Rygtebørsen

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
hvis rygtet er sandt, så er du en af de langsommste :p din konto er kun hurtigere fordi du har dual...
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
et andet rygte om dig Kuntz...

rygtet siger at du elsker at nedgøre mennesker, bare fordi de har en anden holdning til en ting..
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Sjovt at se dig bliv ved :rolleyes:

Men tror sagtens jeg kan klare mig uden at nedgøre folk, for det synes jeg ikke gør :rolleyes:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg kunne afslører en masse ting om dig håne og nedgøre mennesker for deres spillestil, og bare deres personlighed ;)

men JEG er stadig en god nok ven til at holde det imellem os to, da det er en hemmelighed...

mig blive ved, dig der startede... just saying
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
det må man jo gøre når mennesker går på det offensive imod mig, ved at skabe rygter, blot for at håne... og fordi du ikke bare kan holde dine holdninger/rygter imellem os to..
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Man er jo nødt til at sikre sit bagland ;)
Og glæder mig til at vi er færdige med jer, og jeg skal vende min front mod TBOJ :laugh:

1. du ved ikke hvad front er
2. du kan ikke finde ud af at spille spillet
3. jeg glæder mig bare til du krydser min vej igen i en anden verden for så bliver det et kort visit.
4. du har levet hele v5 på at gemme dig bag de store, og nu begynder træet at ryste, det er sku ikke så godt var, først gemte du dig bag Store konge og Den tidligere elvis77, senere var emilsen1 og aranoxx med, og så besluttede du dig for at droppe dem og gemme dig bag QT, da de så ikke var størst mere, så ville det ikke komme bag på mig om du søgte til Tboj først, og da du fik nej der gik du til nr. 2.

Jeg glæder mig personligt til at se FaF. blive slagtet, og hvis Tboj mangler hjælp på nogen måder skal de bare sige til FearQT er klar til at give en hånd hvordan vi ellers kan.
For vi er ikke ude efter hævn vi kan bare godt lide at slagte gamle venner, men som i selv siger er det jo ikke hævn.
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Nok den sjoveste Propaganda jeg har hørt længe, og så især fra dig Joker :rolleyes:
Men kan da fortælle dig at jeg ikke søgte over i TBOJ, jeg gik direkte over i FAF ;)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Fra mig ?

Jeg har aldrig løjet om noget, da jeg gik fra tboj, havde jeg ikke søgt ind i QT endnu, jeg skrev endda i lederforummet hvad mine intentioner var, helt klart, og at selvom jeg ikke kom med i QT ville jeg gå efter de inaktive i Tboj.
Der var så til alt held for mig et par stykker i QT der gerne ville sige god for mig.

så kan ikke se hvad det sjove er i at det kommer fra mig ?

Men du skal da være velkommen til at benægte det.

Kan så sige rygtet siger at først er Kuntz13 med i QT så siger han QT forever
Så leaver han for at slutte sig til SH, hvorefter vi får udtagelsen SH forever
Så kommer han tilbage og så kommer den sørme igen QT forever
Nu har du så leavet qt igen og mon ikke du på et eller andet tidspunkt har sagt FaF forever :rolleyes:

Men rygtet går på at et par stykker fortryder skiftet, men ved der er lukket land i FearQT

Og jeg er ikke i tvivl om du ikke søgte over i Tboj, Forhåbentligt er de fornuftigere end vi var og tage dig ind.
Ud over det kan jeg jo også kun håbe den smule info jeg som leder for jer alle i QT har opsamlet gennem tiden, kan være brugbar i Tboj.
Rygtet går på jeg har sendt Spillestil, onlinetider, Offensive byer og deff byer samt ca. antal på hver osv. til Tboj.
But who knows
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
hov hov, husk nu at snakke ordentligt til hinanden :eek:

i rygtebørsen bliver der som regel aldrig talt pænt til hinanden, da en eller anden (*host* kuntz *host*) skal starte et rygte imod andre mennesker. dette ender som regel altid ud i en omgang mudderkast...
 

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
man kan i det mindste snakke pænt til hinanden.
i sidste ende er det jo trods alt bare et spil :eek:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
hov hov, husk nu at snakke ordentligt til hinanden :eek:

Når folk først skal spille pop smarte får derefter at begynde at hovere uden at man rent faktisk har lavet noget andet en at blive båret rundt af folk, så fortjener man ikke bedre!

Hvis han ikke kan tåle lugten i bageriet så kan han smutte, med andre ord så hvis han ikke kan tåle at høre hvordan vi andre ser tingene så skulle han lade vær med at hovere herinde :rolleyes:
 

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
man skal ha respekt for andre herinde, mest det jeg ville sige :D

ville ikke blandes ind i det hele :sleep:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Han har tydeligvis ingen respekt for os, for ellers ville man ikke komme herinde og hovere, så når han ikke viser os respekt hvorfor så gøre det mod ham ?

Alle skal have ret til at være herinde, det har du ret i, men hvis han ikke kan tåle tingene, så kan han jo bare lade vær at starte dem, hvis du ligger mærke til det var der ingen der skrev herinde før han skulle spille smart.

Men er efterhånden så vandt til at blive kaldt grimme ting, så 1 fra eller til er vel ligegyldigt.

Efter jeg har hørt/set/læst hvor pænt man står nævnt flere gange på FaF forummet/skype tråde, så giver det ikke mig nogen speciel lyst til at være flink over for FaF medlemmer.

Det i faktisk vil have os til at gøre er ingenting, imens vi bliver bagtalt, nedgjort osv.
Hvis i ikke engang kan finde ud af at opføre jeg ordentligt, så syntes jeg ikke i skal rende og pege fingere.:mad:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Nej ingen bliver bagtalt, men per definition, så er det at bagtale, når man snakker grimt om folk bag deres ryk, og eftersom folk ikke siger det direkte til mig, så er det at bagtale, ved også der er et par andre i QT der bliver nævnt i skal vi sige farverige beskrivelser.

Men lad os da bare lade den ligge, jeg er kommet videre, jeg skal jo bare have det sjovt på fremtidige verdener, så bliver det sjovt at se hvem der er bedst, når de ikke ligger i hele ens bagland :cool:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Det siges at flere i FAF. har fortrudt deres valg om at forråde deres venner, og give TBOJ sejren.

Selv om FAF. påstår de kan tage TBOJ ud.

Trivler altså ;), deres største spiller han kan ikke engang modstå et Flyver angreb :p

den 14.12. kl. 08:06
Synes ikke rigtigt du tager byer mere? Er du stoppet eller får du bare en puster? Vh pxxxxx

Kenned i dag kl. 21:33
Synes ikke rigtig du forsvare dig mere? Er du stoppet eller får du bare dig en puster?

i dag kl. 21:34
jeg synes det er fedt du angriber, der er jo det spillet går ud på, så no bad feeling ;-D

Kenned i dag kl. 21:36
Jaa så imorgen kan du hygge dig med at bygge 3.618 murtrin op, som indtil nu er faldet idag.

i dag kl. 21:38
ja og der kommmer nok flere, men ved du hvad, jeg er stolt over at ha prøvet at få 1 pladsen i denne verden, men er da godt klar over at den kun er til låns, og jeg ved da godt vi ikke vinder denne verden,

Kenned i dag kl. 21:40
Den er du/i selv ude om, sådan går det når man forråder sine venner...
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Side 1:
Spillere: Hardtobreak2006
Side 2:
Stammer: FAF.

Timeframe: Sidste måned


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 34
Side 2: 7
Forskel: 27

chart



Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 329,727
Side 2: 66,862
Forskel: 262,865

chart



Jeg ved sgu ikke rigtig hvad der går galt her, men jeg ville være en lille smule pinligt berørt hvis en enkelt spiller kunne være sådan en forhindring for min stamme.. :huh:

... Så rygtet siger at FAF. har problemer med de få loyale FearQT spillere der er tilbage?
 
Senest redigeret:
Top