Krigserklæring

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Statistikken taler vidst for sig selv ;)

Side 1:
Tribes: uF, WOW, WOW-2, 3V, ~NS~, ~SM~, 6 1/2, 6 1/2n
Side 2:
Tribes: _-K-_, K.O.H, K.O.H1, K.O.H2, K.O.H3, -VS-1, -VS-2, TBOJ, TBOJ-W

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 47
Side 2: 31
Difference: 16

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 17
Side 2: 5
Difference: 12

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 110,753
Side 2: 51,018
Difference: 59,735

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 68,627
Side 2: 21,258
Difference: 47,369

chart
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Side 1:
Tribes: TBOJ-W, TBOJ, uF
Side 2:
Tribes: So6-54, So6-55, So6-A, So6-N, WOW, WOW-2, WOWse, -VS-1, -VS-2

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 116
Side 2: 23
Difference: 93

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 567,229
Side 2: 93,116
Difference: 474,113

chart
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae det har du ret i joker, men hvis alliancerne virkelig er som skitseret her og der ikke sker noget særligt så tror jeg godt jeg ved hvem der vinder denne krig (og denne V), da jeg ikke levner mange chancer til TBOJ i et efterkrigsspil med uF ;)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Ja hvis der ikke snart sker noget, så har du nok ret i uF tager denne her.

Og bagefter er der jo kun tboj tilbage at gå efter.

Når de er væk er verden jo stort set vundet.

Så det bliver nok en af de hurtigst afsluttet verdener, nogensinde.

Men nu må vi se man kan jo altid håbe at alle i uF sætter deres konto til sletning :D
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Problemmet i Verden 5 er jo ikke at uF har mange gode spillere .. nææ 1/3 af dem er sikker point ludere når det kommer til stykket.
Nææ ... Problemmet er at TBOJserne ikke tør at stille op til dans imod uF imens de stadig har/havde chancen for at kunne gøre en forskel.... Men for at kunne gøre en forskel skal man jo til at starte med ikke pisse på de stammer der kunne have haft en interesse i at hjælpe til ...
Nu kan de sq dø med deres evindelige minus 500 points barbier og flygtninge invites hulkende over at de ikke kunne vinde kortet med tribal hugs regler ..
nOObs siger jeg .. og ryster lidt på hovedet af det hele.
Men hva .. Når lederne hedder Fumle, så giver det sig selv på en måde ;)
ryster stadig på hovedet ..
hov for den da også .. det går jeg også imorgen ;)
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
tboj?

jeg er fra tboj?


jeg kan sige jer så meget at vi ikke er dårlige vi er helere ikek point heste?

vi er efter tropper og gode byer ;)

vi når langt og vi når til slutningen længere er den ikke ;)!
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
jeg er fra tboj?


jeg kan sige jer så meget at vi ikke er dårlige vi er helere ikek point heste?

vi er efter tropper og gode byer ;)

vi når langt og vi når til slutningen længere er den ikke ;)!

Nuu da det jo er et off forum, så ville jeg da gerne vide hva du mener med gode byer, for vi er nogle stykker der ikke betegner Barbare på 300p som gode byer og er
trætte af og tage dem af vores Farm script :confused:

Men helt rigtigt Funk, den eneste måde der kan komme til at ske noget i V5, er ved at TBOJ viser hva de duer til og vi får noget rigtig krig istedet for TribalHugs ;)

Og så en helt anden sag, det er jo klart at en stamme kan vinde en verden hurtigt hvis de rekrutere alle der kan give en reel modstand, syns det er lidt ærgerligt og minder
mere om en Rekruteringskrig hvor de få der skiller sig ud af mængden self. får klaps og de stats jeg ser her i forum viser bare at der stadig er brave krigere der hellere mister byer end stiller sig tilbage for masse rekrutering, faktisk var det min første oplevelse i V5 da jeg så en stamme med 5 søskendestammer, der kan man sku ikke andet end at sige ...tsk tsk...
Og jaa, nu er der to store stammer tilbage som fryder dem som bøller i en skolegård fordi de sammen kan slå alle de små, istedet for at bekrige hinanden som egentlig var det mest hensigtsmæssige for alle, da det ville give liv i V5, lige pt. minder V5 om V3, folk der bare venter på at dø, men der er en forskel, dem i V3 har gjordt sig fortjent til sejren, ikke bare Huggede sig derhen :O
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Haha underholdende læsning, men jeg må tilføje at jeg ikke helt tror Don ved alt om hvad der skete i forholdet imellem TBOJ og deres tidligere allierede. Men jeg er da chokeret over at deres uvenskab (der desuden skyldes en så lille ting at det er sørgeligt) førte til et sideskift. For med mindre nr 2 bare ikke vil vinde en verden så har den INTET ud af at alliere sig med nr 1. Med mindre self de forventer at de sætter deres stamme på slet af kedsomhed :p Hvorfor? tjae kan man ikke regne den ud så fortjener man heller ikke den viden.

@Boss :rolleyes: selvfølgelig er i der til slut spillet så længe i gemmer jer unde uF. I bliver nakket som de sidste fordi i *bip* på uF længere er den ikke. Uanset hvor gode i er/bliver vil i altid være mindst 10 % efter uF indtil den dag uF opløses. Og det siger jeg som en udenforstående af begge stammer ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha underholdende læsning, men jeg må tilføje at jeg ikke helt tror Don ved alt om hvad der skete i forholdet imellem TBOJ og deres tidligere allierede.

Du har fine pointer, men lige den del tager du fejl i, da vi selv har stået som en del af det hele vejen igennem ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg sagde "ikke ved alt" og ikke at "det var usandt hvad han skrev" :p For langt hen af vejen virkede/var det som om de kun ventede på en undskyldning for at forlade den alliance de selv havde aftalt sig som en del af ;)
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg sagde "ikke ved alt" og ikke at "det var usandt hvad han skrev" :p For langt hen af vejen virkede/var det som om de kun ventede på en undskyldning for at forlade den alliance de selv havde aftalt sig som en del af ;)

Hvem af dem ? .. TBOJderne eller uF ?
 
Top