Rygtebørsen!!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
farming

Jeg vil mene at der er stor forskel på at farme en by og så ødelægge en by.

Det RS gør er at ødelægge en by ved at smadre bygninger, det har ikke ret meget med farmie, at gøre i mit univers. RS kan for min skyld gøre sig uvenner med et helt kontinnent.
krig er en del af spillet, den er kommet for at blive.
 

alien

I træning
Reaktionsscore
0
du har til dels ret der.
men når din mur var i trin 10 var man jo nød til at nedlægge den for ikke at miste tropper hver gang man farmer ;)
så muren er nød til at komme væk ;)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
du har til dels ret der.
men når din mur var i trin 10 var man jo nød til at nedlægge den for ikke at miste tropper hver gang man farmer ;)
så muren er nød til at komme væk ;)

Hehe enig i det med muren, men rygtet siger at RS spillernes kat ikke er sat til at ramme muren :p
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Retfærdig skal det lige slås fast, det var kun muren der blev slået til pindebrænde, ikke de andre bygninger. Så jeg må lige stoppe rygter om der var andre bygninger der sank i grus.
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
:O jeg kan se at RS ikke længere har forbund på deres forside. Hvorfor er der ingen svedige rygter om det :confused: Det stiller jo en masse spørgsmål såsom: Har de nu for få farme omkring sig? er deres forbund gået ud for at gemme sig? ligner det for meget krig når hele små stammer bliver farmet af kun en stamme? Find selv på flere og find nogen der vil fortælle noget om denne mystiske fredsbevægelse eller hvad det nu er der gemmer sig bag det smukke ydre :p

Jeg er dog blevet opmærksom på at der findes endnu en bevægelse: ~F~ hvem er de? hvad er deres koncept? kom nu drenge og piger nogen må vide noget og med så mange medlemmer begge stammer har så må der være en del spioner i de stammer :D
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Hehe enig i det med muren, men rygtet siger at RS spillernes kat ikke er sat til at ramme muren :p

Hvorfor spilde Kats på muren, når du rams så fint klarer den opgave. Kats kan så finde et andet mere passende mål ;)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvorfor spilde Kats på muren, når du rams så fint klarer den opgave. Kats kan så finde et andet mere passende mål ;)

Hvilket bekræfter rygtet om at RS ikke kun farmer byer men også ødelægger byer. Mange tak til -U2- RS diplomat for den oplysning, så kan det vidst ikke kun være et rygte mere :rolleyes: Jeg gætter på at det er et smart diplomatisk træk :D
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvilket bekræfter rygtet om at RS ikke kun farmer byer men også ødelægger byer. Mange tak til -U2- RS diplomat for den oplysning, så kan det vidst ikke kun være et rygte mere :rolleyes: Jeg gætter på at det er et smart diplomatisk træk :D

Kan du ikke være lidt ligeglad med hvad RS bruger deres cats på? Det er jo kun smart at angribe med cats, da fjenden sikkert tænker: "Jeg bliver farmet, og min by bliver ødelagt. Jeg starter om." Så får man en barbarlandsby, som på ingen måde er en trussel. Dog er der den negative effekt af det, at man fjerner potentiale fremtidige byer :rolleyes:
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Med den holdning så spiller man da det forkerte spil. Agrasive spillere skal stryges lidt med hårene inden man giver dem en mavepuster, efterfølgende lader de andre spillere sparke på dem medens de ligger ned. Og kan de ikke klare, det så er det dem der skal opgive deres by og finde en mere Nobel spille stil. jeg ville da aldrig opgive min by bare for der er to landsbyer der skiftes til at farme den. To mod en jaja, det siger mere om angriber end forsvaren, men min stamme spiller jo også med en hvids stil her i spillet, der heder fair play. Noget med det går ud på der skal være plads til alle der finder glæde i spillet, og man selv forstår, når modstanderen siger pardon, og et ord er et ord man holder her i spillet.
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvilket bekræfter rygtet om at RS ikke kun farmer byer men også ødelægger byer. Mange tak til -U2- RS diplomat for den oplysning, så kan det vidst ikke kun være et rygte mere :rolleyes: Jeg gætter på at det er et smart diplomatisk træk :D


Hvor ser du det ? :) Jeg ser det ingen steder. Jeg ser dog at der bliver fortalt ud af ens viden.

Hvorfor spilde Kats på muren, når nu rams så fint klarer den opgave. Kats kan så finde et andet mere passende mål

Det er vel også lidt logik ;)
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Det er faktisk guf for grinetøjet at følge med her :D

Der er så stor fokus på RS at det grænser til det tragiske....

At 3 stammer beslutter at samles i en stamme fremfor at køre med 3 individueller stammer i tæt forbund, blot for at lette kommunikation og så videre, kan da virkelig ikke have så stor en betydning ? eller.... ??

Alle der har spillet dette game længe ved jo, at andre, skal vi sige top 40 stammer, har nøre forbindelser og blot vælger at køre hver for sig udadtil, i stedet for at lave en merge, som der er sket med NN, 3v og RS.

Men fortsæt da endelig dialogen :D så kan man jo altid lige kigge forbi, hvis man har haft en dårlig dag :)

KRAM til alle (kan vi ikke få en krammesmiley?)
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Tja der er en lille forskel om man er tre stammer i et forbund eller er sammen i en stamme med akademi, men bortset fra det er det ogsaa usmagligt ;) Tror det ville goere spillet lidt sjovere om de forskellige stammer kaempede lidt mere for sig selv saadan at det her ikke ender som en kopi af verden 2 ;)
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Nok bliver jeg overfaldet af to RS byer, men jeg har det nu meget sjovt med at tosse med dem. den spillestil de ligger for dagen her i spillet gør jo bare at RS fjender, er minne venner sålænge de Kæmper min sag kæmper jeg deres. jeg hjælper dem der hjælper mig - så enkelt er det- og såden fungere min rigtige verden også.
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Tja der er en lille forskel om man er tre stammer i et forbund eller er sammen i en stamme med akademi, men bortset fra det er det ogsaa usmagligt ;) Tror det ville goere spillet lidt sjovere om de forskellige stammer kaempede lidt mere for sig selv saadan at det her ikke ender som en kopi af verden 2 ;)

Det kan du have fuldstændig ret i :D Kan ikke være uenig med dig her, men, og der er et men, V4 er ikke bygget til små stammer, men til store.

Måske et ønske til V5 skal være en begrænsning på eks. 15 medlemmer ? Se det kunne jo være morsomt, og så evt. begrænsning på forbund også til maks. 1-2. Så sidder man med en "META" på maks 45 medlemmer. Et setup af denne slags skal naturligvis også have begrænsning på troppe og råstofudveksling, ellers så laver man jo bare flere forbund og lister dem som freddet :D

Jeg vil gætte på der er flere stammer på V4 der har over 3 forbund, og mindst ligeså mange hvis ikke flere IAPs, som jeg har nævnt før. Det kommer vi så til at se lidt senere.
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Nok bliver jeg overfaldet af to RS byer, men jeg har det nu meget sjovt med at tosse med dem. den spillestil de ligger for dagen her i spillet gør jo bare at RS fjender, er minne venner sålænge de Kæmper min sag kæmper jeg deres. jeg hjælper dem der hjælper mig - så enkelt er det- og såden fungere min rigtige verden også.

Det er så det man kan kalde "et skjult forbund". Der ligger ikke nogen reel aftale, men alligevel er der et samarbejde. Og 2+2 er stadig 4 ;)
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vil bare sige til -U2- at alle forbund skabes, når der er en fælles interesse. Se bare 2 verdenskrig der kunne kommende fjender godt finde ud af at virke sammen lige til fælles fjenden forsvandt. Men det er rigtigt man skal være en sej spiller her for at klare sig, i en lille stamme.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det kan du have fuldstændig ret i :D Kan ikke være uenig med dig her, men, og der er et men, V4 er ikke bygget til små stammer, men til store.

Måske et ønske til V5 skal være en begrænsning på eks. 15 medlemmer ? Se det kunne jo være morsomt, og så evt. begrænsning på forbund også til maks. 1-2. Så sidder man med en "META" på maks 45 medlemmer. Et setup af denne slags skal naturligvis også have begrænsning på troppe og råstofudveksling, ellers så laver man jo bare flere forbund og lister dem som freddet :D

Jeg vil gætte på der er flere stammer på V4 der har over 3 forbund, og mindst ligeså mange hvis ikke flere IAPs, som jeg har nævnt før. Det kommer vi så til at se lidt senere.

Der vil altid vaere maader at vaere mange der sammenarbejder paa, det der skal til er ikke en aendring i instillingerne for verdenen, det en aendring i folks spillestil ;) Fra server til server er der vildt forskellige traditioner for hvordan man spiller.

Paa .net er der trods ekstremt mange deltagere et uoficielt forbud mod for mange medlemmer i samme stamme og det uanset hvor mange der faktisk kan vaere. Det skyldes at de fleste gode spillere ikke oensker den slags stammer og derfor end ikke overvejer at vaere en del af dem.

Et andet eksempel er den holanske server hvor der er et uoficielt forbud mod at spionere paa den stamme du er i. Hvis folk finder ud af det vil du ikke vaere velkommen nogen steder.

Saa er der saa danmark hvor der er tradition for at de gode spillere (i forhold til serverens standard) finder sammen i meget store alliancer som foreksempel RS. Hvis dette skulle aendre sig ville de gode spillere (ligesom de goer paa .net og mange andre steder) vaere noed til at vende ryggen til saadanne stammer.

Klap salve til alle jer der faktisk laeste det hele igennem ;)
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Klapper mig selv på skulderen og roser mig selv for at have læst og forstået det du skrev- Det burde være hit at være i mindre stammer så alle kunne se man var en fighter, og ikke var bange for at få bank her i spillet. men vi er jo forskellige nok noget med alder at gøre. ældre spillere er nok svære at slå ud end de unge.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top