Jule- og nytårsfred

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
En mindre fejl siger du?
Det var en kæmpe fejl. Nogle spiller fik høstet nok rås til at kunne lave 1 adel.. og nej så er det godt nok en kæmpe fejl.. som slet ikke burde være sket.. og især over 8-10 timer feter den skulle have været der:)
Mener også jeg skrev til en af supporter igår dog ved jeg ikke om han læste den
Jaa nu var jeg selv en af dem der fik en smule jo .. men må altså erkende L33T har ret, det er simpelthen ik retfærdigt, Dagens Plyndrer er på 136.000 på en forholdsvis ny verden hvor rås betyder alt, så er det ærgerligt at nogle få spillere rammer guldminen og andre ikke...

Men vil sige den værste del af det hele jo absolut må være de spillere der gik i seng igår aftens med god tro og imorges vågnede op til ingenting, det skal der gøres noget ved og det bør være en mere end retfærdig erstatning, man kan ikke bare spidse den slags af med en lille by i udkanten..
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
En mindre fejl i opsætningen gjorde, at freden ikke startede som den skulle.

Dette skulle allerede være rettet.

sgu da godt at fjenden ikke opdagede det, når man planlagde så angreb landede lige før nytårs freden, for i havde fået en seriøs klage, med mange bandeord og forkortelser, hvis jeg havde oplevet at fjenden havde kunne tage sine byer tilbage efter midnat når der var lovet noget andet fra support siden
 

Smadremanden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
En mindre fejl ????

Det er da total til grin det her, support fare i flint over tre små bogstaver, fordi spillet skal være i og åhh så korrekt så de små stakkels børn kan være her også, uden at lære et sprog der ville gøre det umuligt for dem at komme i søndagskole.

Og hvad sker der imens de små engel basser ligger i deres sødeste søvn, jo de mister deres byer og kommer bagud iforhold til dem der farmer.

Men hvad gør det, det er jo kun en mindre fejl.
 

Carbon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
En mindre fejl i opsætningen gjorde, at freden ikke startede som den skulle.

Dette skulle allerede være rettet.

Beklager, men som betalende kunde forventer jeg helt klart mere end "det er rettet"... Har ingen ide om hvordan i som supportere skulle kunne gøre noget her, men et eller andet må der da sker???
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
sikker på de er ligeglade. det plejer de..
jeg fik også høstet lidt. men synes bestemt ikke support magter noget som helst her i spillet..
hver gang DE laver en fejl, er det sku bare bad luck..
kom n uud af busken og sig hvad i vil gøre ved det. eller tager i den bare som i plejer..
 
Senest redigeret:

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Angreb på xxxx (xxx|xxx) Kxx i morgen kl. 00:00:01:000 <--- Vil dette angreb lande i freden? :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Man må da sige de benytter sig af deres selvopfundne svartid på 72 timer xD
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Man må da sige de benytter sig af deres selvopfundne svartid på 72 timer xD

Vi har såmænd også et liv ved siden af dette her.. Og da det nu var helligdage, var der flere af os, der ikke var tilstede.. Mig selv inklusiv!
At det ikke lige passer til din spille- og levestil, beklager jeg inderligt....


Ved sådanne fejl og bugs, så skal der skrives til support, hvor vi kan tage sagerne derfra.
Det er helt fint, at gøre opmærksom på fejlen på forummet, men derefter sker der ikke andet, før der skrives til support :)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top