Rygtebørsen!!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Predator.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hehe . jeg sys faktisk også der er rat stille her i SØ, der måtte godt have været en del mere gang i den, men det kommer nok hehe :p
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg synes man hører lidt om, at den første adelsmand bliver sat på banen inden for de næste par dage. Nogen der kan bekræfte/afkræfte dette? :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Nu har jeg så læst det hele igennem :O Fik lige læst det sidste i dette indlæg og blev lidt utilfreds over hvad der blev skrevet..

Klapper mig selv på skulderen og roser mig selv for at have læst og forstået det du skrev- Det burde være hit at være i mindre stammer så alle kunne se man var en fighter, og ikke var bange for at få bank her i spillet. men vi er jo forskellige nok noget med alder at gøre. ældre spillere er nok svære at slå ud end de unge.

Spillere som har spillet længere tid eller ældre mennesker?

Hvis det er ældre mennesker vil jeg sige du tager fejl da, en ældre man på, lad os sige, 65 ville jo have lige så lille chance at overleve mod 1000 angreb med nukes og trains mod sig som en 14 årig.. Det her var måske et lidt dårligt eksmempel..
Lad mig forklare det på denne måde, en ung lærer hurtigere end en ældre ;)

Hvis det er dem som har spillet længere tid har du fuldstændig ret! For de nye spillere selv om de lige har fået et account på 1 mil. har mindre chance for at overleve end en spiller som har spillet i lang tid da, den nye spiller jo sikkert ikke har helt styr på spillet endnu.

Dem som ikke tror mig med at unge lærer nemmere end voksne, kan jeg da hurtigt give et eksempel.. Jeg lærte f.eks. at spille rigtig godt på under en måned (jeg startede for lidt over et år siden da jeg var 11 og er 13 nu..) mens jeg har set mange i 40'erne som har spillet i 3 måneder og de har stadig ikke styr på halvdelen af hele spillet..

synes altså også det er lidt fordomsfuldt over for os unge mennesker at der er en der skriver at jer voksne er bedre til TW end vi er da det jo ikke er sikkert.. Ens erfaring har jo intet med alder at gøre!
 
Senest redigeret:

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Naar du siger styr paa spillet gaar jeg ud fra du mener sniping, dodge, back time, kordinerede angreb mm? :p
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu har jeg så læst det hele igennem :O Fik lige læst det sidste i dette indlæg og blev lidt utilfreds over hvad der blev skrevet..



Spillere som har spillet længere tid eller ældre mennesker?

Hvis det er ældre mennesker vil jeg sige du tager fejl da, en ældre man på, lad os sige, 65 ville jo have lige så lille chance at overleve mod 1000 angreb med nukes og trains mod sig som en 14 årig.. Det her var måske et lidt dårligt eksmempel..
Lad mig forklare det på denne måde, en ung lærer hurtigere end en ældre ;)

Hvis det er dem som har spillet længere tid har du fuldstændig ret! For de nye spillere selv om de lige har fået et account på 1 mil. har mindre chance for at overleve end en spiller som har spillet i lang tid da, den nye spiller jo sikkert ikke har helt styr på spillet endnu.

Dem som ikke tror mig med at unge lærer nemmere end voksne, kan jeg da hurtigt give et eksempel.. Jeg lærte f.eks. at spille rigtig godt på under en måned (jeg startede for lidt over et år siden da jeg var 11 og er 13 nu..) mens jeg har set mange i 40'erne som har spillet i 3 måneder og de har stadig ikke styr på halvdelen af hele spillet..

synes altså også det er lidt fordomsfuldt over for os unge mennesker at der er en der skriver at jer voksne er bedre til TW end vi er da det jo ikke er sikkert.. Ens erfaring har jo intet med alder at gøre!

Tror det her emne skal diskoteres på emnet krig, det her er rygteforum- den der debat er fort her og det var forkert.
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg synes man hører lidt om, at den første adelsmand bliver sat på banen inden for de næste par dage. Nogen der kan bekræfte/afkræfte dette? :)

Jeg fik af vide af en ven at der i hvert fald er nogle noblerushere derude som har bekræftede smed på lvl 18 eller derover, så det er vel ikke usandsynligt at se de første adler indenfor den anslåede tidsperiode ;)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
så er den første akadimi ankommet på V4, og ejeren af akadimiet er Wildere (kig på TW-stats).

tillykke :D
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg synes man hører lidt om, at den første adelsmand bliver sat på banen inden for de næste par dage. Nogen der kan bekræfte/afkræfte dette? :)

Jeg fik af vide af en ven at der i hvert fald er nogle noblerushere derude som har bekræftede smed på lvl 18 eller derover, så det er vel ikke usandsynligt at se de første adler indenfor den anslåede tidsperiode ;)


så er den første akadimi ankommet på V4, og ejeren af akadimiet er Wildere (kig på TW-stats).

tillykke :D

Sjovt vi snakkede lige om det i går :D Gad vidst hvor længe det tager ham at spare sammen til den første adel :confused: Men anyway, så er det fantastisk rushed. De fleste ender med over 3k point af at bygge akademi :cool: Gad vidst hvem der er hans første offer :D
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
bonusbyer? det mener du da ikke. der skal tages en stor spiller, så stor som muligt :D
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg vil nu gætte på at han adler Hjaltegms, da han vidst er den eneste ikke ally der har bare nogenlunde med point. Der er ikke meget at vælge imellem med så mange stammefrænder omkring sig. Hvilket måske er min personlige modstand imod superstammer :cool:
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top