NY VERDEN: Verden 20 - indstillinger

Status
Ikke åben for yderligere svar.

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
fordi jeg har aldt og et liv og har gjort hvad jeg ville hele livet og opnået hvad jeg ville
så jeg er skide ligeglad med hvad ander sydens om mig venner har jeg nok af

og hvis i ikke selv kan se der er smutte mange spiller fra tw dk så fejler i sku noget og det er instilingerne og spille stilen der gør det
har set det i så mange spil nu i alle de år jeg har spillet

det er ikke for sjov jeg byget klaner op i et tempo som hvor mange ganne hurtiger ind allle ander og har kørt de meste besøgte server
i nogen spil i mange år

men spil i nu bare og kør tw dk i sing

ja der smutter mange, bla. ved jeg mange er smuttet fra v16 pga dig.....
ved ikke om du har læst det vink med en vognstang, mange har skrevet i rygtebørsen
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja men der smutter fleger på alle vardner på grund af jer ander og masser klapper i hænderne over jeg tør sige det her inde de ikke tør
så det er tumperne der smutter på grund af mig så bare væk med dem det tager tw ikke skade af langt fra

hvornår lære i at siger man noget ligemeget om det er mange år siden skal man overholde det selv
og det gæller i spil og i livet og i mine øjne er man inte vær som pason hvis man belære nogen om noget også gør det selv
og de sidste mange server har jeg set alle dem der har tudet over flygtninge stammeskift og hvad folk har tudet over
de mange første server nu gør de det sku selv

det er forskelen på mig og mange af dem som sydens det er fedt jeg tør også jer vi tør køre stilen heldt ud

så sig hvad i vil når i opnår lidt i livet kan jeg havde respægt for jer ikke før og 10-15 mand ud af 1000
tjaaa det overlever jeg nok der er jo mangeder ikke kommer på forum for i sviner alle til der ikke lige hopper for jer

"hvornår lære i at siger man noget ligemeget om det er mange år siden skal man overholde det selv
og det gæller i spil og i livet og i mine øjne er man inte vær som pason hvis man belære nogen om noget også gør det selv"

Sjovt du siger det. For jeg kan finde de første 10 eksempler fra v16 med ting du prøver at belærer andre om og så overtæder du selv de regler du kritiserer andre for. Jeg tror at f.eks. hesten kan snakke med om dette. Personlig IAP. Siger det dig noget?

Så kommer vi til vinderrekrutering.... denne besked er skrevet af the cleaner til unavngivet person. "snak med hesten og få ham med til at lave en ny stamme
så hopper vi med jer også skaffer jeg folkne med de ander flag så skal vi bare tage 2-3 flag så er serven lukket"

Listen er lang. Du kritiserer først folk for at gøre noget og når du så selv får muligheden gør du præcis det samme. Du sviner først os til og kalder vores sejr for værende intet værd, og bagefter prøver du at lokke folk fra vores stamme over i en anden, så du også kunne prøve at vinde. Rent spil siger du? Som du ellers snakker så meget om. Du overholder ingen aftaler med folk, og du bruger alle kneb for at prøve at vinde. Så skal vi ikke bare konstaterer det ud fra dine citater og beskeder, og så slutte den her diskussion endegyldigt? Der er ingen grund til at forsvarer det, med mindre du da vil påstå at det jeg har citeret dig for ikke er dig. I det tilfælde har jeg 17 andre der kan bekræfte dette
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
lille ven jeg skev til hesten 4 dage før vi angribet så drop nu det pis jeg advaret ham lige som han havde advaret mig gemmen hele serven
når wwb angribet

og nej jeg har inte gjort som jeg har sagt ander ikke skal
og nej prøvet ikke på at lokke nogen nogen steder hænd
i tor i veden masse uden at vide noget
vi spillet sammen og havde gjort heletiden alle hjalp jer og det ville i skide på
så hvis man skider på mig så får man igen

jeg er så ligeglad med jers meninger og det burte hvaret gået op for jer nu
jeg spiller for flegertales skyl og detgør jeg i alle spil sejern er inte vær hvis
den ikke kommer på en måde hvor man ikke kan se sig selv i øjne efter


i starten ville i havde mig med i jers stamme men sage jeg ja der næææ



også har jeg jo prøvet og vinde meger ind engan så har prøvet hvad jeg kan forlange
og vi lamettævet den enste server der har hvaret her i tw som kun kunne vindes med taktik fordi
der hvor lukket stammeskift man kunne ikke tage bb byer og kigen skulle føres
med omtange og ikke med magt

og på den server beviste vi at vi tinger meger på at folk skal havde det sjovt ind at vi vinder
da sejern hvor i hus delte vi os op for at folk kunne komme ind i kampen igen
og få en mulihed for at gøre en forskel

så at vinde er prøvet og at tage sig af tw er prøvet aldt er prøvet

og på alle server får vi tilbud og vi takker nej hvargan hvis det gør serven udlige jeg ved godt hvad der bliver sagt og gjort
så glem og forsøge og få det til at line noget det ikke er for så skal du havde beviserne iorten

Hvor bliver det sjovt, den dag der laves en verden, hvor man som du ønsker ikke kan skiftes stamme, så vil du først se hvordan folk stopper pga. dig.
Det er nemlig sjovt at se, hvor meget du mener at kunne og have evner til, hvor mange servere er det nu du har vundet?
og hvor mange er det du hyler over at du taber fordi folk igen og igen og igen ikke vil spille sammen med dig.
Måske fordi man køre træt i at høre dig ævl, om at have ret til stammenavn, det er kun et spil for sjov, og her gælder ingen patenter.....måske du skulle bruge lidt tid på at gøre din egen side bedre, så du i det mindste har lidt at prale med der.
En anden ting jeg og flere andre har set dig prale af, det er at du har spillet tw i 15-17 år.....sjovt når det kun har eksisteret i knap 11 år.

seriøst og for at holde fokus på denne tråd, så synes jeg det vil klæde dig, at spillet blot EN verden uden brok, du kan jo passende starte nu.......
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvis du nu følger lidt med

1 har hvaret med til at vinde 3 server

2 har hvaret admin for ea og boomtaun

3 har kun spillet tw siden v 2

4 har stor arfaring i hvad spiller vil når de skal bruge ders fritid på det og kan de ikke bare engan få en mulihed uden at skulle hvare på 24/7 så gider de ikke og kommer de på hold hvor de største på holdet hopper til fjenden gider de ikke

5 lav en server som jeg siger så er 80% af spillerne glade og får ander ind ogde sidste 20% er jer der tuder over i skal vinde med taktik og ikke bare onligen tid og magt tag i det bare rolidt tw overlever uden jer hvis i ikke vil spille på sådanne vardner

også brokker jeg jeg mig jo aldig før som dig kommer på banen og starter det op
kometer instilingerne også kommer der som tuder over man mener en server udaf 4 kan hvare til dem
som elsker tw men ikke vil bruge hele liver og opspæringen på det


og nej instilingerne skal godt nok hvare gode før jeg spiller jeg har set nok på de sidste server og hørdt v19 køre på samme måde
så ja i sliper for mig så hvar dog glade for det så skræmer jeg jo ikke alle de folk væk i mener hvis jeg ikke er der
det klare i findt selv

synes du skal prøve at læse HELE forum, og så se hvor meget du vil møde af modstand mod mig, og så prøve at se hvor meget mod dig.....det giver vist et fint billede.

Og jo du brokker, du brokker når andre ikke vil lege med dig, fordi folk ikke gider dit ævl, du brokker, når folk ikke vil lave diplomatiske aftaler med dig, fordi du vil spille som en noob, du brokker, når folk vælger at gå sammen, uden at du er med fra start, og jeg kan blive ved.

men hold nu denne tråd, til hvad den er nemlig opstart til v20....alt det andet kan du holde i rygtebørsen til v16 hvor det vist høre til.

vh Witchdk
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Faktisk spøjst man lige ser det du skriver Cleaner...

Sidder netop nu i en stamme med en som DU har lært op.. Viser sig han er proppet med dårlig info, så mig og Madlung har måtte sidde og fortælle ham.. Nej at være deffensiv er ikke en fordel..Ja sådan sender man et train på under 50 sekunder... nej BB byer kan næsten aldrig betale sig.. Ja listen fortsætter

Efter en kort "genoplæring" klarer han sig faktisk skide godt og er mest af alt bare irriteret over han har fulgt dine dårlige råd..

That being said.. Så så jeg meget gerne en verden med dine instillinger... Om ikke andet for at få dig sat på plads en gang for alle
 
Senest redigeret:

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
lille ven jeg skev til hesten 4 dage før vi angribet så drop nu det pis jeg advaret ham lige som han havde advaret mig gemmen hele serven
når wwb angribet

og nej jeg har inte gjort som jeg har sagt ander ikke skal
og nej prøvet ikke på at lokke nogen nogen steder hænd
i tor i veden masse uden at vide noget
vi spillet sammen og havde gjort heletiden alle hjalp jer og det ville i skide på
så hvis man skider på mig så får man igen

jeg er så ligeglad med jers meninger og det burte hvaret gået op for jer nu
jeg spiller for flegertales skyl og detgør jeg i alle spil sejern er inte vær hvis
den ikke kommer på en måde hvor man ikke kan se sig selv i øjne efter


i starten ville i havde mig med i jers stamme men sage jeg ja der næææ



også har jeg jo prøvet og vinde meger ind engan så har prøvet hvad jeg kan forlange
og vi lamettævet den enste server der har hvaret her i tw som kun kunne vindes med taktik fordi
der hvor lukket stammeskift man kunne ikke tage bb byer og kigen skulle føres
med omtange og ikke med magt

og på den server beviste vi at vi tinger meger på at folk skal havde det sjovt ind at vi vinder
da sejern hvor i hus delte vi os op for at folk kunne komme ind i kampen igen
og få en mulihed for at gøre en forskel

så at vinde er prøvet og at tage sig af tw er prøvet aldt er prøvet

og på alle server får vi tilbud og vi takker nej hvargan hvis det gør serven udlige jeg ved godt hvad der bliver sagt og gjort
så glem og forsøge og få det til at line noget det ikke er for så skal du havde beviserne iorten

Det er ufatteligt at du kan være så virkelighedsbenægtende. Du prøvede ikke at lokke andre spillere nogen steder hen? Er det dig som skrev det eller ej?

Vi ville have dig ind i vores stamme? folk flygtede fra DK-G på grund af dig.

Du gør ikke noget som du kritiserer andre for? så læs lige dine egne citater igen.

Med hensyn til en personlig IAP. For det første skrev du ingenting. For det andet hvor er logikken i det du siger selv hvis du havde skrevet inden? Enten har man vel en personlig IAP eller også har man ikke. Men du skulle vel eftersigende have skrevet noget lignende. "Hej, vi beholder vores personlige IAP, men jeg vil bare lige advarer dig om at jeg angriber dig om 3-4 dage".

Du taler om at være et bedre menneske, men idet er der vel også inkluderet en hvis form for selverkendelse. Så stop nu med at prøve at forsvarer ting der ikke kan forsvares. Det kommer der ikke noget godt ud af.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Uden alle fordele er der stadig tons af fordele Cleaner... Du forstår vidst ikke hvor meget det betyder at kunne alle tricks i håndbogen i TW..
Og tro det eller ej.. Men du ville aldrig få lov til at tage så meget som 1 by fra f.eks. mig, da du netop bare ikke kan de tricks..Sku da lige være hvis jeg sov xD

Og muligt du ikke kalder det oplæring, men i mit hovede er oplæring godt det samme...Pointen er du har viste en mand en helvedes masse ting, som han ikke kan bruge til en skid i krig..
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
TC det er imponerende så mange undskyldning og forklaringer du kommer med, har du tænkt over, at vi er mange der faktisk har mødt dig in game, og sjovt nok er dit verdens billede så ulig alle andre, men okay fornægt du bare hvad der sker ingame, og hold du blot fast i din verden.....

Har du tænkt på, at vi faktisk, er mange der invitere hinanden til danske verdner, langt mere end 3 gange, men mange bliver så også inviteret til andre servere, netop pga af evnen til at spille spillet frem for at klynke....
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
ser du jeg bliv invitert i DA 3 ganne og at folk flygte fradk-g på grundaf mig i styret denselv og havde gjort heletiden
Som grundlægger af DA på V16, har jeg lige været inde og tjekke, da V16 godt nok er afsluttet men først lukker i aften. Du er aldrig blevet inviteret til DA. Jeg har været alle 11 sider af stammens begivenheder igennem, og ikke en eneste gang står der, at The-Cleaner er blevet inviteret. Så det er en lodret løgn.

Personligt forlod jeg nu ikke DK-G pga. dig, eller pga. nogen anden individuel spiller, men fordi der simpelthen skete for lidt. Da vi så var tre som formede DA, tog vi straks kontakt til de få spillere fra DK-G, som vi vidste gerne ville deltage aktivt, og her var du bestemt ikke iblandt. Det var dig intet personligt imod dig.

Derudover forstår jeg ikke, lige som alle andre, at du gider blive ved.
Folk er tydeligvis trætte af dig, og giver ikke noget for din erfaring, dine holdninger eller dine ideer.
Du er den eneste som ønsker hvad du ønsker, alle andre er imod dig, ikke en eneste spiller har støttet dig i dine tiltag.

Og så er der det, at du gang på gang forsøger, at fortælle andre spillere, hvordan de skal spille, og hvordan de skal gøre. F.eks. kan du forsøge at oplære allerede meget erfarne spillere i, hvordan de skal opbygge en cleaner/nuke. Der er ingen, som gider høre på det.

F.eks. havde du den forestilling på V16, at du nemt kunne rydde fjendens flagbyer for os i DA, og så skulle vi bare adle dem. Og ja, du ryddede skam også flagbyerne et par gange, men det var flagbyer som stod langt inde bag fjendens linjer, langt inde i deres safezone.
Hvis vi havde sendt tog efter byen, havde fjenden hurtigt opdaget dem, og så ville der hurtigt så flere tusinde tropper i byen, og dermed ville hverken du eller vi overhovedet have ryddet byen. I det ekstreme tilfælde, at de ikke opdagede adlerne, og vi rent faktisk fik byen, ville vi umuligt kunne holde den. Vi ville have mange timer med støtte til byen, og den ville være adlet tilbage længe inden da. Hvis vi begyndte at sende støtte allerede inden byen blev adlet, så det kom frem lige efter adlerne, ville de uden tvivl opdage adlerne. Vi ville heller ikke kunne flytte flaget så snart vi adlede byen, fordi flag kun kunne flyttes ti felter, og ingen af vores byer var indenfor ti felter.
På trods af at jeg forsøgte at forklare dig dette, blev du alligevel ved med, at fable om at rydde flagbyer, og det eneste du fik ud af det var, at du gang på gang spildte dine offensive tropper. Tropper som du kunne have brugt på, at rydde en eller flere af fjendens frontbyer, som vi så rent faktisk ville have kunnet adle og holde.
Generelt vil jeg mene, at den eneste grund til, at du kunne rydde byerne var, at der ikke stod ret mange tropper i dem, netop fordi der ingen grund var til det. Flagene stod således, at adler ville have mere end et døgn til byerne, så hvis der skulle komme seriøse angreb på byen, ville der være rigeligt med tid til, at få støtte frem til byen. Og så er der selvfølgelig det faktum, at flaget blot kunne flyttes til en nærtliggende by, hvis det rent faktisk var i fare.
Dertil kommer det, at du så endda også beskyldte os for, at vi ikke ville gå efter flag, men bare ville være den største stamme. Men realiteten var, at for at få flag var vi simpelthen nødt til, at kæmpe os frem til dem først, og for at kæmpe os frem til dem, skulle vi have flere tropper end fjenden.
Du skrev derudover endda til mig, at med kun de 50 byer du havde, kunne du nemt tage alle flagene alene, hvis du ville. Hvis det var tilfældet, hvorfor gjorde du det så ikke? Og dertil kan jeg så pointere, at da først DA fik alle flag, og du begyndte at angribe dem, og endda ikke alene, fik muren i byerne ikke en gang en nævneværdig skramme.
Jeg vil mene at enhver spiller kan se logikken i dette, men ikke du. Det forstår jeg ikke. Men det er blot ét eksempel på, at du har nogle vilde ideer, som bare ikke kan lade sig gøre.

Så er der alle dine regler om ære i spillet, og at man ikke bare skal spille for at vinde. Når det kommer til stykket, så holder du dig jo ikke til dine egne regler.
Der er eksempelvis din aftale med Hesten, jeres personlige IAP. Vi så alle sammen i DA jeres samtale, hvor du prøvede at forklare hvorfor du angreb, fordi det ville være forkert af dig ikke at deltage i stammens aktion. Hesten havde tidligere ikke deltaget i DA's aktion imod dig, netop pga. jeres aftale. At du så siger, at du skrev til Hesten fire dage inden og advarrede ham om angreb, det gør det ikke okay, og det er vel egentlig at forråde din stamme at advare ham, er det ikke?
Du havde endvidere flere gange skrevet, at du bare ville hjælpe DA med at få sejren, og at det var den eneste grund til at du blev ved på verdenen. Men da så DA fik alle flag til at få sejren, begyndte du at angribe os. Hvordan giver det mening?
Vi så også alle sammen i DA, at du skrev til Lassed1, at han skulle tage alle spillere med flag fra DA med over til dig, og så kunne du sagtens skaffe alle spillere med flag fra WWB, så verdenen kunne blive afsluttet. Hvordan hænger den aktion sammen med ære? Og hvordan hænger den sammen med, at du ikke går ind for stammeskift som giver sejren?
Og sidst er der dine beskeder om, at stammen som er ved at vinde, ikke skal angribe og tage byer fra andre stammer, fordi det er at hovere og tabe æren ved at vinde. Men jeg vil nu altså mene, at hvis en stamme bliver angrebet, har de lov at svare igen på de angreb, uanset om de er ved at vinde eller ej! "Ej i er ved at vinde, i må ikke slå igen", er ikke en holdning som hører til i et krigsspil.
Så undskyld, men du kan stikke dine begreber om ære i spillet skrot op :)

Du er den eneste som deler dine synspunkter, den eneste som deler din spillestil. Du skriver godt nok at flere andre er enige med dig, og at stilen virker for flere andre, men hvor er de?
Nej faktum er, at du er alene. Og selv hvis der skulle være en eller to andre, som er enige med dig, vil i stadig være i stort undertal. Og det er altså så simpelt, at hvis der er få personer som mener én ting, og mange som mener noget andet, så vinder flertallet altså. Hvis én spiller gør én ting, og ti andre spillere gør noget andet, så er det altså den ene spiller, som gør det forkert.

Du er ikke den eneste, som har en lang erfaring, både her fra TW men også fra andre spil. Disse andre meget erfarne spillere, som har spillet nærmest alle danske verdener, men også .net, masters, classic og hvad der ellers er, er også uenige med dig.

At låse spillere i én stamme, selv hen af vejen, er en af de dårligste ideer nogensinde. Hvis man ikke kan lide lugten i et bageri, skal man have mulighed for at vælge et andet. Og selvom man måske godt kan lide lugten i starten, kan lugten i et bageri kan godt skifte med tiden.
Hvis man er uenig i retningen stammen man er medlem af tager, skal man have mulighed for at forlade den. Det er det bedste for spilleren selv, men også det bedste for stammen. Der er ikke noget mere ødelæggende og energikrævende end at have et medlem, som er på tværs med stilen der bliver lagt.

Igen, kan ikke forstå hvorfor du bliver ved, og hvorfor du ikke selv kan se, at du er ude på et sidespor, og at alle er trætte af dig.
Var det mig, ville jeg ikke gide blive i et fora, hvor jeg ikke er ønsket.
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Som grundlægger af DA på V16, har jeg lige været inde og tjekke, da V16 godt nok er afsluttet men først lukker i aften. Du er aldrig blevet inviteret til DA. Jeg har været alle 11 sider af stammens begivenheder igennem, og ikke en eneste gang står der, at The-Cleaner er blevet inviteret. Så det er en lodret løgn.

Personligt forlod jeg nu ikke DK-G pga. dig, eller pga. nogen anden individuel spiller, men fordi der simpelthen skete for lidt. Da vi så var tre som formede DA, tog vi straks kontakt til de få spillere fra DK-G, som vi vidste gerne ville deltage aktivt, og her var du bestemt ikke iblandt. Det var dig intet personligt imod dig.

Derudover forstår jeg ikke, lige som alle andre, at du gider blive ved.
Folk er tydeligvis trætte af dig, og giver ikke noget for din erfaring, dine holdninger eller dine ideer.
Du er den eneste som ønsker hvad du ønsker, alle andre er imod dig, ikke en eneste spiller har støttet dig i dine tiltag.

Og så er der det, at du gang på gang forsøger, at fortælle andre spillere, hvordan de skal spille, og hvordan de skal gøre. F.eks. kan du forsøge at oplære allerede meget erfarne spillere i, hvordan de skal opbygge en cleaner/nuke. Der er ingen, som gider høre på det.

F.eks. havde du den forestilling på V16, at du nemt kunne rydde fjendens flagbyer for os i DA, og så skulle vi bare adle dem. Og ja, du ryddede skam også flagbyerne et par gange, men det var flagbyer som stod langt inde bag fjendens linjer, langt inde i deres safezone.
Hvis vi havde sendt tog efter byen, havde fjenden hurtigt opdaget dem, og så ville der hurtigt så flere tusinde tropper i byen, og dermed ville hverken du eller vi overhovedet have ryddet byen. I det ekstreme tilfælde, at de ikke opdagede adlerne, og vi rent faktisk fik byen, ville vi umuligt kunne holde den. Vi ville have mange timer med støtte til byen, og den ville være adlet tilbage længe inden da. Hvis vi begyndte at sende støtte allerede inden byen blev adlet, så det kom frem lige efter adlerne, ville de uden tvivl opdage adlerne. Vi ville heller ikke kunne flytte flaget så snart vi adlede byen, fordi flag kun kunne flyttes ti felter, og ingen af vores byer var indenfor ti felter.
På trods af at jeg forsøgte at forklare dig dette, blev du alligevel ved med, at fable om at rydde flagbyer, og det eneste du fik ud af det var, at du gang på gang spildte dine offensive tropper. Tropper som du kunne have brugt på, at rydde en eller flere af fjendens frontbyer, som vi så rent faktisk ville have kunnet adle og holde.
Generelt vil jeg mene, at den eneste grund til, at du kunne rydde byerne var, at der ikke stod ret mange tropper i dem, netop fordi der ingen grund var til det. Flagene stod således, at adler ville have mere end et døgn til byerne, så hvis der skulle komme seriøse angreb på byen, ville der være rigeligt med tid til, at få støtte frem til byen. Og så er der selvfølgelig det faktum, at flaget blot kunne flyttes til en nærtliggende by, hvis det rent faktisk var i fare.
Dertil kommer det, at du så endda også beskyldte os for, at vi ikke ville gå efter flag, men bare ville være den største stamme. Men realiteten var, at for at få flag var vi simpelthen nødt til, at kæmpe os frem til dem først, og for at kæmpe os frem til dem, skulle vi have flere tropper end fjenden.
Du skrev derudover endda til mig, at med kun de 50 byer du havde, kunne du nemt tage alle flagene alene, hvis du ville. Hvis det var tilfældet, hvorfor gjorde du det så ikke? Og dertil kan jeg så pointere, at da først DA fik alle flag, og du begyndte at angribe dem, og endda ikke alene, fik muren i byerne ikke en gang en nævneværdig skramme.
Jeg vil mene at enhver spiller kan se logikken i dette, men ikke du. Det forstår jeg ikke. Men det er blot ét eksempel på, at du har nogle vilde ideer, som bare ikke kan lade sig gøre.

Så er der alle dine regler om ære i spillet, og at man ikke bare skal spille for at vinde. Når det kommer til stykket, så holder du dig jo ikke til dine egne regler.
Der er eksempelvis din aftale med Hesten, jeres personlige IAP. Vi så alle sammen i DA jeres samtale, hvor du prøvede at forklare hvorfor du angreb, fordi det ville være forkert af dig ikke at deltage i stammens aktion. Hesten havde tidligere ikke deltaget i DA's aktion imod dig, netop pga. jeres aftale. At du så siger, at du skrev til Hesten fire dage inden og advarrede ham om angreb, det gør det ikke okay, og det er vel egentlig at forråde din stamme at advare ham, er det ikke?
Du havde endvidere flere gange skrevet, at du bare ville hjælpe DA med at få sejren, og at det var den eneste grund til at du blev ved på verdenen. Men da så DA fik alle flag til at få sejren, begyndte du at angribe os. Hvordan giver det mening?
Vi så også alle sammen i DA, at du skrev til Lassed1, at han skulle tage alle spillere med flag fra DA med over til dig, og så kunne du sagtens skaffe alle spillere med flag fra WWB, så verdenen kunne blive afsluttet. Hvordan hænger den aktion sammen med ære? Og hvordan hænger den sammen med, at du ikke går ind for stammeskift som giver sejren?
Og sidst er der dine beskeder om, at stammen som er ved at vinde, ikke skal angribe og tage byer fra andre stammer, fordi det er at hovere og tabe æren ved at vinde. Men jeg vil nu altså mene, at hvis en stamme bliver angrebet, har de lov at svare igen på de angreb, uanset om de er ved at vinde eller ej! "Ej i er ved at vinde, i må ikke slå igen", er ikke en holdning som hører til i et krigsspil.
Så undskyld, men du kan stikke dine begreber om ære i spillet skrot op :)

Du er den eneste som deler dine synspunkter, den eneste som deler din spillestil. Du skriver godt nok at flere andre er enige med dig, og at stilen virker for flere andre, men hvor er de?
Nej faktum er, at du er alene. Og selv hvis der skulle være en eller to andre, som er enige med dig, vil i stadig være i stort undertal. Og det er altså så simpelt, at hvis der er få personer som mener én ting, og mange som mener noget andet, så vinder flertallet altså. Hvis én spiller gør én ting, og ti andre spillere gør noget andet, så er det altså den ene spiller, som gør det forkert.

Du er ikke den eneste, som har en lang erfaring, både her fra TW men også fra andre spil. Disse andre meget erfarne spillere, som har spillet nærmest alle danske verdener, men også .net, masters, classic og hvad der ellers er, er også uenige med dig.

At låse spillere i én stamme, selv hen af vejen, er en af de dårligste ideer nogensinde. Hvis man ikke kan lide lugten i et bageri, skal man have mulighed for at vælge et andet. Og selvom man måske godt kan lide lugten i starten, kan lugten i et bageri kan godt skifte med tiden.
Hvis man er uenig i retningen stammen man er medlem af tager, skal man have mulighed for at forlade den. Det er det bedste for spilleren selv, men også det bedste for stammen. Der er ikke noget mere ødelæggende og energikrævende end at have et medlem, som er på tværs med stilen der bliver lagt.

Igen, kan ikke forstå hvorfor du bliver ved, og hvorfor du ikke selv kan se, at du er ude på et sidespor, og at alle er trætte af dig.
Var det mig, ville jeg ikke gide blive i et fora, hvor jeg ikke er ønsket.


synes rigtigt godt om dit skriv....

sikke en tålmodighed med at forklare
 
Senest redigeret:
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top