Rygte/Fakta/Diskution/Diplomati/Blærerøvs Børsen

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nu vi taler om "søskendestammer" så lyder rygtet på de åhh så mægtige HT-DK er ved at finde flere forbund/IAP .. de kan nok ik håndtere presset alligevel :eek:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
så blev det alligevel en total kramme V9,tidligere foretalere som modstander af dette, befinder sig nu selv i krammestammer og her nævner jeg ingen specielES stammer men de er dovne:laugh::laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygtet lyder på at en kæmpe aktion mod Lazy? er under opsejling til imorgen.. gad vide om de får succes, forlyder sig nemlig at Lazy? er så dovne og uforberedte at de ikke engang magter at deffe sig op til den aktion :confused:

Ja faktisk er de så dovne at de ik engang hører efter når man snakker om emnet :D
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
så blev det alligevel en total kramme V9,tidligere foretalere som modstander af dette, befinder sig nu selv i krammestammer og her nævner jeg ingen specielES stammer men de er dovne:laugh::laugh:

nogen grund til at ES er med stort.... for ES er specielt ikke en krammestamme
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
kan så informere sig om at vi ikke krammer med nogle

du er bare blevet bange for os måske? vi er jo trods alt blevet meget størrer de seneste par dage, UDEN at tage nogen nye ind i stammen

i realiteten pwner vi :)..... og det er umuligt for en kramme stamme at pwne
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
kan så informere sig om at vi ikke krammer med nogle

du er bare blevet bange for os måske? vi er jo trods alt blevet meget størrer de seneste par dage, UDEN at tage nogen nye ind i stammen

i realiteten pwner vi :)..... og det er umuligt for en kramme stamme at pwne

hehehe,bange ...ja for dælen ryster helt vild og har taget piller for at stå oprejst,du jo med i ES Yan88 ,så bare det er meget skræmmende...gad vide om det kommer til at gå som sidste gang eller???
 

lord nielsen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
er bange for de små

har hørt et rygte som siger at lazy og fart ligger i arm med hinanden:eek: og at fart sender deff til lazy

måske lazy ikke kan klare sig mod de små stammer alene:p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sjovt den påstand kommer fra et medlem af det største forbund/samarbejde i V9 :laugh: ROFL

Jeg har til gengæld hørt et rygte der siger at op mod 7 stammer der sku ha væltet Lazy? idag, endte med at tabe det hele og faktisk selv miste byer istedet :eek:
 

lord nielsen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sjovt den påstand kommer fra et medlem af det største forbund/samarbejde i V9 :laugh: ROFL

Jeg har til gengæld hørt et rygte der siger at op mod 7 stammer der sku ha væltet Lazy? idag, endte med at tabe det hele og faktisk selv miste byer istedet :eek:

desværre er der for mange noob spiller, men kunne være fedt..hvis aktionen var lykkes;).

tak for denne gang:wave:....til grin, at stammer bare laver en massse wing og akademier og så det bare til at lukke op og skide i.
intet værdig kun tom luft ...er så pisse træt af de noob spiller, som bare tro at alt er pisse godt ,når bare man kommer ind i en stamme.. det kræver arrangement og hvis man ikke er indstillet på det, så lad da for fanen vær med at joine en stamme, da det på længere sigt ødelægger spillet for os andre;)
 

harnas

Nybegynder
Reaktionsscore
0
dobbelt morale

rygtet lyder at dekani er den største dobbelt moralske spiller tw nogen sinde har set...

;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et rygte lyder på at UK og ::G:: nok ikke længere skal forvente hjælp fra andre stammer, da UK, som stod bare aktionen, bare adlede flere BB byer fremfor målets byer, og ::G:: fordi de ikke engang sendte 1 fake afsted fordi de ikke turde :wave:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygtet lyder på at FCK STYRE sku være spionen der ødelagde dagens aktion for UK osv.

Dette vil jeg gerne afkræfte med det samme, ja vi har info omkring jeres stamme, NEJ det var ikke ham..
Egentlig kan jeg være ligeglad jo, men vil ikke ødelægge hans fremtid i TW for noget han ik har gjort og der findes ikke en større plet end den af få på sig!

Han ansøgte stammen i desperation, vi afviste..that's it!
 

coow

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygterne lyder at folk er blevet meget stille i v9 ???:sleep::sleep::sleep:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Nok fordi de har fundet ud af hvem The Champs er :p

tak tak dekani,stort du kan indrømme det:p

btw har hørt der oprettes en medalje for flest tabte adelsmænd på en dag,gad vide om ikke ES stammen vinder den lige i dag:laugh::laugh:snip snip
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
tak tak dekani,stort du kan indrømme det:p

btw har hørt der oprettes en medalje for flest tabte adelsmænd på en dag,gad vide om ikke ES stammen vinder den lige i dag:laugh::laugh:snip snip

Neeeej da :laugh::laugh: Den går til UK for at sende adler med 100 spyd, hvor cleaneren ramte 10 min. før eller med deres fine "cleanere" med max. 500 tropper :laugh::laugh:

Et andet rygte siger at RB også gjorde det, der kom bare ingen cleans før eller efter :D
 
Senest redigeret:

Smadremanden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Neeeej da :laugh::laugh: Den går til UK for at sende adler med 100 spyd, hvor cleaneren ramte 10 min. før eller med deres fine "cleanere" med max. 500 tropper :laugh::laugh:

Et andet rygte siger at RB også gjorde det, der kom bare ingen cleans før eller efter :D

Rygtet siger at de havde brugt flere måneder på at planligge denne aktion.

Et andet rygte siger at deres medlemmer var glade for at de ikke havde brugt mere tid for nu mistede de kun 5 byer de første timer af deres offensiv :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygtet siger de ellers så højtråbende HT-DK spillere ikke længere har noget og råbe om, derudover forlyder det sig også de snart er få nok spillere til at 2 stammer ik er nødvendigt alligevel :laugh:
 
Top