Hvad er der sket med tribal WARS ?

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Til The-Cleaner:

Jeg forstår godt at det kan være tidskrævende at være arbejdsramt :D
Jeg har også fuld forståelse for at der skal være plads til kone og børn, eller mand og børn.
Men så må du også forstå at jeg ikke har det samme tidskrævende skema og derfor har mere tid til TW.
(Jeg er studerende)
Jeg har ikke nogen dual... Jeg spiller alene, og sparker røv selvom jeg spiller alene.
Jeg er ikke på 24/7.. dvs, jeg har spillet kørende i baggrunden, eller benytter mig af de teknologiske muligheder, som f.eks at lade min mobil give lyd fra sig hvis der skulle være en der er dumdristig nok til at angribe.
Du må så også forstå at hvis man ikke har tid til at "give den gas", så må ambitionsniveauet også være det lavere, for ellers er vi jo ude i den snak om at nogen vil have det hele, men ikke yde det der skal til..
Jeg har fuld forståelse for at det er irriterende at "tabe" verden efter verden ... men når jeg ser på hvilken form for modstand jeg får i gamet, så er det tydeligt at en hel del ikke engang har gidet at sætte sig ind i hvordan man bedst spiller TW.
Der er blevet lavet tykt grin med folk der laver mixed byer... men det er stadig noget jeg ser når jeg "kommer på besøg" i fjendens lejr.

Jeg tænker at der kunne vindes en hel del ved at folk i det mindste sætter sig ind i de mest vigtige dele af gamet, som det at få lært hvordan man sniper, backtimer, eller sender et hurtigt tog ... For pt. så er det oftest sådan at når der endelig er en som tager sig sammen til at forsøge at angribe mig, så er adeltoget med 1-3 sekunder imellem adlerne.. Det er jo vanvid..

Så måske er hemmeligheden bag at nogen vinder igen og igen, at modstanderne hverken gider at sætte sig ind i hvordan man vinder, samtidigt med at de reelt heller ikke har tid til det.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
pasonlidt har jeg aldig haft noget imod at tabe har vundet nogen styger og jo det hvor da sjovt på nær den hvor vi vandt for nemt
den hvor meger kelig ind at tabe pasolidthar jeg altid spillet på nette for at møde folk og havde det sjovt
det e også derfor jeg bliver pændtpist når man i gemmen langtid og fleger server har hjulpet folk også de stikker en i rykken for en usel sejer

jeg tor de fleste der har spillet nogen år kan tmetode og backtime og hvad der er af ting der gør det lidt nemmer
men det er ikke alle der kan/må tage ders mobil op når der sker noget det er jo trosalt fyrings grund
rigtig mange steder pasonlidt arbejter jeg ved cnc maskine så jeg har pcer med net heledagen
men det betyder jo ikke den kan stå på tw hele dagen så tor jeg min mester vil blive træt af mig


det hanler kun om man skal lave server til dem som dig der godt kan fatte at spille solo og som har indset at det er smarter og spille en mand istedet for to så vi får fleger spiller på serverne der ved hvad det går ud på nu vi i forvejen ikke er så mange
tager hatten af for alle der klare sig godt som solo det er de rigtige spiller dem der ikke kun lever højt på at hvare mest onligen ved at
hvare dual for de stinker hvis de kun kan når de er dual og ikke værdige vinder

har altid sagt man skal vinde med stil hvis man skal vinde ellers er det sku lige meget


men i må give mig rat tw dk er ved ast hvare så lille at der er sku ikke plas til folk hopper fra stamme til stamme og vinderjoiner
og vi har heller ikke plas til at miste fleger spiller vi mangler en server hvor ham der ikke spiller 24/7 også har en mulihed for at komme over de 10 byer på samme tid som har der spiller 24/7 vi har miste taktiken i tw.dk da de store bruger overmagten
fram for taktik og det kan de fordi de famer 1 mil meger ind naboen om dagen så at de mister 4 alder i et angrib betyder ikke så meget dem har de igen næste dag + alle tropper er sadt i køg igen til at byge op

en server med ingen farmning ville gøre den ½ gode spiller ville kunne deltage i krigen på lige fod med alle der har spillet mange år
og der med lære aldt og ikke kun lære hvondan man mister sin by til sin store nabo som har skifte fra stamme til stamme
da folk heller vil tage en stor spiller ind i stammen ind at nakke ham også nakker han så dem han lige er hoppet fra da det er hans naboer

vi skal ikke havde alle server der skal køre med ingen farmning og fackgranse og lukket stamme og aldt anden ind domæne som vinder kræv bare en der altid køre med det som folk kan hoppe på når den kommer og hvare med fra start hvis de føler det er den slaks server de er til det vil give langt støre omtale af spillet fordi fleger vil prøve de sjove ting i det før de er væk og omtale giver fleger spiller og på den måde vil der også blive fleger spiller med tiden på de ander server folk vil finde modet til at gå på og prøve mod
dem de nomalt ikke ville kunne klare

tw er som alle ander spil det dejer sig om at havde det sjovt også møde sjove folk man kan snakke med
eller som mig der har fået det største ud af det man kan møde den man nok deler rasten af livet med
vinder man en server ja det er sjovt men ikke det vigtige det vigtige er at havde haft det sjovt
og havde hvaret med i kampne og det kan man kun på en server der er desenet til det ud fra hvad tid man har
og fleger talet har ikke tid til at hvare på heletiden og får vi dem igan så er vi godt på vej

bare se forum det er også dødt i gammel dage kom der 50-100 indlæg om dagen nu er det sjovste her inde og drille sun så hun spære en i 14 dage og når man så kommer på igen så har man 8 nye indlæg og læse som er lavet på de 14 dage det er skidt


men tilbage til det du skev man kunne jo også se om man ikke kunne få dem til at lave en plus fungson som virket som t metode
hvor man kunne sende 10-20 angrib eller snips med 100 milisek for hvor mange af jer kan lave t metode på den nye opera
jeg kunne ikke få det til at virke før jeg fandt en gammel vasion af opera
hvis i kan må i meget garne lige en opskrift på forum der er ikke mange der gider eller tør bruge timer på at finde en gammel opera vasion der virker uden virus på
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Til The-Cleaner:

At dette forum er dødt, ja det kan vi faktisk takke SUN og co. for !!
Fjolede straffe fordi man sagde et bandeord, eller gik lidt hårdt til en spiller, der dybest set var fattesvag for at irritere, har kostet aktiviten herinde. Man kan jo faktisk ikke føre en ordenlig PnP strategi uden at man får en straf... Det er for latterligt og har generelt holdt mig væk i meget lange perioder. Bevis.. Du ser ikke længere en PnP når der erklæres krig... for det er ikke længere besværret værd.

Hvad angår din argumentation omkring det at lave en fyraftens server, jamen hvor er det dog træls at høre på at folk er trætte af at få kvalificeret modstand. Gå ind og efterspørg en server hvor der er "natbonus" døgnet rundt undtagen mellem 20:00 og 21:00 om aftenen. Så har du en server hvor du kan spille TW i "Sim City" mode... Det er jo reelt det du efterspørger... men så gå dog ind i det topic og bed om at få den type server. Det er såment op til digselv at sørge for at der er efterspørgsel nok.
TW, vil med sikkerhed gerne stille en sådan verden til rådighed, for den vil tage 10 år at spille færdig, og så tjener de jo lidt på det imens.
Men pas nu på, for du kommer til at kede dig ihjel :p

Du fortæller mig at langt de fleste kan sende T-trains og endda snipe andres T-trains... Jamen hvorfor dælen gør i det så ikke når man kommer buldrende? Og hvorfor er der stadig 1-3 sekunder imellem jeres adler ?
Der er ligesom et eller andet der ikke helt stemmer overens.

Jeg har i ren dovenskab ikke gidet at få nedgraderet min Opera.. Jeg sender faktisk mine Tog manuelt for tiden, og jeg fandt en udemærket brugsforvirring på youtube, der så lader mig sende et T-tog manuelt på lige omkring et sekund.
Jeg så også en anden video på You-tube, denne fortalte om en anden version af Opera som stadig kunne sende T-trains..
Så gør som os andre mester... Søg og du skal finde ;)

Jeg beklager hvis du syntes mine tone har været hård idag... Det har været en meget lang dag.
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
hvad med at kunne opslå 'settings', som folk kan tilmelde sig, så kan man starte de servere med flest tilmeldinger?

skulle sikkert være world wide, men så kunne jeg fx få en verden med kirker, ingen bb'er og ingen natbonus, hvis det nu lige var det jeg var varm på at prøve:)

og tc kunne få en, hvor der er natbones 3/4 af døgnets timer:D
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol det har jeg sagt til sun nu i et ½ år og er grunden til hun spære mig så pas på med at sige det hvis du ikke vil spæres lol


hvad med at kunne opslå 'settings', som folk kan tilmelde sig, så kan man starte de servere med flest tilmeldinger?

skulle sikkert være world wide, men så kunne jeg fx få en verden med kirker, ingen bb'er og ingen natbonus, hvis det nu lige var det jeg var varm på at prøve:)

og tc kunne få en, hvor der er natbones 3/4 af døgnets timer:D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu er det jo ikke en server hvor man bare kan byge op hvis den har lukket farmning fake grænse og lukket stamme skift
det vil lige netop blive en server hvor folk vil kunne hvare med uden dual kontorne og dem med aldt for meget fritid bare tager alle de små
sådanne en server skal der bruges taktik og ikke bare overmagt de danske server køre en måndte også er der 10-15 der er kæmpe store også er de på et to hold og har iap eller forbund også ryder de alle vi ser den ene server efter den anden der er afgjort på 3 måndter (dog har 20 kørdt noget lunne men det er de savanlige der er tilbage)

på net 77 der kan man miste sin by 1-2 ganne og nemt nå med igen så folk starter igen og servern forbliver stor og med mange kampe

og t kan alle hvis de har det på pcern det burte jo hvare forbut da det atomaser spillet et tryk en funktion står der i relerne
og t er et tryk og mange angrib

det skulle liges ind under plus funktioner det ville de nemt kunne så vil alle med plus kunne uden problemer

men hvis du mener folk burte kunne så smid dog nogen ling som viser hvondan man gør på de nye vasioner
lige som skole gjore men du er vel ikke intersert i folk kan snipe dig


Til The-Cleaner:

At dette forum er dødt, ja det kan vi faktisk takke SUN og co. for !!
Fjolede straffe fordi man sagde et bandeord, eller gik lidt hårdt til en spiller, der dybest set var fattesvag for at irritere, har kostet aktiviten herinde. Man kan jo faktisk ikke føre en ordenlig PnP strategi uden at man får en straf... Det er for latterligt og har generelt holdt mig væk i meget lange perioder. Bevis.. Du ser ikke længere en PnP når der erklæres krig... for det er ikke længere besværret værd.

Hvad angår din argumentation omkring det at lave en fyraftens server, jamen hvor er det dog træls at høre på at folk er trætte af at få kvalificeret modstand. Gå ind og efterspørg en server hvor der er "natbonus" døgnet rundt undtagen mellem 20:00 og 21:00 om aftenen. Så har du en server hvor du kan spille TW i "Sim City" mode... Det er jo reelt det du efterspørger... men så gå dog ind i det topic og bed om at få den type server. Det er såment op til digselv at sørge for at der er efterspørgsel nok.
TW, vil med sikkerhed gerne stille en sådan verden til rådighed, for den vil tage 10 år at spille færdig, og så tjener de jo lidt på det imens.
Men pas nu på, for du kommer til at kede dig ihjel :p

Du fortæller mig at langt de fleste kan sende T-trains og endda snipe andres T-trains... Jamen hvorfor dælen gør i det så ikke når man kommer buldrende? Og hvorfor er der stadig 1-3 sekunder imellem jeres adler ?
Der er ligesom et eller andet der ikke helt stemmer overens.

Jeg har i ren dovenskab ikke gidet at få nedgraderet min Opera.. Jeg sender faktisk mine Tog manuelt for tiden, og jeg fandt en udemærket brugsforvirring på youtube, der så lader mig sende et T-tog manuelt på lige omkring et sekund.
Jeg så også en anden video på You-tube, denne fortalte om en anden version af Opera som stadig kunne sende T-trains..
Så gør som os andre mester... Søg og du skal finde ;)

Jeg beklager hvis du syntes mine tone har været hård idag... Det har været en meget lang dag.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
vi havde engan den her men der skal man finde den gammel vasion af opera for den virker smid nogen ling så folk kan se hvondan man gør med de nye opera så skal fleger nok få liv i det

her er linget til en opera hvor i kan gøre det der er i skoles manual men husk og slette den opera i har på først også laver i t også opdater i

http://www.opera.com/download/guide/?os=windows&ver=12.16

så må jeg jo få det ind til jer når folk kun kan brokke sig over folk ikke bruger det isedt for at lære folk det


Denne guide viser hvordan t-metoden virker og hvorfor den er godkendt

1. Installer Opera. http://www.opera.com

Download.jpg

og installer opera

2. for hurtig og nem brug af opera tryk "ctrl f12", tryk "avanceret", tryk "genveje", tryk "opera standard", tryk "Dupliker", tryk "omdøb", og døb kopien hvad du ønsker fx T-metoden. På denne måde vil du altid have de originale indstillinger til rådighed.

T-metoden1.jpg

3. Herefter tryk "rediger", tryk "Application" og tryk "ny..."

T-metoden2.jpg

4. I det aktive felt skrives den ønskede genvejstast (jeg bruger "t" som metoden er opkaldt efter), Dobbeltklik i feltet ved siden af for at skifte til dette og skriv "Click button&Switch to next page", Afslut med at sige "ok" begge steder.

T-metoden3.jpg

5. Gå ind i spillet og find byen du ønsker at angribe. og stil dig i menuen som vidst og dupliker fanen til du har de 4 eller 5 ønskede faner svarende til hvor mange vogne du vil have i dit tog :cool:
Som jeg fortalte i bogmærke guiden skift imellem de åbne faner og fyld det ønskede antal enheder i hver vogn og tryk angrib.

T-metoden4.jpg

6. Vær opmærksom på IKKE at duplikere fanen når du står på ok siden, da det blot skaber en masse faner med samme angrebsID, så bliver der nemlig kun sendt det ene angreb! marker nu ok knappen ved at højre klikke på den som vidst. Gør dette ved alle fanerne der skal afsted samlet. (vær opmærksom på at du kun kan sende 5 angreb i sekundet, så at opstille flere tog der skal afsted på samme tid er ikke nogen fordel)

T-metoden5.jpg

7. Nu stiller du dig blot på en dummy fane (den forrest markerede på billedet) og holder t inde. Eftersom du selv allerede har klikket på ok knappen er metoden kendt lovlig i TW. Grunden til du stiller dig i en dummy fane er at ellers risikerer du et lag problem inden dit opera sætter turboen til. En god ide er at efter angrebet er sendt at kontrollere om der er blevet byttet om på nogle af angrebene. Det sker nogle gange at dit internet får registreret i forkert rækkefølge. Dette kan undgåes ved at indsætte dummy faner imellem angrebene, med den ulempe at du risikerer at dit tog bliver langsommere.

T-metoden6.jpg

8. Dit tog kan fx komme til at se således ud:

T-metoden7.jpg

Hvilket vil sige du må afbryde og starte om da der imellem 1. og 4. angreb kun er 102ms! I de nyere verdener er der regler for hvor langt der skal være imellem hvert angreb, hvorfor der kan ses bort fra denne form for kontrol i de nye verdener.



Spørgsmål?
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
så må jeg jo få det ind til jer når folk kun kan brokke sig over folk ikke bruger det isedt for at lære folk det

Her kan man da tale om et forsøg på omvendt psykologi, men den går ikke for jeg er ikke i nærheden af at være træt nok til at hoppe på limpinden.
Jeg fortalte tidligere at jeg søgte på you-tube og fandt svaret der.
Jeg mener også at huske, at jeg informerede om at jeg pt. ikke benytter mig af et regulært t-train og årsagen var dovenskab fordi jeg så skal til at afinstallere og.... ja det har jeg ikke haft energi til.
Men det ændrer ikke på at enhver kan søge på you-tube, og der få skåret ud i pap hvordan man gør.
Vi er altså tilbage til spørgsmålet om at man vil have det hele men ikke yde en pind for det.
Derfor også min kommentar om omvendt psykologi ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der er inte på you-tube der viser det til de nye opera for de kan ikke uden du liger er adorn ind og det er ikke lovlidt i tw der er kun denne ene måde og gøre det lovlidt på

fandt mange ting som kunne men inte lovlidt
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Ævl.. og hvad angår en add-on kender jeg ikke noget til og har iøvrigt ikke hørt om en sådan skulle eksistere.
Men eftersom du jo selv siger at den er ulovlig, så gider jeg heller ikke lede efter den.
Jeg bruger selv denne løsning:
https://www.youtube.com/watch?v=ps9Uv7Dfgos

Der skal klikkes for enhver handling, men det forhindrer mig nu ikke i at sende mine tog på under et sekund.
..
Igen.. noget for ingenting :mad:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
den der er diskotert på net og admins tillader ikke den der de liger alle på net og det er kun den gammel måde de siger er lovlig
men selfølig admins her køre med ders ejne reler så kan godt hvare den går her
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvor kom det med natbonus fra for den kan jeg godt undvære har spillet på net 1-1½ nu der er ingen natbonus og det går findt
men nu er jeg jo også meget på det vil nok blive et problem for skole børne og derfor skal den hvare der
da der skal hvare server til alle og ikke kun de få som nu

en server med ingen farmning fack grænse også lukket stammeskift fordi folk ikke fatter og kæmpe hvor de starter
så vi ved hvor folk er fra start til slut og kan lige taktik efter det også natbonus fra kl 00:00 til kl 07:00 eller 08:00

og vi snakker kun en server ud af de 3-4 vi altid har så dem der vil det gammel har 3 der køre som de altid har gjort og det folk evner


hvad med at kunne opslå 'settings', som folk kan tilmelde sig, så kan man starte de servere med flest tilmeldinger?

skulle sikkert være world wide, men så kunne jeg fx få en verden med kirker, ingen bb'er og ingen natbonus, hvis det nu lige var det jeg var varm på at prøve:)

og tc kunne få en, hvor der er natbones 3/4 af døgnets timer:D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
hvor kom det med natbonus fra

Jamen det kom da fra digselv pga en udtalelse du selv kom med tidligere i denne tråd.
Du brokkede dig over at folk som mig havde for meget fritid og dermed kunne spille mere digselv.
Den naturlige løsning er jo så at du får NB på serveren 3/4 af døgnet således at den skrædersyes til dig.
Men nu siger du så at du har det fint uden NB, så hvad dælen brokker du dig så for?
Det lugter mere og mere af at du er utilfreds med at alle andre ikke flytter deres tropper ud af byen når du kommer med adler :D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
og netbonus skulle forhænder dig eller dual kontoer i at farme hvor ???????
i kan godt set det selv ikke behøves vel ikke at sige i igen bare digter jers ejen vasion om hvad folk siger
vi kan net tage en server hvor man ikke kan tage bb byer og ikke farme sådanne en har vi tævet jer på før
det kan vi da godt gøre igen og fjern bare natbonus det vil kun blive en fordel for mig
men nu tinger jeg ldt linger ind hvad der er godt for kun mig jeg vil garne havde alle med

Jamen det kom da fra digselv pga en udtalelse du selv kom med tidligere i denne tråd.
Du brokkede dig over at folk som mig havde for meget fritid og dermed kunne spille mere digselv.
Den naturlige løsning er jo så at du får NB på serveren 3/4 af døgnet således at den skrædersyes til dig.
Men nu siger du så at du har det fint uden NB, så hvad dælen brokker du dig så for?
Det lugter mere og mere af at du er utilfreds med at alle andre ikke flytter deres tropper ud af byen når du kommer med adler :D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Se det er lige nøjagtig den slags udtalelser der gør mig i tvivl om jeg skal grine eller græde...

Så du ser helst at man ikke skal kunne farme, fordi dem der så har meget tid til rådighed dermed har en fordel.
Men så i samme åndedrag siger du at du gerne ser nat bonusen forsvinder..
Jamen altså uden nat bonusen, så tager jeg da dine byer klokken 3 om natten isteddet og vupti, så er du ligevidt, eller vil du nu ikke sove om natten?

Sat lidt på spidsen, så modsiger du digselv... derfor også min kommentar om hvorvidt der skal grines eller grædes.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
forskelen på dig og mig er jo jeg tinger på alle og ikke kun på mig selv
lige som på den server hvor vi lametævet alle og aldt og vi bare lige skulle tage de sidste byer for at vinde men vi i stammen blev
enig om at dele os op så serven kunne få nyt liv igen tros vi viste det ville koste sejern men blive langt sjover

og du må garne angribe mig om natten nu høre jeg jo til dem der kun sover 4-5 timer i døgnet
og ja folk som er meget på skal bramses når vi ikke er fleger på serverne

jeg forstår ikke hvad jers problem er med at der kan komme EN server ud af de 4 der altid køre som køre så alle fordel er væk ved at hvare meget på i kan jo bare lade vær med at spille dem og dem der garne vil kan jo bare spille den
i spiller vel ikke alle server alivel


Se det er lige nøjagtig den slags udtalelser der gør mig i tvivl om jeg skal grine eller græde...

Så du ser helst at man ikke skal kunne farme, fordi dem der så har meget tid til rådighed dermed har en fordel.
Men så i samme åndedrag siger du at du gerne ser nat bonusen forsvinder..
Jamen altså uden nat bonusen, så tager jeg da dine byer klokken 3 om natten isteddet og vupti, så er du ligevidt, eller vil du nu ikke sove om natten?

Sat lidt på spidsen, så modsiger du digselv... derfor også min kommentar om hvorvidt der skal grines eller grædes.
 

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
forskelen på dig og mig er jo jeg tinger på alle og ikke kun på mig selv
lige som på den server hvor vi lametævet alle og aldt og vi bare lige skulle tage de sidste byer for at vinde men vi i stammen blev
enig om at dele os op så serven kunne få nyt liv igen tros vi viste det ville koste sejern men blive langt sjover

og du må garne angribe mig om natten nu høre jeg jo til dem der kun sover 4-5 timer i døgnet
og ja folk som er meget på skal bramses når vi ikke er fleger på serverne

jeg forstår ikke hvad jers problem er med at der kan komme EN server ud af de 4 der altid køre som køre så alle fordel er væk ved at hvare meget på i kan jo bare lade vær med at spille dem og dem der garne vil kan jo bare spille den
i spiller vel ikke alle server alivel

Til The-Cleaner

Hej igen

Bliver du aldrig træt af at diskutere? Vi andre bliver i hvertfald trætte af, at du altid skal brokke dig over hvordan spillet Tribalwars enlig bliver spillet. Hvordan kan du brokke dig over folk farmer? Ja man må gerne være en offensiv spiller. Dermed har man faktisk også LK, som man også kan bruge til at farme med. Du skulle prøve at spille med økser og LK i stedet for spyd og svær altid.

Derudover kan jeg stadig ikke forstå du gider bruge tid på, at snakke om folk spiller dual, triple eller hvad de ellers spiller. Det er da folks eget valg? Du kan da finde en der kan være på samme konto som dig selv, hvis der altså vel og mærket er en der har lyst.

Ellers må du have en god jul :wave:
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Til The-Cleaner :

Jeg er nød til at sige tak.
Tak for at du nu fjernede enhver tvivl om hvorvidt der skulle grines eller grædes... Der skal jo mega grines !!

" I delte jer op fordi det ville være sjovere "
Ja flot mester, men hvad har det med mig at gøre?
Hvad har det i grunden med nogen somhelst at gøre?
Det var jo jeres valg.. Du og dine buddies må jo tage ansvaret for det, og ikke lægge det til last for andre.
Hvorfor skal jeg undlade at deltage på en server?.. du siger jo at du er så fantastisk god at du og dine venner må dele stammen for at få lidt sjov i gaden.
Der er jo noget som ikke helt stemmer overens i dine udtalelser.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
se ø2008 er også bare en af dem der blander sig uden at vide noget
nu hvor det jo ikke mig der starte og ingen har bedt dig om at læse tråden eller skive så heldt træt af det er du jo ikke

og det med at hvare på en dual konto er ingen problem det bliver jeg tilbudt på alle server
men hvor er valet af server til dem som ikke vil spille dual

hvis alle spillet 2-3 på en konto ville vi starte 100-200 kontoer på en server men det har i ikke renet ud endnu også lukker tw
giv folk et valg som du siger istedet for at hvare så store egoister kom med EN server i behøves ikke spille på den hvis i ikke vil det er jers valg så kan i spille med alle de fordele det giver og spille dual på de server hvor det er en fordel

tw spillern der spiller solo er den beste lige meget hvad så hatten af for dem der klare sig godt solo de ved hvad de laver
rasten er bare kun fordi de er dual ellers må de bevise de kan selv
og drop alle undskylinger om i ikke har tid til at spille solo for det er jer selv der har skuet det op til hvor det er nu


og god jul til dig også :O)




Til The-Cleaner

Hej igen

Bliver du aldrig træt af at diskutere? Vi andre bliver i hvertfald trætte af, at du altid skal brokke dig over hvordan spillet Tribalwars enlig bliver spillet. Hvordan kan du brokke dig over folk farmer? Ja man må gerne være en offensiv spiller. Dermed har man faktisk også LK, som man også kan bruge til at farme med. Du skulle prøve at spille med økser og LK i stedet for spyd og svær altid.

Derudover kan jeg stadig ikke forstå du gider bruge tid på, at snakke om folk spiller dual, triple eller hvad de ellers spiller. Det er da folks eget valg? Du kan da finde en der kan være på samme konto som dig selv, hvis der altså vel og mærket er en der har lyst.

Ellers må du have en god jul :wave:
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
The-cleaner.
Jeg spiller solo, jeg farmer 1/4 af top kontoerne.
Følger stadig med i toppen. Hvordan hænger det sammen?
Der er en del andre spillere der kan det samme. Men du kommer aldrig nogen vegne, for du ser ikke indad.

Dette spil handler om mere end t metoden og at farme.
Har set sååååå mange spillere farme amok og ligge nr. 1-3 på en server de første mange måneder. For efter at falde sammen når de møder en spiller de ikke bare kan adle med brute force.
Please tag dig sammen.
Har skrevet til dig flere gange, at ja en server med farming grænse vil hjælpe en del, men i sidste ende resultere i det samme.
Hvis du så hvor lidt jeg farmede i starten af verdenen v21, i forhold til min growth, ville du få et heart attack.
Der 3 steps for en tw spiller;
1: man tror at point er the shit
2: man tror at tropper er key
3: man finder ud af at tropper godt kan undværes, hvis man ved hvordan få tropper kan bruges -> du vokser selv uden farming :)
Når du er på trin 3, kan du kalde dig selv en god tw spiller. Før det så lyt og lær, eller forsøg og lær.

(Kæmpe edit, da en troll lige skulle skrive noget fra min mobil, som jeg ikke selv var enig i).

Have fun og god jul + nytår mofo's :)
 
Senest redigeret:
Top