Nominering SW2010

Baron1344

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg nominere hermed lanselot10 en kanon god spiller og en MEGA god speed spiller en spiller som er oplært af mig og andre i speed og han er blevet en kanon spiller har vundet mange speeds med ham .. :) Glæder mig til at spille med dig samt de andre
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
jeg vil da også godt lige nominere skolehaven,undrede mig faktisk over så dygtig en spiller først lige er nomineret
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg nominere hermed lanselot10 en kanon god spiller og en MEGA god speed spiller en spiller som er oplært af mig og andre i speed og han er blevet en kanon spiller har vundet mange speeds med ham .. :) Glæder mig til at spille med dig samt de andre

ser da også frem til at spille med, og sammen med andre nye, vi ikke har spillet speed sammen med.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
jeg vil da også godt lige nominere skolehaven,undrede mig faktisk over så dygtig en spiller først lige er nomineret

Mente ikke han havde tid... han bruger jo al hans tid på at gøre kvinderne i spillet bløde i knæene, men det kan jo være en fordel at have ham på det danske hold så :D

Kan kun nominere 1 og den nominering står jeg fast ved, men kan da kun heppe på Skolehaven også :D
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
Så vil jeg da osse lige melde en på banen :)
Jeg vil gerne nominere Hvas, da jeg mener at han har de kvaliteter der skal til for at være med på sådan en server.
 

Marshal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg vil gerne nominere CDDP

jeg vil gerne nominere CDDP til Skandinavian wars

venligst
marshal
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:eek: Alle de gamle røvere der kommer ud af hullerne nu vi skal tæve vore nordiske naboer :cool: Selvom jeg hele tiden har sagt jeg ikke har for meget tid til spillet så tror jeg godt jeg kan magte at sidde 4 timer 4 aftener i december. Det kunne i hvert fald være en god udfordring, så jeg tager imod udfordringen. Mange tak for nomineringen :D
 
Top