme sig til at blive stor og lås så stammerne på den så bliver det stamme mod stamme for så kender man hvor fjenderne liger fra start til slut


Fair nok du deler mening med mig the-cleaner. Ud fra hvad du har skrevet på forum, deler jeg dog ikke mening med dig.

En server med restriktion på farm, giver ikke "ingen fordele" til dual.
At farme 24/7 er heller ikke = insta win. Men jo det hjælper.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Det har alt at sige om hvordan du bruger dine rås i starten, men nej det har ikke alt at sige om du farmer.
Selvfølgelig skal du farme, hvis du vil vokse, det giver lidt sig selv. Men jeg har da set flere kontoer farme en BRØKDEL af andre, og stadig vokse fint.

Hvis du spiller en verden uden farming, så er early game endnu mere crucial. Byg miner, 24/7 skal du være på og kunne sætte minerne over. Nogen bygger tropper i starten og falder tilbage, for i no farming worlds, giver tropper i starten ingen rås tilbage.
Igen handler det meget om din spillestil, men ligeså meget som din aktivitet.

Det ikke for at være rasmus modsat, for du har ret i det du skriver.

Men helt seriøst the-cleaner, der masser af taktik i det "normale" spil du sagtens kan lære..... Og derfor er jeg uenig i dine udtalelser.

Og så det med lås stammer, hvorfor skal support tvinge os til noget, vi selv kan bygge? Men folk kan åbenbart godt lide at joine den "bedste" stamme fra start, og bare lege hvem kan æde føden hurtigst. Det kommer ikke til at ændre noget. Nu prøvede jeg, men alt for lidt respons. God jul og nytår osv. :)
 
Senest redigeret:
Top