Krigserklæring

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Vi skal jo ikke ligge og sove på denne server så vi kan ligeså godt komme igang med det samme.

WoW, WoW-2, UF og 3V erklære hermed K.O.H, K.O.H1, K.O.H2 og -VS-1 Krig.

Vi gælder os til at komme til kaffe og kage i jeres byer.

Det skal nok blive rart med lidt aktion selv så tidligt.

Nu må vi se hvor lang en krig det bliver men vi glæder os alle sammen

Mvh.
The Joker
Offensiv Kordinator i WoW og WoW-2
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
god vind til begge sider :D

ps. tror at wow og co kommer til at vinde da de har nogle meget gode spiller samt god stats :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Når man kigger på snit så har den ene side nr. 1, 2 og 3. Den anden har ikke engang nr. 4 og 5. :rolleyes: hvilken modig krigserklæring :p
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
*host* for ikke at røbe noget *nys*, så kommer den erklæring ikke pga. at nogen vil bevise deres mod *atjuhhh*
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
det har ikke noget med mod eller størelse at gøre, der er flere grunde til at vi går i krig med dem, og det er grunde vi kender, som i selv må grave efter hvis i vil vide dem :D

og K.O.H ligger altså rang 2 på stamme listen bare lige så i ved det :D

Men takker og vi glæder os til lide aktion.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ikke i snit :p de har mange små uden for top 20 spillere :p

Tror i ikke jeg følger med når jeg laver milestones :eek:
 

cirepowaah

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Når man kigger på snit så har den ene side nr. 1, 2 og 3. Den anden har ikke engang nr. 4 og 5. :rolleyes: hvilken modig krigserklæring :p

Kan da sagtens foelge dig, egentlig er det vel ogsaa synd at kalde den en krig. Men krig er nu engang lidt simplere end "ud renselse af stammer hvis mentalitet vi ikke oensker at have til stede i verden 5". Man kan vel kalde det en del af en krig imod en "hvis mentalitet" som vi jo kaempede side om side i verden 4, ville da vaere trist hvis du pludselig har skiftet side :rolleyes:

Paa trods af den vildledende titel haaber jeg da at vi vil kunne faa lov til at udfoere denne "ud renselse af stammer hvis mentalitet vi ikke oensker at have til stede i verden 5" uden flere ubehagelige kommentarer. Der er trods alt tale om bekaempelse af en familie stamme hvilket naesten maa siges at vaere et helligt anliggende ;)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Man kan vel sagtens kalde det en krig, hvis man ser på pointene så er vi næsten lige, de har dog flere spillere end vi har, men det er jo ikke vores skyld de tager hvem som helst med ind.

Men jeg regner da heller ikke med det bliver den største udfordring, vi har jo de bedste på vores side, men man skal aldrig sige aldrig.
 

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Selvhøjtidelighed

Det er godt nok skøn læsning, dog læsning for viderekommende, (at skulle trækkes gennem en ørkenvandring af selvfedme og selvhøjtidelighed).

Det undrer da ikke nogen at der ikke er megen aktivitet på dette forum, da dette må anses som værende ikke nødvendigt, fordi visse medlemmer åbenbart er på et lidt højere plan. Hvorfor man må antage den tese, at ingen tør/ønsker anfægte de selvudnævnte eksperter's menninger/analyser.
At disse så ønsker at bruge forum til at bedrive rygklapperi på hinanden, og selvfølgelig ingen andre. Og at forum skal være genstand for en selvfedme og hån mod andre stammer, er for mig at se den væsentligste årsag til at ingen andre ønsker at bruge dette forum.

Med hensyn til krigserklæringen, så er det jo også ganske underholdende læsning, hvis det da var med et hvis glimt i øjet og bare en anelse selvironi, dette er jeg bare ikke sikker på er tilfældet.
Men hvis det er så sindsygt let for jer og hvis de danske servere, åbenbart ikke kan præstere den modstand der skal til for at hamle op med jeres abnorme dygtighed, så synes jeg da i burde spille på nogle andre servere i udlandet.
Men kan selvfølglig godt se behovet for selverkendelse kommer i første række, og at det er nødvendigt at nogen kommer og håndhæver den uskrevene lov. om at jo færre medlemmer der er i en stamme jo bedre.
Sidst men ikke mindst at nogen overhovedet gider håndhæve den doktrin at familiestammer, (eller hvad de nu ellers bliver kaldt) skal udrydes, blot pga. at mange medlemmer åbenbart er lig med inkompetence.

Dette var blot en lille opposition til ekspertvældet der ellers præger dette forum, håber ikke det bliver taget for personligt (for mit indlæg er rent faktisk skrevet med et glimt i øjet og håber om mere og god aktivitet på forum).

Mvh Tabumaster
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Kan da sagtens foelge dig, egentlig er det vel ogsaa synd at kalde den en krig. Men krig er nu engang lidt simplere end "ud renselse af stammer hvis mentalitet vi ikke oensker at have til stede i verden 5". Man kan vel kalde det en del af en krig imod en "hvis mentalitet" som vi jo kaempede side om side i verden 4, ville da vaere trist hvis du pludselig har skiftet side :rolleyes:

Paa trods af den vildledende titel haaber jeg da at vi vil kunne faa lov til at udfoere denne "ud renselse af stammer hvis mentalitet vi ikke oensker at have til stede i verden 5" uden flere ubehagelige kommentarer. Der er trods alt tale om bekaempelse af en familie stamme hvilket naesten maa siges at vaere et helligt anliggende ;)

Så du joiner med en massrecruit for at bekæmpe en anden massrecruit :eek: Eller er der noget du glemmer at fortælle?

@Tabumaster der var allerede inden denne hån en mangel på aktivitet på forum, og jeg ser da gerne eksembler på hvilket det er du finder som hån i det jeg skriver, da jeg aldrig har til hensigt at håne nogen. Jeg kan jo ikke svare for de andre. Og ja jeg har også set folk der har alt for hånende vendinger i deres sprog, manglende vilje til at lære andre spillet osv. Men i sidste ende handler spillet langt hen af vejen om aktivitet og hvis aktiviteten er der så kan man nemmere koble noget viden på og gøre dem rigtig gode.
 
Senest redigeret:

tabumaster

I træning
Reaktionsscore
0
Re

Nu var delen med hån kun den ene del af argumentationen vedr. manglende aktivitet på forum.
Så vil ikke kommentere yderligere, hvis du (skolehaven), ikke føler du håner nogen, var den del af argumentationen jo ikke rettet mod dig.

Er der udover enig med dig med hensyn til aktivitet, og derfor mener jeg sagtens store stammer kan klare sig hvis de finder de rette medlemmer og med tiden får skiftet ud i de inaktive.
 

cirepowaah

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så du joiner med en massrecruit for at bekæmpe en anden massrecruit :eek: Eller er der noget du glemmer at fortælle?

Man kan vel betegne det som at maalet overskygger midlerne ;)

Gennemsnittet i den rigtige WOW stamme er jo ogsaa det andet hoejeste, saa du kan da ikke baade beskylde dem for at gaa loes paa "undermaalere" og samtidig beskylde dem for at vaere "undermaalere". :D Efter min mening er Wow kun en semi slem mass recruit stamme som jeg stoler paa med tiden vil aendre sig til det bedre :)
 

cirepowaah

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Som du også gjorde med Ldn~ :rolleyes:

Sammenslutningen med Ldn~ endte jo netop med at E.T kom staerkere ud ind da vi joinede dem og derved tjente det jo netop til at bygge en spaendende server, ligesom jeg tror paa at dette forbund vil tjene til en mere spaendende server ;) Denne krigserklaering ligner jo egentligt et arrangement som du selv har arrangeret i verden 4 :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja ET gjorde, men din tillid til Ldn~ fejlede på det groveste. Om det forbund tjener til at fordre en mere spændende server så har jeg mine tvivl. Det minder jo om en verdenskrig allerede inden der er nogen der har deres 4. by. Det beviser jo kun hvor ekstremt få der er på de danske servere at det overhovedet kan lade sig gøre. Jeg kan hermed konkludere at mine bekymringer om TW's fremtid nærmest er kommet for sent til at råbe tåbelighedernes uendelighed op. Jeg vil dog i andre tråde komme med mine opfordringer til hvad jeg tror kan fordre flere spillere i TW. Og hvorfor jeg ser at der er så stor masseflugt herfra. Og har snakker jeg ikke kun om de danske servere.
 

cirepowaah

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja ET gjorde, men din tillid til Ldn~ fejlede på det groveste. Om det forbund tjener til at fordre en mere spændende server så har jeg mine tvivl. Det minder jo om en verdenskrig allerede inden der er nogen der har deres 4. by. Det beviser jo kun hvor ekstremt få der er på de danske servere at det overhovedet kan lade sig gøre. Jeg kan hermed konkludere at mine bekymringer om TW's fremtid nærmest er kommet for sent til at råbe tåbelighedernes uendelighed op. Jeg vil dog i andre tråde komme med mine opfordringer til hvad jeg tror kan fordre flere spillere i TW. Og hvorfor jeg ser at der er så stor masseflugt herfra. Og har snakker jeg ikke kun om de danske servere.

Ja ldn~ kunne ikke leve op til forventningerne om en elite stamme men man kan da sige jeg har skruet forventningerne ned ;) Ja verden 5 starter med en verdenskrig meget tidligt, praesis paa samme maade som verden 4 gjorde det. Dog viser erfaringen fra verden 5 at en verdenskrig i starten af verden ikke betyder at verden doer lige efter ;)

Resten af det du skriver maa regnes for off-topic og som du selv siger diskuteres andre steder :)
 
Senest redigeret:

The biggest king

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Erklære krig

Øhhhh, måske er jeg forkert på den, men krigen har altså forgået i et stykke tid.

Nu er det sådan at det ikke er point der vinder vores krige, men tropper, de kunne ha 200.000 point, det rør mig slet ikke.
Angrebs tropper har i rigtig mange af, men hvad hjælper de hvis man er under angreb, ikke en dyt.
Vi har jo så også fået et ES i hånden som i ikke kender til, men det skal i nok komme til.

Hos os bruger vi ikke spioner til sejr, vi vil ikke stjæle os til sejr som i gør.

Men god vind de herre og damer
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jamen vi glæder os da til at se hvad det es er.
Og du har ret i at det er tropper der vinder krigen, og vi har mange offensive tropper, men vi har nok også nogle deffensive tropper et sted.
Og hvis vi bliver angrebet så sender vi da bare vores offensive mod 1 af jer.
Glæder os til at danse lidt med jer, og husk endeligt at fylde godt op i lagerne til når vi kommer på besøg og skal have lidt godter med hjem.
 
Top