Nominering SW2010

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
:eek: Alle de gamle røvere der kommer ud af hullerne nu vi skal tæve vore nordiske naboer :cool: Selvom jeg hele tiden har sagt jeg ikke har for meget tid til spillet så tror jeg godt jeg kan magte at sidde 4 timer 4 aftener i december. Det kunne i hvert fald være en god udfordring, så jeg tager imod udfordringen. Mange tak for nomineringen :D

Dejligt :)
Med både dig OG killerkel (og de andre self :p ) så skal det nok gå godt ;)
Specielt når nu vi har været så forudseende at udelukke de farer der kunne havde været og reddet dit tastatur fra død ved julehygge :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Den sidste del må jo revanceres efter lørdagens finale som det danske team self deltager i :D
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Opdateret. :) Husk at vi kun kan have 20 spillere og der er 9 i øjeblikket.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Opdateret. :) Husk at vi kun kan have 20 spillere og der er 9 i øjeblikket.

Så er det jo bare at annoncere lidt ;) Må ikke nævne andre spil her, men ved da der sidder flere speed spillere på et konkurerende spil... Så hvis du mangler spillere til at tage den danske sejr hjem, så overvej en lille banner der :D

jeg vil gerne nominere ulven4569 da han er en kanon spiller .

Nu er det så baronen der spiller på den konto, så er der ikke lidt dobbelkonfekt her ?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nej faktisk ikke. Baronen var kun dual der, så jeg går ud fra at han mener den rigtige ulv :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Yes sir og vi skal have flere op af stolene men jeg må kun nominere en :( Kan jeg få en til at nominere min tidligere co i V4? explanation?
 

Zura

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg nominer den meste aktive og bedste spiller udover Tobias og freyr og det er :

iLoveYouToo
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
puha, den er jo svær med de mange dygtige spillere i .dk

men jeg vil absolut mene at Cirepowah er en værdig kæmper, har spillet flere speeds med ham og han kan sit kram! :)
 
Top