Nominering SW2010

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
jeg takker mange gange for nomineringen gamle ven! :)
- jeg vil takke ja!

- og vil hører om folk der er nomineret evt. er friske på nogle speeds i nærmeste fremtid for at blive bedret som hold?
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg vil gerne nominer Gede hyrden ..
Han er en fantastisk god spiller og var også med sidste år. :)
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
jeg takker mange gange for nomineringen gamle ven! :)
- jeg vil takke ja!

- og vil hører om folk der er nomineret evt. er friske på nogle speeds i nærmeste fremtid for at blive bedret som hold?

Jeg er frisk/ vi er frisk :), smid et brev til mig med dit skype navn
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg takker mange gange for nomineringen gamle ven! :)
- jeg vil takke ja!

- og vil hører om folk der er nomineret evt. er friske på nogle speeds i nærmeste fremtid for at blive bedret som hold?

tjaaaa hvorfor ikke er altid godt med noget øvelse :)
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg nominere hermed lanselot10 en kanon god spiller og en MEGA god speed spiller en spiller som er oplært af mig og andre i speed og han er blevet en kanon spiller har vundet mange speeds med ham .. :) Glæder mig til at spille med dig samt de andre

kan nu acceptere nomineringen, har fået ryddet kalenderen :)

og vil da også lige nominere valoel
jeg ved ikke om han spiller under et andet navn og er nomineret ved det, men ellers er han nomineret nu.
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
Lauras er du slet ikke blivet nomineret, ? jeg har brugt min stemme, for ellers hade du da klart fået min, husker dig fra verden 3, der var der sku gang i dig smiler
 

madnessmask

I træning
Reaktionsscore
0
Ville sådan set gerne se mig selv i billedet om scandiwars - er tidligere vinder nemlig, så hvis der er nogen der vil "spilde" deres nominering så nominer lige mig :)
 

perenoel

I træning
Reaktionsscore
0
Ville sådan set gerne se mig selv i billedet om scandiwars - er tidligere vinder nemlig, så hvis der er nogen der vil "spilde" deres nominering så nominer lige mig :)

Jamen så lad mig da gøre det, som en tak for din nominering ;)

Jeg nominerer Madnessmask aka. Mpoe ;)
 
Top