Regler/supportere (Jeres vurdering)

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Der er da heller ikke behov for flere beskeder, for vi er da helt enige om hvad der er skrevet.

Det har jo aldrig været spørgsmålet om der er blevet væddet med PP. Det er der.

Der er bare ikke blevet opildnet til angreb, og det var det du skulle finde bevis for.. ikke det andet, Det har vi jo været enige om fra starten af
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Der er da heller ikke behov for flere beskeder, for vi er da helt enige om hvad der er skrevet.

Det har jo aldrig været spørgsmålet om der er blevet væddet med PP. Det er der.

Der er bare ikke blevet opildnet til angreb, og det var det du skulle finde bevis for.. ikke det andet, Det har vi jo været enige om fra starten af

Det er forbudt at tilbyde penge eller Plus Point som en belønning for angreb, hjælp eller ressourcetransportering til en anden spiller, eller til at spørge om betaling for de services. En belønning kan ikke blive tilbudt for enhver ting, der kan opildne angreb eller andre aktioner imod spillere (for eksempel en konkurrence om, hvem der kan få den største score af besejret modstandere).

Så kommer den del af reglen jo frem ;)

Sagen er klar, spiller 1 lægger op til at der skal være et væddemål hvor angreb er indblandet og det opmildner til angreb ;)
 

pymmax

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Hvis man nu er lidt fræk, og ser på det med meget strenge øjne (og en lidt anden synsvinkel), kan et væddemål af denne type (da der er tale om en gevinst af økonomiske værdier) muligvis betegnes som hassardspil. Denne type spil kan jvf. straffeloven være forbudt i Danmark, derfor er support også nød til at slå ned med en straf for at forhindre, at dette bliver en del af spilet.

Straffeloven

§ 203. Den, som søger erhverv ved hasardspil eller væddemål af tilsvarende art, der ikke ifølge særlig bestemmelse er tilladt, eller ved at fremme sådant spil, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.
Stk. 2. Retten afgør, om det vundne udbytte skal inddrages eller tilbagebetales.

§ 204. Den, som på offentligt sted yder husrum til eller foranstalter utilladt hasardspil, straffes med bøde eller fængsel indtil 6 måneder.
Stk. 2. Lige med offentligt sted anses foreningslokaler, når enten enhver eller enhver af en vis samfundsklasse som regel kan opnå optagelse i foreningen, eller utilladt hasardspil indgår i foreningens formål, eller der erlægges særlig betaling for deltagelse i spillet.
Stk. 3. Den, som på offentligt sted deltager i utilladt hasardspil, straffes med bøde.

http://da.wikipedia.org/wiki/Hasardspil
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae når jeg læser reglerne er dette:

At tilbyde Plus Point for eksterne ressourcer (såsom scripts, grafikpakker osv.) er tilladt.

det eneste tidspunkt det er tilladt at tilbyde plus. da det ikke tilfældet her så syntes jeg det er meget klart.
 

JustMe

I træning
Reaktionsscore
0
Hvis man nu er lidt fræk, og ser på det med meget strenge øjne (og en lidt anden synsvinkel), kan et væddemål af denne type (da der er tale om en gevinst af økonomiske værdier) muligvis betegnes som hassardspil. Denne type spil kan jvf. straffeloven være forbudt i Danmark, derfor er support også nød til at slå ned med en straf for at forhindre, at dette bliver en del af spilet.

Straffeloven

§ 203. Den, som søger erhverv ved hasardspil eller væddemål af tilsvarende art, der ikke ifølge særlig bestemmelse er tilladt, eller ved at fremme sådant spil, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.
Stk. 2. Retten afgør, om det vundne udbytte skal inddrages eller tilbagebetales.

§ 204. Den, som på offentligt sted yder husrum til eller foranstalter utilladt hasardspil, straffes med bøde eller fængsel indtil 6 måneder.
Stk. 2. Lige med offentligt sted anses foreningslokaler, når enten enhver eller enhver af en vis samfundsklasse som regel kan opnå optagelse i foreningen, eller utilladt hasardspil indgår i foreningens formål, eller der erlægges særlig betaling for deltagelse i spillet.
Stk. 3. Den, som på offentligt sted deltager i utilladt hasardspil, straffes med bøde.

http://da.wikipedia.org/wiki/Hasardspil

haha måske lig i overkanten :huh: men i princippet joooo....men så er det vel en bedre straf spiller 1 har fået

jeg kan ikke se at det skal køres så langt her sagen er klar og flere sup har været inden over...så må man accepterer sin straf

og det med at sup ser forskelligt på spillere eller farvoritisere nogen....synes jeg er en smålig beskyldning....og virker som et uproff angreb fordi man er uenig i en kendelse :)
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Nu hvor du synes det er så dårligt, så forstår jeg ikke at I selv indrømmer at reglerne ikke er klare, og I skriver for at få lov til at ændre dem


Det med objektivet var åbenbart bare et håb jeg havde, men desværre. Suk


Og tak Skolehaven, fordi du ikke skriver fra et andet nick....
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Og er du objektiv lige nu Bilka? Er din stærke interesse for udformningen af ordlyden i reglerne udelukkende opstået ud fra en lyst til at forbedre og hjælpe? :laugh:
Eller er det bare for endnu engang at finde nogen eller noget andet der er skyld i din eller dines fejl? :rolleyes:

Men lad det nu vile, vi ved nu alle at skulle vi melde Bilka eller nogen Bilka kender for at bryde reglerne, så har vi nok udnyttet bekendskaber i support hvis der skulle komme ban eller der er noget HELT galt med den regel! Tydeligvis en syg høne der har skrevet den regel :rolleyes:
 

Miss DK

I træning
Reaktionsscore
0
Ik rart en del mennesker i dette forum, mener at teamet burde byttes ud.
Begynder å ligne en korrupt liden stat dette :(
 

top60

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er modent nok jo...

og derefter banne Bilka fra forum

Det kan jo ikke lade sig gøre, for en forum admin overholder jo altid reglerne. Hvordan ville det ellers se ud, hvis supportere og admins snyder? Politiet røver jo heller ikke banker, vel?
 

zika0805

I træning
Reaktionsscore
0
fg

Det er så latterligt det her..

det er sørgeligt at en supporter logger ind medfire brugere, og snyder i en afstemning. Suk
 
Senest redigeret:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Da det ikke kun er en afstemning, der er til V7, men alle folk på forummet kan stemme, kan man jo, med sine andre forum konti (fra brugere på andre verdener) stemme flere gange..

Dette er ikke snyd.. Der er ingensteder hvor det forbydes, at have flere forumkonti, hvis du har flere konti på forskellige verdener..

Til jer der endnu ikke kender reglerne, så læs dem!
 

cowiee

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg syntes det her er dybt dybt rystende at se hvordan en forum administrator kan få sig selv til at stemme 4 gange og derefter banne Bilka fra forummet fordi hun bliver taget i at gøre dette.

I mine øjne viser det hvor barnlig man kan være, og det værste er at det er en forum admin som vælger at gøre dette. Hun skulle bare have valgt at ignorere denne tråd, og i mine øjne kan man ikke gøre andet end at fratage denne spiller rettighederne som forum admin, da det viser hvor barnlig man kan være.

Vi har kun haft problemer med folk som sidder i support (som sjovt nok alle sammen har valgt at spille sammen), og i mine øjne er dette alt for rystende.
Jeg spiller for første gang dette spil på v7 (bortset fra 14 dage på v6) og jeg vil sige at mit indblik i hvad der foregår i supporter teamet er DYBT rystende, og dette gør at jeg nok stopper med spillet efter v7, hvilket jeg syntes det er ærgeligt, men at man skal bruge så meget tid på at "bekrige" supporter teamet både inde i spillet og fora gør at jeg syntes det har ødelagt mit spil alt for meget.

Jeg håber det kan få øjnene op for den/dem der sidder over admins osv, men denne post bliver nok også bare slettet, og jeg bliver bannet.

.... suk
 

Miss DK

I træning
Reaktionsscore
0
Da det ikke kun er en afstemning, der er til V7, men alle folk på forummet kan stemme, kan man jo, med sine andre forum konti (fra brugere på andre verdener) stemme flere gange..

Dette er ikke snyd.. Der er ingensteder hvor det forbydes, at have flere forumkonti, hvis du har flere konti på forskellige verdener..

Til jer der endnu ikke kender reglerne, så læs dem!

Den er lagt til under v7-forumet.
(Forum tribalwars.dk > Aktive verdener > Verden 7)
Så den er lagt der bevisst, for å få dem der spiller v7, til å si sin mening om at NPG stopper med en gang dem ike var Rank 1 længre.

Hvis en spiller har flere kontier på v7, så må vedkommende bruge alle sine kontier der. Men da spiller man multiaccount og bliver bannet for det.

Der finnes ik en mulighed til å lave en afstemning KUN for brugere på v7, derfor vil jeg som tråd-starter si at det KUN VAR MENT FOR BRUGERE PÅ V7!!
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg indrømmer det, I fik mig! Jeg har flere forum-konti! :eek:

Oprettet til kontoer jeg har oprettet selv IG på forskellige verdener og spillet aktivt. Jeg har aldrig forsøgt at ligge skjul på de ER mine og det strider på ingen måde mod nogen regel at havde dem, da jeg IKKE bruger dem til at omgåes regler eller bryde regler fra :p

Og ja jeg stemte fra flere af dem i jeres utroligt fair afstemning, igen ikke nogen regel brudt.
Men da rart at se I ikke sidder helt desperate efter at finde ET ELLER ANDET der understøtter de anklager I er kommet med på det sidste uden NOGET SOM HELST bevis og udelukkende fordi I ikke kan finde andre måder at tage fokus væk fra egne fejl :laugh:

Citer lige den regel jeg har brudt :p
Ellers er den store slemme ting I har på mig, at jeg i en fuldstændig ligegyldig afstemning stilt op udelukkende for at forsøge at fortsætte med at sværte bl.a. den spiller jeres løgne og bagtalelser allerede har fået til at stoppe med tw til. BRAVO! Jeg føler mig skamfuld og slem for at synke lidt nærmere jeres niveau og I har endnu engang vist I har ondt et vist sted og vil gøre hvad som helst for at sprede den smerte med alle midler.

Og lige som supportere ikke kan spille på eller havde adgang til info om de verdener vi spiller på, så kan vi heller ikke moderer på de fora for disse verdener..eller banne folk for at bryde reglerne på dem.
Før I kommer med anklager få styr på fakta, med mindre I lige som visse andre er ligeglad med disse ^^

Her med er tråden ikke ignoreret ;)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Så kommer fakta:

SUN er ikke forum administrator..
SUN bannede ikke Bilka, det gjorde JEG!

Han blev udelukket for gang på gang at bryde forum reglerne.. Han blev ikke bannet for noget, der omhandler noget i denne afstemning..

Så kom frisk med flere af jeres konspirationsteorier..
Der er ikke snyd eller korruption indenfor teamet, og det har været tjekket op af både Storm og mig selv.

At man vælger at stemme fire gange, med fire forskellige brugere er stadig intet har nogen betydning.. Det er så let at se bort fra de fire stemmer. Hvis det ikke er alt for hårdt.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Den er lagt til under v7-forumet.
(Forum tribalwars.dk > Aktive verdener > Verden 7)
Så den er lagt der bevisst, for å få dem der spiller v7, til å si sin mening om at NPG stopper med en gang dem ike var Rank 1 længre.

Hvis en spiller har flere kontier på v7, så må vedkommende bruge alle sine kontier der. Men da spiller man multiaccount og bliver bannet for det.

Der finnes ik en mulighed til å lave en afstemning KUN for brugere på v7, derfor vil jeg som tråd-starter si at det KUN VAR MENT FOR BRUGERE PÅ V7!!

Du kan sørma da ikke bestemme og V1-6 og v8 spillere ikke må stemme i denne afstemning.. At den ligger i v7 forummet betyder ikke at KUN v7 mennesker må svare eller stemme..
Folk kan jo stadig kende NPG og have en mening om denne selvom de ikke spiller på v7 eller er stoppet.
 

Miss DK

I træning
Reaktionsscore
0
Du kan sørma da ikke bestemme og V1-6 og v8 spillere ikke må stemme i denne afstemning.. At den ligger i v7 forummet betyder ikke at KUN v7 mennesker må svare eller stemme..
Folk kan jo stadig kende NPG og have en mening om denne selvom de ikke spiller på v7 eller er stoppet.

Nej, men hadde alternativet vært til stede, så hadde det blivet valgt at KUN brugere på v7 kunde delta i den afstemning!

Og du er vel IRL vænn med Jesper og Karina, som igen gør teamet enda mer korrupt!
 
Top