Krigserklæring

The biggest king

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja ja, det samme som aldrig, trusler konstant, hvorfor ikke skrive på en pænere måde, for det skræmmer os altså ikke
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Trusler ??:confused:

Hvori er der trusler, jeg har da på ingen måde sagt noget truende.
Men det må du selv om.
Nu må vi jo se hvordan denne krig ender og tage den derfra.
 

ZiNeXx

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Enig i at jeg ikke ser nogen trussel... :)
Men er da spændt på hvordan nogen af os overhovedet vil få noget godt ud af denne krig..
Tror det næppe.. :)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
om ikke andet give det de andre en chance for at hente lidt op på os når vi nu bruger alle vores tropper på hinanden.
Men indtil videre sker der da lidt.
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg syntes uf og dem hænger lidt det er vidst dem i mente der var svage der klare det bedst
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Resultat af indledende runder.

Resultatet af de indledende runder ...

Det er nu lidt skuffende at der er så mange barbs der åbentbart er mere tillokkende end fjendens byer.
Hvad der er endnu mere skuffende er at man finder ud af at der eksisterer spillere der har "erobret" byer uden at have så meget som 1 sølle angrebs point.
Den var sq ikke gået i min gamle klan på .net
Nåmen fortsat god jagt drenge ;)

Side 1:
Tribes: WOW, WOW-2, uF, 3V
Side 2:
Tribes: K.O.H, K.O.H1, K.O.H2, K.O.H3, -VS-1, -VS-2

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer:

Side 1: 45
Side 2: 25
Difference: 20

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 7
Side 2: 3
Difference: 4

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 70,362
Side 2: 26,657
Difference: 43,705

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 18,609
Side 2: 7,347
Difference: 11,262

chart
 
Senest redigeret:

doctorw

Nybegynder
Reaktionsscore
3
Og du har ret i at det er tropper der vinder krigen...

Jeg kan ikke nære mig længere - ovenstående er et af de oftest anvendte udsagn i TW, beklageligvis også en af de største fejlopfattelser...

Strategi og diplomati vinder krige, - tropper er fine til at skræmme og chikanere med, men kun sekundært våben ift sund fornuft og evnen til at kommunikere. Ved ikke om man kan føre den direkte over i den omtalte verdenskrig på v5, men med fare for at udtale mig om noget jeg ikke kender til, har jeg en klar fornemmelse af at ingen af de tre superstammer (wow, uf, vvv) eksisterer om 2 måneder... Det er i særklasse en brøler at tale om verdenskrig, eller i det hele taget at lave forbund og have store armbevægelser, når man er så tidligt i spillet. Lang tid endnu vil det (imo) være vigtigere at kæmpe lokalt, og tage de byer og tæve de naboer man mener skal tæves - der er sq alligevel ikke nogen der kommer løbende tværs over kortet med to cleanere og et tog og sætter en stopper for legen :D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg kan ikke nære mig længere - ovenstående er et af de oftest anvendte udsagn i TW, beklageligvis også en af de største fejlopfattelser...

Strategi og diplomati vinder krige, - tropper er fine til at skræmme og chikanere med, men kun sekundært våben ift sund fornuft og evnen til at kommunikere. Ved ikke om man kan føre den direkte over i den omtalte verdenskrig på v5, men med fare for at udtale mig om noget jeg ikke kender til, har jeg en klar fornemmelse af at ingen af de tre superstammer (wow, uf, vvv) eksisterer om 2 måneder... Det er i særklasse en brøler at tale om verdenskrig, eller i det hele taget at lave forbund og have store armbevægelser, når man er så tidligt i spillet. Lang tid endnu vil det (imo) være vigtigere at kæmpe lokalt, og tage de byer og tæve de naboer man mener skal tæves - der er sq alligevel ikke nogen der kommer løbende tværs over kortet med to cleanere og et tog og sætter en stopper for legen :D


Du kan altså være en diplomat i Verdensklasse men hvis du ikke kan forsvare dig eller fjerne de uønskede spillere/klaner, så hjælper din diplomati kun indtil der kommer et "call" på dit bluff.
Uanset hvordan du end vender og drejer det, så er dem der ender med at blive kaldt nOObs, dem der ikke bygger nok troops eller tropper i den danske version ;)
Jeg var enehersker i min klan (Prime) på W20 og jeg kan garantere dig at Prime ikke ville have ligget nummer 1 idag hvis mine drenge ikke havde bygget tropper... Det er jo lidt svært at indtage fjendens byer hvis du ikke har tropperne til det... ja surprise surprise :eek:

Jeg er lidt nysgerrig nu .... hvem er du doctorw ? Jeg vil så gerne vide det ... og du kan nok næsten ikke gætte hvorfor, men lad os bare sige at jeg gerne vil tale lidt "diplomati" med dig ... Muhahaha
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jeg må så også være uenig med dig Doctorw
Jeg tror stadig wow, UF, og 3v er her om 2 måneder, og jeg må sige at tropper og diplomati må ligge på samme niveau af vigtighed, for ja diplomati er vigtigt men det er tropper altså også.

Men vi må jeg bare se tiden an og vente.
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg er desværre uenig med dig docterw
Efter min mening så kommer tropper før diplomati/strategi. Selvom ens leder tænker strategisk og har god overblik i spillet. Vil det stadig begrænse hans muligheder. Da det der åbner op for gode strategiske/diplomatiske muligheder er tropper, uden dem kan man ligeså godt give op.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
:confused: Ved man end ikke internt hvem der er på hvis side :eek:

Jeg tror desværre at nogle af stammerne ikke selv er klar over at de er i krig... Skræmende... men hvad havde I egentlig forventet?

_-K-_ ved stadig ikke at de er i krig med WOW trods det at de har mistet næsten 10% af deres byer til WOW.... Det er da ret morsomt.
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
vis vi kun tænker tboj og wings

Side 1:
Tribes: TBOJ, TBOJ-W
Side 2:
Tribes: uF, 6 1/2, 6 1/2n, WOW, WOW-2, 3V

Timeframe: Forevigt




Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 8
Side 2: 1
Difference: 7

chart



Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 19,703
Side 2: 1,793
Difference: 17,910

chart
 

ZiNeXx

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er jo det sjove med statistik...
Du kan dreje det som du vil...
Det er jo totalt latterligt ikke at tage alle fra de 2 sider... ;)
 

flemminge

I træning
Reaktionsscore
0
selvtillid

er jo en måde at få selvtillid på :D ikke sandt

men kunne da være sjovt at se den fulde version:eek:
 
Top