NY VERDEN: Verden 20 - indstillinger

Status
Ikke åben for yderligere svar.

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere


Jeg kan med glæde meddele, at den 20. danske Tribal Wars verden nu er på vej!


HVORNÅR?
Onsdag d. 30. juli 2014. Vi forventer, at kunne åbne den i løbet af formiddagen.

PRE-REGISTRERING?
Du kan allerede i løbet af i aften registrere dig på verdenen, så du er klar når den åbner.

INDSTILLINGER:
Verdenshastighed2
Enhedshastighed0,5
Medlemsgrænse i stammerne10
ForskningssystemKlassisk system (10-trins-system) *
AdelssystemMønter
Begynderbeskyttelse4 dage

<tbody>
</tbody>

Bueskyttere aktiveret
Milits aktiveret
Flag aktiveret
Konto Manager aktiveret
Farm Assistent aktiveret
Nye Plus-fordele aktiveret

<tbody>
</tbody>

Andet:
Der vil være en fake limit på 5 %. Det betyder, at du skal sende min. 5 % af landsbyens point i dit angreb.
Fx. 1000 point = tropper der svare til 50 i befolkningstal.
Fri handel er begrænset fra start og afhænger af den enkelte spillers starttid.

<tbody>
</tbody>

HVORDAN VINDER DU?
Din stamme skal opnå 90 % dominans og holde den i 14 dage!

FLERE INDSTILLINGER:
TRYK HER

* Klassisk system (10-trins-system): Hver enhed (med undtagelse af spejdere) kan i dette system opgraderes til trin 10. Jo højere trin, jo bedre kæmper enheden. Der er ingen grænse for antallet af udforskninger du kan lave i en landsby.

Hvis du har spørgsmål og svaret ikke kan findes i denne tråd eller under flere indstillinger, så stil dem gerne.
Vi håber I vil få en god og sjov oplevelse på ven nyeste verden og ønsker jer alle held & lykke på den!


Jeres
Tribal Wars Team
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
HVORDAN VINDER DU?
Din stamme skal opnå 90 % dominans og holde den i 14 dage!

Come on.. 90%.. er verdenen ikke allerede død LANG tid før dette sker? hvorfor spørger i ikke om lov til at ændre dominans indstillnger hos Inno, således at små DK verdener kan vindes med f.eks. 70% dominans.. på dette tidspunkt er jo oppositionen (fjendestammerne for nr. 1) jo allerede ved at give op, og laver bare def for at forhindre det umulige..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sig mig hvor mange danske spillere er vi lige, vi laver sku oftere verdener end .net efterhånden :huh:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Dominans vil ikke blive sænket til 70 %, simpelthen fordi det ville være ALT for nemt for de danske spillere at nå.
Som Dekani er inde på, så lukker og åbner vi verdener i en uhyggelig hastighed og det er hverken noget jeg eller InnoGames ser som en positiv ting. At ændre indstillingerne i en retning, som vil forstærke den udvikling er ikke i planerne.


Men hvad synes I ellers om indstillingerne? :)
 

Girl fire59

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kan ikke lide flag :-(
For har man ikke en account hvor man har flag på i forvejen, så jaah kommer man for langt bagud
Men ellers fine

Tror problemet med at verdener lukker så tidligt, er at så mange er igang
Se classic, den har være afgjort over en uge nu. selvom den havde 1 måned og 10 dage
Og ved at så mange er igang, så vil folk ikke kunne starte på nye hver gang de kommer, og derved vil man nemmere give op, hvis man blev adlet, for der kommer jo snart en ny. Hvis du forstår :)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Dominans vil ikke blive sænket til 70 %, simpelthen fordi det ville være ALT for nemt for de danske spillere at nå.
Som Dekani er inde på, så lukker og åbner vi verdener i en uhyggelig hastighed og det er hverken noget jeg eller InnoGames ser som en positiv ting. At ændre indstillingerne i en retning, som vil forstærke den udvikling er ikke i planerne.


Men hvad synes I ellers om indstillingerne? :)

Ekstra plus fordele bryder jeg mig ikke om. Men nu er jeg ikke helt sikker på hvad det præcist dækker over? Jeg synes helt klart jeres mål fra innogames burde være at gøre det hele mere jævnbyrdigt. For når der er flere mindre erfarne spillere der begynder at bruge lidt plus, så tror jeg det giver en større indtjening til jer, end hvis der er nogle få spillere der bruger en masse plus point og resten ingen.

Sagt på en anden måde... Jo flere spillere der føler de kan være med, jo bedre og sjovere bliver spillet, og jo flere penge kommer i utvivlsomt også til at tjene. Med v.16 som eksempel. Uden at vide det kan jeg forestille mig at mange af de mindre spillere brugte nogle plus point. Det var i hvert fald det indtryk jeg fik. Da flere af dem åbenlyst taggede angreb.
Når der står farmregel inaktiv, betyder det så at der ingen farming er? Hvis det er tilfældet synes jeg det er rigtig godt. Da det kommer til at gøre tingene meget mere jævnbyrdigt. Selvfølgelig skal der være en fordel ved at man bruger plus. Men man bruger allerede en del pluspoint hvis man tager 20 procent ekstra råstoffer, plus konto og eventuelt senere kontomanager. Så de fordele er der allerede. Jeg synes ikke der er nogen grund til at lave endnu flere tilkøbsmuligheder. For det jeg tror der kommer til at ske er bare, at i skræmmer en masse folk væk, der simpelthen synes det bliver for dyrt hvis man vil være med i toppen.

Nu er jeg i skrivende stund ikke helt sikker på at jeg har forstået indstillingerne korrekt, men hvis jeg har synes jeg de er okay. Jeg kunne personligt godt ønske mig en ny flagverden med begrænset farming og lavt medlemstal i stammer. Det ville være perfekt. Dermed også sagt at jeg er glad for at medlemstallet i stammerne i den her verden kun er 10. Jeg synes 10-15 er optimalt.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg ved ikke om det er så dyrt endda... nu har jeg deltaget i v19 i hyggetempo og simmet... det har givet mig en indtjening på salg af råstoffer i retningen af 2 store plus pakker... det er da en ret god start til den næste verden ;) Jeg valgte selv ikke at bruge en krone, da jeg bare spillede for at hygge snakke, men opnåede alligevel 5 byer inden nogen syntes de var for lækre :p

Ps. Farm regel er en begrænsning på hvor mange enheder der effektivt kan forsvare en by.
 
Senest redigeret:

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke om det er så dyrt endda... nu har jeg deltaget i v19 i hyggetempo og simmet... det har givet mig en indtjening på salg af råstoffer i retningen af 2 store plus pakker... det er da en ret god start til den næste verden ;) Jeg valgte selv ikke at bruge en krone, da jeg bare spillede for at hygge snakke, men opnåede alligevel 5 byer inden nogen syntes de var for lækre :p

Man kan bytte sig til plus point, ja. Hvilket jeg også synes er rigtig godt. Min pointe var bare at man kan godt se i hvilken retning tingene går, og så synes jeg man skal passe på med at gøre alt til plusfunktioner.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kan du nok have ret i, men min pointe var også mere at man kan ved lidt simmeri og deff opbygning faktisk optjene en plus mængde der gør at man kan være ret godt med. Hvis man altså mener at det er det der gør hele forskellen ;) Så må man vurdere hvor mange man skal bruge for at vinde en verden og spare det op :D

Ps. Farm regel er en begrænsning på hvor mange enheder der effektivt kan forsvare en by.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det kan du nok have ret i, men min pointe var også mere at man kan ved lidt simmeri og deff opbygning faktisk optjene en plus mængde der gør at man kan være ret godt med. Hvis man altså mener at det er det der gør hele forskellen ;) Så må man vurdere hvor mange man skal bruge for at vinde en verden og spare det op :D

det er helt rigtigt :) Og det har jeg da også selv haft benyttet mig af. Det er ingen hemmelighed. Men da det ikke er sikkert alle er klar over det og læser forum, så synes jeg principielt at det stadigvæk skal være muligt at klarer sig i en verden uden at have 8k pluspoint til at starte med, hvilket man også kan med de rette indstillinger.

Og som jeg sagde.. I sidste ende tror jeg det bliver en fordel både for innogames og spillerne, hvis indstllingerne tillader en hvis form for jævnbyrdighed. Resten er naturligvis op til spillerne selv
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
ligner meget v3 ;)
jeg kunne dog godt tænke mig der var begrænset plyndring da det var med til i v16 at gøre verdnen mer lige dog må den godt være dobbelt så stor som den var der vis det er muligt
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Der vil være en fake limit på 5 %. Det betyder, at du skal sende min. 5 % af landsbyens point i dit angreb.
Fx. 1000 point = tropper der svare til 50 i befolkningstal.
Så en by på 10.000 point, som vi stort set alle bygger vores byer op omkring, vil skulle sende hvad der svarer til 500 tropper i befolkningstal, hvilket er 100 Rambukke. Det er godt nok ikke mange fakes man kan sende per landsby så!

Jeg ved ikke om det er så dyrt endda... nu har jeg deltaget i v19 i hyggetempo og simmet... det har givet mig en indtjening på salg af råstoffer i retningen af 2 store plus pakker... det er da en ret god start til den næste verden
Er det alle verdener fremover, hvor man kan bytte pluspoint i markedet, eller var det bare en indstilling i V19?
Jeg gjorde det også i V19, men vi kunne ikke gøre det i V16, som netop er afsluttet. På V16 var den eneste måde at få pluspoint at købe dem.
Jeg gjorde så det, da jeg ingen fremtid så for mig selv i V19, at jeg byttede råstoffer væk konstant, og hurtigt opsparede mig flere tusinde pluspoint, som jeg så kunne bruge på V16.

Men det at man kan bytte sig til pluspoint, gør det jo ikke mere lige. Det gør bare at spillere, som gider bruge mange penge på pluspoint, kan købe råstoffer fra andre spillere, hvilket direkte svarer til, at købe råstoffer for penge. Det giver disse spillere end endnu større fordel end hidtil, da råstoffer direkte har en effekt på hvor mange tropper du har, specielt i starten af verdenen.
Så hvis du vil bruge penge, så har du mange pluspoint, som kan give dig mange flere råstoffer, som kan give dig mange tropper (og tidlige adler), som kan give dig dominansen på verdenen.
Dermed er jeg ikke tilhænger af, at man kan bytte sig til pluspoint.

Så kan man argumentere for, at man førhen allerede kunne både halvere produktionstid på bygninger, samt forøge produktionen af råstoffer for pluspoint, og det måske giver nogenlunde det samme.
Men det kan man jo stadig samtidigt med, at man nu kan købe råstoffer for penge. Og for første gang har det en effekt på antallet af tropper man kan producere.
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg sydens det er super instilinger

90% domæne som nogen skiver den er død ved 60-70% og de skal bare køre kelig server i 2 måndter der efter

ingen natbonus skde godt til dem uden et liv og dual

det kan da ikke blive beder instilinger avlidt jeg ikke lige har tid til den
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Havde ikke lige set at der ingen natbonus er. Den er jeg godt nok ikke glad for. Som cleaner skriver så giver det en kæmpe fordel til duals, og gør det umuligt for almindelige mennesker med arbejde at spille. Med mindre man selvfølgelig bare springer sin søvn over. Jeg kan ikke rigtig lige komme i tanke om en positiv ting ved det. Så hvis der er nogen der kan argumenterer for det så skriv gerne :) så kan vi vel også lige så godt droppe det der julefred der er. For på samme måde som man ikke behøver sove for at få en hverdag til at fungerer, så behøver man da heller ikke at holde jul :D Spøg til side.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
admins vil jo garne lukke tw dk det har jeg jo sagt heletiden og det er super instilinger til det

det kan ikke komme længer væk næsten fra det der vil hvare best til de danske spiller

det beste er natbonus fra 00:00 til 08:00 og farm og fack granse og lukke stamme skift helst efter en måndte eller to som man gjore det
på marsters og en speed 3 så vil i få en server som filk spiller fra start til slut og alle vil kunne komme op
så kan man smide alle plus på så kan dem der gider bruge lidt havde lidt fordele der

men man tør ikke lave sådanne en server for så vil The-Cleaner bare få bevist at ald den viden han har fået gemmen 15-16 år
som admin i de største ting man kan her i dk og kontagt til alle de rigtige gammer kan bruges til noget
så heller lade tw dk død
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
admins vil jo garne lukke tw dk det har jeg jo sagt heletiden og det er super instilinger til det

det kan ikke komme længer væk næsten fra det der vil hvare best til de danske spiller

det beste er natbonus fra 00:00 til 08:00 og farm og fack granse og lukke stamme skift helst efter en måndte eller to som man gjore det
på marsters og en speed 3 så vil i få en server som filk spiller fra start til slut og alle vil kunne komme op
så kan man smide alle plus på så kan dem der gider bruge lidt havde lidt fordele der

men man tør ikke lave sådanne en server for så vil The-Cleaner bare få bevist at ald den viden han har fået gemmen 15-16 år
som admin i de største ting man kan her i dk og kontagt til alle de rigtige gammer kan bruges til noget
så heller lade tw dk død

CL vi er trætte af og høre på det der og dansk TW dør ikke fordi du forlader det tværtimod tror dansk TW vil overleve
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
admins vil jo garne lukke tw dk det har jeg jo sagt heletiden og det er super instilinger til det

det kan ikke komme længer væk næsten fra det der vil hvare best til de danske spiller

det beste er natbonus fra 00:00 til 08:00 og farm og fack granse og lukke stamme skift helst efter en måndte eller to som man gjore det
på marsters og en speed 3 så vil i få en server som filk spiller fra start til slut og alle vil kunne komme op
så kan man smide alle plus på så kan dem der gider bruge lidt havde lidt fordele der

men man tør ikke lave sådanne en server for så vil The-Cleaner bare få bevist at ald den viden han har fået gemmen 15-16 år
som admin i de største ting man kan her i dk og kontagt til alle de rigtige gammer kan bruges til noget
så heller lade tw dk død

At lave en server med lukket stammeskift er ikke en løsning. Hvordan hænger det også sammen med et krigsspil? Man skal da kunne skifte. Men ja... Farmgrænse, flagverden, medlemstal i stammer 10-15, natbonus, begrænsede plus fordele ja tak.

Jeg tvivler meget på at du har ret i at admins ønsker at lukke TW.dk :) Og jeg tror heller ikke at de lader vær med at lave en verden med de ønsker du har, bare for at du ikke skal få ret. Jeg tror mere det hænger sammen med at jeg ikke har hørt en eneste anden spiller her på forum der vil have umuliggjort stammeskift. Så det er nok der den ligger :)

Nu er det jo også svært som admin at gøre alle tilfredse, da folk ønsker noget forskelligt. De er naturligvis interesseret i at så mange som muligt spiller med. Så jeg er nu ret sikker på at de prøver at vælge hvad de tror bliver populært.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
The-Cleaner.

Hvorfor er et du bliver ved, når ALT på dansk servere er dig så meget imod?
Nyder du bare at være ham der ikke laver andet end brok frem for at spille tw?
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top