NY VERDEN: Verden 20 - indstillinger

Status
Ikke åben for yderligere svar.

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
tc jeg er ikke den der altid gide lyte til vad andre fortælder om andre men skylle jo nok have gjort det med dig
du holder ikke dit eget ord (har jeg beviser på ) du siger dog man skal læse mellem lignerne
du skifter selv stamme som du ellers er så meget i mod samt du prøver at få andre til det
du forsøger at skabe splid i stammer ved at fortælde uregtige ting
i sidste ende er du ikke en skid beder ind alle dem du selv er efter
sammentidig forsøger du at lære selv mig vordan jeg skal byge en nuke op for din forklaring siger jo at lige meget vor meget deff der er i en by kan du fjerne muren fra 20 til 0 med 3 nuke og det er jo totalt forkert (i brugte vist ca 100 nuke på en by i v16 uden at røre muren)
jeg er ikke nogen spiller der ikke vil lære fra mig men at lære folk noget helt forkert virker på mig som om at dit ønsker er at få folk til at forlade tw for med din hjelp får de da aldrig nogen som helst sjangse for at komme til tops i tw
men tag nu at hold vad du har skrevt her og bliv væk fra alle server der ikke opfylder dit ønske om vordan er serve sklal være og tror det vil gøre verdnerne støre i længden
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg er skræmt! Tror jan har fat i sandheden :-S
Hvad skal jeg dog gøre af mig selv :-?

Men ja Cleaner, du snakker om ære altid, du prøver fandme ligeså slesk som os andre at vinde.
Forskellen er blot, at dit ry er værre end mit, og det siger sku æ så lidt :laugh:
Du tiltrækker bare ikke de store spillere, du vil aldrig kunne gøre det, din taktiske sans er ren ****, taktik er ikke et ord for dig. Du fejler altid på det taktiske plan.
Men alle dine venner som du har fortalt om hvordan man skal spille, hvordan man adler alle bb byer. og bygger dem op med deff, det er håbløst. også det som sker på classic nu. selvom man skal have centrum så er alle udover den vindene stamme 95% deff :laugh: det er håbløst, og de har ikke engang været tæt på at vinde verdenen.
Men gad vide hvor dine 80 % er henne. især dine trofaste støtter.


Men hvis du nu var så god, da var 1½ år siden du fablede om du var igang med et helt nyt TW/Travian spil, men så vidt jeg ved, kan jeg ikke se det. Men mon du har lidt problemer med drømmene og virkligheden :rolleyes:

Men ja admins lytter til hvad folk vil have, og folk skriver på forum, hvad de vil have, og det er 20 mod 1 hvis ikke flere. men self så skal du også bare finde 99 mere der holder med dig før det 80/20 :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

TW og spil som dette, er alle på vej ned ad ifølge hvad jeg har hørt og læst, og flere søger mod større verdener :p
Derfor de skal vælge og slå hele Skandinavien sammen :D
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
så lad mig høre hvad er der af triks

snipe-back time-sende med t metode -farme med de ting der er lavet til det- også bare facke
i gør tw til noget det ikke er det er heldt amenlidt taktik spil som gør aldt for jer
i skal jo ikke gøre det selv

jeg har spillet med jer alle og aldt i kan kan alle jeg har ikke mødt en af jer endnu der har kunne noget vi ander ikke kan
og alle kan vinde hvis man er en hel stame med folk der er på 24/7
prøv og vind med folk uden plus som er på et par ganne om dagen
også kør med samme navn og uden dual så ved vi hvad i kan
Mindplay, Taktik, Strategi?? Hørt om det :D
Nej Cleaner, er faktisk blevet angrebet af dig en gang tror jeg og det var ikke imponerende, for så ku jeg huske det bedre..
Har til gengæld angrebet dig adskellige gange..Du har aldrig været i stand til at forsvare dig selv med andet end stacket byer som de folk du iøvrigt "hjælper" har stacket for dig..Host Nasserøv Host... Ligeså snart man fandt en blottet by, så havde du nærmest tabt den på forhånd..
Og igen.. Er det ikke et onlinespil?? Skal vel ikke straffes for at være aktiv
du forsøger at skabe splid i stammer ved at fortælde uregtige ting
Hov hov, den tog jeg personligt den der :laugh:
 

Ayla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Men gad vide hvor dine 80 % er henne. især dine trofaste støtter. Smed, ayla osv. det kan vel være at rygterne taler sandt om, at du multikontoer lidt

Du er da ikke den længste **** i kummen hvis du mener at min konto spilles af The-Cleaner -.-
- Hvis du skal opdigte ting, så find da lige på noget der er sjovere :)

Det godt nok vildt så meget som i skaber jer hele tiden xD og det er HELE tiden :rolleyes:
I kan ikke engang spille selv, og dual konto er også for svært for jer nu?! Nu er i 3-5 mand på kontoerne - sikkert flere.. Og så siger i at alle andre er de dårlige?! :rolleyes:
Skal i også lave hold når i spiller ludo? :D
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Du er da ikke den længste **** i kummen hvis du mener at min konto spilles af The-Cleaner -.-
- Hvis du skal opdigte ting, så find da lige på noget der er sjovere :)

Det godt nok vildt så meget som i skaber jer hele tiden xD og det er HELE tiden :rolleyes:
I kan ikke engang spille selv, og dual konto er også for svært for jer nu?! Nu er i 3-5 mand på kontoerne - sikkert flere.. Og så siger i at alle andre er de dårlige?! :rolleyes:
Skal i også lave hold når i spiller ludo? :D

sjovt du lige kommer på banen nu......
det er netop som hvis man in game kritisere the-smed, så skriver the-cleaner
 
Senest redigeret af en moderator:

Ayla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jaa... Ha ha ha :rolleyes:

Jeg er også kejser i drømmeland :D

Måske har jeg bare hørt om hvor meget **** i lukker ud her og ville lige nævne at jeg altså spillede længe inden jeg begyndte at spille med TC.. Endda med samme navn, jeg er jo ikke en af de respektløse unger der skal skifte navn hver server for at overleve xD
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
I må meget gerne diskutere, og I må endda provokere hinanden så længe det er rent spil-relateret, men hold jer indenfor forums regler.
Det vil sige, ingen personlige fornærmelser, snak om snyd, ingen ukvemsord, og så videre.

Det er dejligt med aktivitet på forum, men jeg gider ikke uddele flere advarsler og straffepoint, så vis respekt overfor hinanden og tal pænt og venligt :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Tja...jeg skal vel også have mine 5 min. berømmelse? :huh:

Som den sidste leder af School, så endte det jo med at TC var en af hovedårsagerne til at stammen gik helt fra hinanden da han blev ved med at forsøge og skabe splid i stammen....hvilket så skete.

Undertegnet fik tilbuddet om at joine DA, men takkede nej da jeg hellere ville bruge tiden på noget andet :laugh: Skrev dog at WWB ville vinde, da de jo netop havde den bedste ledelse.... men åbenbart blev der satset alt for højt fra deres side, så de lavede en v5'er :p
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
entlig sjovt som man er efter dual kontoer v16 har jeg entlig spillet solo lige på nær i starten men rygtet er sjovt nok at der var 3 spiller på den konto hele vejen og kan vil tage det som et klap på skulderen at jeg er lige så aktiv som 3xtc eller de 3 kontoer der altid spiller sammen og ikke er til at skille ad tc/ayla/smed
 

Ayla

Nybegynder
Reaktionsscore
0
de 3 kontoer der altid spiller sammen og ikke er til at skille ad tc/ayla/smed

Selvfølgelig holder vi sammen... Det er sku da sjovere at spille med venner :rolleyes:
Der er rigeligt her der stikker hvem som helst i ryggen for at vinde...
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Selvfølgelig holder vi sammen... Det er sku da sjovere at spille med venner :rolleyes:
Der er rigeligt her der stikker hvem som helst i ryggen for at vinde...

Tro mig der er rigtigt mange der holder sammen, måske også derfor vi også mødes privat fra tid til anden....smiler
 

shadpre

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Så fik Cleaner alligevel sin vilje med natbonus... Træls at admins ændrer på indstillinger efter at disse er blevet offentliggjort. Det havde været sjovt med en verden uden natbonus :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så fik Cleaner alligevel sin vilje med natbonus... Træls at admins ændrer på indstillinger efter at disse er blevet offentliggjort. Det havde været sjovt med en verden uden natbonus :)

spil tribalwars.net de er uden natbonus
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Så fik Cleaner alligevel sin vilje med natbonus... Træls at admins ændrer på indstillinger efter at disse er blevet offentliggjort. Det havde været sjovt med en verden uden natbonus :)

nej det er ikke fordi jeg siger det
så den kan jeg alivel ikke tage på mig desvare
 
Senest redigeret af en moderator:
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top