Rygte/Fakta/Diskution/Diplomati/Blærerøvs Børsen

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Sup. Awesome med dansk server til TW, har først fundet ud af det her til V9, altid spillet på .net

Har lige læst forummet, hold da kæft i plaprer løs :d .

Ved ikke om det er det rigtige sted at poste, håber dog der er nogen mods der ser dette indlæg. For, imo denne verden er jo ret lille pga. af ikke alt for mange tilmeldte. Dette er faktisk meget fedt at prøve, men må sige at det er ret ubalanceret i forhold til .net.
Som altid i TW gælder det om at farme som en maniac. Men nu hvor denne verden er så lille, vil jeg mene det bliver alt for ubalanceret, i forhold til dem der spiller dual og bare generelt farmer 24/7 modsætning dem der stadig er aktive men ikke kommer helt derop i farming. Kan i ikke sætte en begrænsning på? Eller nogen flere BB byer.
For her er det jo næsten bare hvem der kan farme mest, og meget mindre skills i TW. Farmer selv meget osv., men som man allerede kan se nu, er dem der plynder +3000 gange om dagen usårlige for de mindre spillere, selvom de mindre spillere har skills.
Sådan er det selvfølgelig også på .net, men her kan du stadig gøre noget ved det, som en stamme eller med skills. Er jo nærmest umuligt her.
Intet surt opstød for alt for awesome med dansk verden, bare en mening i måske kan tage til efterretning :)

Cliffs: Verdenen handler mere om farming end skills.
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
sku lige til at prale med at have snippet cowie for jeg ved ikke hvilken gang og hvad ser jeg så...k54 er jo gået fuldstændig i selvsving med angreb,adling og genadling...må sku være sjovt og er næsten helt misundelig:(
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
rygterne går på at en hvis "alliance" skal nakke ES på ingen tid.... hmmmm

for det første tager det lang tid at nakke ES, og for det andet, så er det godtnok spillere med 0 moral, som vel er blevet truet af lazy hvis de ikke angriber os? eller? hvad er din hemmelighed tobias?... giver du bajere til samtlige spillere der sender angreb mod os? for så kan jeg forstå det

og lad være med at give alt det der "vi straffer jer for jeres kriminalitet imod samtlige stammer"-p*s
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
ROFL.. i har mange forkerte oplysninger her på forum :p
Har en samtale jeg syns du skal se :laugh:
2012-01-14_1441.png
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
det beviser da bare at krammekoaliationen havde planlagt at nakke ES?

men successraten på deres angreb er meget lav... de tager kun byer fordi der er så ******** mange af dem og så *******' få af os
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kramme bla bla blaen er hva i gjorde den til, somænd ik os der bad jer angribe ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Nu er det en del af spillet ;)

Hvis i mangler deff, kan i da bare spørge en af jeres mange deff-slave stammer eller har de stukket jer i ryggen og stukket af? :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej da.. de er jeres "samarbejdspartnere" som SLET ikke sørger for def. til jeres byer og det er helt uden og kramme :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Deff slaver nej dem har vi ikke..
Alt deff jeg selv har brugt er mit eget og ja det har taget en del ud af så lidt det var :)
Du kan spørge hvor mange fra HT-DK og alle de andre hvor meget de mistede:)
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sjovt.. fordi jeg ved præcis hvem der deffer hvem og hvorfor.. kan da også vise dig rapporter på de ikke eksisterede stammer der deffer jer ? .. hvem er så uviden smarte ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Et meget godt eks. hvis i så lige kigger på datoen tilhørte byerne jer dengang .. desværre blir de jo taget så hurtigt at fremsendte rapporter ik kan følge med ;)
2012-01-14_1726.png
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hahahaha hvor er du god :laugh:

Seriøst L33T hvis i skifter jeres venner ud med 2 dages mellemrum kan jeg godt forstå så mange vil ha jer ned :p
 
Top