Jule- og nytårsfred

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
man kunde retfærdigvis ligesågodt lukke spillet så sparer man pludspoint og der blir ikke rykket på magtballancen i forhold til deff og off spillere og de nye med små miner ville ikke blive mindre i freden og man behøvede ikke spilde sin tid med at finde rundt i rod i v7 kunde halvdelen af spillerne angribe 6 timer længere efter hvad de selv skrev så luk alt spil når i laver tvungen fred alt andet er unfair så roder man ikke beskrivelser datoer røde grønne streger sammen til rod
(enig)

Syns heller ik om det faktum at folk der ikke arbejder hårdt og aktivt hver dag med at farme, alligevel får en kæmpe fordel i de her 6 dage med at ku hive tonsvis af råstoffer hjem hverdag bare på at være inaktive.. det ødelægger lidt det hele for os der virkelig knokler for at få det op og køre..
Og vil stadig gerne ha den erstatning for de 6 dage jeg betaler for min FA men ik kan bruge den på grund af de her regler.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Vi har sendt besked til InnoGames om at der bør ses på muligheder for at forlænge eller sætte FA i bero under fredsperioder, da denne jo rigtigt nok ikke kan benyttes når der ikke kan farmes :)

Mht. til selve freden. Et meget stort flertal er glad for og ønsker disse perioder med fred (og stadig ønsker at kunne logge ind en enkelt gang lige for at hygge lidt), så længe det er sådan vil dette ikke blive ændret. Alle skal have lov til at sætte sig med deres familier og fejre julen og skyde det nye år ind, uden at skulle bekymre sig for hvor mange byer de mister eller om Frede Farmer overhaler indenom med intensiv barbar-jagt mens flæskestegen og champagnen nydes :)
Kommer der en dag hvor det er mere end et meget lille mindretal der ønsker dette ændret, så tager vi det self op til overvejelse og taler med InnoGames om ændringer :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Eventuelt kunne man jo bare lade det kun være BB byer man kunne angribe, så point troldene ikke får så store fordele under freden.

Lidt syndt at dem som har fokuseret på farmning blier snydt i de 3 dage fordi deres miner ikke er velfungerende :huh:

Men det er jo vel bare min mening :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vi har sendt besked til InnoGames om at der bør ses på muligheder for at forlænge eller sætte FA i bero under fredsperioder, da denne jo rigtigt nok ikke kan benyttes når der ikke kan farmes :)
Lækkert ;)
Mht. til selve freden. Et meget stort flertal er glad for og ønsker disse perioder med fred (og stadig ønsker at kunne logge ind en enkelt gang lige for at hygge lidt), så længe det er sådan vil dette ikke blive ændret. Alle skal have lov til at sætte sig med deres familier og fejre julen og skyde det nye år ind, uden at skulle bekymre sig for hvor mange byer de mister eller om Frede Farmer overhaler indenom med intensiv barbar-jagt mens flæskestegen og champagnen nydes :)
Kommer der en dag hvor det er mere end et meget lille mindretal der ønsker dette ændret, så tager vi det self op til overvejelse og taler med InnoGames om ændringer :)

Siger ik freden skal fjernes, ved skam godt det ik er alle folk der ik har et liv xD
Siger bare den skal være mere fair.. Altså os der ikke bygger så mange miner fordi vi ligger vores tro i vores aktivitet og farm tropper, vi blir jo snydt for groft, hvorimod dem der faktisk ik er så aktivt og bare bygger miner de modtager op mod flere hundrede tussinde ekstra råstoffer iforhold til os der er aktive blot på de 6 dage.
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Eventuelt kunne man jo bare lade det kun være BB byer man kunne angribe, så point troldene ikke får så store fordele under freden.

Lidt syndt at dem som har fokuseret på farmning blier snydt i de 3 dage fordi deres miner ikke er velfungerende :huh:

Men det er jo vel bare min mening :p
"De" har selv valgt at spille spillet på den måde og "de" var velsagtens også klar over konsekvenserne det kunne få.

Mvh. en der har fokuseret på hær OG ressourcefelter.
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
"De" har selv valgt at spille spillet på den måde og "de" var velsagtens også klar over konsekvenserne det kunne få.

Mvh. en der har fokuseret på hær OG ressourcefelter.

tja enige blir vi skutte så længe der er mere en en aktiv spiller men ligelit fordelt er det ikke så kan i bygge planlægge rane sove våge lissom i vil retfærdigt blir det ikke
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Dekani...enig i der burde være erstatning for FA,egentligt lidt skuffende der ikke på forhånd har været styr i den problemstilling.

Alt det andet crap der skrives her...dan jer en tudeklub og tør øjnene,enhver med lidt rutine ved sku vi går ind i jule/nytårs fred og det burde man tage højde for i opbygningen af ens by/tropper...dette frie valg er ens for alle derfor er reglen ens for alle og lige vilkår,man kan jo ikke bebrejde andre hvordan den enkelte bygger sin by under de forudsætninger der findes.
de nye,tjaaaa man starter vel ikke en ting uden at sætte sig ind tingene og kan det ikke læses er det bestemt ikke forbudt at spørge sig frem,med lidt iQ og forstand kunne de fleste vel forestille sig at tingene ikke ville være normale d 24 og 31.

så jeg ser bestemt ingen grund til at bebrejde support her
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Gad vide hvornår der blir indført sommerfred.. så kan alle der gerne vil holde ferie sidde og simme miner i en måneds tid imens vi andre går bankarot .. men jo vores egen skyld, vi sku ha set det komme :rolleyes:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Ja den hellige sommerferie hvor Johannes Døberen var på ferie og mens han solede på stranden....vent....tror ikke du behøver bekymre dig Dekani :unsure:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hellig er som man ser på det.. så skal vi også til at lave faste (= Ingen farming) i 2 uger xD
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hellig er netop hvad jeg ikke ser sommerferien som :p
Og fasten er faktisk 40 dage ;)
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
faste

LOL .. Jamen så faste i 40 dage altså .. ms. religiøse irettesætter xD

hm man kan planlægge spillet som man vil ferie 5 uger jul og nytår 18 dage faste 3x40 dage weegendfred 52 uger 2 uger for hvert af kongehusets medlemmer når de fylder år så er sagen bøf 1 spilledag tilbage om året og så behøver vi ikke pludspoint og hvis man starter med spillet som 4 årig vil man hvis man blir 97 år have en chance for at opleve at spille 93 dage minus hvert syvende år som er skuddag og derfor slet ikke findes gad vist hvor længe man leger hmm kan det mon betale sig at starte i v10
 

Carbon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
De her regler om jule & nytårsfred de er vel fælles for alle verdner?? Og nytårsfreden startede kl. 00:00:00 i nat ik?? Grunden til at jeg spørger er at jeg på V9 godt kunne sende angreb kl. 00:46 og ramte fint 01:16 og høstede lidt ress... Men kan da se at her efter kl. 10, så kan man ikke sende flere angreb, så har da ikke taget fejl af dagene, men dagens røver på V9 er på 136.771 og dagens plyndrer er på 410 landsbyer... Var der et lille trick jeg havde overset eller hvad????? :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej det er fail fra supports side ser det ud til ;)

Men går da self. udfra at de stakkels spillere der gik i seng kl. 24:00 i god tro og vågnede op til at have mistet byer i freden, får erstatning for det ;)
 

Carbon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
LOL!!!

Ja 2 aktive spillere måtte godt nok lade byerne i fredsperioden, men det er samtidig også skidt for dem der er ikke fik farmet i fredsperioden........................
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
En mindre fejl i opsætningen gjorde, at freden ikke startede som den skulle.

Dette skulle allerede være rettet.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
En mindre fejl siger du?
Det var en kæmpe fejl. Nogle spiller fik høstet nok rås til at kunne lave 1 adel.. og nej så er det godt nok en kæmpe fejl.. som slet ikke burde være sket.. og især over 8-10 timer feter den skulle have været der:)
Mener også jeg skrev til en af supporter igår dog ved jeg ikke om han læste den
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
mega surt for dem som ligger/lå ved siden af dem som fik dette gigantiske fordel af at ingen farmer i perioden for derefter at faktisk kunne fange råstoffer nok til adel! det er skam surt :(
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top