Jule- og nytårsfred

Status
Ikke åben for yderligere svar.

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Igen i år, vil der komme jule- og nytårsfred på Tribal Wars. Dette er en tid, hvor man ikke kan angribes, eller sende angreb, der lander i den pågældende periode.

Julefreden for i år, ser således ud:
xmas.png


Fra d. 24/12 klokken 00:00 til d. 27/12 klokken 00:00 vil man ikke kunne blive ramt af angreb, uanset hvornår de måtte være blevet afsendt.

Fra d. 24/12 klokken 18:00 til d. 26/12 klokken 06:00 vil det ikke være muligt, at sende angreb på spillere, uanset hvor disse angreb måtte ramme.

Og Nytårsfreden ser således ud:
ny.png


Fra d. 31/12 klokken 00:00 til 2/1 2012 klokken 00:00 vil man ikke kunne blive ramt af angreb.

Fra d. 31/12 klokken 10:00 til 1/1 2012 klokken 10:00 vil det ikke være muligt, at sende angreb på spillere.
 
Senest redigeret af en moderator:

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ahh man kunne det ikke lige gælde fra klokken 00.00 den 31 at man ikke kan angribe ?

Ellers er der nogle der kommer til at sidde oppe hele natten :D
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Hvad mener du med det lanse :p

Nej du plejer ikke at kunne ramme BB byer.

Så det gælder om at være først til mølle bagefter da de jo så har massere af dejlige stoffer :)
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det var da meget hyggeligt sidste år :)

Vi må lige finde på noget natte hygge igen i år :)

Topic

Ret lige den måneds fred vi har efter nytår ;)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
:sleep:

En mindre typo.. Men ellers fint for dem, der ikke angriber alligevel :D
Mange kunne få glæde af det ihvertfald...

Men hvad søren! I får jeres vilje!
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Lanselot .. Jeg mangler ord.. alt den snak om fred og gode venner, FØJ siger jeg, forfærdelig måned :mad:
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Julefred:
Fra d. 24/12 klokken 00:00 til d. 26/12 klokken 00:00
- Ikke muligt at sende angreb Fra d. 24/12 klokken 18:00 til d. 26/12 klokken 06:00

Nytårsfred:
Fra d. 31/12 klokken 00:00 til 2/1 2012 klokken 00:00
- Ikke muligt at sende angreb Fra d. 31/12 klokken 10:00 til 1/2 2012 klokken 10:00

skulle i ikke lige rette på siden hvor vi logger ind for må vi ikke angribe før til februar bliver det sgu for kedeligt
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg får snart et nervesammenbrud af alt det freds CRAP! .. er SÅ belastende xD

Man ku sku da i det mindste gøre så folk tjener det samme alle sammen, nu de fjerner muligheden for at få intægt for os AKTIVE spillere.. man sku tro det var et offline spil :mad:

En gang om året blir dem der bruger farmassistent, pluskonto osv. snydt i adskillige dage for at bruge deres online gaming til en DYT.. gør så alle spillere i verdenen tjener 500 i timen i freden, så er det fair.. hvis ik vil jeg fandme ha erstatning for de 6 dage jeg mister muligheden for at bruge den farm assistent jeg har købt og betalt tak!
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er faktisk enig med deka her :) i ødelægger min juleaften man kan ikke engang sende farms afsted der :-( Syntes det er træls :) og især at den er så lang :D

Men jeg mener også man plejer at få en julegave? (er ikke sikker på det men mener at man fik 3 dags plus)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Egentlig ik freden der pisser mig mest af..

Hva der pisser mig mest af, er
At den ene gang om året betaler det sig og være Point Rytter!
At jeg betaler 6 dage for pisse dyr Plus og de så bare tager min mulighed for at ku bruge det til noget!
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er det meningen at der er 3 dages fred?:)
Når der f.eks. på den norske kun er 2 dages fred?:)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
De må ikke hav tradition for familie sammenkomst den 26. December i Norge :laugh:
 
Senest redigeret:

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
skulle i ikke lige rette på siden hvor vi logger ind for må vi ikke angribe før til februar bliver det sgu for kedeligt

når man ikke kan finde ud af klokkeslet og datoer og ejheller lave en entydig beskrivelse af freden så er det dælme ved at blive for amatøragtigt gu ve om det hjælper at bede en bøn så blir det måske til at finde ud af nytårsfreden men tror sku stadig beskrivelsen vil være en lappeløsning af fakte og fejl et ubehøvlet bøvss beskrivelsen siger at bb og bonus byer kan ranes fra kl 0600 i morges pladder stå ret og gør det ordentligt med håbfuld hilsen gert
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vi beklager meget at datoerne og klokkesletene forvirrer. Billedet har dog hele tiden vist korrekt. Den rød blok som sluttede i morges klokken 6 forhindrede kun spillerne i at sende angreb. Den røde blok viser derfor et tidsrum hvor man ikke behøver at være online for at tagge angreb. Det har intet med muligheden for at rane gråbyer at gøre. Gråbyer kan som alle andre byer først ranes fra midnat som den nederste blok viser.

Med venlig hilsen

Foaly
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
man kunde retfærdigvis ligesågodt lukke spillet så sparer man pludspoint og der blir ikke rykket på magtballancen i forhold til deff og off spillere og de nye med små miner ville ikke blive mindre i freden og man behøvede ikke spilde sin tid med at finde rundt i rod i v7 kunde halvdelen af spillerne angribe 6 timer længere efter hvad de selv skrev så luk alt spil når i laver tvungen fred alt andet er unfair så roder man ikke beskrivelser datoer røde grønne streger sammen til rod
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top